Hoofdcategorieën
Topicacties

Xbox 360 defecten topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 maart 2003

offtopic:
Seninha, kijk eens in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #45", ik heb gereplied op jouw bericht en daar het e.e.a. verteld over hoe je TVersity aan de praat krijgt: MaTr1x in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #45"
Reg. datum: 08 juni 2002

quote:
seninha schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:48:
Gister stond er bij mij voor de deur opeen een zwart UPS wagen. Xbox was binnen 1 week alweer terug :)
Moederbord is vervangen. Jammergenoeg zat er geen Xbox Live! kaart bij.

Maar ja , who cares. Uiteindelijk heb ik hier een werkend Xbox360 die me maar ¤50 gekost heeft ;)

Nu alleen nog voor elkaar krijgen dat ik mn HD WMV files kan streamen vanuit mn server. Want gisteravond tot 0h30 bezig geweest zonder succes :'(
Wekker is dan om 05h30 niet echt lekker kan ik je vertellen :/

trouwens, wat maakt dat ding een herrie als je deze al een tijd aan heb :X
Ben mn oude Xbox 1 ism XBMC gewend :9
hd wmv moet toch geen probleem zijn? gewoon die mappen sharen via WMP en het is feest....

Reg. datum: 13 september 2007

quote:
seninha schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:08:
[...]

Nou, as gisteravond de hele tijd bezig om het voor elkaar te krijgen om te streamen , dus niet eens aan het spelen en kan je vertellen dat de Box na een tijd een erg irritant hoog gebrom produceerde.

Mn oude Xbox heb ik de fans op 20% en dat is echt bijna niet te horen.
Wat voor foutmelding krijg je? Pc selected failed? Dan probeer de router terug naar fabrieksinstellingen terug te zetten. Maar vergeet niet dat je dan echt alle instellingen kwijt bent, ik bedoel niet zomaar een powercycle, maar echt alsof je hem net voor eht eerst gebruikt

mohawk0618 wijzigde dit bericht 15-02-2008 16:30 (12%)

god's right foot
Reg. datum: 24 november 2000

Probleem is al opgelost. Blijkbaar zat het probleem in WMP11. Daar stond de functie SHARE MEDIA nergens. Na een her installatie van WMP was deze opeens wel beschikbaar, dus kan nu mn HD materiaal eindelijk streamen. _/-\o_

Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x EVGA 9600GT 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

Tja, wat moet hier???

Aargh! na 1 jaar en 3 maanden heeft mijn xbox ook zijn laatste pufje uitgeblazen, net nadat ik verder was met rainbow six waar ik bleef hangen 2 maanden lang.
Ik baal er wel van, maar gelukkig heb ik een lief broertje met een 360 en zonder hd-tv, dus ik ga hem maar smeken de reddende engel te zijn.

Krijg je nog steeds een gemaakte 'zombie' xbox terug of krijg je een nieuwe?

En ik had nog zo gehoopt doordat ik hem altijd neerlegde dat de mijne niet zou overlijden

Xbox 360 Gamertag: DJKroon

Reg. datum: 30 maart 2004

quote:
DJKroon schreef op zondag 17 februari 2008 @ 01:44:
Aargh! na 1 jaar en 3 maanden heeft mijn xbox ook zijn laatste pufje uitgeblazen, net nadat ik verder was met rainbow six waar ik bleef hangen 2 maanden lang.
Ik baal er wel van, maar gelukkig heb ik een lief broertje met een 360 en zonder hd-tv, dus ik ga hem maar smeken de reddende engel te zijn.

Krijg je nog steeds een gemaakte 'zombie' xbox terug of krijg je een nieuwe?

En ik had nog zo gehoopt doordat ik hem altijd neerlegde dat de mijne niet zou overlijden
Je krijgt denk ik een refubrished model terug.

In mijn huis al een keer de twee Xbox 360's op moeten sturen... Nog één keer en ik stap over op PS3

quote:
Homer schreef op zondag 17 februari 2008 @ 01:49:
[...]

Nog één keer en ik stap over op PS3
Nee dat is lekker... overstappen op een bagger console;) Met allemaal bagger games:D Goed plan O-)

Heeft er iemand hier een gerepareerde met een 2de heatsink? Maakt dit nu echt het verschil? Ik kan nergens vinden of een RROD hiermee ook nog kan voorkomen. Men xbox is nu in service maar de garantie is bijna op, en voor het verlopen van de garantie zou ik toch graag een degelijk werkende console willen hebben.

Whoei, een weekje terug een freeze in NFSPS gehad en vandaag volgde de 2e.. Helaas volgde er deze keer ook een RROD op..

Een Xbox360 van de oude garde, toch al ruim een jaartje oud.. Geen RROD gehad hiervoor en hoopte toch dat mijn console de vloek ontlopen had.

Helaas :N :'(

Trephix.com

Tja, wat moet hier???

quote:
Fairline schreef op zondag 17 februari 2008 @ 09:38:
Heeft er iemand hier een gerepareerde met een 2de heatsink? Maakt dit nu echt het verschil? Ik kan nergens vinden of een RROD hiermee ook nog kan voorkomen. Men xbox is nu in service maar de garantie is bijna op, en voor het verlopen van de garantie zou ik toch graag een degelijk werkende console willen hebben.
Dat vind ik wel een goede vraag ja.
Als het hierna nogmaals gebeurd overweeg ik wel met de xbox 360 te stoppen.
Niet dat het een slechte console is, maar ik wil niet met dat risico blijven lopen.
Want na 3 jaar heb je toch een probleem als je garantie over is.
We zullen het zien :)

Xbox 360 Gamertag: DJKroon

Did i do that ? eh eh eh eh eh
Reg. datum: 02 april 2002

vandaag na de 5436743643x disc unreadable ook maar met MS gebeld... Label uitgeprint en morgen maar UPS bellen. Ga gelukkig volgende week een weekje op vakantie en hoop dan een bericht te hebben dat ik hem kan ophalen zodat ik er zo goed al geen last van ondervind..

Acer 5920G GF8600GT 256mb 2GB mem 160GB HD Flaptop

wat ik overigens niet terug kan vinden: hoe zit het met garantie op de reparatie?

Trephix.com

PSN ID: hermedico
Reg. datum: 05 januari 2007

quote:
dennus2006 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 09:13:
[...]

Nee dat is lekker... overstappen op een bagger console;) Met allemaal bagger games:D Goed plan O-)
Bagger console ? Ik speel zowel op de PS3 als op de xbox 360. En imo zijn ze erg aan elkaar gewaagt.
En hebben ze allebij hun plus en min punten. En als je het hardware matig over de console zou hebben zit je helemaal fout. Op hardware gebied is de PS3 veel beter, alleen al door de BD drive en WIFI en een ingebouwde hardeschijf, plus het feit dat ze amper kapot gaan. En dan kun je niet zeggen over de xbox 360. Maar de xbox 360 heeft wel weer een grotere game aanbodt, en dat is ook logisch aangezien de console langer uit is. Zoals ik al zij, ze hebben allebij hun plus en min punten, maar de PS3 is alles behalve bagger. En begrijp me nou niet verkeerd, ik gebruik allebij de systemen.

hermedico wijzigde dit bericht 17-02-2008 20:34 (3%)

PS3 60Gb: MotorStorm - Resistance: Fall of Men - Warhawk - Call of Duty 4 - Time Shift - Assasin's Creed - Unreal Tournament 3 - Gran Turismo 5: Prologue - Army of Two - Grand Theft Auto 4 - Haze - R&C: ToD - Uncharted: Drake's fortune

Alle UPS en microsoft service gegevens een beetje gevolgd. Deze morgen is mijn console om 7u aangekomen in Duitsland en om 10u is ze al op de terugweg volgens UPS. Microsoft zegt echter nog te wachten op het apparaat :D

quote:
SoaDmaggot schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:27:
Whoei, een weekje terug een freeze in NFSPS gehad en vandaag volgde de 2e.. Helaas volgde er deze keer ook een RROD op..

Een Xbox360 van de oude garde, toch al ruim een jaartje oud.. Geen RROD gehad hiervoor en hoopte toch dat mijn console de vloek ontlopen had.

Helaas :N :'(
Lekker, de console deed het na een paar keer aan / uit weer (aldus mijn zusje), maar sloeg een uur later weer vast, en heeft nu de schijf die er in zat ook nog eens voorzien van een mooie ronde ring.. Round Ring of Death op de disc, en geen Red Ring of Death meer op de console... Hoe doet microsoft dat atm met discs vervangen?

Correctie: vóórdat ik zelf last kreeg van de RRoD heeft mijn zusje dus op mijn Xbox gespeeld, en enkele freezes gehad. Tijdens één van deze freezes wilde de console kennelijk blijk geven van protest, en heeft het op dat moment de CD bekrast.

Nergens van bewust ben ik 2 dagen later dus zelf gaan spelen en heb (gelukkig zonder verdere beschadiging van een ander spel) de RRoD voor mijn neus gekregen.

Vraagstuk is dus: hoe zit het momenteel met de krassen op discs? Vergoed microsoft dat nu wel of niet? En: hoe zit het met reparatie-garantie?

SoaDmaggot wijzigde dit bericht 18-02-2008 18:53 (27%)

Trephix.com

Reg. datum: 05 november 2001

quote:
SoaDmaggot schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:39:
[...]

Lekker, de console deed het na een paar keer aan / uit weer (aldus mijn zusje), maar sloeg een uur later weer vast, en heeft nu de schijf die er in zat ook nog eens voorzien van een mooie ronde ring.. Round Ring of Death op de disc, en geen Red Ring of Death meer op de console... Hoe doet microsoft dat atm met discs vervangen?

Correctie: vóórdat ik zelf last kreeg van de RRoD heeft mijn zusje dus op mijn Xbox gespeeld, en enkele freezes gehad. Tijdens één van deze freezes wilde de console kennelijk blijk geven van protest, en heeft het op dat moment de CD bekrast.

Nergens van bewust ben ik 2 dagen later dus zelf gaan spelen en heb (gelukkig zonder verdere beschadiging van een ander spel) de RRoD voor mijn neus gekregen.

Vraagstuk is dus: hoe zit het momenteel met de krassen op discs? Vergoed microsoft dat nu wel of niet? En: hoe zit het met reparatie-garantie?
Voor beschadigde spellen is er vanuit Microsoft het "disc replacement program" hier kun je voor +/- ¤15 per spel een nieuw schijfje krijgen, je moet echter wel de originele terugsturen EN (veel belangrijker) dit is alleen voor spellen van MS zelf (GoW, Viva pinata, forza enzo)
Voor beschadigde spellen van andere fabrikanten zul je contact op moeten nemen met de fabrikant zelf.
Geef dit aan bij aanvraag voor reparatie, dan krijg je hopelijk naast een vervangend moederbord ook een nieuwe dvdspeler.

Ik heb zelf ooit een xbox gehad die spellen beschadigde, en heb de spellen naar de lokale videotheek gebracht waar ze ze voor ¤3,- per stuk opnieuw polijsde. Hierna deden de spellen het goed op mijn nieuwe elite :) (heb die andere galbak verkocht toen ie terug kwam van reparatie)

Mazda 6 powered ;)

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
cypher21 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:46:
[...]

Voor beschadigde spellen is er vanuit Microsoft het "disc replacement program" hier kun je voor +/- ¤15 per spel een nieuw schijfje krijgen, je moet echter wel de originele terugsturen EN (veel belangrijker) dit is alleen voor spellen van MS zelf (GoW, Viva pinata, forza enzo)
Voor beschadigde spellen van andere fabrikanten zul je contact op moeten nemen met de fabrikant zelf.
Geef dit aan bij aanvraag voor reparatie, dan krijg je hopelijk naast een vervangend moederbord ook een nieuwe dvdspeler.

Ik heb zelf ooit een xbox gehad die spellen beschadigde, en heb de spellen naar de lokale videotheek gebracht waar ze ze voor ¤3,- per stuk opnieuw polijsde. Hierna deden de spellen het goed op mijn nieuwe elite :) (heb die andere galbak verkocht toen ie terug kwam van reparatie)
Je kunt ook teruggaan naar de winkel waar je het spel gekocht hebt en het hele verhaal uitleggen, ik had ook een spel wat bekrast was destijds (Assassin's Creed) en hiermee teruggegaan en zonder problemen een nieuwe gekregen

quote:
Duuvel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:51:
[...]

Je kunt ook teruggaan naar de winkel waar je het spel gekocht hebt en het hele verhaal uitleggen, ik had ook een spel wat bekrast was destijds (Assassin's Creed) en hiermee teruggegaan en zonder problemen een nieuwe gekregen
Heb ik ook geprobeerd (FRS arnhem) ze wilden wel één spel omruilen, maar 6 vonden ze iets te gortig worden.

Mazda 6 powered ;)

Ondanks alles overweeg ik toch een xbox te kopen die dan gebroedelijk naast mijn Wii mag komen staan. Heb ik nu met de Elite versie minder kans op gebreken en zo?

En als het een 2de handse is dan kan ik het helemaal wel vergeten toch..?

2X2L calling CQ

quote:
jefjef schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:03:
Ondanks alles overweeg ik toch een xbox te kopen die dan gebroedelijk naast mijn Wii mag komen staan. Heb ik nu met de Elite versie minder kans op gebreken en zo?

En als het een 2de handse is dan kan ik het helemaal wel vergeten toch..?
Ik zou sowieso voor een nieuwe gaan, 2ehands weet je niet of die de nieuwe koelers e.d. heeft.

Let erop dat als je een nieuwe aanschaft er een HDMI icoontje op de doos zit, en het verbruik 175Watt is (verbruik staat op de barcode sticker). Dan weet je nml zeker dat het een Falcon moederbord betreft (65nm cpu)
Vooralsnog is dat de beste die je kunt krijgen.

edit: maakt niet uit welke versie, alle nieuwe xboxen zouden dit moeten hebben, dus de arcade, pro en elite.
Als er geen 175w verbruik staat, is het oude voorraad, en heb je waarschijnlijk ook geen hdmi tot je beschikking

cypher21 wijzigde dit bericht 19-02-2008 09:21 (13%)

Mazda 6 powered ;)

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
cypher21 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:55:
[...]

Heb ik ook geprobeerd (FRS arnhem) ze wilden wel één spel omruilen, maar 6 vonden ze iets te gortig worden.
Hmmja idd 6 is ook wel veel eigenlijk :P

Je kunt ze ook zelf oppoetsen, zelf ook gedaan met Brasso (koperpoets), zo heb ik Dead Rising weer tot leven gewekt (hoe toepasselijk 8)7 )

quote:
cypher21 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:20:
[...]

Ik zou sowieso voor een nieuwe gaan, 2ehands weet je niet of die de nieuwe koelers e.d. heeft.

Let erop dat als je een nieuwe aanschaft er een HDMI icoontje op de doos zit, en het verbruik 175Watt is (verbruik staat op de barcode sticker). Dan weet je nml zeker dat het een Falcon moederbord betreft (65nm cpu)
Vooralsnog is dat de beste die je kunt krijgen.

edit: maakt niet uit welke versie, alle nieuwe xboxen zouden dit moeten hebben, dus de arcade, pro en elite.
Als er geen 175w verbruik staat, is het oude voorraad, en heb je waarschijnlijk ook geen hdmi tot je beschikking
Oke dank je! :)

2X2L calling CQ

Reg. datum: 02 mei 2007

ik zie dat sommigen geloven dat een RROD kan worden voorkomen tuurlijk niet je kan bij een elektrisch apparaat nooit zijn dood voorkomen XBOX360 niet XBOX niet PS3 niet PS2 niet Wii niet Game Cube niet PSP niet en al die andere consoles. RROD kan niet worden voorkomen het probleem is waarschijnlijk dat het voltage op de componenten iets te hoog is waardoor die sneller overlijd.

en wat maakt het uit dat je een refurbished krijgt het is nieuwe hardware met een oud jasje

amoi wijzigde dit bericht 19-02-2008 14:28 (11%)

quote:
amoi schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:28:
ik zie dat sommigen geloven dat een RROD kan worden voorkomen tuurlijk niet je kan bij een elektrisch apparaat nooit zijn dood voorkomen XBOX360 niet XBOX niet PS3 niet PS2 niet Wii niet Game Cube niet PSP niet en al die andere consoles. RROD kan niet worden voorkomen het probleem is waarschijnlijk dat het voltage op de componenten iets te hoog is waardoor die sneller overlijd.

en wat maakt het uit dat je een refurbished krijgt het is nieuwe hardware met een oud jasje
Wie heeft het over voorkomen? Met de nieuwe 65nm core is de KANS kleiner dat je een RROD krijgt. Ik heb nog geen refurbed gezien met 65nm erin, je krijgt gewoon een opgelapte oude terug, dus ook geen gloednieuwe hardware.

Ik heb laatst gelezen dat een RROD veroorzaakt werd doordat de gpu te warm word. Hierdoor trekt het moederbord krom, en kunnen soldeerpunten breken wat leidt tot RROD

Mazda 6 powered ;)

Did i do that ? eh eh eh eh eh
Reg. datum: 02 april 2002

opgelapte oude terug ?? dus met ik krijg een xbox360 terrug met een ander serienummer ?!? Of plaatsen ze de hele gerepareerde mik van een oude bij mij in mijn xbox met mijn serienummer ?!

Acer 5920G GF8600GT 256mb 2GB mem 160GB HD Flaptop

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: