Hoofdcategorieën
Topicacties

Xbox 360 defecten topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
Jasp0r schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:16:
[...]
@manuriga: boeit geen drol
@Jasp0r: bedoel je Het speelt geen rol: d:)b

Reg. datum: 24 april 2005

quote:
Asphyxion schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:48:
M'n 360 heeft vandaag wat rare kuren vertoond:

Eerst liep de 360 vast tijdens het streamen van Mp3s. Na wat resetten e.d. kreeg ik de gevreesde ROD. Daarna deed ie het af en toe weer, maar spellen liepen al snel vast. Goed, kerst diner gehad en de xbox nu net weer getest en nu doet ie het weer. M'n vraag is nu eigenlijk of ik de xbox nu op zou moeten sturen naar MS of het nog even moet aankijken?

Ruilt MS ook 360s om die crashen, maar geen ROD verschijnsel vertonen?
Je hebt de ROD gehad, dus moet je hem voor ROD opsturen :)

Reg. datum: 19 september 2006

Krijg je een email van microsoft als ze hem hebben gerepareerd en weer naar je huis is verzonden ?

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

Soms

Ik hoop het hier niet, want dan is er een kleine kans dat UPS hier morgen is, dat hoop ik :P

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Made on a Mac

Hoe zit dat nu precies met gekraste spellen, worden die nu wel of niet door Microsoft vervangen? De Assassin's Creed cd zat in ieder geval vol met van die ronde krassen, zoals elders in dit topic een foto staat. Xbox mee teruggenomen naar Mediamarkt (daar gekocht in april 2007), en zonder problemen een nieuwe Xbox meegekregen. Alleen het spel wilden ze niet vervangen, en ook Microsoft zegt telefonisch dat ze dit probleem toch niet erkennen en dat ze geen spellen vervangen. Dit terwijl ik dacht dat Microsoft dit probleem juist wél had toegegeven na die heisa met Kassa in het voorjaar, en n.a.v. dit bericht: http://www.webwereld.nl/a...-krassen-veroorzaakt.html Iemand uitsluitsel?

quote:
The Evil Brain schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:00:
Hoe zit dat nu precies met gekraste spellen, worden die nu wel of niet door Microsoft vervangen? De Assassin's Creed cd zat in ieder geval vol met van die ronde krassen, zoals elders in dit topic een foto staat. Xbox mee teruggenomen naar Mediamarkt (daar gekocht in april 2007), en zonder problemen een nieuwe Xbox meegekregen. Alleen het spel wilden ze niet vervangen, en ook Microsoft zegt telefonisch dat ze dit probleem toch niet erkennen en dat ze geen spellen vervangen. Dit terwijl ik dacht dat Microsoft dit probleem juist wél had toegegeven na die heisa met Kassa in het voorjaar, en n.a.v. dit bericht: http://www.webwereld.nl/a...-krassen-veroorzaakt.html Iemand uitsluitsel?
spellen van microsoft vervangen ze voor 5-10 euro 8)7

Vanochtend toen iedereen nog aan het slapen was hier, kwam de xbox 360 met de UPS aan de deur :(, Helaas was er niemand die open kon doen, en nu komt aanstaande maandag de UPS nog een keer, dus ik had me xbox 360 nu al weer kunnen hebben, helaas

Reg. datum: 26 juli 2001

Wanneer krijg je trouwens compensatie spellen?
* DarkChylde wil zijn xbox zo snel mogelijk terug, maar gratis spellen zijn nooit weg :*D
Reg. datum: 28 januari 2001

quote:
Jasp0r schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:37:
Iemand hier ervaringen met het zelf maken van de 360?

Ik heb hier een 360 staan waar geen garantie meer op zit. Gisteren kreeg hij een RROD, daarna deed hij het wel weer maar ik wil er toch wat aan doen.

Nu zijn er twee x-clamp fixes.

http://rbjtech.bulldoghom...ulldoghome_com/XClamp.htm

en

http://copronymous.com/wp.../05/fix-for-the-3rlod.pdf

Iemand enige ervaring welke het beste werkt?
Want zolang m'n 360 nog niet volledig naar de kloten is kan ik er nog wat aan doen.
Toch wel zonde als deze kapot gaat want ik heb er veel tijd in zitten.
Ik heb met behulp van de 2e m'n 360 gefixed. Hij werkt nu weer als een zonnetje :*)

t00t

Reg. datum: 29 december 2007

Externe 2.5inch HD werkt niet meer op Xbox 360

Hi guys,
Ik heb last van een vreemd probleem. Ik heb een 2.5inch (laptop) harddisk (WD 80Gb) in een MSI casing en die is gepartitioneerd in 2x 30Gb en 1x 20Gb, geformatteerd 2x FAT32 en 1x NTFS. In een andere format (1x 80Gb, FAT32) heb ik daar vakantiekiekjes op zitten kijken op de xbox 360. Op een gegeven moment hing de xbox en heb ik de harddisk ontkoppeld, gereset en de plaatjes vanaf mijn mediacenter bekeken. Toen ik de hardisk weer wilde aankoppelen, vond de xbox hem niet meer onder "Portable devices". Vandaar wat geexperimenteerd met verschillende formatteringen (ik dacht dat het daaraan lag, meeste posts op internet gaan daarover), maar niks. Toen de harddisk in bovenstaande partitionering bij een vriend van me geprobeerd en voila, hij deed het gewoon (1e partitie van 30Gb zichtbaar).

Een USB-stick werkt wel gewoon in de USB-poorten (geen van allen doet de HD het in, de USB-stick wel in allemaal), dus kapot zijn ze niet. Ook heb ik dubbele aansluiting geprobeerd (om meer stroom te krijgen), maar dat hielp ook niet.

Wat is hier aan de hand???? :'(
Xbox helpdesk komt met een standaard antwoord met wat tips, daar heb ik nu op gereplied dat de HD het bij mijn vriend wel doet. Een andere externe Harddisk (3.5inch, met stroom) werkt ook niet op mijn xbox, terwijl die het voorheen ook heeft gedaan.

Ben benieuwd of een van jullie dit al eens gezien heeft... Is er een mogelijkheid om alles te resetten? Ik heb de stroomkabel losgehaald en een minuutje gewacht. Ik heb zelfs wat systemdata van de internal HD gewist, maar het hielp niks...

Met vriendelijke groet,
Victor

Hij is net bezorgd _O_ Met maand live er bij, heb de oude xbox teruggekregen, maar er zit een nieuw moederbord in.

'Hoop dat ik vanaf nu nooit meer een probleem heb.
Zometeen gelijk PGR 4 voor het eerst doen _O_

Maar hoe zit het nu met de garantie ? Krijg je nieuwe garantie nu die kapot is gegaan ?

NEE NEE NEE dit meen je niet,

Ik start wedstrijd fifa op, ik scoor 1-0.Niks aan de hand , en nadat de 360 ongeveer 20 minuten aan stond, gaat die plots uit midden in de wedstrijd, met weer 3 rode lichtjes.

Ik start hem opnieuw op, en hij speelt weer normaal af.

Maar ik vrees het ergste

Mars18 wijzigde dit bericht 31-12-2007 11:25 (33%)

En ja hoor na een beetje kloten in het menu van PGR 4 , weer 3 rode lichten.
En hij start weer eens niet meer op

Wat hebben ze nou veranderd man ,
Waar slaat dit op,
Waarom heb ik nog een xbox 360

Ik kotst hier van :|

Ik heb net mijn xbox 360 een uur terug en hij is alweer kapot, gewoon weer ROD.

Nu ben ik hem weer een tijd kwijt denk ik

Ik wil gewoon een nieuwe :|

Leer de edit-knop eens gebruiken zeg.. :/
Buiten dat, wat hebben wij aan al deze replies? Dat 'ie stuk is is jammer, maar da's niet echt boeiende info voor anderen om te lezen.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 31-12-2007 12:56 (19%)

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
Mars18 schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:39:
En ja hoor na een beetje kloten in het menu van PGR 4 , weer 3 rode lichten.
En hij start weer eens niet meer op

Wat hebben ze nou veranderd man ,
Waar slaat dit op,
Waarom heb ik nog een xbox 360

Ik kotst hier van :|

Ik heb net mijn xbox 360 een uur terug en hij is alweer kapot, gewoon weer ROD.

Nu ben ik hem weer een tijd kwijt denk ik

Ik wil gewoon een nieuwe :|
Als je nu belt naar de helpdesk krijg je een spoedreparatie, Dead on arrival noemen ze dit.
Ik had mijn xbox toen binnen een week terug!

Effe tjekke!
Reg. datum: 14 november 2000

Net terug en weer een RROD? Wauw de mijne is geen 10 seconden geleden opgehaald door UPS, zo'n bericht doet niet veel goeds voor het vertrouwen in MS repair center. :/

De UPS dude had erge haast hij wilde niet eens zien dat er echt een xbox360 in de doos zat. Voor hetzelfde geld ben ik een dickhead die hem een telefoonboek meegeeft.

Roko wijzigde dit bericht 31-12-2007 13:14 (33%)

Geen enkel dier heeft schade ondervonden bij de creatie van mijn usericon

Reg. datum: 02 mei 2007

quote:
Mars18 schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:09:

NEE NEE NEE dit meen je niet,

Ik start wedstrijd fifa op, ik scoor 1-0.Niks aan de hand , en nadat de 360 ongeveer 20 minuten aan stond, gaat die plots uit midden in de wedstrijd, met weer 3 rode lichtjes.

Ik start hem opnieuw op, en hij speelt weer normaal af.

Maar ik vrees het ergste
schijnbaar meent je xbox et wel anders deed hij het niet

E36 BMW 318iS
Reg. datum: 05 februari 2001

Ik heb net ook weer gebeld voor een reparatie. Laatst wel zo'n UPS label aangevraagd maar niet de tijd gehad om het ding op te sturen. Dat klinkt vast raar in de ogen van sommige hier ;)

Nu maar eens op zoek naar een mooi doosje voor het ding. Toen ik vertelde dat ik geen live had kreeg ik een maand live gratis :)
Toen hij alles aan het invullen was nog even gebabbeld over dat we hier in de achterhoek met carbid schoten. Dat leek hem ook nog wel wat :D

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Reg. datum: 19 oktober 2006

Die van mij ook maar eens aangemeld. Model met productiedatum eind 2006, de console blijft hangen als hij langere tijd aan staat en moet dan weer afkoelen voordat hij weer werkt. Ook eet hij discs als het systeem recht op staat. Niet zoals sommige foto's halverwege discs maar enkel en alleen tijdens het up en down spinnen als je een schijf er net ingestopt hebt/vlak voordat je hem eruit haalt. Als het systeem plat ligt maakt hij dat geluid niet, kan niet echt zichtbare krassen zien op de discs maar een dergelijk schrapend geluid hoort niet.

Op zich netjes te woord gestaan door het callcenter, alleen van de medewerker kwam de mededeling dat Microsoft adviseert om de speler altijd neer te leggen en niet rechtop te zetten. Toch vreemd aangezien het ding op bijna elke marketingfoto rechtop staat en er toch echt rubberen voetjes onder de zijkant zitten. Ook deed de medewerker het een beetje doen voorkomen alsof ik het schrappende geluid zelf wel veroorzaakt zou hebben aangezien hij "niet wist wat er met het systeem gebeurt was", dergelijke insinuaties houd ik niet van.
Ik ben erg voorzichtig met mijn spullen, het systeem staat 100% stabiel en ik heb hem ook niet gekanteld tijdens gebruik. Ook het hele onderzoek van Kassa was maar onzin want er was geen probleem met drives in xboxen :S

Ook het feit dat UPS alleen overdag langs komt is erg vervelend. Op mijn werk kan ik geen koerier langs laten komen omdat ik dan niet weet waar het pakketje blijft. De ene keer komen pakketten uit in de postkamer, dan weer bij mij op kantoor, dan weer in het douanekantoor, etc. Ga dan maar eens zoeken! Gelukkig zit er een depot van UPS hier op het industrieterrein, dus langsbrengen is geen probleem. Hopelijk kan ik hem daar ook weer op halen als Microsoft ermee klaar is.

O+
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
Roko schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:11:
Net terug en weer een RROD? Wauw de mijne is geen 10 seconden geleden opgehaald door UPS, zo'n bericht doet niet veel goeds voor het vertrouwen in MS repair center. :/

De UPS dude had erge haast hij wilde niet eens zien dat er echt een xbox360 in de doos zat. Voor hetzelfde geld ben ik een dickhead die hem een telefoonboek meegeeft.
Krijg je een bewijs van afgifte? Anders is het inderdaad niet echt slim van die dude. :X

XB360: OctagonQontrol
Reg. datum: 21 mei 2003

quote:
Muthas schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:08:
[...]

Krijg je een bewijs van afgifte? Anders is het inderdaad niet echt slim van die dude. :X
Afgifte-bewijs? Nog nooit gekregen van UPS... Ik heb altijd moeten tekenen op zo'n electronisch kladblok en klaar.
Effe tjekke!
Reg. datum: 14 november 2000

quote:
Muthas schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:08:
[...]
Je krijgt het klantendeel van de sticker die hij op de doos plakt. Daarop staat "Content: video gaming console". Hij heeft niet gekeken of die er ook echt inzat. Hij plakte de sticker, na handtekening scheurde mijn deel eraf (met tracking_id enzo) en vertrok met piepende banden de straat uit. Laat MS nu maar eens bewijzen dat ik dat extra dikke telefoonboek van Amsterdam niet in de doos heb gestopt.

Trouwens, ook mooi. Van MS mag het niet in de originele doos opgestuurd worden om herkenning en diefstal te voorkomen. Dus moet je je xbox in een onopvallende doos aanleveren....

.... en dan plakt UPS er een joekel van een sticker op met de mededeling dat er een VIDEO GAMING CONSOLE inzit 8)7

Geen enkel dier heeft schade ondervonden bij de creatie van mijn usericon

Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
Roko schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:53:
[...]

Je krijgt het klantendeel van de sticker die hij op de doos plakt. Daarop staat "Content: video gaming console". Hij heeft niet gekeken of die er ook echt inzat. Hij plakte de sticker, na handtekening scheurde mijn deel eraf (met tracking_id enzo) en vertrok met piepende banden de straat uit. Laat MS nu maar eens bewijzen dat ik dat extra dikke telefoonboek van Amsterdam niet in de doos heb gestopt.

Trouwens, ook mooi. Van MS mag het niet in de originele doos opgestuurd worden om herkenning en diefstal te voorkomen. Dus moet je je xbox in een onopvallende doos aanleveren....

.... en dan plakt UPS er een joekel van een sticker op met de mededeling dat er een VIDEO GAMING CONSOLE inzit 8)7
dat vond ik ook al heel vaag :+
Maar ik heb mijn xbox goed ingepakt ingeleverd bij UPS, afgifte bewijs werd getekend, maar inhoud van de doos word niet gecontroleerd.
Volgens mij doen ze dat ook nooit.
Ze hebben wel het gewicht bepaald, dus je moet wel een telefoonboek van 3.8 kg erin zetten :*)
Mocht je trouwens ineens op live verschijnen met je xbox die zogenaamnd gestolen is, dan ben je het haasje })

* DarkChylde mopelt iets of diefstal en valse aangifte
Reg. datum: 16 januari 2006

Wat: mogelijk probleem met kleuren
Ondernomen: monteurs van LG voor mijn tv laten komen, dacht dat dat het was.
Productiedatum is volgens mij september 2007
Plaatje op imageshack (popups!)
Plaatje op imageshack (popups!)
Op deze plaatjes kan je het probleem zien met bioshock... Behalve dit had ik ook in half life 2 orange box een soortgelijk iets..:
http://nl.youtube.com/watch?v=2Yq6LSZb9_E

Ik vraag me af of het aan de spellen ligt, aangezien ik bij assassins creed bij donkere beelden volgens mij geen last heb.

Reg. datum: 16 januari 2006

Nou, mijn xbox werkt toch wel weer goed.
Denk dat de kabel er op 31dec niet goed in zat.

Ben blij dat die weer goed werkt voorlopig

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: