Hoofdcategorieën
Topicacties

Media Portal erg mooi alternatief voor Windows Media Center

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Hier zal ik info plaatsen over Media Portal en over hoe ik dit heb ingesteld.
Mijn HTPC speelt werkelijk alles van BlueRay, Digitale TV, MP3 tot RSS feeds en internet streams d.m.v. Media Portal.

Dit topic is algemene speciefieke setup info voor Media Portal.
Algemene info over het programma kun je vinden op de site.
Hier mijn setup.

Hoofdstukken: (work in progess... :+ )
1 Wat is het en installatie (hieronder)
2 Films
3 Muziek
4 Foto's
5 Televisie
6 EPG voor analoge TV (thx REDFISH)
7 TV-series
8 Uitzending Gemist
9 DVD's (maximale kwaliteit inclusief extra's en menu's) rippen voor Media Portal
10 DVD's rippen (redelijke kwaliteit zonder extra's of menu) voor Media Portal
11 Oldschool games (Snes, Megadrive, Playstation, Arcade, etc.)
12 HD-DVD & Blue-Ray disks (de schijfjes dus, niet de bestanden) afspelen in Media Portal
13 Muziek CD's rippen voor Media Portal
14 World Map (Google maps en Microsoft Virtual Earth) op Media Portal
15 Online video's (You Tube, Apple Trailers, Yahoo Video, etc.)

OVERIG
- Codecs: aangezien er veel problemen zijn qua setup start ik een codec gedeelte:
Codec setup voor MP
- Hoe bouw je een HTPC: Hier een geweldige guide!

(heb je een aanvulling? Stuur mij een PM!)

1: Wat is het en installatie

Wat is Media Portal?
Media Portal is een Open Scource programma waarmee je je PC in een geavanceerde Media Center veranderd.
Muziek, internet, radio, films, DVD's, RSS, weerberichten, TV-series, en nog veel meer is mogelijk.

De voordelen van Media Portal:
Gratis.
Zeer veel plugins.
Constand in ontwikkeling.
Alles is vrij aan te passen.
Zeer actieve en behulpzame community.

Hoe ziet het er uit? (bij mij altans... :) )
Home screen:
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/Home.jpg?t=1197285056
Film overzicht:
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/Films1.jpg?t=1197285879
TV series overzicht:
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/TVSeries1.jpg?t=1197286267
TV serie info:
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/TVSeries2.jpg?t=1197288161
Muziek overzicht:
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/Muziek1.jpg?t=1197288181
Muziek speelt nu:
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/NowPlaying.jpg?t=1197372644

De menu's scrollen mooi in elkaar over en alles is (met wat werk en onderzoek) naar eigen wens in te delen.
Ik gebruik bijv. mijn HTPC niet voor muziek CD's (heb alles geript) en dus heb ik het menu 'Speel muziek CD' niet ingeschakeld.

Hoe installer ik Media Portal?
WIKI hier.

Hieronder zal ik mijn installatie beschrijven inclusief de codecs en specifieke instellingen die ik heb.
Dit kan dus ook op andere manieren maar voor mij werkt deze setup zeer goed.
Dit is dus mijn setup en alles is voor eigen risico! Ook heb ik geen behoefte in discussie over betere andere codec's, deze setup werkt voor mij.
Met de setup hieronder kun je Films, TV-series en Online Muziek video's bekijken en luisteren naar muziek (met Last.FM) en Internet radio.

Mijn installatie volgorde.
1 Update Windows XP/Vista.

2 Update alle drivers (videokaart, geluidskaart, DirectX, etc.)

3 Download en installeer Deamon Tools. (voor het afspelen van DVD bestanden)

4 Codec's: hier geef ik 2 opties:
- Voor meer controle over codec's en een duidelijke codec setting:
Download en installeer FFDShow Tryouts (goede verzameling codecs, ik gebruik de Beta versie maar de stable versie kan natuurlijk ook)
- (Dank aan n1ck) Voor een kant een klaar codecpack waarmee alles werkt (nadeel is dat je veel verschillende codec's krijgt en je dus het overzicht kwijt bent, maar is wel erg makkelijk):
Download en installeer K-Lite Codec Pack Full of Standard...

EDIT: Voor een zeer goede en uitgebreide codec uitleg met FFDShow download deze gids (met dank aan Goose van het MP forum)
Een zeer uitgebreide uitleg hier.

5 Download en installeer Stable Release V0.2.3.0 . Start de configuratie nog niet.

6 Download en installeer Precompiled Snapshots for V0.2.3.0 . Start de configuratie nog niet.

7 Download MP-TVSeries (MPI) en plaats dit bestand op een plek waar je het kan vinden.

8 Nu is moet je kiezen voor een skin (kies gerust meerdere je kan later gemakkelijk veranderen van skin)
Veel skins zijn hier en hier te vinden
Ten eerste bepaalt je scherm/TV veel.
Voor breedbeeld (wat ik heb) zijn goede opties: Monochrome (gebruik ik, zie boven) en X-face http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/Xfase.jpg?t=1197364760
4:3 versies zijn er minder, maar mooi vind ik Foofaraw.
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/Foofaraw.jpg?t=1197364947
Bij elke skin staat hoe te installeren in een readme..

9 Start nu de Media Portal configuratie.

Voor mensen met een MCE Remote/Keyboard:
- Ik moest met XP de MS Rollup 2 installeren om de MCE keyboard en remote aan de praat te krijgen.
- Gebruik MPTray om de groene start knop te gebruiken (ook voor Vista).
Gebruik wel even Vista Manager (http://www.yamicsoft.com/...software/vistamanager.exe) om Microsoft Media Center op Vista uit te schakelen.
EDIT:
(dank aan LiquidT_NL) Microsoft Media Center op Vista uit te schakelen (2e manier):
start -> uitvoeren -> gpedit.msc
bij zowel computerconfiguratie als gebruikersconfiguratie:
administratieve templates -> windows componenten -> Media Centre
Daar staat 1 GPO in: die moet je inschakelen.
- Als je niet (na het drukken op de groene knop) MP als actief hebt staan, gebruik dan MP Focus....

Aandachtspunten van derden:
- (dank I_am_akira) Voor Vista gebruikers, schakel windows vista premium 32bit aero skin uit.
- (dank aan alvi) Vink dat MP bij minimaliseren naar de tray gaat, neemt 6-7 Mb in of zo en zo heb je instant MP on als je erop klikt.
- (dank aan Operations) vage problemen worden veroorzaakt door lettergroottes groter dan de standard 96 DPI, Houdt deze dus als standaard in windows.

ThaClown wijzigde dit bericht 11-03-2008 10:38 (138%)

2: Films

(terug naar startpost)

Media Portal maakt gebruik van een interne database.
Films die op je PC staan kun je toevoegen d.m.v. een IMDB search. (ik gebruikt ook nog Moviemeter.nl voor de Nederlandse titels)

Na de scan plaatst Media Portal de films in een database met alle info (plot, acteurs, jaartal, rating, albumart, etc.)
De info komt van IMDB.
De highres covers van Movie Poster Awards

De WIKI over Media Portal movies is hier te vinden.

Het instellen van het movies gedeelte:

1 in de config ga naar de tab movies.
Hier kun je de folders aangeven waar je films staan. Ik noem ze gewoon Films 1, Films 2, Films 3 en Films 4 (heb 4 HDD's vol films 8) )
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/MovieFolders.jpg?t=1197362736

2 Bij Extensions geeft je aan welke bestanden in die mappen MP als films moet zien.
Dit staat standaard vrij goed (ik heb nog .Xvid en .Divx toegevoegd).
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/MovieExtensions.jpg?t=1197362867

3 Nu de database:
Hier geef je aan welke (en in welke volgorde) online databases MP moet benaderen voor info van films. Ik heb IMDB bovenaan en daaronder Moviemeter.nl.
Hierdoor krijg ik alles in het Engels en Nederlandse titels die IMDB niet kent in het Nederlands.
Je kunt natuurlijk ook alleen IMDB of Moviemeter gebruiken voor een Engelse of Nederlandse Databse.
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/MovieDatabase.jpg?t=1197363011

Onder Scan kun je al je mappen in 1x scannen, bij problemen vraagt MP zelf welke film ie moet kiezen.

EDIT: Voor een snellere scan kun je 'download actors' uitzetten, Dit download de hele acteer geschiedenis van de hoofdpersonen vanaf IMDB.
Dit is nogal veel data om te downloaden en ik gebruik die info toch niet.

Onder Editor kun je elke film in je database naar eigen wens aanpassen en zelfs handmatig films toevoegen. Dit is dus ook de plek om coverart te veranderen of zelf een genre toe te voegen.

4 Bij de tab Views kun je bepalen hoe MP de films weergeeft.
Ik gebruik de erg mooie Filmstrip. Als je heel veel films heb kun je ook alles weergeven als list.
Meer uitgebreide indeling is ook mogelijk bijvoorbeeld eerst een lijst van genres of regisseur en daarna grote plaatjes van de Film hoezen.
De look verschilt per gebruikte skin dus bekijk zelf wat je mooi vind.
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/MovieViews.jpg?t=1197363591

ThaClown wijzigde dit bericht 21-02-2008 10:24 (81%)

Reg. datum: 09 juli 2003

aah mooi een topic hierover!! echt leuk programma dit.
meteen een paar vraagjes waar ik het antwoord nog niet op heb kunnen vinden

hoe pas je het menu aan zodat hij sommige items niet weer geeft. het weer enzo..
kun je ook handmatig plaatjes instellen. bij mij pakt hij namelijk soms hele andere films... en wanneer je dit dat ververst en de goede film pakt blijft toch het plaatje van de verkeerde film te zien. of hij staat er wel bij , maar niet op de eerste plaats. dus dan heb je 11 plaatjes ofzo.
heb nog nooit met win media edition gewerkt is dat ongeveer hetzelfde?

ben benieuwd of het helemaal is in te stellen hoe ik wil.

CkY2k3 wijzigde dit bericht 11-12-2007 09:56 (17%)

Ja toch!, Niet dan!, Dacht ik!

Ik heb hem ook nog geinstaleeerd echter krijg ik het volgende niet voor elkaar:

Ik krijg het helaas niet voor elkaar om mediaportal rechtreeks op te starten (zonder dat je windows XP ziet opstarten). Ik heb in de configuratie de opties aangevinkt zodat hij automatisch moet opstarten. Dit gebeurt utieraard ook wel, alleen zie je tijdens het opstarten nog steeds de startbalk van windows, bureaublad etc. Iemand hier een oplossing voor ?

You never believed in The One. I still don't. I Believe in GoT

om mezelf maar even te quoten uit je vorige topic.
quote:
In dat geval... Stel ik koop een mediacenter, vista home premium erbij.
Wat gaat mij overtuigen om Mediaportal te installeren, uit zoeken hoe het werkt etc. ipv start -> mediacenter te doen?
Oftewel, wat voor voordelen etc. bied het? :)

@Possible
Gebruik MP Focus...

ThaClown wijzigde dit bericht 11-12-2007 10:09 (75%)

Reg. datum: 23 oktober 2002

quote:
CkY2k3 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:23:

hoe pas je het menu aan zodat hij sommige items niet weer geeft. het weer enzo..
In de setup kan je naar de sectie plugins gaan. Met een rechtermuisknop op de plugin die je niet wil zien, kan je die disablen. Daarmee zie je de plugins ook niet meer in je menu's.
quote:
Possible schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:01:
Ik heb hem ook nog geinstaleeerd echter krijg ik het volgende niet voor elkaar:

Ik krijg het helaas niet voor elkaar om mediaportal rechtreeks op te starten (zonder dat je windows XP ziet opstarten). Ik heb in de configuratie de opties aangevinkt zodat hij automatisch moet opstarten. Dit gebeurt utieraard ook wel, alleen zie je tijdens het opstarten nog steeds de startbalk van windows, bureaublad etc. Iemand hier een oplossing voor ?
Daarvoor moet je denk ik op zoek naar extra programma's (in de windows-skinning hoek) om je startup scherm aan te passen. Als je je bureaublad leeg maakt en het startmenu op auto-hide insteld, kan je vanaf de mediaportal site allerlei goede skins downloaden. Zie de HTPC customization sectie van hun repository.

@ThunderNet
Als je er niet van houdt om dingen in te stellen, aan te passen aan jou wensen wat die je dan op Tweakers.net???
Je hoeft dus geen MediaCenter te kopen! dit installeer je op je laptop/werkpc even verbinden met je TV en audioset en klaar ben je!

Voordelen: Kijk hoe het er uit ziet! Veeeeel meer plugins en support, gratis!

ThaClown wijzigde dit bericht 11-12-2007 10:15 (24%)

Mag ik ook wat zeggen?

quote:
CkY2k3 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:23:

kun je ook handmatig plaatjes instellen. bij mij pakt hij namelijk soms hele andere films... en wanneer je dit dat ververst en de goede film pakt blijft toch het plaatje van de verkeerde film te zien. of hij staat er wel bij , maar niet op de eerste plaats. dus dan heb je 11 plaatjes ofzo.
heb nog nooit met win media edition gewerkt is dat ongeveer hetzelfde?

ben benieuwd of het helemaal is in te stellen hoe ik wil.
Kun je niet gewoon de registry aanpassen, zodat niet explorer, maar mediaportal wordt gestart? (Geen idee, heb heb programma zelf niet, maar werkt vaak wel). HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon, de REG_SZ waarde "Shell"

Icon is gone | dit gaat over deze shop

Reg. datum: 13 september 2005

Kan je ook televisie kijken via een tv kaartje?

quote:
ThaClown schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:11:
@ThunderNet
Als je er niet van houdt om dingen in te stellen, aan te passen aan jou wensen wat die je dan op Tweakers.net???
Je hoeft dus geen MediaCenter te kopen! dit installeer je op je laptop/werkpc even verbinden met je TV en audioset en klaar ben je!

Voordelen: Kijk hoe het er uit ziet! Veeeeel meer plugins en support, gratis!
Uiterlijk maakt niet uit, want mediacenter ziet er ook prima uit. En zoals ik al zei zit dat standaard meegeleverd met windows.

Wat voor plugins? En hoe is de support beter?

:P En nee, ik hou niet altijd van alles instellen. ;) Soms moet het ook gewoon werken.

Probeer me te overuigen :) Op die manier wordt het misschien duidelijk zijn wat de voordelen zijn. Wat voor echt leuke dingen zit er tussen?

LastFM support: MP leert jou muziek smaak en kan zelf playlists aanmaken aan de hand van jou muziek afspeel geschiedenis.
LastFM radio: Luister live streaming naar muziek die is afgestemd op jou smaak of kies een artiest en luister naar muziek die er op lijkt.
TV-series: ongelooflijk mooie indeling van je bestanden.
Torrents: beheer je downloads intern zonder MP te hoeven afsluiten.
Ebay plugin: houdt je biedingen bij in MP.
Wikipedia plugin: woordenboek in MP.
Films: bepaal zelf waar de data vandaan komt, alles is HiRes.
Lyrics plugin: bij het afspelen van muziek wordt de tekst weergegeven.
Beeldmateriaal van artiest, album, genre: alles wordt via internet opgezocht en weergegeven tijdens het afspelen.
Playlists van muziek: zeer goed aan te passen en tijdens het afspelen nummers invoegen verwijderen.
MusicVideo's: streaming muziekclips van Yahoovideo, je eigen TMF geordend naar land. bekijk dus de hits uit Duitsland, USA of Australie.

Hoezo maakt uiterlijk niet uit??? mijn mediasysteem in de woonkamer op mijn dure FullHD LCD moet er zeker wel zeer goed uitzien!

MP werkt gewoon, het is 1x tweaken en het werkt prima.

ThaClown wijzigde dit bericht 11-12-2007 10:32 (6%)

Reg. datum: 22 november 2001

Het grote voordeel van Media Portal is de mogelijkheid om alles te "tweaken" zoals ik het wil.
En niet zoals Microsoft het wil.

Verder vindt ik Auto resume (bookmarks), CD/DVD speed limiter en standaard ISO ondersteuning een groot gemis bij Microsoft MCE of VMC. Deze onderdelen zitten standaard in Media Portal.

3: Muziek

(terug naar startpost)

Geweldig aan MediaPortal is de ondersteuning van Last.FM.
Dit is een online muziek database die d.m.v. een plugin bijhoud wat jij speelt.
Hierdoor 'leert' het programma jou muzieksmaak en kan hierop inspelen.
Hoe meer je het gebruikt hoe beter het wordt!
Last.FM is eigenlijk 3 dingen:
- (op de achtergrond) Het houdt wat voor muziek je afspeeld en vergelijkt dit (d.m.v. de ID3tag) met iedereen die ook Last.FM heeft.
- Persoonlijke radio aan de hand van jou smaak (Last.FM Radio)
- Een automatische playlist creator aan de hand van jou smaak (Audio Scrobbler)
Audio Scrobbler kun je aanzetten onder current playlist.
Hiermee vult MP automatisch jou playlist aan met nummers die passen bij songs die je in de playlist hebt.
Meestal zet ik een nummer of 6 waar ik zin in heb in de list, en de rest wordt vanzelf toegevoegd!

WIKI Music

Mijn muziek setup:
1 schrijf je in voor Last.FM(is gratis voor de basis versie en je krijgt geen spam)

2 Download en installeer Last.FM.

3 Start de MP config.

4 Onder Plugins open Audioscrobbler, activeer en configureer deze.

5 Voer je inlog settings in bij de Last.FM plugin (ook in Plugins)
EDIT: Hier kun je ook al je muziek scannen voor plaatjes van Artiesten en CD Hoesjes.
Deze worden gehaald van Last.FM... werkt erg goed.

6 Tab Music geef hier aan hoe je wilt dat MP overgaat tussen verschillende nummers.
ik gebruik 0.5 sec crossfading (dan loop het nummer een beetje over in de volgende.
Een buffer van 5 sec is prima.
Let op dat je BASS engine gebruikt en dat ID3 tags gebruikt worden.
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/MusicMain.jpg?t=1197368991

7 Tab folders geef de locatie('s) van je muziek bestanden aan.

8 Onder Database aanvinken 'Treat tracks in an individual folder as an album'. (als je albums individueel in een map heb)
Ik heb ook 'Create artist and genre tumb form first file', 'Use coverart embeddet in MP3s for tumbnails' en 'Create missing folder.jpg form album tumb' aangevinkt.
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/MusicDatabse.jpg?t=1197369281

9 tab views, geef hier aan hoe je door je muziek wilt verkennen.
Ik heb:
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/MuziekInst.jpg?t=1197545010

10 Music Sort: hier geeft je aan welke inormatie je wilt zien in elk bij elke selectie.
Bij album wil ik bijv de artiest, albumtitel en jaartal zien.
Maar als ik de artiest al gekozen heb hoef ik die niet nog een keer te zien, en zie ik alleen tracknummer en titel.
Dit is volledig zelf te bepalen echt erg gaaf. :*)
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/MusicSort.jpg?t=1197369449

ThaClown wijzigde dit bericht 21-02-2008 10:24 (95%)

Reg. datum: 06 juni 2000

Dat Mediaportal ziet er geweldig uit, maar heb een vraag over iets waar ik met mijn huidige setup tegen aanloop (Vista met Mediacenter --> Xbox360 als extender);

Kan Mediaportal losse tracks fatsoenlijk weergeven? In Mediacenter (en MP11, Winamp Remote) krijg je alleen tracknamen te zien. Dat is geen probleem bij een verzamelalbum van één artiest, maar wordt al lastiger bij een verzamelalbum met verschillende artiesten (je ziet enkel "albumnaam" - "tracknaam" ipv "albumnaam" - "artiest" - "tracknaam"). Nog vervelender is het bij mijn losse tracks die ik nu als album lossetracks heb staan, hier staat nu een lijst van 500 tracknamen en dat is wat lastig te herleiden zonder artiestnaam erbij.

Weet dat je kan selecteren op artiest, maar ik wil gewoon bladeren door de map met losse tracks (TVersity kan dit, maar krijg het niet werkend). Bovendien hanteren verzamelalbums nog wel eens afwijkende namen voor dezelfde artiest (DJ X, X, X vs Y, etc.) en om nu al m'n mp3's te gaan retaggen ... :X

@[TAG]Speedy:
In de config kun je onder Music aanvinken 'Treat tracks in an individual folder as an album'.
Ik zou dan Losse Tracks als album zien en dan kun je deze openen en door de nummers scrollen.

Voor verzamelalbums is dit ideaal: mijn DJ mix albums staan netjes onder 1 album met alle artist info bewaard.

Voor het snel taggen gebruik ik ID3Tag
Want alle artist namen correct in 1 map is wel beter ;)

ThaClown wijzigde dit bericht 11-12-2007 11:00 (17%)

Krijg je dan nog wel zo'n mooie lijst met echte albums en fraaie album afbeelding waaruit je vervolgens verdiept of krijg je ineens 1000+ albums in 1 lijst (50 U2 Albums terwijl het er eigenlijk maar 4 zijn :)). Heb je wellicht een screenshotje?

Zoek dus eigenlijk dit als ik een album/map open:

Album "X"
---- Artiest - Tracknaam1
---- Artiest - Tracknaam2

Ga er maar eens mee stoeien van het weekend in een VPC denk ik

[TAG]Speedy wijzigde dit bericht 11-12-2007 11:04 (7%)

Album "X"
---- Artiest - Tracknaam1
---- Artiest - Tracknaam2

Dat is precies wat ik ook heb!
En bij album zie ik dus de hoes mooi (view as: Film Strip) maar daaronder gewoon een lijst van tracks (view as: list) gesorteerd op album nummer (maar kan natuurlijk ook op titel).

Zo dus:
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/MusicViews.jpg?t=1197370277
View: Album
(selection)Album (view as)Films Strip (sort by)Artist
(selection)Track (view as)List (sort by)Track

ThaClown wijzigde dit bericht 11-12-2007 11:51 (10%)

Top! Ik zie eindelijk een fatsoenlijk werkend mediacenter voor me :Y)

(gaat mij voornamelijk om de muziek, films gaan toch op DVD)

Maar eens gaan testen, in combinatie met zoiets lijkt me het echt perfect!

origen ae heeft naar mijn menig de mooiste kasten...
Maar niet bepaald goedkoop.

Ik heb een Silverstone LC11... ook mooi.
http://i258.photobucket.com/albums/hh247/Tha1Clown/SilverstoneLC11black.jpg?t=1197368499

ThaClown wijzigde dit bericht 11-12-2007 11:21 (82%)

Reg. datum: 07 januari 2001

Kan ik met mediaportal ook programma's kijken, die door een andere mediaportal zijn opgenomen? Een soort extender functionaliteit dus.

En hoe werkt het met de MCE remote?

@Wolly:
Als extender weet ik niet, maar het kan vrijwel alle bestandsformaten aan (is puur afhankelijk van je codecs en systeem) dus ik denk van wel zoek even op het forum.

Ik gebruikte altijd de MCE Remote, werkt perfect (heb nu een Logitech Harmony 525 en Logitch MX Air)
Wel even onder Remote 'use MCE remote' aanvinken.

ThaClown wijzigde dit bericht 11-12-2007 11:48 (17%)

Nevermind, vraag al beantwoord hierboven :Y)

[TAG]Speedy wijzigde dit bericht 11-12-2007 11:43 (86%)

Reg. datum: 26 februari 2004

Geweldig topic dit! Ik was sowieso al van plan om binnenkort een media center te bouwen, maar zat nog te twijfelen tussen MCE, MythTV en Media Portal. De keuze is nu gevallen op Media Portal :P

Vooral al die informatie die je schrijft over hoe je het zodanig moet installeren en configureren is super handig. Bedankt daarvoor, zal ik in de toekomst veel aan hebben :D

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009