je ziet dat dakraampje toch?quote:bokskater schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:32:
Ziet er mooi uit! Alleen, hoe stap je uit als je in de garage zit met je auto?
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
ziet er aardig uit, leuk concept
paar dingetjes, want ik neem aan dat je niet uit de bouwkundige hoek komt.
- woonoppervlakte (woonkamer) is erg klein, komt gedeeltelijk ook door die enorme wenteltrap die er staat
- waar kom je binnen? hal?, toilet direct in de keuken/woonkamer is ook niet gewenst
maak een hal en laat daar het toilet en de garage op uitkomen.
- je gaat je hoofd stoten op de trap naar de eerste verdieping
bekijk eens wat voorbeeld plattegronden van woonhuizen, dan komt het allemaal goed.
There are two hands that can beat a royal flush. Jack Bauer's right hand and Jack Bauer's left hand.
Random Jack Bauer fact
KINK-ClassX
laptop in de fik!
Dit was van een video met een ander doeleinde, vandaar dat de reactie van het meisje enigszins opmerkelijk is
Heel tof gedaan
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
Haha, superquote:Menesis schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:39:
Heb nog even zitten spelen met vuur, zie hier het resultaat:
laptop in de fik!
Dit was van een video met een ander doeleinde, vandaar dat de reactie van het meisje enigszins opmerkelijk is
2 puntjes:
Ik vind hoe het vuur begint niet echt realistisch, dat vond ik bij je vorige ding ook al. (een pan die in de fik vloog was het geloof ik). Hoe het vuur er daarna uit ziet is erg mooi.
En misschien kun je ervoor zorgen dat de rook niet voor haar gezicht langs gaat, maar dat haar gezicht op de voorgrond blijft.
Maar verder erg leuk.
Pentium D930 @ 3,53Ghz | Gigabyte GA-8N-SLI | 2x Corsair 1GB DDR2 | 2x 300GB Seagate 7200.9 @ raid0 | 1x 500GB Samsung T166 | 1x 120GB Seagate 7200.7 | Asus N6800GT @ 425/1150 | Scythe Ninja | Dell 2007FP | Logitech MX400 | MS Natural Ergonomic 4000
Dom blondjequote:Menesis schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:39:
Heb nog even zitten spelen met vuur, zie hier het resultaat:
laptop in de fik!
dus soort van led strips, TL buizen zullen denk ik het zelfde effect geven, maar praktisch gezien niet mijn oplossing.
Reg. datum: 08 mei 2004
Ik heb ook een beetje sketchup zitten ontdekken..
Beetje huisje proberen te maken
http://www.aidanchopra.com/
Plaatje op imageshack (popups!)
het is wel aardig gelukt,
Heb alleen 1 probleem, mijn muren zijn 10 cm dik, als ik dan een component raam maak iets dikker dan de muur met doorzichtige texture, dan zie ik de muur. Ik moet dus als het ware een soort gat in de muur krijgen! Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Het lukt me niet met intersecten
Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros

nog te doen:
onderkant tentakels
zuignappe tentakels
ambient occlusion map
seams weg werken
ogen (hidden in render)
wenkbrauwen (hidden in render)
wil hem vanavond af hebben
Schuey wijzigde dit bericht 23-01-2008 19:59 (47%)
Cool! Hoeveel poly's?quote:Schuey schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:57:
Begonnen met het texturen van mijn squid
[afbeelding]
nog te doen:
onderkant tentakels
zuignappe tentakels
ambient occlusion map
seams weg werken
ogen (hidden in render)
wenkbrauwen (hidden in render)
wil hem vanavond af hebben
En ik vind de paars nog een beetje fel..
A closed mind is like a closed book; just a block of wood
Ben bezig met een at-st robot van star wars, maar als ik nu boolean wil doen of iets anders waarbij ik iets van een modifier gebruik loopt 3d max vast.
Dit zit in het bestand zelf en snap er geen bal van. Heb hem al gemerged naar een nieuw bestand en geexporteerd naar dxf.
Niks lijkt te helpen!
Is mijn robotje al op de ontwerp afdeling aan techinsche mankementen overleden
1652 polygoontjes, meer als zatquote:link0007 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:09:
[...]
Cool! Hoeveel poly's?
En ik vind de paars nog een beetje fel..
Ja ik denk dat je mijn vorige post gemist hebt, het is een cartoony squid.
Reg. datum: 03 december 2007
voor gaten ergens in moet je vierkant pakken, erop tekenen en dat push pull naar de andere aknt van de muur, dan zit er een gat inquote:BraX schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 01:15:
Hallo,
Ik heb ook een beetje sketchup zitten ontdekken..
Beetje huisje proberen te makenmet behulp van wat tutorials:
http://www.aidanchopra.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het is wel aardig gelukt,
Heb alleen 1 probleem, mijn muren zijn 10 cm dik, als ik dan een component raam maak iets dikker dan de muur met doorzichtige texture, dan zie ik de muur. Ik moet dus als het ware een soort gat in de muur krijgen! Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Het lukt me niet met intersecten
The cake is a lie!
heb beetje moeite dingen te onderscheiden, maar ziet er heerlijk uit wat ik er uit kan onderscheiden (gezien ik je wire nog kan herinneren
Overigens NIET VAN MIJ maar vond ik zo mooi. En vandaag ook een CG Choice Award gekregen. Heb me er echt aan zitten vergapen en wou 'm ff delen

apNia wijzigde dit bericht 23-01-2008 21:40 (8%)
edit:
anders loopt photoshop vast bij het opslaan
edit2:
ambient occlusion map bakken..
dan even oogjes doen en ben ik er klaar mee, geen zin meer om die seams weg te halen eigelijk
Schuey wijzigde dit bericht 23-01-2008 22:57 (56%)
jamaar da's voor ons weer handiger om juist wel te zienquote:Schuey schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:44:
Er staat geen licht op, dat is heel het idee, dan zie je beter wat je diffuse map doet
apNia wijzigde dit bericht 23-01-2008 23:13 (26%)

Schuey wijzigde dit bericht 24-01-2008 00:19 (12%)
Heel erg knap, deze zijn ook van uitzonderlijke kwaliteit:quote:apNia schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:38:
...
Overigens NIET VAN MIJ maar vond ik zo mooi. En vandaag ook een CG Choice Award gekregen. Heb me er echt aan zitten vergapen en wou 'm ff delen
[afbeelding]

En deze is erg foto realistisch; Weird Science (niet voor tere zieltjes)
Reg. datum: 03 september 2001
Die heb ik al eens gepost in het mooie-meiden-topic in de HK. Op een paar cgsociety-bezoekers na had niemand door dat het een 3D-model is.quote:Jogai schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:23:
En deze is erg foto realistisch; Weird Science (niet voor tere zieltjes)
Ik vind haar tenen overigens niet helemaal realistisch lijken, maar ik weet niet waar dat aan ligt. Misschien te weinig 'knik' erin.
Taalfout in bovenstaande post? Attendeer me er even op m.b.v. de offtopictag. Bij voorbaat dank. :)
"... en mooie glimmende dingen hebben nu eenmaal een aantrekkingskracht op de linkerhelft van de bellcurve." - burne
Ook heb ik nu in de top en zij aanzichten een soort licht-groen viziertje waar mijn muis zit. Hoe krijg ik dit weg?
ajampaniki wijzigde dit bericht 24-01-2008 13:05 (17%)
Oquote:ajampaniki schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:03:
Als ik nu rond mijn object pan krijg ik niet meer het model te zien, maar enkelt een soort wireframe doosje ter groote van het model. Weet iemand hoe ik dit weer verander?
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Reg. datum: 13 oktober 2005
En daarbij bouw ik een toerenteller van een de Audi R8 na. Best een karwei kan ik je vertellen.
Zo ziet hij er in het echt uit:

Nu mijn WIP:

Klikbaar voor 1280x720
JE MAAKT MAAR ZIN.
Dit topic is gesloten. ![]()