Gisteren heb ik mijn eerste stunt run sinds tijden weer gehaald doordat ik crashte met een "drive away", maar op een of andere manier telde ie alle drie dubbele loopings etc in de crash als een combo
PS Network ID: TjaBBe
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [X360/PS3] Burnout Paradise
Pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]PS Network ID: TjaBBe
Tja die stunts blijven ook mijn zwakke punt. Ik heb langzamerhand wat plekken gevonden waar je makkelijk stunts kan doen. Bijvoorbeeld bij de haven en de brug bij de haven (nog onder de dam). Ik haal nu rond de 400K punten. Billboards zijn ook altijd goede multipliers.quote:TjaBske schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:28:
Iemand tips voor stunts, hier ben ik nooit goed in geweest (barrel rolls land ik altijd netjes op mijn dakje enzo) en tot nu toe heb ik ze aardig kunnen vermijden, maar nu ik bezig ben voor de elite license wordt dat vrij lastig (mijn stunt skill zit dus waarschijnlijk nog op n00b nivo maar het spel niet meer).
Gisteren heb ik mijn eerste stunt run sinds tijden weer gehaald doordat ik crashte met een "drive away", maar op een of andere manier telde ie alle drie dubbele loopings etc in de crash als een combo.
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Vooral weten waar de superjumps en billboards zitten, multipliers pakken is een goede tactiek, had gisteren iets van 22xMultiplierquote:Shiver23 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:50:
[...]
Tja die stunts blijven ook mijn zwakke punt. Ik heb langzamerhand wat plekken gevonden waar je makkelijk stunts kan doen. Bijvoorbeeld bij de haven en de brug bij de haven (nog onder de dam). Ik haal nu rond de 400K punten. Billboards zijn ook altijd goede multipliers.
Pak een goede auto en ga er even voor zitten. Ik vind het ook niet heel spannend, maar het is helaas wel nodig.
greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!
giulio
Als je races e.d. haalt krijg je vanzelf nieuwe auto's. Met een burning route krijg je een nieuwe versie van dezelfde auto, dus dat blijft lastig. Zorg dat je iig de Watson Roadster hebt. Dan kun je met de meeste stuntchallenges prima meekomen.quote:giulio schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:14:
Ik ben tot nog toe bezig met al die hekken te vinden en die billboards, maar sommige zijn echt irritant en lijken onmogelijk.
Maar is wel leuk, online doe ik wel mee met die challenges, maar zoals laatst was ik een uur bezig met die jump door de ring bij vliegveld.
Daar merk ik toch dat ik meer en andere auto's nodig heb om veel dingen te doen.
Dus straks maar eens die "kruispunt" opdrachten doen... 4 auto's is wel erg weinig he?
PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Waiting for Diablo 3 :)
Je moet gewoon de kruispunt events spelen. Zo moeilijk zijn die niet. Dan komen die auto's vanzelf.quote:SpoTs schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:00:
Heb dit spel nu alweer een tijdje
Vermaak me uitstekend, krijg het alleen niet voor elkaar om veel auto's vrij te spelen. Heb er nu 12 van de 70 ofzo.. en zit al op 20% van de game
10% van 70 is 7. 20% is dus 14, en kom je aardig in de buurt.quote:SpoTs schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:00:
Heb dit spel nu alweer een tijdje
Vermaak me uitstekend, krijg het alleen niet voor elkaar om veel auto's vrij te spelen. Heb er nu 12 van de 70 ofzo.. en zit al op 20% van de game
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Ze tellen als nieuwe auto's. Burning routes tellen ook als events waardoor je ook nieuwe auto's vrijspeelt.quote:Giant87 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:40:
Burning routes krijg je geen nieuwe auto's voor. Alleen licht aangepaste versies van auto's die je al hebt.
giulio wijzigde dit bericht 05-03-2008 17:53 (8%)
giulio
En voor alle billboards en jumps ook, voor de road rules allemaal compleet schijn je ook een auto te krijgen maar dat weet ik niet, de 3 voor smashes, jumps en boards heb ik zelf ook al. Zit nu op zo'n 70 auto's van de 75 volgens mij op de PS3.quote:Giant87 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:40:
Alle smashes krijg je idd ook een carbon wagen voor.
Compassion will be your downfall! Khaosclan
Terr wijzigde dit bericht 06-03-2008 10:26 (4%)
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
KillerKrish
Je start de showtime modus door gewoon R1 en L1 (Bovenste twee triggers achterop ) in te drukken. Daarna is het gewoon auto's raken om je boostbar hoog te houden, je kan dus het beste een agression type auto nemen. Die hebben de langste boost bar.quote:Killerkrish schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:43:
Ff vraagje:
je kunt road rule op tijd en op schadebedrag doen. Die tijd is het probleem niet, dat snap ik wel. Maar hoe doe je dat met het schadebedrag? Je start dit door pijltje naar links op de vpd (vier-punts-druktoets) maar als ik daarna crash gebeurt er niks???
Graag ff hulp.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [X360/PS3] Burnout Paradise
Pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus