We are the 'all-singing all dancing' crap of the world
HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 137 138 139 140 last
Nieuw TopicHeb de ROM zojuist geinstalleerd en moet zeggen dat hij mij op het eerste gezicht erg tegenvalt.quote:-nickx- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:47:
[...]
Nee, deze ROM wat jij aangeeft is voor de TILT (Amerikaanse versie) en moet je niet gebruiken, deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347431 is inderdaad erg goed snel en gemakkelijk in gebruik. Ik ben er heel tevreden mee. Belachelijk dat de er nog geen nieuwe Officiële rom is gelanceerd.
Succes met updaten,
Vooral de snelheid laat te wensen over, inmiddels dus weer op zoek naar iets nieuws en dat valt tegen. Het aanbod lijkt beperkt , is dit ook zo?
Je kan ook gewoon ff wachten tot er genoeg gebufferd is en dan gaan kijken, YouTube is niet per se alleen streaming te bekijkenquote:troyk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:28:
[...]
Bij Surf & Mail totaal kun je onbeperkt gebruik maken van data over GPRS / UMTS of HSDPA.
Snelheden beperken zich tot maximaal de UMTS snelheid.
Je betaald gewoon 10 euro per maand voor Fair User Policy, dus of je nou 300 mails per dag bekijkt of 5 youtube fimpjes , het maakt geen verschil.
Ben wel erg benieuwd hoe jij Youtube kijkt? Dit loopt zeker niet vloeiend met een KPN abbonement.
En de download snelheid is bij beide abo's 128 Kbit
Ik heb eerst TrackMe uitgeprobeerd. Werkt prima, maar ik heb idee dat deze niet zo nauwkeurig is. Punten lagen meters van de goede plek verwijderd. De export naar een .kml bestand werkte wel prima.quote:arene schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:13:
[...]
www.trackr.nl is een fantastische en simpele oplossing. Is precies wat je wilt en heel erg gratis. Ook leuk om het thuisfront live te laten kijken waar je je bevind. Ook vrienden die trackr gebruiken kun je op je Kaiser realtime tracken.
Echt een aanrader!
Vanochtend Trackr! uitgeprobeerd. Goed signaal buiten, in de bus en metro werd dit een stuk minder, maar hij deed het wel! De trip ge-upload naar de site, deze laat netjes de route zien met daarbij snelheid, tijd, afstand, enz. Leuk programma. Bedankt voor de tip!
Dat zeg ik!
Uiteraard maar als je mijn eerste post leest moet je toch kunnen begrijpen dat het op mij overkomt als een vreemd verhaal.quote:Sir_Killalot schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:53:
[...]
Je kan ook gewoon ff wachten tot er genoeg gebufferd is en dan gaan kijken, YouTube is niet per se alleen streaming te bekijken
Zelfde filmpje, zelfde player, zelfde site, zelfde netwerk, zelfde locatie en toch verschil.
Zou de P3600 dan toch beter streamen dan de TyTn II? Want dat is waar we nu over praten..
Het eerste zou misschien te maken kunnen hebben met de slechte (of geen) videodrivers...
Streamed even en stopt dan met afspelen , krijg loader van windows mobile te zien.quote:Sir_Killalot schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:17:
Loopt het beeld gewoon traag of stopt het filmpje steeds met spelen?
Het eerste zou misschien te maken kunnen hebben met de slechte (of geen) videodrivers...
Graphics staan op RAW , niet op direct3d ofzo.
ps: Accu loopt ook leeg alsof er een Penlite in zit, wat een verschrikking.
troyk wijzigde dit bericht 30-11-2007 15:22 (8%)
Hmmm, krijg dit niet werkend. Ik heb nu het volgende:quote:wens schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:57:
[...]
Zo zou het moeten werken:
Plaats een ico bestand op je TyTN II en wijzig de snelkoppeling:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe, <pad naar je ico bestand>" -a2dp:1
"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe, \Opslagkaart\Programs\Bleutooth-Icon.ico" -a2dp:1
Maar als ik deze start dan wordt PIE gestart...
Met:
"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe", "\Opslagkaart\Programs\Bleutooth-Icon.ico" -a2dp:1
Werkt toepassing wel maar nog steeds zonder icoon...
Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU
Heb net even gebeld met de klantenservice en 2 medewerkers gesproken, de eerste zei dat het alleen 25 cent kost als je geen data abo hebt, staat iets anders op de wap portal maargoedquote:Benny Jolink schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:21:
[...]
Ik heb getest afgelopen maand door
- 2 minuten Audio Stream te luisteren
- You Tube filmpje te bekijken
Geen van beiden staat apart op de factuur van die periode.
Heb KPN gebeld om te vragen hoe dit kan. Kreeg een heel vaag antwoord en kreeg de indruk dat dit allemaal niet zo strak bekeken wordt door KPN.
Gebruik nu deze maand volop youtube, ik laat het wel weten als ik ineens wel bij moet betalen.
De tweede wist niet zo goed waar ik het over had maar zei dat alles mag behalve aan een laptop hangen, iets wat wel al duidelijk was
Nog niet echt duidelijk maar zo te zien kan je dus ook ongestoord streaming video kijken via KPN/Hi
Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...
Reg. datum: 19 oktober 2007
Het is wss al een gevraagd mr hoe kan je je mac adres te weten komen op de tytn2, die heb ik nodig voor men router beveiliging??
Weet iemand nog leuke donwloads, laat mr weten en alvast bedankt.
Mvg D.
Leuke website:quote:eerdepeer schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:47:
Heeft er iemand ervaring met Skype? Ik heb een T-Mobile Pocket internet totaal pakketje erbij en dus wel een redelijke snelheid om mee te skypen. Gisteren kreeg ik wel wat geluid eruit, maar het is niet optimaal.
Ik mis nog een paar dingen die mss ook weg te tweaken zijn:
- skype gebruik laten maken van gewone speaker ipv handsfree speaker
- contactpersonen eerst op voornaam, daarna pas achternaam
- komende x aantal agendapunten op "Vandaag" weergeven ipv alleen de agendapunten van de dag zelf.
Verder ben ik uitermate tevreden over de Kaiser. Echt een gigantische verbetering t.o.v. de MDA compact.
http://pocketcm.com/index.php
Wat betreft agenda:
Zie TS of zie reactie van twanjeuken: Hier
- contactpersonen eerst op voornaam, daarna pas achternaam:
Tada - Sorteren van contact
Ik vind het zelf ook een zeer handig tool.
@ Aerofreak: Misschien iets voor TS
Zhadum wijzigde dit bericht 30-11-2007 20:33 (19%)
"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."
Start » Instellingen » Tabblad "Verbindingen" » Wireless LAN » Tabblad "Geavanceerd"quote:ddk_vc schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:08:
Het is wss al een gevraagd mr hoe kan je je mac adres te weten komen op de tytn2, die heb ik nodig voor men router beveiliging??
Mvg D.
Wel zorgen dat je eerst je WiFi aanzet in de CommManager, anders is het MAC-veldje leeg. Desalniettemin had je hier natuurlijk ook zelf wel achter kunnen komen lijkt me. Zat niet echt verstopt...
Ook een zoekvraagje: Cobra_Lup in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"quote:Zhadum schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:11:
Dit zou ik ook erg fijn vinden, als iemand oplossing hiervoor heeft:
- contactpersonen eerst op voornaam, daarna pas achternaam
DUX wijzigde dit bericht 30-11-2007 18:34 (23%)
Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...
Reg. datum: 18 juni 2006
Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune
Als je een laptop hebt, heb je toch ook wifi?quote:Sagaris schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:19:
Ik in extase dat ik een werkende Bluetooth verbinding van me telefoon naar me laptop had gemaakt, is de verbinding net iets te zwak zodat ik beneden relaxed voor de TV kan gaan zitten surfen/msn'en... =( Ah well... =P
Reg. datum: 11 november 2004
ik weet van het programma waarmee je youtube filmpjes kunt kijken op de tytnII (via TCPMP) maar kan je met dit programma ook uitzendingen op uitzendinggemist.nl kijken of andere programma's van tv die in website draaien? zou iemand dit anders svp kunnen proberen?quote:Sir_Killalot schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:53:
[...]
Je kan ook gewoon ff wachten tot er genoeg gebufferd is en dan gaan kijken, YouTube is niet per se alleen streaming te bekijken
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
Wel grappige conclusie na een maandje of twee met mijn TyTN:
Ik wilde per sé een PDA met WLAN om thuis en bij AP's te kunnen internetten, maar mijn Telfort Unlimited HSDPA connectie is zo fijn dat ik WLAN alleen thuis gebruik om mijn PC 's ochtend te Wake On LAN'en
Reg. datum: 23 september 2004
Of je hebt een enorm huis dat je echt 20 Minuten naar je pc aan het lopen bent. OF je bent enorm Luiquote:.KeN. schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 04:24:
..en ook via KaiserTweak
Wel grappige conclusie na een maandje of twee met mijn TyTN:
Ik wilde per sé een PDA met WLAN om thuis en bij AP's te kunnen internetten, maar mijn Telfort Unlimited HSDPA connectie is zo fijn dat ik WLAN alleen thuis gebruik om mijn PC 's ochtend te Wake On LAN'en
Mooi wit is niet lelijk
Reg. datum: 18 juni 2006
Klopt, maar daar wil mijn Kaiser niet mee verbinden, hij blijft eeuwig staan op Verbinding maken...quote:SurfHost schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:33:
[...]
Als je een laptop hebt, heb je toch ook wifi?
Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune
johnwoo wijzigde dit bericht 01-12-2007 14:19 (72%)
Reg. datum: 15 augustus 2005
met welk progje kan ik dat het beste doen?
of moet ik kijken voor outlook mobile ? en weet iemand wat dat zou mogen kosten ?
paperman
Stel ik wil een hard-reset gaan uitvoeren. En ik heb een toestel pincode ingesteld staan.
Wordt deze pincode dan ook gevraagd vooraf hij een hard-reset kan krijgen.
Ik begin me namelijk een beetje te ergeren aan die pincode maar deze heb ik voor de anti-diefstal erop staan
Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)
Standaard staat Outlook Mobile al op je TyTN 2.quote:paperman schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:33:
Wil grraag mijn outlook agenda van de pc ook kunnen synchroniseren op mijn TYTN2.
met welk progje kan ik dat het beste doen?
of moet ik kijken voor outlook mobile ? en weet iemand wat dat zou mogen kosten ?
paperman
En synchroniseren kan met ActiveSync voor XP en Windows Mobile Device Center voor Vista.
|| Spekkies ||
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 137 138 139 140 last
Dit topic is gesloten.