Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
larsboele schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:53:
Ik heb sinds 2 maanden deze telefoon maar zit met een klein probleempje:
Bij mij hier op school hebben ze een systeem bedacht dat je kan internetten (WiFi) doormiddel van een zelfgemaakte inlogpagina van school dat vervolgens een pop up opent die je open dient te houden om verbinding met internet te houden, maar die popup krijg in niet omdat IE op mijn pda (HTC Tytn II) dat niet ondersteunt ofzo, heeft iemand hier een oplossing voor of bestaat er al een programmatje voor om dit probleem op te lossen? misschien suggesties voor een andere browser die dit wel aankan?
Opera Mini misschien?

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

quote:
larsboele schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:53:
Ik heb sinds 2 maanden deze telefoon maar zit met een klein probleempje:
Bij mij hier op school hebben ze een systeem bedacht dat je kan internetten (WiFi) doormiddel van een zelfgemaakte inlogpagina van school dat vervolgens een pop up opent die je open dient te houden om verbinding met internet te houden, maar die popup krijg in niet omdat IE op mijn pda (HTC Tytn II) dat niet ondersteunt ofzo, heeft iemand hier een oplossing voor of bestaat er al een programmatje voor om dit probleem op te lossen? misschien suggesties voor een andere browser die dit wel aankan?
Of eventueel Webviewer, die tabbed browsing ondersteunt...

I heard that if you play the Windows XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward: It installs Windows XP.

quote:
DaSaN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:57:
[...]

En DAAR is dus weer een registerhack voor:

-1) Ga naar de volgende registry entry: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Hardware\DeviceMap\Keybd\"
-2) Maak een nieuwe DWORD-value met de naam "SlideWakeup"
-3) Geef deze DWORD-value de waarde "0" en "Dec"
-4) Voer tot slot een soft reset uit
Ik heb deze 'hack' gelijk al toegepast, maar tijdens het luisteren naar de radio in bijvoorbeeld de trein, spring toch soms de telefoon weer aan.. niet omdat ik op het knopje gedrukt heb, maar omdat er een nieuwe sms of email binnenkomt.. spring de telefoon aan en bestaat dus ook weer dan kans dat iemand gebeld wordt..
\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Start -> settings -> sounds & notifications -> tabblad 'notifications' -> new text message -> display message on screen en de rest uitschakelen.

In theorie dan. Geen idee of het ook echt werkt, maar dat kan haast niet anders.
quote:
Mini Poeper schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:16:
[...]

.KeN. toch... :') Had zekervan jou wat meer verwacht! ;)
Ik gebruik die registerhack al vanaf dag drie!
Het schaamrood staat mij dan ook op de kaken :'(

:P

VRAAG:
\Als ik verjaardag bij contact vul wordt er keurig een all-day event aangemaakt in mijn agenda.
Ik vond dit top, totdat ik gisteravond om 0.00 eraan herinnerd werd dat er vandaag iemand jarig is.
Aangezien ik vanochtend om 6 uur uit mijn nest moest vond ik dat niet heel prettig.

Nou heb ik zelf 2 mogelijkheden:
- Ga de aangemaakte verjaardagen voor een jaar na en wijzig de appointment, door herinnering op NEEN te zetten. (voor ALLEN, zodat je er latere jaren geen last van hebt)
- Stel in de instelling van de AGENDA (via opties) in, dat nieuwe afspraken standaard geen herinnering behoeven en ga dan pas de verjaardagen in je contactenlijst bijwerken. (voor deze optie ben ik al te laat en heb hem niet getest)

(Ik zie hier meerdere meldingen van op www (google/tweakers), maar niet echt een goede oplossing)

Is iemand die hier al iets slims op gevonden heeft?

LI(E)V!

Ik heb vorige week mijn TYTN2 in gebruik genomen (T-mobile MDA Vario 3) maar ik heb een ontzettend probleem met de standbytijd. Bij normaal gebruik (half uurtje bellen per dag, 2 keer een internetpagina checken, af en toe agenda en 3G en BT aan) gaat ie nog geen 36 uur mee voor hij begint te klagen dat de batterij leeg is. Ik heb hem eerst helemaal opgeladen, toen leeg laten gaan (net 24 uur) en weer helemaal opgeladen, wordt dit nog (veel) beter want hier heb ik helemaal niets aan.

Reg. datum: 26 oktober 2007

miss, dat iemand mij ff kan helpen met iets heel simpels!
als ik mijn foon openklap en een sms/ mail aan het typen ben houdt mijn toetsenbord verlichting er in 1 keer mee op na een bepaalde tijd.
Ik ben gewend dat als ik een toets aan raak het 'licht' weer aan gaat. (oude toestel)

Is dit een probleem van mijn toestel, een fout van 1 van mijn instellingen, of is dit uberhaupt niet mogelijk... ( heb wel de kaisertweak ingesteld dat het licht er met 30 sec mee ophoudt!!!)

wat moet ik instellen dat het 'licht' gewoon weer aan gaat als ik een toets aanraak???

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
LordLynx schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:38:
Ik heb vorige week mijn TYTN2 in gebruik genomen (T-mobile MDA Vario 3) maar ik heb een ontzettend probleem met de standbytijd. Bij normaal gebruik (half uurtje bellen per dag, 2 keer een internetpagina checken, af en toe agenda en 3G en BT aan) gaat ie nog geen 36 uur mee voor hij begint te klagen dat de batterij leeg is. Ik heb hem eerst helemaal opgeladen, toen leeg laten gaan (net 24 uur) en weer helemaal opgeladen, wordt dit nog (veel) beter want hier heb ik helemaal niets aan.
Nee, dit wordt zeker niet beter. DE grote stroomgebruiker is de continue UMTS-verbinding die je hebt openstaan.

Ga voor jezelf na of dit echt nodig is, of dat je het misschien ook met gprs alleen afkan (als het bijv voor email binnenhalen is, is gprs voldoende).

Ik heb zelf umts uitgezet en continu gprs aan, en haal nu met gemak 3 dagen bij normaal gebruik.

quote:
azelo schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:21:
als ik mijn foon openklap en een sms/ mail aan het typen ben houdt mijn toetsenbord verlichting er in 1 keer mee op na een bepaalde tijd.
Ik ben gewend dat als ik een toets aan raak het 'licht' weer aan gaat. (oude toestel)

Is dit een probleem van mijn toestel, een fout van 1 van mijn instellingen, of is dit uberhaupt niet mogelijk... ( heb wel de kaisertweak ingesteld dat het licht er met 30 sec mee ophoudt!!!)

wat moet ik instellen dat het 'licht' gewoon weer aan gaat als ik een toets aanraak???
Ik denk zorgen dat het donker genoeg is, zodat de sensor registreert dat je je in een donkere ruimte bevindt.

quote:
LordLynx schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:38:
Das 1 van de nadelen van deze telefoon, het scheelt wel iets als je gewoon naar 2G terug gaat als je geen snelle verbinding nodig hebt :)
BF2 @ www.ndaclan.nl

quote:
Don-Marc schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:25:
[...]

Net in Maastricht vodafone shop geweest, 17 december zouden ze hem binnenkrijgen en zouden ze me bellen, dus das zeer nice:D al moet ik wel nog even wachten..
Ik hoorde trouwens dat de telefoon niet lekker met TomTom zou werken??
en hoe zit dat trouwens met hotmail, moet je steeds naar de webpagina surfen of kun je die ook koppelen aan outlook zodat je dat niet steeds hoeft te doen??
Alvast bedankt;)
:o

In Doetinchem hadden ze hem gewoon liggen toen ik daar een paar weken geleden was.

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Ik moet zeggen dat mijn TyTN het steeds beter begint te doen op een oplaadbeurtje:
Toen ik 'm net had moest ik 'm elke avond opladen (ok, ik zat toen ook de hele dag van alles met dat ding te doen ;)) en nu kan ik precies drie dagen en twee nachten doen met een charge.

Goed te doen dacht ik zo :Y)

quote:
azelo schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:21:

Jij hebt waarschijnlijk ook al je boekje niet gelezen die bij de HTC TYTN zat heh :X.

Deze vraag is al vaak langs geweest, de TYTN heeft een automatische lichtsensor. Deze zorgt er voor dat er alvorens het licht op het toetsenbord aan gaat, er gecheckt wordt of dat wel nodig is. Het is echter gebleken dat deze lichtsensor iets te kieskeurig is afgericht, waardoor het ECHT donker moet zijn voordat het licht weer geactiveerd wordt. Je kunt deze sensor heel gemakkelijk uit zetten via het Settings -> keyboard input menu.

Met het tooltje KaiserTweak kun je in het register aanpassingen maken, zodat de verlichting een x aantal seconden of zelfs minuten langer blijft branden.

Deze vraag is ook al eerder behandeld in het 3de topic. awenger in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"

Chutney wijzigde dit bericht 05-12-2007 09:33 (6%)

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
Chutney schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:31:
[...]
. Je kunt deze sensor heel gemakkelijk uit zetten via het Settings -> keyboard input menu.

Deze vraag is ook al eerder behandeld in het 3de topic. awenger in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"
@ Chutney: Heb jij een Tytn2? Ik heb zitten kijken maar zie nergens een optie staan om de sensor uit te zetten, ook niet bij settings>input (bij mij heet het geen keyboard input menu). Volgens mij is de enige optie om de sensor af te plakken. Ik hou vaak mijn vinger even voor de sensor als ik 't allang niet meer kan zien maar de Tytn2 denkt dat 't nog niet donker genoeg is. Dan blijft 'ie in ieder geval aan zolang je aan 't typen bent.

quote:
falconz schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:50:
[...]

@ Chutney: Heb jij een Tytn2? Ik heb zitten kijken maar zie nergens een optie staan om de sensor uit te zetten, ook niet bij settings>input (bij mij heet het geen keyboard input menu). Volgens mij is de enige optie om de sensor af te plakken. Ik hou vaak mijn vinger even voor de sensor als ik 't allang niet meer kan zien maar de Tytn2 denkt dat 't nog niet donker genoeg is. Dan blijft 'ie in ieder geval aan zolang je aan 't typen bent.
Yep ik heb zelf een TyTN 2, echter is die van mij nu naar EuroTwice ter reparatie. Kijk even bij Settings -> Buttons -> Button light ofzoiets moet het zijn.

Het is in iedergeval het laatste tabje bij Buttons of bij Input. Tis 1 vakje wat je uit moet vinken en dan blijft het mooi branden O-)

www.rijschool-him.nl

quote:
falconz schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:50:
[...]

JEEEEEEEEEEEMIG, lees nou toch eens eerst die handleiding, stelletje luilakken!

Die optie staat keurig bij Settings => Keyboard => Backlight

quote:
wens schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:34:
[...]

Je kunt met een stuk MortScript checken welke provider actief is.
Met hetzelfde script zet je daarna GPRS uit of aan.
Zie o.a. post #55 in MortScript examples accumulation.
Dank je, ik kan niet echt programmen, maar het probleem is dat kpn en telfort dezelfde instellingen hebben ook voor gsm. Ze gebruiken beide netwerken.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

LI(E)V!

quote:
Sir_Killalot schreef op woensdag 05 december 2007 @ 01:00:
[...]

Das 1 van de nadelen van deze telefoon, het scheelt wel iets als je gewoon naar 2G terug gaat als je geen snelle verbinding nodig hebt :)
Waar kan ik die verbinding terugzetten? Is dat die UTMS 1800+850 optie?

quote:
DaSaN schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:12:
[...]

JEEEEEEEEEEEMIG, lees nou toch eens eerst die handleiding, stelletje luilakken!

Die optie staat keurig bij Settings => Keyboard => Backlight
Voor wat betreft de sensor is het:

instellingen>knoppen>tabblad verlichting en dan het vakje bij "autosensor toetsenbordverlichting inschakelen" weghalen

Reg. datum: 13 juni 2002

quote:
martijnd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:41:
[...]

Dank je, ik kan niet echt programmen, maar het probleem is dat kpn en telfort dezelfde instellingen hebben ook voor gsm. Ze gebruiken beide netwerken.
Probeer dan eens het programmaatje NoData van Modaco.
Hiermee kun je GPRS eenvoudig uit- en aanzetten.

Kan iemand mij overtuigen dat ik de HTC Tytn II moet aanschaffen in plaats van de Nokia E90 ?

Ik heb de voordelen van beide apparaten (t.o.v. elkaar) op een rij gezet:

E90:
goede camera
mooi scherm
goed toetsenbord
stevig

Tytn II:
kleiner
goedkoper
touchscreen
meer software
tomtom compatibel

Weet iemand nog meer redenen (of ervaringen) om voor een van beiden te kiezen?

Wim

Als je een hoge reso wil moet je de Nokia nemen, 800 x 352 tegen 320 x 240 :)
Know's what he wants.

quote:
Benny Jolink schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:22:
VRAAG:
Is iemand die hier al iets slims op gevonden heeft?
In outlook heb ik dit per verjaardag opgelost door de tijd en de duur van de melding aan te passen voor de hele reeks.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Gebruiksgemak? Iphone look van Vito.

Ze beloven wat moois ;-)

http://iwindowsmobile.com/

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws