Hoofdcategorieën
Topicacties

Levertijd Apple producten Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Staat 2 posts boven je beschreven.

Mijn laatste status is een beetje jammer:
04 mrt 2008 16:40 Pudong International Airport Truck Involved In Accident Or Delayed In A Traffic Jam

Als het maar goed gaat met de chauffeur, en als de laptop het maar overleefd :/

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Heerlijk helder

quote:
ReCreator schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:22:
Staat 2 posts boven je beschreven.

Mijn laatste status is een beetje jammer:
04 mrt 2008 16:40 Pudong International Airport Truck Involved In Accident Or Delayed In A Traffic Jam

Als het maar goed gaat met de chauffeur, en als de laptop het maar overleefd :/
Dat zijn idd geen berichten om vrolijk van te worden :X

Wie het gemak niet zoekt is lui | Macbook Pro 15,4" | iMac 24"

quote:
MrWizzard schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:45:
[...]

Dat zijn idd geen berichten om vrolijk van te worden :X
Nee niet echt..
Even snel gezocht of het vaker voorkomt, en dat komt vaker voor. Meestal is het een paar uur vertraging. Dus hopen dat dat het maar is, en dat de laptop voor het weekend nog bij mij is.

Als het echt een ongeluk is dan maar hopen dat het goed gaat met de chauffeur ;) Iets belangrijker dan mijn laptop :)

Edit:
Ik ben niet de enige. Een verzending naar Nederland heeft er blijkbaar last van. Als ik mijn track/trace nummer verander (laatste 2 getallen) zijn allemaal zendingen naar nederland in dezelfde truck ;)

ReCreator wijzigde dit bericht 04-03-2008 15:54 (17%)

Reg. datum: 20 september 2006

Mijn nieuwe MBP zit blijkbaar in dezelfde truck, zelfde melding :|

Hijo_Del_Jefe wijzigde dit bericht 04-03-2008 16:12 (3%)

Techno addiction
Reg. datum: 05 november 2001

Ik word gek! Gisteren een standaard mbp met creditcard besteld en krijg nu een mailtje dat hij verzonden is en dat hij morgen al geleverd wordt. Dat zou wel erg snel zijn!

Leeg

Reg. datum: 14 december 2007

Lol, dat is wel heel erg lucky :P

Heerlijk helder

quote:
robje schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:08:
Ik word gek! Gisteren een standaard mbp met creditcard besteld en krijg nu een mailtje dat hij verzonden is en dat hij morgen al geleverd wordt. Dat zou wel erg snel zijn!
Een vriend van me die heeft hetzelfde. Misschien is er een batch standaard MBP's naar Nederland verstuurd voor verkoop.

Wie het gemak niet zoekt is lui | Macbook Pro 15,4" | iMac 24"

Geen dag, zonder een appel :P
Reg. datum: 01 februari 2001

Zelfde hier, bestelling gisteren op maandag gedaan, in de avond betaald via bankoverschrijving.
Vandaag alles bevestigd in de middag, iets later in de middag een email met de melding dat het pakket vandaag verzonden is en dat ik op of voor 5 maart kan verwachten sweet :P

edit: hmm 5 maart dat is morgen al :+

O.D.Smolik wijzigde dit bericht 04-03-2008 19:53 (7%)

Ex-Appelaar

Hmm dat is inderdaad wel erg lucky :)

Mijne zit nog vast bij het vliegveld in Shanghai. Denk dat de chauffeur het vliegtuig gemist heeft, dus dat deze een vlucht later heeft. Nouja, kan gebeuren. Ik hoop dat ik hem voor het weekend heb nog steeds ;)

SSBM KING
Reg. datum: 15 maart 2004

quote:
O.D.Smolik schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:48:
Zelfde hier, bestelling gisteren op maandag gedaan, in de avond betaald via bankoverschrijving.
Vandaag alles bevestigd in de middag, iets later in de middag een email met de melding dat het pakket vandaag verzonden is en dat ik op of voor 5 maart kan verwachten sweet :P

edit: hmm 5 maart dat is morgen al :+
Pault voelt zich genaaid :'(
Welke mbp heb je gekozen? Of heb je iets anders besteld? Omdat ie zo snel verwerkt wordt.

Supra Addict

hmm heb ik dan zo'n ongeluk?
quote:
Verwachte verzenddatum: 07 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 17 Maa, 2008 - 18 Maa, 2008.
Maarja, heb em wel iets aangepast (250gb schijf en remote erbij en larobe sleeve). Nouja, we zien het allemaal wel, I did my job, nu komt ie sowieso en daar ben ik al blij mee :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb

Geen dag, zonder een appel :P
Reg. datum: 01 februari 2001

quote:
Paul NGC schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:08:
[...]

Pault voelt zich genaaid :'(
Welke mbp heb je gekozen? Of heb je iets anders besteld? Omdat ie zo snel verwerkt wordt.
Ik heb de standaard 15.4 inch 2.4 Ghz besteld.
Wellicht komt dat ik al aantal jaren vaste klant ben van de Apple store en er met regelmaat spul bestel :P

edit: Verzendmethode
Snelle verzending (EMEA) met UPS.
Wordt verzonden vanuit Eindhoven/Best, Nederland.

O.D.Smolik wijzigde dit bericht 05-03-2008 00:37 (13%)

Ex-Appelaar

Reg. datum: 24 juli 2005

ha, hij is in Arnhem in ieder geval, vandaag of hoogstens morgen dus!

quote:
Cerberi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:46:
ha, hij is in Arnhem in ieder geval, vandaag of hoogstens morgen dus!
Zat jouw laptop ook in de traffic jam/accident?
De mijne zit daar nu nog steeds volgens TNT :/

Reg. datum: 20 september 2006

Mijn MBP zat dus in dezelfde truck. Als ik google op andere traces denk ik dat onze volgende melding gewoon "aangekomen in Nederland" gaat worden, vannacht of morgenochtend. En dan vrijdag bezorgd.

Nee, ik heb een Time Capsule onderweg, en het vliegtuig had technische Issues vanuit Hong Kong.

Reg. datum: 30 mei 2002

Gisteravond in de studenten store een 23" Cinema HD Display besteld. Is nu al klaargemaakt voor verzending waarbij verwachte verzending op 5 of 6 maart gaat plaatsvinden. Met een beetje geluk morgen dus een nieuwe monitor :)

"Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time. But once you get into your boat and push off, tie into your shoes and footstretchers, then lean on your oars you have indeed won far more than those who have never tried."

05 mrt 2008 10:47 Arnhem Out For Delivery

mooi zo! :-)

Mijn levering van de nieuwe MBP verliep -gezien de sombere berichten die ik in eerdere pagina's van deze thread lees - kennelijk razendsnel!

Vorige week woensdag (1 dag na de Apple-aankondiging) besteld, gisteren (dinsdag) ophalen in de winkel in Arnhem. Netto levertijd: 5 dagen (4, als je de woensdag als dag 0 telt).

Ik heb er even een blog-posting van gemaakt en een unboxing-videootje. Dan weten degenen die nu nog achter het raam zitten te kijken of de chauffeur de straat al in draait wat ze staat te wachten :)
Unboxing-Macbook-Pro.aspx

Sterkte met wachten!

Reg. datum: 30 december 2002

Mijn macbook pro is om 11.45 met UPS aan de deur geweest... ik was half uurtje later thuis....
Mooi dat die vrouw van UPS niet even wilde kijken oftie nog in de buurt was en hem alsnog wilde langssturen....

Supra Addict

quote:
kassenaar schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:14:
Mijn levering van de nieuwe MBP verliep -gezien de sombere berichten die ik in eerdere pagina's van deze thread lees - kennelijk razendsnel!

Vorige week woensdag (1 dag na de Apple-aankondiging) besteld, gisteren (dinsdag) ophalen in de winkel in Arnhem. Netto levertijd: 5 dagen (4, als je de woensdag als dag 0 telt).

Ik heb er even een blog-posting van gemaakt en een unboxing-videootje. Dan weten degenen die nu nog achter het raam zitten te kijken of de chauffeur de straat al in draait wat ze staat te wachten :)
Unboxing-Macbook-Pro.aspx

Sterkte met wachten!
aaaaah the horror! Dit maakt het wachten wel helemaal een ramp :P
Leuke video, dat wel :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb

SSBM KING
Reg. datum: 15 maart 2004

Mien MBP is nu ook verstuurd. 1 dag eerder dan gepland. Ik zag dat bij iemand anders dat het verzenden 4 dagen duurde vanuit Shanghai. De kans dat de mbp zaterdag aankomt is nog aanwezig nu :P

@kassenaar
Leuke video :) Ook scherpe videobeelden itt de meeste youtube filmpjes.

Paul NGC wijzigde dit bericht 05-03-2008 14:45 (14%)
Reden: stomme zinsopbouw aanpassen;)

Techno addiction
Reg. datum: 05 november 2001

quote:
robje schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:08:
Nou het was dus echt waar, maandag besteld en vandaag geleverd! Ik ben blij

Leeg

Reg. datum: 02 november 2005

Ik baal! Heb de 17 " high res besteld. Op moment van bestelling namelijk op 26 februari, was er een verzendklaar tijd van 4 dagen opgegeven, en nu staat mijn laptop op 19 maart verzendklaar. WTF!? ik boet vanwege het feit dat ik een high res screen heb.

quote:
robje schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:24:
[...]

Nou het was dus echt waar, maandag besteld en vandaag geleverd! Ik ben blij
Zo! Erg netjes hoor ;) reviewtje in het MBP forum?

Ik hoop dat er nog wat beweging in de mijne komt.. hij zit al meer dan 24uur vast in het verkeer in Shanghai! :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: