"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Dat zijn idd geen berichten om vrolijk van te wordenquote:ReCreator schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:22:
Staat 2 posts boven je beschreven.
Mijn laatste status is een beetje jammer:
04 mrt 2008 16:40 Pudong International Airport Truck Involved In Accident Or Delayed In A Traffic Jam
Als het maar goed gaat met de chauffeur, en als de laptop het maar overleefd
Wie het gemak niet zoekt is lui | Macbook Pro 15,4" | iMac 24"
Nee niet echt..quote:MrWizzard schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:45:
[...]
Dat zijn idd geen berichten om vrolijk van te worden
Even snel gezocht of het vaker voorkomt, en dat komt vaker voor. Meestal is het een paar uur vertraging. Dus hopen dat dat het maar is, en dat de laptop voor het weekend nog bij mij is.
Als het echt een ongeluk is dan maar hopen dat het goed gaat met de chauffeur
Edit:
Ik ben niet de enige. Een verzending naar Nederland heeft er blijkbaar last van. Als ik mijn track/trace nummer verander (laatste 2 getallen) zijn allemaal zendingen naar nederland in dezelfde truck
ReCreator wijzigde dit bericht 04-03-2008 15:54 (17%)
Reg. datum: 20 september 2006
Hijo_Del_Jefe wijzigde dit bericht 04-03-2008 16:12 (3%)
Leeg
Een vriend van me die heeft hetzelfde. Misschien is er een batch standaard MBP's naar Nederland verstuurd voor verkoop.quote:robje schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:08:
Ik word gek! Gisteren een standaard mbp met creditcard besteld en krijg nu een mailtje dat hij verzonden is en dat hij morgen al geleverd wordt. Dat zou wel erg snel zijn!
Wie het gemak niet zoekt is lui | Macbook Pro 15,4" | iMac 24"
Vandaag alles bevestigd in de middag, iets later in de middag een email met de melding dat het pakket vandaag verzonden is en dat ik op of voor 5 maart kan verwachten sweet
edit: hmm 5 maart dat is morgen al
O.D.Smolik wijzigde dit bericht 04-03-2008 19:53 (7%)
Ex-Appelaar
Mijne zit nog vast bij het vliegveld in Shanghai. Denk dat de chauffeur het vliegtuig gemist heeft, dus dat deze een vlucht later heeft. Nouja, kan gebeuren. Ik hoop dat ik hem voor het weekend heb nog steeds
Pault voelt zich genaaidquote:O.D.Smolik schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:48:
Zelfde hier, bestelling gisteren op maandag gedaan, in de avond betaald via bankoverschrijving.
Vandaag alles bevestigd in de middag, iets later in de middag een email met de melding dat het pakket vandaag verzonden is en dat ik op of voor 5 maart kan verwachten sweet
edit: hmm 5 maart dat is morgen al
Welke mbp heb je gekozen? Of heb je iets anders besteld? Omdat ie zo snel verwerkt wordt.
Maarja, heb em wel iets aangepast (250gb schijf en remote erbij en larobe sleeve). Nouja, we zien het allemaal wel, I did my job, nu komt ie sowieso en daar ben ik al blij meequote:Verwachte verzenddatum: 07 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 17 Maa, 2008 - 18 Maa, 2008.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
Ik heb de standaard 15.4 inch 2.4 Ghz besteld.quote:Paul NGC schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:08:
[...]
Pault voelt zich genaaid![]()
Welke mbp heb je gekozen? Of heb je iets anders besteld? Omdat ie zo snel verwerkt wordt.
Wellicht komt dat ik al aantal jaren vaste klant ben van de Apple store en er met regelmaat spul bestel
edit: Verzendmethode
Snelle verzending (EMEA) met UPS.
Wordt verzonden vanuit Eindhoven/Best, Nederland.
O.D.Smolik wijzigde dit bericht 05-03-2008 00:37 (13%)
Ex-Appelaar
Reg. datum: 24 juli 2005
Zat jouw laptop ook in de traffic jam/accident?quote:Cerberi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:46:
ha, hij is in Arnhem in ieder geval, vandaag of hoogstens morgen dus!
De mijne zit daar nu nog steeds volgens TNT
Reg. datum: 20 september 2006
Reg. datum: 24 juli 2005
"Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time. But once you get into your boat and push off, tie into your shoes and footstretchers, then lean on your oars you have indeed won far more than those who have never tried."
Reg. datum: 14 juni 2002
Vorige week woensdag (1 dag na de Apple-aankondiging) besteld, gisteren (dinsdag) ophalen in de winkel in Arnhem. Netto levertijd: 5 dagen (4, als je de woensdag als dag 0 telt).
Ik heb er even een blog-posting van gemaakt en een unboxing-videootje. Dan weten degenen die nu nog achter het raam zitten te kijken of de chauffeur de straat al in draait wat ze staat te wachten
Unboxing-Macbook-Pro.aspx
Sterkte met wachten!
Mooi dat die vrouw van UPS niet even wilde kijken oftie nog in de buurt was en hem alsnog wilde langssturen....
aaaaah the horror! Dit maakt het wachten wel helemaal een rampquote:kassenaar schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:14:
Mijn levering van de nieuwe MBP verliep -gezien de sombere berichten die ik in eerdere pagina's van deze thread lees - kennelijk razendsnel!
Vorige week woensdag (1 dag na de Apple-aankondiging) besteld, gisteren (dinsdag) ophalen in de winkel in Arnhem. Netto levertijd: 5 dagen (4, als je de woensdag als dag 0 telt).
Ik heb er even een blog-posting van gemaakt en een unboxing-videootje. Dan weten degenen die nu nog achter het raam zitten te kijken of de chauffeur de straat al in draait wat ze staat te wachten![]()
Unboxing-Macbook-Pro.aspx
Sterkte met wachten!
Leuke video, dat wel
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
@kassenaar
Leuke video
Paul NGC wijzigde dit bericht 05-03-2008 14:45 (14%)
Reden: stomme zinsopbouw aanpassen;)
Nou het was dus echt waar, maandag besteld en vandaag geleverd! Ik ben blijquote:robje schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:08:
Ik word gek! Gisteren een standaard mbp met creditcard besteld en krijg nu een mailtje dat hij verzonden is en dat hij morgen al geleverd wordt. Dat zou wel erg snel zijn!
Leeg
Zo! Erg netjes hoorquote:robje schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:24:
[...]
Nou het was dus echt waar, maandag besteld en vandaag geleverd! Ik ben blij
Ik hoop dat er nog wat beweging in de mijne komt.. hij zit al meer dan 24uur vast in het verkeer in Shanghai!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.