Reg. datum: 24 april 2007
Reg. datum: 24 april 2007
Probeer eens een harde reset (wel goed backupen) kan soms verhelderend werken...quote:anglico schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:30:
ik vind de n73 ook irritant traag, juist 3 maand met een 6021 gewerkt omdat de n73 kapot was, nu heb ik hem terug
echter TT6 draait wel vlotjes bij mij vanop de sd kaart
ook staan bij mij alle proggies op de sd kaart
maar de menu's zijn traag, sms is traag, muziek via bluetooth (nokia bh-500) werkt, maar na 2x connecteren moet ik meestal de foon herstarten want dan slaat bluetooth tilt en/of start de camera niet meer op en/of werken sommige proggies niet meer
oh ja, heb ook een taskmanager maar dat help zo goed als niets
ben dus ook op zoek naar een andere snellere alleskunner
Tja een goede alleskunner... wie wil/zoek die nou niet
Op papier kunnen ze alles, maar in de praktijk
Bestaat NIET en komt er ook NOOIT, pure marketing, euro's moeten rollen...
Hoe goed je ideale telefoon ook is hij kan net dat éne ding niet en als hij het wel kan dan zit er net een (te) langzame processor in of is de resolutie van je schermpje weer te laag, te dik enz.
Dus koop jij volgend jaar of na afloop van je abbo weer de schijnbare ideale alleskunner!, die het weer net niet is/wordt
Hoe duur je toestel ook is, al of niet een topmodel, ze hebben allemaal hun tekortkomingen en schandalige produktiefouten, dus verre van ideaal!
Bovendien de gebruikte kwaliteit (hardware/software) wordt er ook al niet beter op.
Zonder goede testen worden ze veel te snel op de markt gedumpt met als gevolg dat de gebruiker als een soort bètatester fungeert en vervolgens mag je als gebruiker dan maar hopen dat ze daarna met een nieuwe firmware-update komen.
En voor dat alles mag je een flinke zak euro's neerleggen, de frustraties krijg je er wel gratis bij
Marketing is mijn inziens een HEEL VIES woord geworden
Laat me weten als jij de ideale telefoon hebt gevonden