Reg. datum: 17 december 2006
Iemand een suggestie voor een mooie?
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Nokia N73 Topic | Deel 10
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 52 53 54 55 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Bij Toepassingen en dan Logboekquote:Tuzla schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:08:
Maar vraagje, waar kan ik bij de N73 me totaal gesprekstijd zien ? dus alle gesprekken die ik eerder heb gevoerd enzo, ik kan het maar nergens vinden
Mijn Lancia Delta Integrale Evolution 2 Special Edition: "Bianco Perlato" nr 131 / 385
Ik weet het antwoord op je vraag niet, maar wel de oplossing: Opera miniquote:stefijn schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:37:
Vraagje: als ik met mijn N73 internet, dan krijg ik op hyves geen foto's te zien: alleen die van het persoonsprofiel werkt, foto's uit albums niet. De pagina's laden wel, maar de foto's blijven een lege ruimte. Op PC werkt de mobiele pagina probleemloos.
Weet iemand of dit een N73 probleem is, of een instellingenkwestie, of iets anders?
stefijn wijzigde dit bericht 11-02-2008 22:12 (132%)
Mijn Lancia Delta Integrale Evolution 2 Special Edition: "Bianco Perlato" nr 131 / 385
schop...iemand?quote:1mpuls3 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:54:
[Nokia N73 Music]
Ik heb een vraag:
Iedere keer als ik mijn telefoon opnieuw opstart moet ik de datum/tijd opnieuw instellen. Heb op verschillende plaatsen naar een antwoord gezocht maar ik kwam niet verder dan de firmware moeten updaten. Dit heb ik dus gedaan maar ik moet nog steeds datum/tijd opnieuw invoeren.
Iemand enig idee?
Bvd.
Ik heb er ook last van... draai de laatste firmware. Kan het niet zo zijn dat het batterijtje het heeft begeven?quote:
Vertel allebei eens wat meer? Welke provider? Zelfde simcard? Welke firmware ? Overeenkomsten wil ik horenquote:Dijkhuis schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:18:
[...]
Ik heb er ook last van... draai de laatste firmware. Kan het niet zo zijn dat het batterijtje het heeft begeven?
Hola, dat probleem heb ik ook. Niet zozeer een probleem, maar toch irritant. Ik heb een N73 ME, product code 0544952. Dr zit firmware versie 4.0727. Ik denk ook dat het een hardwarematig ergens moet zitten.... Heb overigens een telfort sim maar hij doet het met andere sims ook niet.quote:bitjesmaker schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:10:
[...]
Vertel allebei eens wat meer? Welke provider? Zelfde simcard? Welke firmware ? Overeenkomsten wil ik horen
tomic wijzigde dit bericht 12-02-2008 10:01 (24%)
... en een goede marktplaats verkoper ook! amen!quote:hodgepodge schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:04:
Heel veel mensen hebben dat tijd probleem en Nokia zegt zelf dat ze er niets aan kunnen doen, zelfs niet als je hem opstuurd.
Als je het echt irritant vind zou ik er toch mee terug gaan en een nieuwe eisen. Een goede winkel regelt dat.
Ik had Ntorch. Maar ik raad het je af. Het duurt echt veel te lang voordat dat rotlampje eindelijk brand. En dan als je het dichtschuift en op de ophangtoets drukt dan vergeet je hem gewoon en zie je nergens dat je lampje nog brand en dan na 1 uurtje of zo is accu leeg.quote:tomic schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:55:
Weet iemand trouwens software waarmee je je flits continue laat branden? Niet s60spoton, want dan brand het lampje heel zwak. Als ik de shutter 2sec indruk, dan doet hij het wel fel... (voor een seconde ofzo)
Ik heb dat probleem gelukkig niet. In feite heb ik geen enkel probleem zelfs behalve dan de blauwe spikkels op foto als het donker is in de kamer. En de frontcamera is gewoon flut.quote:hodgepodge schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:04:
Heel veel mensen hebben dat tijd probleem en Nokia zegt zelf dat ze er niets aan kunnen doen, zelfs niet als je hem opstuurd.
Als je het echt irritant vind zou ik er toch mee terug gaan en een nieuwe eisen. Een goede winkel regelt dat.
En je equalizer, werkt die naar behoren?quote:bitjesmaker schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:23:
[...]
Ik heb dat probleem gelukkig niet. In feite heb ik geen enkel probleem zelfs behalve dan de blauwe spikkels op foto als het donker is in de kamer. En de frontcamera is gewoon flut.
Gebruik ik niet, staat altijd op standaard. Net ff meegespeeld en klinkt gewoon goed?quote:hodgepodge schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:34:
[...]
En je equalizer, werkt die naar behoren?
bitjesmaker wijzigde dit bericht 12-02-2008 17:55 (9%)
Ach, dat trillen ff als je hem aanz heb ik ook... Je kan overigens heel simpel je product code veranderen dus misschien dat dat al eens is gebeurd? Hij vraagt dus nooit datum en tijd. vreemd.quote:bitjesmaker schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:54:
[...]
Gebruik ik niet, staat altijd op standaard. Net ff meegespeeld en klinkt gewoon goed?
Ik heb overigens wel de normale N73 met firmware van een ME (althans, zo lijkt het wel). Ik heb niet met mijn firmware gerommeld maar na een firmwareupdate had ik ineens een andere muziekspeler.
Productcode: 0539335
Ik heb nu wel bij het aanzetten van de mobiel dat ie heel ff trilt. Dat deed hij bij alle andere firmwareupdates nooit. En wederom bevestiging dat ie nooit datum en tijd vraagt want ik heb de battery ff eruit moeten halen voor de productcode.
Ik schreef "ik heb niet met mijn firmware gerommeld" maar bedoelde dus productcode. Dat trillen is pas sinds deze firmwareupdate. Daarvoor heb ik ongeveer 4 keren een update gedaan en toen trilde hij niet bij het aanzetten.quote:tomic schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:06:
[...]
Ach, dat trillen ff als je hem aanz heb ik ook... Je kan overigens heel simpel je product code veranderen dus misschien dat dat al eens is gebeurd? Hij vraagt dus nooit datum en tijd. vreemd.
bitjesmaker wijzigde dit bericht 12-02-2008 21:58 (8%)
Welk firmware heb je? Als je een hele oude hebt, die had problemen met Bluetooth. Heb je een recentere firmware, dan weet ik het ook niet.quote:makkie88 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:51:
klopt het dat mijn nokia N73 niet goed kan pairen met mijn Mr handsfree Blue perfection...
ik kan wel pairen, maar ik kan geen contacten lezen en ook geen sms.. of is hier wat aan te doen?
ik heb de nieuwste n73 music edition firmware: v4.0736.3.2.1 (04-09-2007)quote:bitjesmaker schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 06:12:
[...]
Welk firmware heb je? Als je een hele oude hebt, die had problemen met Bluetooth. Heb je een recentere firmware, dan weet ik het ook niet.
Er zijn geen vaste regels... weet je.
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Nokia N73 Topic | Deel 10
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 52 53 54 55 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos