Hoofdcategorieën
Topicacties

Levertijd Apple producten Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

quote:
Stevie_ schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:36:
Vandaag is de iMac 24" bezorgd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wat is dat ding toch ontiegelijk groot zeg :S
Hoe is de kwaliteit van je scherm, naar alle verhalen. Ik verwacht die van mij ook elk ogenblik binnen, wilde even weten of de batch misschien goed was :)

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Reg. datum: 05 december 2004

quote:
Edjaaah schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:30:
Nieuw 13,3" macbook besteld :D Levering 24-12 :(
Vandaag binnen gekomen :*)

Democratie kost een Fortuyn

Net een orderbevestiging van mijn Iwork '08 en een Leopard Update setje.

Staat er 2 keer de update set in eentje voor 0,00 euro en eentje voor 8,95.

Ik vond het al raar had er maar 1 besteld namelijk.

Ik klik op bestel status:

Zie ik dat er 1 gecancelled is en er wordt geen 2de genoemd, maar wel berekend.

Ik Apple bellen, blijkt het dat er schijnbaar bij hun 2 waren ingeklopt in het systeem.

Dus de order zoals hij stond voor mij gaat gewoon door en komt:

Verwachte verzenddatum: 04 Jan, 2008.
Verwachte leverdatum: 08 Jan, 2008

Leuk.......

quote:
-nickx- schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:22:
[...]

Hoe is de kwaliteit van je scherm, naar alle verhalen. Ik verwacht die van mij ook elk ogenblik binnen, wilde even weten of de batch misschien goed was :)
Ik vind het een prima scherm. Als je de brightness wat lager zet lijkt het erop dat er enigzins een kleurverschil is te zien...maar dat gebeurd alleen in de verste hoeken...ik bedoel, dat zit je ook niet recht voor. Ga je er wel recht voor zitten dan trekt de kleur goed bij.

Het is in ieder geval goed genoeg voor mij :)

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

Bedankt voor je feedback.

Ik kreeg net door dat het de tweede week van Jan zal worden ivm lever problemen bij Apple. Misschien toch dat ze een nieuwe batch aan het klaar stomen zijn.

Let's hope!

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Reg. datum: 09 februari 2000

Ik heb een Macbook pro besteld op 7-12
Met grote harddisk en engels toetsenbord en os (maatwerk optie)

Toen gaven ze aan verwachte leverdatum 19-12 tot 24-12

De mediamarkt verkoper in amsterdam gaf aan dat als ik hem via hem bestelde, en liet aanpassen dat het 3 weken zou duren end at dat heel kort zou zijn. En dat hij verhalen gehoord heb over zeer lange wachtijden met maatwerk

vandaag 19-12 is die netjes geleverd om 14:20 :)

goede planning van levertijden ik ben zeer tevreden. En het is genot om met mac os te werken.

slave to the pixel
Reg. datum: 03 mei 2002

quote:
-nickx- schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:44:
Bedankt voor je feedback.

Ik kreeg net door dat het de tweede week van Jan zal worden ivm lever problemen bij Apple. Misschien toch dat ze een nieuwe batch aan het klaar stomen zijn.

Let's hope!
hmm in de derde week van januari is mac expo... dus misschien wel dat er een kleine update komt. Ik hoop het zo, anders kan ik echt voor mezelf geen 2000 euro rechtvaardigen voor een imac

low life graphic whore

live / psn : phusebox | F1 = FAKE | My Movie History

quote:
PcDealer schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:23:
[...]

Dat wist je toch van tevoren? Anders had je de 20" gepakt en geld bespaard.
Het is gewoon even wennen. Ben er wel erg blij mee, met al die ruimte :)

Updatum,

Vandaag mailtje gehad van verzending, als het meezit morgen binnen :D woehoe

if (!works){ hammer();}

Foutje bij Apple, teruggave van het geld liet even op zich wachten. Ik erachter aan gebeld, was het nog niet goed verwerkt. 28 dec werkt de afdeling daar weer, dan zou de boel er tegen 3 jan moeten zijn. Zou fijn zijn, scheelt een hoop centen op de rekening :)
Get connected, stay connected

Ik ben benieuwd, gisteren 20 dec Macbook besteld. Gewoon een default configuratie. Geheugen gooi ik er zelf wel bij. Dus ben benieuwd wanneer deze geleverd gaat worden.

Ik heb net gezien dat het volgens de apple site verstuurd is!!! :-)

Vandaag mijn MacBook ontvangen. Precies zoals de apple site had vermeld. Donderdagavond macbook besteld en betaald met creditcard.
Maandag geleverd met UPS. Ben ondertussen er ook zeer tevreden mee. Wat een mooi apparaat zeg. De voornaamste reden dat ik hem besteld heb is omdat ik wil kunnen omgaan met MacOS. Aangezien ik zelf een fanatieke Windows gebruiker ben (systeem / netwerkbeheerder). Maar hier kan MS toch nog wel een puntje aan zuigen.

j_v_malsen wijzigde dit bericht 24-12-2007 21:28 (65%)

For rent

Vandaag pakket met Upgrade set en Iwork ontvangen.

Gisteren was niet gelukt wegens ontbreken van huisnummer op adres??? Ik UPS gebeld en die hebben het aangepast en zeiden dat het de 24ste opnieuw aangeboden zou worden.

Ik blij dat ze vandaag zijn geweest :) lekker rommelen dit weekend.

Reg. datum: 29 januari 2002

Ik heb een MacBook Pro met een grotere harde schijf besteld bij de AppleStore. Afgelopen zondag vanuit China verstuurd en donderdagmiddag ontvangen.

20 Dec 2007 13:05 Arnhem Delivered
20 Dec 2007 10:57 Arnhem Out For Delivery
20 Dec 2007 09:58 Arnhem Import Received
20 Dec 2007 01:52 Arnhem Import Received
19 Dec 2007 22:35 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
19 Dec 2007 22:34 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
17 Dec 2007 22:38 Shanghai Shipped From Originating Depot
17 Dec 2007 22:21 Shanghai Consignment Received At Transit Point
17 Dec 2007 17:56 Shanghai Consignment Picked Up

Reg. datum: 20 mei 2007

ik heb een macbook besteld op 20 december, vandaag betaling ontvangen:

Verwachte verzenddatum: 24 Dec, 2007 - 26 Dec, 2007
Verwachte leverdatum: 26 Dec, 2007 - 28 Dec, 2007

EDIT: mijn macbook is nu onderweg :P, verwachte levertijd: 27 december :)

EDIT: jammer genoeg niet op 27 december maar op 28 december.

Blowthebullet wijzigde dit bericht 27-12-2007 23:10 (28%)

Canon EOS 300x te koop

quote:
neographikal schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:33:
Foutje bij Apple, teruggave van het geld liet even op zich wachten. Ik erachter aan gebeld, was het nog niet goed verwerkt. 28 dec werkt de afdeling daar weer, dan zou de boel er tegen 3 jan moeten zijn. Zou fijn zijn, scheelt een hoop centen op de rekening :)
Dus je hebt om een refund gevraagd? Heb je je geld inmiddels?

Mijn leverancier heeft de 24" nu wel op voorraad: MA878N/A?NL

Maar de topper nog steeds niet in de lijst.

PcDealer wijzigde dit bericht 04-01-2008 14:29 (3%)

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

if (!works){ hammer();}

Yup, gisteren het geld ontvangen, keurig binnen de termijn die men in tweede instantie aanhield. Ik heb werkelijk alleen maar lof voor de service van ze, serieus :)
Canon EOS 300x te koop

quote:
neographikal schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:30:
Yup, gisteren het geld ontvangen, keurig binnen de termijn die men in tweede instantie aanhield. Ik heb werkelijk alleen maar lof voor de service van ze, serieus :)
Netjes en een coupon voor de volgende keer? ;)

Ga je nu voor een Powermac met Cinema display? :7

PcDealer wijzigde dit bericht 04-01-2008 14:38 (7%)

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

if (!works){ hammer();}

Bwhehe, gelukkig niet, gewoon de koop ontbonden en de centjes weer terug op de rekening :) Ze hadden een klein foutje gemaakt waardoor het de eerste keer niet goed ging met het crediteren, maar ze belde me na m'n telefoontje waar het geld bleef 's avonds nog even netjes terug om de boel door te spreken. Heel erg netjes :)

Probleem waar ik tegenaan loop is dat ik geen 3K aan een Powermac uit wil geven (daar hang je icm een enkel scherm al vlot aan) en dat de Mac Mini net underpowered is. Dus kom je bij de iMac uit, met een concept wat me prima bevalt; stil, snel, zuinig en een prachtscherm als je geen vlekken hebt :7 Die 1700 euro is ook echt het absolute maximum wat ik aan een PC uit ga geven. Ik vind het al een gruwelijke smak geld voor een luxeartikel, dus meer uitgeven wordt hem niet voor me.

Ergo: ik wacht op de volgende update en bestel binnen een week of wat daarna als de eerste ervaringen binnen zijn. Ik heb goede hoop dat er op 15 jan een update komt, wie weet, maar de huidige lijn laat ik liggen :) Eind januari

neographikal wijzigde dit bericht 04-01-2008 14:59 (25%)

Reg. datum: 25 januari 2003

Prepared for shipment

verwachte verzenddatum 9 januari en verwachte leveringsdatum 17 januari :{ .

En dat terwijl alles op levertijd 24 uur stond :{ .

Reg. datum: 30 december 2007

hallo,

ik heb een macbook pro besteld en heb net een mailtje gehad dat hij verzonden is en dat de verwachte leveringsdatum 9 januari is.
Weten jullie misschien of zij een eigen koeriersdienst hebben en of zij ook 's avonds leveren?

I said goodday!
Reg. datum: 26 oktober 2006

Verzonden op: Jan 5, 2008
Verwachte leverdatum: 11 Jan, 2008 - 16 Jan, 2008

ik hoop dat mijn iMac 2.4 Ghz 20" snel binnen komt.

Ik hoor iedereen over het volgen van de levertijden, maar hoe kom je achter je tracking nummer voor UPS of TNT? ik kan hem op de apple website nergens vinden

Komt er binnenkort een update van de iMac?? ik zag dat er een beurs aankomt?
ik hoop het niet :(

JerNL wijzigde dit bericht 07-01-2008 20:28 (14%)

Canon EOS 450D, 18-55mm Kitlens

quote:
JerNL schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:27:
Verzonden op: Jan 5, 2008
Verwachte leverdatum: 11 Jan, 2008 - 16 Jan, 2008

ik hoop dat mijn iMac 2.4 Ghz 20" snel binnen komt.

Ik hoor iedereen over het volgen van de levertijden, maar hoe kom je achter je tracking nummer voor UPS of TNT? ik kan hem op de apple website nergens vinden

Komt er binnenkort een update van de iMac?? ik zag dat er een beurs aankomt?
ik hoop het niet :(
ik zou idd ook wel achter dat tnt nummer willen komen! ALS het iig door tnt bezorgd wordt.

Canon EOS 350D

Ik heb 5 januari een iMac 20'', 2.0 GHz besteld, en hij is inmiddels(7e) verzonden. De site zegt:
Estimated Delivery Date 08 Jan 2008 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule

@2 hierboven, op de Shipment Status pagina(zodra hij op verzonden staat), staat onderaan:
Assigned Carrier, daar staat bij mij UPS. Als ik mn Carrier Tracking Number invul op de site van UPS krijg ik netjes alle info. Hij zegt nu dat hij 10:30 PM in Eindhoven is :). Zal er morgen dus wel zijn, ik kan niet wachten :D.
Reg. datum: 27 juli 2005

Een standaard machine zonder aanpassingen wordt vanuit Nederland ( Venray) verzonden . Zo niet dus met enige aanpassing komen de iMacs uit China en duurt het langer. :)

carfreak02 wijzigde dit bericht 07-01-2008 22:00 (8%)

quote:
P!xel schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:51:
Ik heb 5 januari een iMac 20'', 2.0 GHz besteld, en hij is inmiddels(7e) verzonden. De site zegt:
Estimated Delivery Date 08 Jan 2008 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule

@2 hierboven, op de Shipment Status pagina(zodra hij op verzonden staat), staat onderaan:
Assigned Carrier, daar staat bij mij UPS. Als ik mn Carrier Tracking Number invul op de site van UPS krijg ik netjes alle info. Hij zegt nu dat hij 10:30 PM in Eindhoven is :). Zal er morgen dus wel zijn, ik kan niet wachten :D.
hoi!
die van mij staat nu ook in eindhoven!
denk je dat hij er morgen dan al is? bij mij is nl de verwachte leverdatum de 9e!

EINDHOVEN, BEST,
NL 07/01/2008 22:30 VERTREKSCAN
07/01/2008 19:50 EXPORTSCAN

dit staat er bij mij.. kan iemand mij vertellen wat dit precies betekend?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: