Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik wet niet wat die dingen kosten met of zonder abbonement. Die Ad-41 herken je makkelijk aan de 3,5mm jackplug waar je, je koptelefoon op aan sluit. Deze zit dus inderdaad aan de afstandsbediening en niet aan in de telefoon. Je kan hiermee ook nummers skippen en de speler op pauze of stop zetten, wat met die andere headset die je bij de N73 krijgt niet kan.
Buiten dat kaartje en de headphone kan je het verschil zien aan de multimediatoets. Bij de N73 staat hier een soort ruit op en open je daarmee multimediacenter en bij de N73ME staat hier een muzieknootje op en open je daarmee rechtstreeks de muziekspeler.
Ik heb het dan over het langwerpige knopje rechts naast de 3 en 6 (in dit geval dus de gewone N73):
http://www.vegterb.tweakdsl.nl/N73/deel2/Onder.jpg

Volgens mij ga je dan naar applicaties ofzo.

quote:
Frank2006 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:50:
Volgens mij ga je dan naar applicaties ofzo.
Als je dan een menu krijgt met muziekspeler, radio, schuifvoorstelling en een functie om die knoppen te programmeren dan is het een gewone N73. Als je de muziekspeler direct krijgt heb je een N73 ME. Je kan trouwens door de toets ingedrukt te houden gelijk de muziekspeler krijgen met de gewone N73.

quote:
Gydeon schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 10:26:
ja, ik heb inderdaad nog eens goed rondgezocht op de prijzen van die geheugenkaartjes bij de winkels hier in de buurt, en ook bij de dichtsbijzijnde shops hebben ze ze hier voor rond de 30 euro liggen inderdaad. Da's dus geen probleem meer.

Maar die afstandsbediening, daar kun je dus je eigen dopjes op aansluiten, en niet op het toestel zelf?
Het ziet er namelijk wel ontzettend handig uit, dan hoef ik niet steeds m'n telefoon uit m'n zakken te halen. Denk dat het zowieso de Music Edition wordt dan, aangezien ik liever niet die dingen via Ebay koop ( heb er geen ervaring mee, maar heb verhalen gehoord dat het nog wel eens fout wil gaan, en dat dát soort dingen moeilijk recht te zetten zijn. )

Maar nou is nog de grote vraag of ik er een abonnement bij moet nemen of het toestel los koop. Dat is een vraag die ik zelf het beste op kan lossen natuurlijk, maar zijn er abonnementen die de Music Edition leveren? Mijn broer beweerde namelijk de Music Edition te hebben bij zijn abonnement, maar ik heb die AD-41 nog nooit bij hem gezien, en hij heeft die geheugenkaart los moeten kopen. Als dat niet zo is, moet ik het toestel wel los kopen, en zit er niets anders op :).

Dat is denk ik mijn laatste vraag, voor de rest zoek ik het zelf uit :)
Waarschijnlijk T-mobile abbo incl. n73. Daarbij wordt de ME geleverd: geen speciale headset en geen geheugenkaartje.

heeft al iemand firmware 4.0736.3.2.1 of is ie voor de me
site http://blog.isquare.nl/?p=353

djcool wijzigde dit bericht 10-12-2007 22:44 (11%)

quote:
djcool schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:38:
Als je iets verder had gekeken had je gezien dat de eerste reacties gepost zijn in oktober en er dus niets nieuw is aan die versie.

quote:
Die update is ook inderdaad voor de ME.

ja en die update sloopt even mijn telefoon.
K*T nokia software updater!!
verschillende mensen hun telefoon kapot! omdat nokia een updater online heeft staan die de n73 bricked.
ben ik lekker mee!!! allemaal het zelfde syndroom.
bij 80% verliest het toestel zijn usb verbinding en stopt de updater waarna de telefoon stuk is!! :(
domme finnen.

Bel gratis 0800-58654384787

het leven is té kort, geniet!

quote:
is een versie van 4 september.
code:
1
2
3
4
V 4.0736.3.2.1
04-09-2007
RM-133
(c) Nokia N73 (02)

Heeft iemand nog de goede settings voor Super Movie Convertor?
Die link werkt nm niet meer...

Reg. datum: 12 augustus 2005

quote:
Boelens27 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:24:
Heeft iemand nog de goede settings voor Super Movie Convertor?
Die link werkt nm niet meer...
quote:
Post van RommelD uit N73 topic deel 5
bij de instellingen van SUPER moet je bij H264 profile Baseline 1.2 selecteren!

Heb nu wonderschone filmpjes zonder haperingen! De juiste instellingen zijn:

Output Container - MP4

Output Video CODEC - H.264/AVC

Output Audio Codec - AAC

Video Scale Size - 320x240

Aspect - 4:3

Frame/Sec - 14.985 (has less frameskip than 15fps)

Bitrate Kbps - 384 (192 - 384 its up to you really)

H264 Profile - Baseline 1.2 (needed to be selected otherwise won't work with your phone)

Sampling Frequency - 44100

Channels - 2

Bitrate Kbps - 128

** Uncheck 'Use Direct Show**

** Uncheck 'Hi Quality' **

** Uncheck 'Top Quality' **

Lijkt me handig als dit ook in de openingspost wordt geplaatst :*) _/-\o_

RommelD wijzigde dit bericht 15-03-2007 13:40 (48%)
op deze manier zet ik ook m'n filmpjes om en het werkt goed. Het enigste lastige vind ik dat ik niet kan doorspoelen in een filmpje tijdens het bekijken, vervelend als je halverwege een film bent gekomen en je wilt later verderkijken.

Ik heb zojuist ook de N73 binnen. Wat mij opvalt is dat ie een beetje raar aanvoeld. Net of er dingen los zijn. Ik heb wat foto's gemaakt maar het was bijna donker dus bagger. Alleen ik heb er een English-Dutch translator opgezet via de goede manier van de pcsuite alleen ik weet niet waar ie staat. Ik heb bijna elke map afgezocht en er stond toch echt installatie voltooid. Iemand idee?

Nature Of Music

quote:
BerendBram schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:28:
Ik heb zojuist ook de N73 binnen. Wat mij opvalt is dat ie een beetje raar aanvoeld. Net of er dingen los zijn. Ik heb wat foto's gemaakt maar het was bijna donker dus bagger. Alleen ik heb er een English-Dutch translator opgezet via de goede manier van de pcsuite alleen ik weet niet waar ie staat. Ik heb bijna elke map afgezocht en er stond toch echt installatie voltooid. Iemand idee?
Beetje vreemd, die van mij voelt best wel erg stevig aan, is denk ik toch iets mis met de jouwe dan.
Die translator, ga naar Menu -> Toepassingen -> en kijk onderaan die lijst, daar moet ie zijn en naders maar even opnieuw installeren ;)
In de openingspost staat een verwijzing naar hoe je eenvoudig de mailbox kunt configureren. In het voorbeeld wordt gmail gebruikt. Nu ben ik conservatief, en heb ik hotmail (windows live mail, zo je wilt). Ik heb gezocht, maar kan geen informatie vinden over of het mogelijk is om hotmail als mailbox op mijn N73 ME te krijgen, en zo ja hoe dat dan zou moeten. Ik weet dat je als uitgaande mailserver in mijn geval smtp.telfortmail.nl moet hebben, maar wat is de server voor de inkomende mail? Dat moet iets in de trant van pop.hotmail.com zijn. Help? Het vreet mij iets teveel data om via de webbrowser naar de site te gaan.
Alvast bedankt.

Reg. datum: 11 november 2006

hallo mensen, ik weet niet of het hier mag maar zit al paar dagen te twijfelen tussen twee telefoons. Heb veel forums afgezocht, reviews gelezen etc over deze telefoon en zit nog te twijfelen tussen de N73 en de Samsung U600. Beide toestellen zijn zeer mooi, alleen qua degelijkheid kies ik voor de N73, maar qua dikte en design de U600.

Daarom wilde ik graag weten of de N73 een betere keus is dan de U600?
Het zelf toevoegen van thema's en programma's maakt mij niet uit, heb t nu ook niet dus mis het vast niet!

Alvast hartelijk bedankt! _/-\o_

Laat maar, heb vandaag de N73 gehaald! :*)

MotoRZR wijzigde dit bericht 15-12-2007 14:08 (12%)

Is er al een manier om de tijd en equaliser te maken? Ik kan de equalizer niet meer opslaan en de tijd moet steeds opnieuw ingesteld worden bij het opstarten

Garmin XT, heeft iemand dat *correct* werkend gekregen op de N73 trouwens? Op de N95 doet ie het prima, maar op de N73 lijkt het of de GPS-locatie niet goed wordt opgepakt; vaak staat je lokatienaald een weg links (soms rechts, maar vaak links) ca 500m-1km van je echte positie.

SonyA300 | 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet' | BF2stats

Reg. datum: 07 november 2002

AMD Athlon 2200+ * 512 ram pc2700 * ASUS A7V8x * ASUS GeForce 4400 128 MB * WD 40 GB 7200 * Creative Audigy * Creative 5.1 5300 * EN VOORLOPIG GEEN GOED SCHERM (voorheen samsung 191T)!!!

He mensen

Is er iets van een case voor de n73 die waterdicht is?

Ik ben op zoek naar een tasje die aan de riem kan.

Nu zag ik deze CP-150:
http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=49492&dimensionid=1&shopid=11

Deze CP-68:
http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=37354&dimensionid=1&shopid=11

Of deze CP-93:
http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=39497&dimensionid=1&shopid=11

Heeft iemand ervaring met 1 van deze tasjes? Wat voor clip zit eraan om hem aan de riem vast te maken? Ik kan het nergens terug vinden.

Thx :)

quote:
Flappie schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:24:

De CP-68:

Of de CP-93:

Heeft iemand ervaring met 1 van deze tasjes? Wat voor clip zit eraan om hem aan de riem vast te maken? Ik kan het nergens terug vinden.

Thx :)
Tasjes aan je riem... that's sooooo 1980's :+

Mijn collega had die 68-ers eerst.. daar bleek de telefoon makkelijk uit te schuiven bij buk/hurkacties.. niet fijn dus
Hij heeft nu die 93-er. het is en blijft een bobbels aan je riem onder je trui... get a life! get trendy 8) stop hem gewoon in je broekzak

Sonata I, TG530-U22, P35C-DS3R, E8200, Kingston HyperX1333 DDR2, RPTRRAID0+750SF1, XFX GF7800 GTX, NEC-7170s, Dell Dual2007FP DVI, Ultra FX K&M

quote:
Denthis schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:53:
He mensen

Is er iets van een case voor de n73 die waterdicht is?
Dit merk past zekers... maar de waterdichte variant is niet meer vindbaar op hun site. Reden? geen idee. een maat van me (duiker) heeft hem wel om zijn n73me zitten. Overigens gaat de telefoon niet mee onder water... ze verstaan je toch niet met al die bubbels in je mond

Sonata I, TG530-U22, P35C-DS3R, E8200, Kingston HyperX1333 DDR2, RPTRRAID0+750SF1, XFX GF7800 GTX, NEC-7170s, Dell Dual2007FP DVI, Ultra FX K&M

Reg. datum: 31 oktober 2000

quote:
arendhorst schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 01:35:
In de openingspost staat een verwijzing naar hoe je eenvoudig de mailbox kunt configureren. In het voorbeeld wordt gmail gebruikt. Nu ben ik conservatief, en heb ik hotmail (windows live mail, zo je wilt). Ik heb gezocht, maar kan geen informatie vinden over of het mogelijk is om hotmail als mailbox op mijn N73 ME te krijgen, en zo ja hoe dat dan zou moeten. Ik weet dat je als uitgaande mailserver in mijn geval smtp.telfortmail.nl moet hebben, maar wat is de server voor de inkomende mail? Dat moet iets in de trant van pop.hotmail.com zijn. Help? Het vreet mij iets teveel data om via de webbrowser naar de site te gaan.
Alvast bedankt.
Voor Live e-mail bekijk de volgende link.

http://europe.nokia.com/A4491268

Good goan

Reg. datum: 14 november 2001

Sinds kort heb ik problemen met de foto functie. Ik heb laatst firmware 4.0735.3.0.2 geinstalleerd en als ik nu een foto neem dat komt het vaak voor dat ie terugkeert naar de "desktop" en dan soort van twijfelt of ie weer terug moet keren naar de fotostand. Is dit probleem algemeen met deze firmware of typisch voor mijn toestel.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws