Hoofdcategorieën
Reg. datum: 11 juni 2004

2check www.yjzone.net voor nog meer informatie over de samsung yp-p2

wacky160 wijzigde dit bericht 12-12-2007 22:47 (4%)

GoT Milk?
Reg. datum: 10 september 2007

quote:
Mp3shop.nlDe speler geeft u volle zuivere klanken met behulp van de DNSe-techniek (Digital Natural Sound Engine). Deze klanken hoeft u overigens niet door een koptelefoon te horen, dit flinterdunne apparaat is voorzien van ingebouwde speakers.
Niet waar, dus.

Ik ben benieuwd wanneer het docking-ding te koop is, waar te bestellen, en voor hoeveel. Ik gebruik zelf voor mijn telefoon vaak micro-SD.

Spaander wijzigde dit bericht 13-12-2007 14:56 (20%)

Bij dezen groet ik u allen! | Archos Gmini 500 | Canon PS A560 | Nokia 1209

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Doe eens uitleggen? Wat bedoel je te zeggen? Gaat het over de ingebouwde speakers of die DNSe-techniek?
Edit nav edit: Gaat dus over de ingebouwde speakers. Dat klopt niet inderdaad.

Overigens ben ik over het algemeen niet zo over de indruk van die zogenaamde geluidverbeterende technieken zoals SRS-WOW en dergelijke. Meestal wordt het geluid er niet beter van. Cowon heeft ook een aantal van dat soort opties. Eigenlijk is een equaliser alles wat je nodig hebt (in combinatie met een apparaat wat simpelweg goed geluid voortbrengt uiteraard).

Dat er geen ingebouwde speakers inzitten klopt inderdaad.

RoD wijzigde dit bericht 13-12-2007 15:03 (7%)

Reg. datum: 08 december 2007

quote:
RoD schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:57:
Doe eens uitleggen? Wat bedoel je te zeggen? Gaat het over de ingebouwde speakers of die DNSe-techniek?
Edit nav edit: Gaat dus over de ingebouwde speakers. Dat klopt niet inderdaad.

Overigens ben ik over het algemeen niet zo over de indruk van die zogenaamde geluidverbeterende technieken zoals SRS-WOW en dergelijke. Meestal wordt het geluid er niet beter van. Cowon heeft ook een aantal van dat soort opties. Eigenlijk is een equaliser alles wat je nodig hebt (in combinatie met een apparaat wat simpelweg goed geluid voortbrengt uiteraard).

Dat er geen ingebouwde speakers inzitten klopt inderdaad.
Ik vind de geluidskwaliteit echt formidabel omdat er zoveel functies zijn die het geluid kunnen veranderen zoals jazz, ballad, club, dance en vooral concerthal is echt vet om te horen. je kunt zelfs de 3d en de bas helemaal instellen. Die DNSe techniek vind ik echt super kick ;) :D

quote:
wacky160 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:46:
2check www.yjzone.net voor nog meer informatie over de samsung yp-p2
Kijk er elke dag wel een paar keer op ;) super handig, alleen jammer dat het engels is :( maar ja maakt niet uit :)

er staan ook allemaal achtergronden op en als er nieuwe updates zijn lees je het meteen 8)

Trouwens weet iemand wat voor datum de eerste 'wave' update komt?. ik ben echt super benieuwd. :D

In de bronnen die je zelf gaf staat midden-laat december. Denk niet dat Samsung een preciese datum gaat geven. In ieder geval zou het niet lang meer moeten duren dus.
Ik ben overigens niet zo'n fan van al die "jazz", "dance" instellingen ed. Imo wordt het geluid daar alleen maar onnatuurlijker van. Een custom eq. kan nog wel handig zijn om bepaalde tonen wat te accentueren.

offtopic:
Als je trouwens wat toe te voegen hebt aan je post kun je beter de http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop gebruiken. Dat is wat handiger dan 3x achter elkaar posten :)

quote:
RoD schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:32:
In de bronnen die je zelf gaf staat midden-laat december. Denk niet dat Samsung een preciese datum gaat geven. In ieder geval zou het niet lang meer moeten duren dus.
Ik ben overigens niet zo'n fan van al die "jazz", "dance" instellingen ed. Imo wordt het geluid daar alleen maar onnatuurlijker van. Een custom eq. kan nog wel handig zijn om bepaalde tonen wat te accentueren.

offtopic:
Als je trouwens wat toe te voegen hebt aan je post kun je beter de [afbeelding]-knop gebruiken. Dat is wat handiger dan 3x achter elkaar posten :)
Nee ik denk dat het ook niet meer zo lang gaat duren :*)
Instellingen zoals Jazz enzo gebruik ik ook niet zo vaak omdat ik meestal mijn geluidsboxjes gebruik en dan kan ik surround, bas enzo verhogen en verlagen. alleen als ik door de oordopjes luister gebruik ik wel eens dance. Maar bij user instellingen kan je de 3d en bas veranderen dat vind ik zelf heel handig voor de 3d voor echo. >:)

p.s ik wist niet dat dat edit kon dus bedankt ;)

Reg. datum: 02 december 2007

quote:
MAHR schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 02:17:
[afbeelding]

Ik ga van de week de rode 4gb halen, ik zit in Canada en hij kost hier omgerekend slechts 120,- euro. Zal binnenkort wel wat ervaringen posten.

O ja, ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat die juist geen ingebouwde speakers heeft!
Ze hebben nu een nieuwe aanbieding; de zwarte 8gb voor slechst 155,- euro. Nu vraag ik me af of de garantie van Samsung zelf wereldwijd is? Kan iemand die hem in Nederland heeft gekocht misschien even kijken? Ik heb de verkopers natuurlijk gevraagd maar ze geven verschillende antwoorden en probeerden me direct de Futureshop warranty aan te smeren :o.

quote:
MAHR schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:11:
[...]

Ze hebben nu een nieuwe aanbieding; de zwarte 8gb voor slechst 155,- euro. Nu vraag ik me af of de garantie van Samsung zelf wereldwijd is? Kan iemand die hem in Nederland heeft gekocht misschien even kijken? Ik heb de verkopers natuurlijk gevraagd maar ze geven verschillende antwoorden en probeerden me direct de Futureshop warranty aan te smeren :o.
mischien kan je wat informatie vinden op de site van samsung zelf hier is een link

http://www.samsung.com/nl/support/warranty/conditions.htm

en mischien is dit wel wat je wilt weten

Wat moet ik doen als ik mijn product in het buitenland heb gekocht?
Samsung Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal Samsung proberen de reparatie uit te voeren. Samsung Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.

Aangezien de P2 in Nederland ook te krijgen is, zou je wel zeggen dat ze je defecte P2 accepteren als je hem naar Samsung Benelux opstuurt. Lijkt met niet dat er een verschil zit tussen Europese en non-Europese versies.

voor de geïnteresseerden heb ik een review gescheven op mijn website.
-> link -> http://members.home.nl/ra...amsung_media_speler_YP-P2
Voor Linux en Mac gebruikers ook een tip om hem via UMS werkent te krijgen. :)

quote:
DummyXL schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:33:
voor de geïnteresseerden heb ik een review gescheven op mijn website.
-> link -> http://members.home.nl/ra...amsung_media_speler_YP-P2
Voor Linux en Mac gebruikers ook een tip om hem via UMS werkent te krijgen. :)
Leuke review!!! :D
Ik heb hem gelijk op de p2 gezet ;)
kan ik hem een andere keer leze :)

quote:
Ik heb hem gelijk op de p2 gezet ;)
kan ik hem een andere keer leze :)
Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch... Hoe heb je die op de p2 gekregen?

Reg. datum: 02 november 2006

Waarschijnlijk de text kopieëren en alleen dat op de p2 zetten.

quote:
DummyXL schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:51:
[...]

Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch... Hoe heb je die op de p2 gekregen?
Tekst kopieren en plakken in kladblok bij bureau-accesoires dan opslaan op je computer en je kunt hem op je p2 zette

Reg. datum: 02 november 2006

Review door Pocketales
Met filmje:

Na 24 december zijn de Samsung BS300 Stereo Bluetooth Portable Speakers te koop op amazon voor 130 dollar dus ik denk dat ze hier ongeveer 100 euro kosten ;)

http://www.amazon.com/dp/B00104G2DY?smid=ATVPDKIKX0DER

Samsungs site over de bs300 speakers
http://www.samsung.com/us/consumer/accessory/type/accList.do?group=mp3audiovideo&type=mp3players&subtype=mp3accessories

Ikzelf heb de philips SBA290/00 speaker gekocht, hier komt heel goed geluid uit voor maar 45 euro bij de mediamarkt. Ook is hij super makkelijk mee te nemen en simpel op te bergen, je krijgt er een hoes bij ook. Er zitten 2 knopjes op een voor de extra bas, een voor surround. Je kunt hem laten spelen door aantesluiten op de elektriciteit, maar je kunt er ook batterijen in doen (wel 6 pff).

Hier lees je er meer over
http://www.consumer.phili...dsprekersysteem+SBA290-00

ER zijn sterke geruchten dat het niet lang meer gaat duren voor de 1e firmware komt :D
Dit zou natuurlijk geweldig zijn ;)

Er zijn zelfs al foto's op het internet:

http://www.noteforum.co.kr/temp_review/p2se/output/ui207.jpg

http://www.noteforum.co.kr/temp_review/p2se/output/ui213.jpg

http://www.noteforum.co.kr/temp_review/p2se/output/top37.jpg

Ik meld wel wanneer hij er is XD

Er is een firmware-upgrade te vinden op de site van Samsung: Klik

Changelog kan ik zo even niet vinden.

quote:
RoD schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:47:
Er is een firmware-upgrade te vinden op de site van Samsung: Klik

Changelog kan ik zo even niet vinden.
Ja hij is er :D:D:D:D:D:D

Geweldig ben hem aan het dowloaden duurt wel erg lang denk dat meerdere mensen aan bezig zijn;)
Het is update 2.08 de eerste van de blue wave om duidelijk te zijn ;)

Een belfunctie en bluetooth update zitten erin XD

Later meer...

Ik heb de update net een beetje getest :P

De icoontjes zijn anders en navigeren door menu gaat sneller.
Betere videokwaliteit, grotere muziekafbeeldingen, bestanden versturen naar mobiel en andersom gaat perfect.
Andere kleur balken en natuurlijk heb ik even gebeld en dat ging ook perfect.
Ook zit er nu een woordenboek maar daar moet ik nog wat voor downloaden en ook songteksten bij muziek toevoegen is een nieuwe mogelijkheid.

kga er veel lol aan beleven :D :D :D

Klinkt goed, leuke upgrade :)
In dit draadje wordt de firmware-update ook beschreven, compleet met pics en dergelijke.
Ik vraag me nog wel af hoe die belfunctie nou werkt. Je verbindt met BT de P2 met een telefoon meen ik, en dan?
quote:
As most advanced DAPers know, the new firmware enables the P2 to connect with a cellphone and receive and make calls.
Als ik het goed begrijp bel je dus met de P2 die via je telefoon verbinding legt met een andere telefoon, klopt dat?

RoD wijzigde dit bericht 22-12-2007 13:22 (29%)

Reg. datum: 11 juni 2004

ja dat klopt...maar, ja er is een maar.
ik heb bijvoorbeeld op mn telefoon Bluetooth 1.0 zitten en op de P2 zit 2.0,
dan kun je wel bestanden van de p2 naar je phone sturen maar niet andersom en
het gebruik maken van de phone functie via p2 wil dan ook niet werken..

quote:
wacky160 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:38:
ja dat klopt...maar, ja er is een maar.
ik heb bijvoorbeeld op mn telefoon Bluetooth 1.0 zitten en op de P2 zit 2.0,
dan kun je wel bestanden van de p2 naar je phone sturen maar niet andersom en
het gebruik maken van de phone functie via p2 wil dan ook niet werken..
Ja ik heb meerdere mensen gehoord over dit probleem maar ik heb gelukkig 2.0 op mobiel dus heb geen problemen heheh :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: