Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N73 Topic | Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 mei 2007

Dan wordt MMSync geïnstalleerd. Was al gebeurd, nog een keer opnieuw gedaan. Niets veranderd.

quote:
bitjesmaker schreef op maandag 04 februari 2008 @ 05:54:
[...]

Snap niet wat je bedoelt met engelse update, die voor je telefoon of een engelse pcsuite?

Hoe dan ook, bovenin bij help in pcsuite heb je "ondersteuning voor mobieltjes" of iets in die trant, heb je die al geinstalleerd op je telefoon?
Eerst even een correctie: de zin 'Krijg PCSync niet aan de praat' moet zijn: 'Krijg NSU niet aan de praat.'

Heb je suggestie uitgevoerd. Dan wordt MMSync geïnstalleerd. Was al gebeurd, nog een keer opnieuw gedaan. Niets veranderd.

Reg. datum: 22 mei 2000

Twee tips:

- Let er eens op dat de verbinding waar de connector je N73 ingaat niet zo goed is. Ik moet er altijd op letten dat er geen stof in zit (maak de metalen connectortjes in je gsm eens schoon met een mesje), en bij mij valt de verbinding dan nog weg zodra ik de gsm kabel aanraak. is dus niet de beste manier van aankoppelen van een snoertje, maar gelukkig gebruikt nokia voor haar nieuwste GSM's een mini-usb connector.

- De software doet het soms niet goed als je de connector via een usb hub aansluit. Sluit de kabel aan op een van usb aansluitingen aan de achterkant van je pc, die zitten direct op je PC. En bij mij vond de suite het ook niet fijn als ik de kabel aan een andere usb-poort hing, dan was de software de weg kwijt.

Succes!

Reg. datum: 27 oktober 2007

quote:
PaoloK schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:40:
[...]

Eerst even een correctie: de zin 'Krijg PCSync niet aan de praat' moet zijn: 'Krijg NSU niet aan de praat.'

Heb je suggestie uitgevoerd. Dan wordt MMSync geïnstalleerd. Was al gebeurd, nog een keer opnieuw gedaan. Niets veranderd.
Er wordt dan MMSync geinstalleerd ja. maar toen ik dat deed op mijn eigen mobiel werd mijn telefoon ineens wel gevonden door pcsuite. (Als pcsuite het vind, dan ook de NSU)

Maar iemand schreef boven deze post al nuttige dingen. Succes.

Reg. datum: 14 maart 2007

quote:
bitjesmaker schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:36:
[...]

Sla me dood als ik het fout hebt, maar die 2 magnetische blokjes met 2 polen eraan die precies hetzelfde uitzien, dat zijn de speakers voor bijv muziek, de speaker waarmee je iemand hoort praten tijdens bellen is weer een andere en ziet ook totaal anders uit.
de telefoon heeft stereo geluid. je hebt onder en bove een speaker zitte

quote:
Dijkhuis schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:51:
Twee tips:

- Let er eens op dat de verbinding waar de connector je N73 ingaat niet zo goed is. Ik moet er altijd op letten dat er geen stof in zit (maak de metalen connectortjes in je gsm eens schoon met een mesje), en bij mij valt de verbinding dan nog weg zodra ik de gsm kabel aanraak. is dus niet de beste manier van aankoppelen van een snoertje, maar gelukkig gebruikt nokia voor haar nieuwste GSM's een mini-usb connector.

- De software doet het soms niet goed als je de connector via een usb hub aansluit. Sluit de kabel aan op een van usb aansluitingen aan de achterkant van je pc, die zitten direct op je PC. En bij mij vond de suite het ook niet fijn als ik de kabel aan een andere usb-poort hing, dan was de software de weg kwijt.

Succes!
Dank voor je tips. Die van direct op de computer was de goede. Die kast van mij heeft ook vier usb's aan de voorkant, maar die werken minder goed, blijkbaar.
Nu is het probleem iets verschoven: NSU meldt dat ik de laatste update heb. Dat is dan wel de Engelse.Hoe kan ik de Nederlandse nu terugkrijgen?

quote:
Denthis schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:16:
[...]

de telefoon heeft stereo geluid. je hebt onder en bove een speaker zitte
Ja bedankt, ik reageerde io iemand die beweerde dat er slechts 1 speaker in telefoon zat en dat we in feite opgelicht werden doordat er wordt gezegd dat er stereo geluid uitkomt.

Reg. datum: 28 maart 2005

Zo, ook de N73 (White) gekocht vandaag *O* Nou zat ik alleen te kijken naar geheugenkaartjes en ik kwam nog nergens tegen dat iemand een (werkende) 4GB kaart in gebruik had. Is er al bekend of die het überhaupot al doet en zonee, wanneer hij het wel gaat doen? :D
"Au Revoir"
Reg. datum: 09 augustus 2006

Bij mijn weten gaat dat niet werken.

Reg. datum: 26 september 2000

Ik heb sinds maandag ook een Nokia N73 Music edition (via Orange). Het lukt me echter nog niet om een geinstalleerde toepassing in het standby scherm te krijgen. Ik kan kiezen uit elke standaardfunctie op die plek, maar niet bijvoorbeeld TomTom. Deze moet ik via het menu -> toepassingen oproepen. Ik heb liever dat ik het direct vanuit het hoofdmenu kan oproepen. Heeft iemand een suggestie? Nornaalgesproken zou het veranderd moeten worden bij mennu->instrum->Telefoon->Standby-modus->Actief Standby

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

"Au Revoir"
Reg. datum: 09 augustus 2006

Da's raar. Ik heb die active standby niet ingesteld staan dus bij mij zit TT onder de joystick (omlaag) en dat werkt prima :)

Als dat kan, zou je zeggen dat ie ook in active standby geselecteerd moet kunnen worden.

Reg. datum: 04 februari 2008

Ik heb een N73 met een 2gb kingston sd kaartje. Gekocht in juni. De problemen begonnen in juli ongeveer. De telefoon viel vaak uit of liep vast, startte uit zichzelf opnieuw op en meer van die grappen. Ben er mee terug gegaan naar t-mobile shop. Zij adviseerden mij om de nieuwe software er op te zetten. Heb ik gedaan (wat ook niet geheel zonder problemen ging, aangezien de backup niet meer terug gezet wilde worden). Bleek dat de niewste software er al op stond, maar toch opnieuw gedaan. Nog steeds dezelfde problemen. Weer terug gegaan naar de winkel. Hebben ze hem opgestuurd en toen ik hem terug kreeg hadden ze de niewste software er op gezet (die ik er dus zelf al op had gezet). Nog steeds dezelfde problemen dus weer terug gegaan. Weer opgestuurd en dit keer lag het volgens hen aan mijn geheugenkaart... De N73 zou nl geen kingston 2gb kaartje ondersteunen. Heeft iemand dezelfde ervaringen? Ondersteund de N73 deze echt niet? Stond namelijk wel in deze thread onder de geheugenkaartjes die ondersteund worden.
Ik heb zelf het idee dat ze bij t-mobile gewoon graag van me af willen zijn en het dus maar op het geheugenkaartje afschuiven..

Wat niet kan, is nog nooit gebeurd..

Toch simpel? Kaartje eruit voor een tijdje en checken of de problemen aan blijven houden.

www.patrickbeuken.nl

Dat heb ik ook gedaan. Heb er nu helemaal geen kaartje meer in. Het is idd beter geworden maar nog niet zoals het hoort. Ik vraag me dus af of het echt zo is dat een n73 geen 2gb sd kaartje aan kan.

Ik heb de N73 gehaald omdat ik er tomtom op wilde. Aangezien dat dat al 1gb inneemt moet er wel een 2gb kaartje in..

Unky wijzigde dit bericht 06-02-2008 15:28 (23%)

Ik ken er zat mensen met 2gb van kingston zonder problemen. Onzin dus.

Ik gok meer op een slecht contact tussen battery en telefoon. Onlangs en ook een poos geleden 2 toestellen in mijn handen gehad en alles schoongemaakt en die vallen ook nooit meer uit. Dus simkaartje, battery, geheugenkaart.

Dan probeerden ze zich er dus makkelijk van af te maken. Zal een nieuwe accu halen en kijken of het dan wel werkt. Bedankt!

Reg. datum: 14 maart 2007

ik heb een 2gb kingston kaart er in sinds de zomer nooit probleme gehad tomtom en alles zooi werkt goed, alleen beetje traag

Reg. datum: 17 december 2006

quote:
Unky schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:27:
Dat heb ik ook gedaan. Heb er nu helemaal geen kaartje meer in. Het is idd beter geworden maar nog niet zoals het hoort. Ik vraag me dus af of het echt zo is dat een n73 geen 2gb sd kaartje aan kan.

Ik heb de N73 gehaald omdat ik er tomtom op wilde. Aangezien dat dat al 1gb inneemt moet er wel een 2gb kaartje in..
Hoi,
De N73 kan 100% zeker en 2gb kaartje aan en ook de Kingston.

Tomtom zelf neemt maar 4 mb ofzo in. De kaart met alle west Europese landen is wel 1gb, maar je kan overwegen om er alleen benelux op te zetten (maar 150mb in totaal ofzo).
Je zou een 2gb kaartje van iemand anders moeten proberen, het zou ook nog software kunnen zijn.

Ik heb er ook een 2GB kaartje van Kingston in zitten. Ik heb nu wel het gevoel dat hij trager is dan normaal. Het is nog wel acceptabel, maar het valt wel op. Heeft iemand nog suggesties hoe ik een icoontje van een geïnstalleerd programma in het standby scherm zet(zie post van mij hierboven)?

graast!
Reg. datum: 02 september 2004

Yup, ook hier werkt een Kingston 2GB-kaartje zonder noemenswaardige problemen d:)b

bèèèèèèhhh

quote:
wcduck schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:32:
Ik heb er ook een 2GB kaartje van Kingston in zitten. Ik heb nu wel het gevoel dat hij trager is dan normaal. Het is nog wel acceptabel, maar het valt wel op. Heeft iemand nog suggesties hoe ik een icoontje van een geïnstalleerd programma in het standby scherm zet(zie post van mij hierboven)?
Uiteraard, uit de openingspost nadat ik bovenaan bij zoeken even 'standby' heb ingetypt:

:? Hoe verander ik de active standby snelkoppelingen op mijn 'bureaublad'?
instrumenten --> intstellingen --> telefoon --> stand-by modus en dan toep. actief standby

Reg. datum: 18 augustus 2007

Kan iemand mij helpen?
Ik heb een nieuwe N73 gekregen (oude was kapot) en nu zoek ik dus een programma waarmee je super makkelijk filmpjes op je mobiel krijgt. Het is dus een programma dat je zowel op de PC én op de telefoon installeert. Het speelt dan divx betstanden af.
Het stond vroeger in de TS geloof ik maar kan het nu echt niet meer vinden.

Sorry! Al gevonden :P Stond nog op mn PC:
http://www.lonelycatgames.com/?app=smartmovie

StijnBos wijzigde dit bericht 07-02-2008 16:10 (11%)

quote:
hodgepodge schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:42:
[...]

Uiteraard, uit de openingspost nadat ik bovenaan bij zoeken even 'standby' heb ingetypt:

:? Hoe verander ik de active standby snelkoppelingen op mijn 'bureaublad'?
instrumenten --> intstellingen --> telefoon --> stand-by modus en dan toep. actief standby
Zie mijn post daarboven: dat had ik al geprobeerd. Helaas stond TomTom daar niet bij. Ik heb echter wel de oplossing gevonden: eerst opnieuw opstarten, en dan via de bekende manier (zoals ik had gepost + zoals in de handleiding staat + zoals beschreven in OP + zoals beschreven door jou). Wellicht handig om in de OP toe te voegen, voor mensen die met hetzelfde probleem zitten.

quote:
wcduck schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:16:
[...]

Zie mijn post daarboven: dat had ik al geprobeerd. Helaas stond TomTom daar niet bij. Ik heb echter wel de oplossing gevonden: eerst opnieuw opstarten, en dan via de bekende manier (zoals ik had gepost + zoals in de handleiding staat + zoals beschreven in OP + zoals beschreven door jou). Wellicht handig om in de OP toe te voegen, voor mensen die met hetzelfde probleem zitten.
Je bedoelt dat je de telefoon uit en aan moet zetten voor een programma er tussen staat? Dat wist ik niet. Ik bedoelde het ook niet bijdehand ofzo. :)

quote:
quote:
Volgende keer gewoon jezelf opnieuw quoten, Je denkt toch niet dat wij jouw postje gaan zoeken om te lezen wat daar dan instaat? Je kan dan wel mij lui noemen maar dat ben jij dan ook :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: