Gathering of Tweakers

Quicksearch
BF2 @ www.ndaclan.nl

quote:
martijnd schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:46:
[...]

heb ik gedaan maar als hij dat bij 1 iemand toestaat komt het hele bedrijf zeuren
Wat een gezeur, wat maakt het nou uit of het hele bedrijf er zelf een data-abbo bijkoopt?

quote:
.KeN. schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:22:
[...]

Niet iedereen heeft zijn PC naast zijn bed staan ;)
Waarom zou ik helemaal naar de computerkamer lopen als ik het via mijn TyTN in een paar klikken kan doen vanuit mijn bed ? :D

Het kán, dus ik doe het.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen ? Jij hebt toch ook een afstandbediening voor je TV ?
Je loopt toch ook niet elke keer naar dat ding toe als je 'om een ander kanaal wilt afstemmen :p
PC gewoon weer eens formatteren en OS er opnieuw installeren.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 26 augustus 2007

Mijn Tytn II is zo vervuild, dat ik 'm weer wil opschonen door een harde reset te geven en vervolgens weer op te leuken. Nu wil ik mijn sms-berichten bewaren. Kan iemand mij zeggen waar de berichten in de explorer zijn terug te vinden, zodat ik een backup van deze berichten kan maken?

Alvast bedankt!

quote:
GdenD schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:00:
Mijn Tytn II is zo vervuild, dat ik 'm weer wil opschonen door een harde reset te geven en vervolgens weer op te leuken. Nu wil ik mijn sms-berichten bewaren. Kan iemand mij zeggen waar de berichten in de explorer zijn terug te vinden, zodat ik een backup van deze berichten kan maken?

Alvast bedankt!
PIM backup deze downloaden en dan een backup draaien en die ook terug plaatsen. Is alleen voor e-mail/calendar/sms en mms.

@ aerofreak Deze tool graag ook in de TS, wordt de TS nog wel geupdate trouwens?

www.rijschool-him.nl

quote:
Cafun schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:26:
[...]

Kan je de inhoud van je oude kaartje niet naar je pc kopieren en vanaf je pc naar het nieuwe kaartje?
Zou moeten werken. Ik heb er zo'n USB ding bij waarmee ik mijn geheugenkaartje kan uitlezen op de pc.
Tis gelukt.
Thanks!

Reg. datum: 13 juni 2002

quote:
Deddiekoel schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:13:
[...]
Enige 'probleem' dat ik nu heb is dat het icoontje van de shortcut zo lelijk is. Ik start hem vanuit HTC Home en ik zou graag een ander icoontje hebben. Weet iemand hoe ik dat kan bewerkstelligen?
Mijn eerste idee heb ik niet getest en blijkt inderdaad niet te werken. Na wat zoekwerk via google en veel trial-and-error heb ik deze werkende snelkoppeling:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" "-a2dp:1"?\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\settings.exe,-0

Hij laat de icon zien van het bij A2DP Toggle meegeleverde programma settings.exe.
En het ziet er inderdaad een heel stuk mooier uit in HTC Home :)

quote:
Chutney schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:55:
[...]

PIM backup deze downloaden en dan een backup draaien en die ook terug plaatsen. Is alleen voor e-mail/calendar/sms en mms.
Bedankt! Kan ik weer verder...keep up the good work _/-\o_

BF2 @ www.ndaclan.nl

Heeft SDHC class 6 tov 4 nog meerwaarde in de TyTn II? Oftewel: wat is de maximale snelheid van dat slot?

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Pas alleen wel op met PIM-backup dat je je calendar items niet meepakt:
Ik heb laatst een harde reset gedaan en gerestored met PIM. Vervolgens ging 'ie doodleuk al mijn afspraken dubbel in Outlook zetten. Kon ik ze allemaal weer handmatig gaan verwijderen op mijn PC 8)7
quote:
Mini Poeper schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:00:
[...]

PC gewoon weer eens formatteren en OS er opnieuw installeren.
Bedankt voor de tip, maar het gaat meer dan prima zo.
Mijn systeem is in jaren nog nooit stabiel geweest, ik draai gewoon veel applicaties bij het booten.

Ik ben niet op zoek naar tips of andere manieren: ik postte slechts mijn bevindingen met mijn TyTN :)
En dat was: WLAN was dus niet zo essentieel als dat ik aanvankelijk dacht.

That's all ;)

quote:
.KeN. schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:50:
Pas alleen wel op met PIM-backup dat je je calendar items niet meepakt:
Ik heb laatst een harde reset gedaan en gerestored met PIM. Vervolgens ging 'ie doodleuk al mijn afspraken dubbel in Outlook zetten. Kon ik ze allemaal weer handmatig gaan verwijderen op mijn PC 8)7
Lees je bericht net even iets te laat, want mijn contacten staan er nu ook dubbel in... :S

C. Janzen

Sinds enkele dagen kom ik niet meer op Live Messenger aangemeld... hebben jullie dat ook? Wat kan de oorzaak zijn? de melding die ik krijg is "er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw"...

de zon sjeint sjoen te zeen zoe este zuus !

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:45:
[...]

Wat een gezeur, wat maakt het nou uit of het hele bedrijf er zelf een data-abbo bijkoopt?
Tja bel mijn baas, (S)Hell!!!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

quote:
swiebert schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:02:
Voor de liefhebbers heb ik het TYTN II topic deel 1-5 even als pdf samengevat. De PDF is te downloaden via:http://rapidshare.com/files/73777115/tytn1-5.pdf.html
Bedankt, zo kan je in ieder geval 'normaal' zoeken naar onderwerpen.

quote:
GdenD schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:08:
[...]

Lees je bericht net even iets te laat, want mijn contacten staan er nu ook dubbel in... :S
Waarom sync je niet gewoon eerst je laatste versie @ pda met de outlook agenda en dan hard reset. Daarna sync je hem opnieuw met de outlook agenda (dus zonder backups terug te zetten van de calendar) Dan heb je toch weer de nieuwste?

Enige wat ik terug plaats met PIM is SMS en call logs, oh en e-mail

www.rijschool-him.nl

Know's what he wants.

quote:
GdenD schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:08:
[...]

Ook geen probleem want er zijn zat programma's met google te vinden die dit opschonen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

it's just me

Kan niet wachten tot dit speeltje in mijn brievenbus ligt.. Leuk sint cadeautje <+:)

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:47:
Heeft SDHC class 6 tov 4 nog meerwaarde in de TyTn II? Oftewel: wat is de maximale snelheid van dat slot?
Op de TyTn zelf zal je weinig verschil merken qua snelheid denk ik. Maar wel als je em aan je pc hangt met een kaartlezer ofzo. En prijsverschil is minimaal dus ik zal altijd voor de snelste gaan.

Acties: [view]

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:47:
Welke class 6 kaartjes heb je op 't oog? Ben aan 't wachten op de http://sandisk.com/Produc...anDisk_microSDHC_8GB.aspx, maar dat gaat nog een paar weekjes duren :'(

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Heeft iemand de interne snelheid al is getest van de TyTN 2? :)
Reg. datum: 07 november 2006

Ik heb de Orange Tytn II nu bijna 2 maanden. Ben er heel tevreden mee.
Alleen omdat ik nog een oude prepaid kaart van Orange gebruik heb ik de internetverbinding van de provider nog niet gebruikt. WLAN werkt prima thuis.

Het eigenaardige is echter dat ik als de Tytn gekoppeld is met een USB kabeltje met een PC (thuis, op werk of de laptop) kan ik niet via die verbinding Internetten! Ik heb alle instellingen al geprobeerd maar géén Internetverbinding komt tot stand via de USB!
Kan iemand bij wie het wel werkt aangeven wat de instellingen zijn die hij gebruikt?
Bvd _/-\o_

Acties: [view]

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

quote:
amido11 schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:23:

Het eigenaardige is echter dat ik als de Tytn gekoppeld is met een USB kabeltje met een PC (thuis, op werk of de laptop) kan ik niet via die verbinding Internetten! Ik heb alle instellingen al geprobeerd maar géén Internetverbinding komt tot stand via de USB!
Dus je probeert via je phone te internetten terwijl aan de andere kant van die korte kabel een volwaaardige PC staat met internet toegang? :+

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

quote:
Kan iemand bij wie het wel werkt aangeven wat de instellingen zijn die hij gebruikt?
Bvd _/-\o_
Dat probleem had ik ook; de telefoon maakte dan zelf een (3G) dataverbinding ipv de bestaande USB-verbinding te gebruiken. De oplossing was om in het Mobile Device Center in Vista, onder Mobile Device Settings bij Connection Settings, aan te geven dat de PC verbonden is met Internet ipv de default Automatic setting. Nu gebruikt de telefoon de PC's internetverbinding via USB :)
quote:
Ik heb de Orange Tytn II nu bijna 2 maanden. Ben er heel tevreden mee.
Alleen omdat ik nog een oude prepaid kaart van Orange gebruik heb ik de internetverbinding van de provider nog niet gebruikt. WLAN werkt prima thuis.

Bvd _/-\o_
Start>instellingen>tabblad verbindingen>usb aan pc. Hier even het vinkje weghalen bij "geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" en dan zou het moeten werken.

Reg. datum: 07 november 2006

quote:
BtM909 schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:33:
[...]

Dus je probeert via je phone te internetten terwijl aan de andere kant van die korte kabel een volwaaardige PC staat met internet toegang? :+
Er zijn altijd redenen te bedenken om niet die "grote kabel" te gebruiken :)
quote:
johnwoo schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:47:
[...]

Dat probleem had ik ook; de telefoon maakte dan zelf een (3G) dataverbinding ipv de bestaande USB-verbinding te gebruiken. De oplossing was om in het Mobile Device Center in Vista, onder Mobile Device Settings bij Connection Settings, aan te geven dat de PC verbonden is met Internet ipv de default Automatic setting. Nu gebruikt de telefoon de PC's internetverbinding via USB :)
Bedankt maar dat werkte bij mij helaas niet. Overigens heb ik nog XP maar ook in Active Sync is de mogelijkheid dit aan te passen. Nee ik denk toch echt dat het aan de instellingen in de Tytn ligt.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws