Hoofdcategorieën
Topicacties

Levertijd Apple producten Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
if (!works){ hammer();}

Einde is niet netjes natuurlijk, maar je zat er ook wel flink bovenop :) Het zijn afaik altijd indicaties :)
monkey is gone to heaven

Gisterochtend een zwarte MacBook besteld met een mini DVI naar DVI kabel. Zou de 22ste verzonden moeten worden en de 27ste of 28ste hier moeten zijn.

Wel heel vervelend dat het met kabel 3 dagen langer duurt dan zonder. :)
Waarom koop je de kabel dan ook niet in de winkel? Vast goedkoper dan wanneer je 'm door Apple erbij laat proppen in de doos.

Samsung LE32S81B | Popcorn Hour A-110 | Xbox360 | Logitech Z-5500 | Logitech Z-2300 | Nikon D70 | MacBook White 2.0 C2D | iMac 20" 2.4Ghz | AirPort Extreme | iPod touch 8GB | iPhone 3G 8GB

It might get loud

Ik heb een nieuwe Shuffle besteld en die gaan via de post. Krijg ik deze mail:
quote:
Wij willen u graag mede delen dat uw Apple Store bestelling is dispatched per mail en zal naar het aflever adres verzonden worden.

De verwachte verzending zal 5 werkdagen duren. U moet er echter rekening mee houden dat dit een geschatte tijd is en kan varieren in tijd. Omdat uw product per post verzonden wordt kan het niet via internet nagetrokken worden.
Vijf dagen? Een brief met de post is toch ook een, hooguit twee dagen?

leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop

Wordt het via UPS verstuurd of via TNT? Dat kan verschil maken namelijk.
Al werd mijn iMac ook via UPS verstuurd en die was de dag na verzending binnen!

Samsung LE32S81B | Popcorn Hour A-110 | Xbox360 | Logitech Z-5500 | Logitech Z-2300 | Nikon D70 | MacBook White 2.0 C2D | iMac 20" 2.4Ghz | AirPort Extreme | iPod touch 8GB | iPhone 3G 8GB

It might get loud

quote:
Rivanov schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:40:
Wordt het via UPS verstuurd of via TNT? Dat kan verschil maken namelijk.
Al werd mijn iMac ook via UPS verstuurd en die was de dag na verzending binnen!
Euhm...tja er staat via de post, dus ik neem aan met de postbode op de fiets van de tnt... Daarom kan ik volgens mij ook niet track&trace-en. Het is natuurlijk ook maar een klein pakje. Maar goed, dat is ook de reden dat ik vijf dagen zoveel vindt aangezien het geen nieuw product is ofzo.

monkey is gone to heaven

quote:
Rivanov schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:11:
Waarom koop je de kabel dan ook niet in de winkel? Vast goedkoper dan wanneer je 'm door Apple erbij laat proppen in de doos.
Tsja, helemaal niet aan gedacht. Maar ik ben ook niet heel erg mobiel de komende tijd, ben net 2 dagen van mijn gipsbeen af en ik loop met veel moeite naar de koelkast. Even naar Rotterdam zit er ook niet in dus. :)
It might get loud

Haha "5 dagen"...de iPod shuffle lag vandaag al op de mat, haast binnen een dag dus...

http://i29.tinypic.com/16k3wir.jpg
:+

monkey is gone to heaven

Mijn MacBook is vanochtend verzonden. Heb ook een mailtje gehad van Apple, maar ik heb nog geen carrier of trackingnummer. Is dat normaal of kijk ik echt niet goed?
TIME CAPSULE 1TB-INT

Besteldatum: Feb 20, 2008 om 12:17 PM GMT
Verwachte verzenddatum: 20 Mar, 2008
Verwachte leverdatum: 24 Mar, 2008

Reg. datum: 24 juli 2005

zo kan ik het ook:

Besteldatum: Jan 16, 2008 om 07:09 PM GMT
Verwachte verzenddatum: 29 Feb, 2008
Verwachte leverdatum: 06 Mar, 2008
TIME CAPSULE 500GB-INT
MB276Z/A

Bah, lang wachten enzo

Reg. datum: 03 november 2007

Vandaag een standaard macbook besteld, een sleeve en een mini dvi naar dvi. Dit allemaal apart en stond ook allemaal binnen 24 uur bij. Maar Apple geeft een leveringsdatum van 3 tot 5 maart. Hoelang denk je nog dat ik moet wachten want ik ging er eigenlijk van uit dat hij morgen binnen zou komen.

Ik heb mijn Mac Pro besteld op 31 januari, en nog steeds niet binnen. Is dit normaal?

Ik moet erbij zeggen dat ik 'm in een Premium Reseller winkel heb besteld. Als ik ze bel kunnen ze me helemaal niets vertellen over de status van de order. Kan dit kloppen, of houden ze mij aan het lijntje?

monkey is gone to heaven

quote:
BasBeer schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:48:
Vandaag een standaard macbook besteld, een sleeve en een mini dvi naar dvi. Dit allemaal apart en stond ook allemaal binnen 24 uur bij. Maar Apple geeft een leveringsdatum van 3 tot 5 maart. Hoelang denk je nog dat ik moet wachten want ik ging er eigenlijk van uit dat hij morgen binnen zou komen.
Met dat kabeltje er bij duurt het langer omdat je MacBook dan uit Shanghai moet komen.

Mijn MacBook (ook met DVI kabeltje) is vorige week dinsdag besteld en betaald met CC en vrijdag verzonden en nu in Eindhoven. :)
Reg. datum: 03 november 2007

quote:
super-muffin schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:19:
[...]

Met dat kabeltje er bij duurt het langer omdat je MacBook dan uit Shanghai moet komen.

Mijn MacBook (ook met DVI kabeltje) is vorige week dinsdag besteld en betaald met CC en vrijdag verzonden en nu in Eindhoven. :)
Ja oke dat snap ik maar ik heb hem apart toegevoegd aan mijn mandje. Dus theoretisch gezien zou hij binnen 24 uur geleverd moeten worden. Ik had hier namelijk al gelezen dat als je dat kabeltje meteen bij de MacBook confugiratie zou doen dat het dan maatwerk zou zijn.

monkey is gone to heaven

Ik ben net gebeld dat er een pak voor mij thuis is. *O*

19 februari zwarte MacBook met mini-DVI naar DVI kabel besteld en betaald met creditcard
22 februari verzonden vanuit Shanghai
25 februari in Rotterdam
26 februari in Vlaardingen bij mij thuis.

Alleen zit ik nu op mijn stage. Heb nog een lange dag voor de boeg. :P
Daarom liet ik destijds mijn iMac op m'n stage afleveren! Hij was er om 10:00 's ochtends! Heel de dag met m'n iMac gespeeld! :*)

Reg. datum: 26 februari 2008

quote:
super-muffin schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:39:
Ik ben net gebeld dat er een pak voor mij thuis is. *O*

19 februari zwarte MacBook met mini-DVI naar DVI kabel besteld en betaald met creditcard
22 februari verzonden vanuit Shanghai
25 februari in Rotterdam
26 februari in Vlaardingen bij mij thuis.

Alleen zit ik nu op mijn stage. Heb nog een lange dag voor de boeg. :P
Nice!

Btw, http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3052

Artikel met id: 3052 bestaat niet
Het aangevraagde artikel is niet bekend in ons systeem.
Misschien is deze verwijderd.

quote:
Cerberi schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:33:
Artikel met id: 3052 bestaat niet
Het aangevraagde artikel is niet bekend in ons systeem.
Misschien is deze verwijderd.
Ging over de geupdate Macbook. De stores zijn nu ook down..maar het artikel moest worden verwijderd van de bron.

Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 29 Feb, 2008
Verwachte leverdatum: 06 Mar, 2008

stuur hem dan meteen...

Reg. datum: 30 december 2002

Mijn nieuwe macbook pro:
Verwachtte verzenddatum: 29 Feb, 2008
Verwachte leverdatum: 10 - 11 Maa, 2008

Reg. datum: 04 december 2005

Mijn nieuwe MacBook (met verhaal :)):

Vrijdag 22 Februari in de avond besteld. Er vanuit gaande dat die maandag verzonden zou worden. Dinsdag ochtend nog steeds niets gebeurd, dus ff bellen (wetende van de rumors over upgrade). "Wordt aangewerkt, ga meteen informeren waarom die nog niet verstuurd is." Prima, ik wachten, en huppa, upgrades bekend. Ik weer bellen natuurlijk: "Ja hoor, alles is al omgezet, nieuwe is onderweg vanuit Engeland, dus kan iets langer duren. En voor de nieuwe prijs uiteraard."

Waar het dus op neer komt:
Nieuwe MacBook Black:
Verwachte verzenddatum: 26 Feb, 2008 - 27 Feb, 2008
Verwachte leverdatum: 27 Feb, 2008 - 29 Feb, 2008

Mocht dit waarzijn, dan is het heel goeie service. En net nog ff gechecked: nog niet verzonden, maar wel het volgende product toegevoegd gekregen, zonder te vragen:

APPLE REMOTE-GEN MA128G/B ¤0,01

Netjes een apple remote erbij voor 1 cent, nooit omgevraagd, toch gekregen...kan nu al niet wachten op mn eerste mac ooit :9~

monkey is gone to heaven

Netjes. :) Die van mij was al aangekomen toen de updates er waren. Heb dus het volledige bedrag terug gekregen en heb gister avond zelf een nieuwe besteld.

Dit keer zonder DVI kabel, dus hij is al klaargemaakt voor verzending. En dit keer wordt het ook bezorgd op mijn stage. :)
Reg. datum: 14 december 2007

Mijn nieuwe Macbook pro, gister besteld via bankoverschrijving

Verwachte verzenddatum: 04 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 12 Maa, 2008 - 13 Maa, 2008

Stiekem hoop ik dat hij toch wat eerder komt! ^^

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: