Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 19 maart 2005

quote:
BtM909 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:02:
Zijn er mensen die gemigreerd zijn vanaf een Nokia (N70). Ik heb al m'n contacten op m'n telefoon-geheugen en via bluetooth versturen werkt totaal niet. De phones kunnen op geen enkele manier verbinding maken.

Tenzij iemand een handige migratie-pad weet, zit er niks anders op dan rare exports naar diverse formaten te doen en die weer te importeren (handmatig overtypen is geen optie met 500+ contacten :+)
n70 syncen naar outlook en dan outlook syncen met de Kaiser (werkt ook met mijn n80i en de Kaiser)

Reg. datum: 26 maart 2001

quote:
cdl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:58:
Ik ben de laatste tijd bezig geweest om een goed GPS Tracking programma te vinden. Heb er een aantal uitgeprobeerd maar niet echt een goede gevonden.
Ik ben op zoek naar een programma dat ik tijdens het hardlopen kan gebruiken en dat dus om de XX seconden mijn positie bepaalt en opslaat in een kml-bestandje zodat ik deze met Google Earth kan bekijken. Óf een website waar je dit online kan zetten en waarbij er een kaart met route gecreeerd wordt. Iemand die een goed programma weet?
www.trackr.nl is een fantastische en simpele oplossing. Is precies wat je wilt en heel erg gratis. Ook leuk om het thuisfront live te laten kijken waar je je bevind. Ook vrienden die trackr gebruiken kun je op je Kaiser realtime tracken.

Echt een aanrader!

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

Huuuh, liever niet imo. :/

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Reg. datum: 12 augustus 2005

quote:
arene schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:13:
[...]

www.trackr.nl is een fantastische en simpele oplossing. Is precies wat je wilt en heel erg gratis. Ook leuk om het thuisfront live te laten kijken waar je je bevind. Ook vrienden die trackr gebruiken kun je op je Kaiser realtime tracken.

Echt een aanrader!
Deze is zeker aan te raden! Ik gebruik het ook al een tijdje en het werkt echt super!

"A man with God is always in the majority."

Reg. datum: 11 januari 2001

Is idd een leuk stukje software, en minder instelwerk als bij de andere versies :)

Sir_Killalot wijzigde dit bericht 29-11-2007 11:26 (10%)

Reg. datum: 10 mei 2007

quote:
dries77 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:46:
Iemand al een oplossing voor de problemen TyTnII icm Parrot (3100) ??
Zal Parrot ook eens emailen..... :(
Wat is je probleem dan...... ;)

Ik heb precies dezelfde combi, maar heb geen problemen, geluid is hard zat en goed te verstaan...... _/-\o_ in tegenstelling tot mijn vorige e-ten X500 die deedt het ook wel alleen kon ik dan niet harder rijden dan 80 anders hoorde ik geen flikker meer.......... :(

Er zijn wel een aantal dingen waaraan je moet voldoen.

In het register een HKLM/software/microsoft/bluetooth/A2DP/Usejointstereo
Staat standaard op 1 even op 0 zetten...... ;)

Je parrot instellen op windows CE als je gaat verbinden met je tytnII

En zorg voordat je de auto instapt als je al gepaired hebt dat 1. je bluetooth aanstaat..... :/
en 2 dat alle overbodige programma's zijn afgesloten mbv je taakbeheer.

Anders heb je kans als bijv. je tomtom nog op de achtergrond draaid dat ie gelijk op oproep springt en je de stem van de tomtom te gehoren brengt.

Succes

it's just me
Reg. datum: 24 maart 2003

Sow, heb gisteravond mijn overeenkomst met t-mobile verlengt i.c.m. met Branded Tytn.
Ga nu eens op mijn gemakje alle topiques eens doornemen. Moest nog een kleine bijdrage doen, maar daar staat tegenover vanaf maart een jaar lang 50% korting.
Ach best leuk, ben erg benieuwd naar dit toestel :)

=)
Reg. datum: 23 augustus 2003

Ik weet niet of het helemaal ontopic is, maar ik verwacht dat dit de juiste thread is. Een aantal dagen terug heb ik een TYTN II gehaald en tot dusver ging alles goed. Echter gisteren heb ik meerdere .cab bestanden gedownload die gezipt waren in de vorm van een winrar bestand. Bij elke poging om deze te extracten met winrar kreeg ik deze error; The format is either in unknown format or damaged.
Als ik het programma 7-zip gebruik kan ik het winrar bestand wel extracten, maar dan krijg ik alle bestanden te zien waaronder _setup.xml en krijg ik het bestand totaal niet geinstalleerd op mijn TYTN. Om te voorkomen dat dit door een corrupte download veroorzaakt zou zijn heb ik hetzelfde bestand op verschillende tijdstippen en van verschillende locaties gedownload. Maar wederom worden de .cab files niet goed geextract. Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

Veel gezeur met bluetooth headsets e.d.. Ik heb de w100 bekabelde headset aangeschaft en die werkt fantastisch. Ik was namelijk niet van plan m'n Sennheiser koptelefoon te vervangen dus die gebruik ik nu gewoon. Gebruik m'n tytn nu dus ook als MP3 speler. Ik moet zeggen dat het geluid helderder is dan bij m'n Samsung MP3 speler, maar ook iets zachter. Gelukkig niet hinderlijk veel zachter. Wat wel irritant is, is de volumeregeling. Je moet je telefoongeluid altijd aan hebben staan om geluid door je headset te krijgen.Ik wil em gewoon op tril kunnen zetten terwijl ik muziek luister. Daar nog enige ideeen voor?

quote:
eR1k schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:23:
Ik weet niet of het helemaal ontopic is, maar ik verwacht dat dit de juiste thread is. Een aantal dagen terug heb ik een TYTN II gehaald en tot dusver ging alles goed. Echter gisteren heb ik meerdere .cab bestanden gedownload die gezipt waren in de vorm van een winrar bestand. Bij elke poging om deze te extracten met winrar kreeg ik deze error; The format is either in unknown format or damaged.
Als ik het programma 7-zip gebruik kan ik het winrar bestand wel extracten, maar dan krijg ik alle bestanden te zien waaronder _setup.xml en krijg ik het bestand totaal niet geinstalleerd op mijn TYTN. Om te voorkomen dat dit door een corrupte download veroorzaakt zou zijn heb ik hetzelfde bestand op verschillende tijdstippen en van verschillende locaties gedownload. Maar wederom worden de .cab files niet goed geextract. Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen?
't is niet de bedoeling dat je de .cab files unzipt/rart/uitpakt. Ze worden alleen standaard geasocieerd met Winrar. Wanneer je ze op het geheugen van je telefoon zet en ze dan dubbelklikt (vanaf je telefoon verkenner) zullen ze zichzelf installeren, je telefoon weet wel hoe die er mee om moet gaan!:

1. Copy CAB file to your PDA/Phone.
2. Click on the CAB file on your device to install the program.

Nedra wijzigde dit bericht 29-11-2007 11:28 (5%)

Maar dan hoor je nog niet die error te krijgen, .cab's zou je gewoon moeten kunnen uitpakken met WinRAR :)
Reg. datum: 07 september 2007

Kan ervaringen van Toine76 bevestigen. Mijn vrouw ook Tytn II met Parrot3100 en zonder problemen gepaird en draaien.....inderdaad moet BT aanstaan bij instappen, dus niet pas aanzetten in de auto. Ook hebben we alle andere gepairde devices uit de Parrot weggehaald, Tytn is dus de enige....

quote:
Sir_Killalot schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:28:
Maar dan hoor je nog niet die error te krijgen, .cab's zou je gewoon moeten kunnen uitpakken met WinRAR :)
Hey verrek..inderdaad. Had ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Maar goed dan heb ik geen idee. Dan vraag ik me af of Erik het probleem heeft met alle CAB bestanden en waar deze vandaan komen. Misschien al een poging gewaagd om winrar te herinstalleren?

=)
Reg. datum: 23 augustus 2003

quote:
Nedra schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:26:
[...]

't is niet de bedoeling dat je de .cab files unzipt/rart/uitpakt. Ze worden alleen standaard geasocieerd met Winrar. Wanneer je ze op het geheugen van je telefoon zet en ze dan dubbelklikt (vanaf je telefoon verkenner) zullen ze zichzelf installeren, je telefoon weet wel hoe die er mee om moet gaan!:

1. Copy CAB file to your PDA/Phone.
2. Click on the CAB file on your device to install the program.
Ik heb aan veel gedacht, behalve aan deze simpele oplossing. Het werkt, dank je wel.

Deze uitleg staat meestal ook gewoon op de site waar de cab's gedownload kunnen worden ;)
Reg. datum: 23 september 2003

hoe kan ik in hemelsnaam deze streamradio luisteren?
windows mediaplayer op mn tytn II opent hem niet, terwijl mn vista t thuis wel doet

http://www.radiomexicodenbosch.nl/index2.html en hier op windows mediaplayer klikken
er is ook een optie om via realmedia of winamp te luisteren maar ik wil eigenlijk gewoon via mn standaard wm6 player luisteren

wie weet raad

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
Reezer schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:38:
hoe kan ik in hemelsnaam deze streamradio luisteren?
windows mediaplayer op mn tytn II opent hem niet, terwijl mn vista t thuis wel doet

http://www.radiomexicodenbosch.nl/index2.html en hier op windows mediaplayer klikken
er is ook een optie om via realmedia of winamp te luisteren maar ik wil eigenlijk gewoon via mn standaard wm6 player luisteren

wie weet raad
De streams op die site zijn stuk voor stuk dood. De tweede URL uit de .wax file welke voor windows media player bedoeld is, die werkt wel. Je kunt die gewoon aanpassen en er een .asx file van maken. Deze draait dan prima in windows media player. Zelf heb ik core player geinstalleerd staan, deze doet meer verschillende stream soorten.

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
eR1k schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:23:
Je maakt een denkfout: CAB zelf is ook een vorm van inpakken, en winrar kan heel goed cab-bestanden uitpakken naar allemaal .001, .002 etc en een xml bestand. HEt bestand met het winrarlogo IS het cab bestand! Gewoon naar je device kopieren en installeren!

Edit: was al beantwoord dus:) Misschien maar eens dit topic achterstevoren lezen in mn rss-reader:)

DaSaN wijzigde dit bericht 29-11-2007 12:52 (3%)

Reg. datum: 03 januari 2003

Kan iemand bevestigen met een brodit active holder , dat het opladen van de batterij ontzettend veel langer duurt dan je dit doet via een usb kabel aan je laptop?

Dankje

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
BtM909 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:02:
Zijn er mensen die gemigreerd zijn vanaf een Nokia (N70). Ik heb al m'n contacten op m'n telefoon-geheugen en via bluetooth versturen werkt totaal niet. De phones kunnen op geen enkele manier verbinding maken.

Tenzij iemand een handige migratie-pad weet, zit er niks anders op dan rare exports naar diverse formaten te doen en die weer te importeren (handmatig overtypen is geen optie met 500+ contacten :+)
Dat is apart ? Ik heb het wel zo kunnen doen met mijn N73 namelijk.
Alle contacten geselecteerd, versturen via - bluetooth, pairen en accepten.
Vervolgens toestemming geven om de data weg te schrijven en klaar was ik :)

EDIT: DÔH.. er was nog een pagina.
Outlook-methode werkt inderdaad ook meer dan prima !

Ken. wijzigde dit bericht 29-11-2007 14:33 (5%)

Reg. datum: 08 februari 2006

Als ik in het 'vandaag' scherm ben op landscape mode dan kreeg ik eerst alles te zien. Nu zit de balk met 'agenda' en 'contacten' onderaan ervoor (dat is voor: eigenaar, agenda, taken).
Er is dus ook geen scrol-menu aan de rechterkant te vinden wat verticaal wel het geval is
Kan dit anders worden ingesteld?

nl_umpire wijzigde dit bericht 29-11-2007 17:41 (17%)

Compal IFL90: 15.4" 1680x1050 - T7500 / 8600M GT 512MB / 160GB 7200rpm @16MB / 4096 MB | nl_umpire goes Olympics 2008 (Olympic Tennis Event)

Arc Nature

quote:
NoFate schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:10:
Kan iemand bevestigen met een brodit active holder , dat het opladen van de batterij ontzettend veel langer duurt dan je dit doet via een usb kabel aan je laptop?

Dankje
Mijn ervaring is precies andersom. USB kabel duurt langer met laden. Brodit doet het vrij rap.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

it's just me
Reg. datum: 24 maart 2003

Ik heb maar even een screenprotector besteld en een leren bag.. Helpt dat nou echt veel ?
Mijn 9100 is na 2 jaar gewoon echt op dus ik hoop dat met die bescherming mijn toestel wat langer leeft... :)

Know's what he wants.
Reg. datum: 04 juni 2001

Update voor office mobile is uit. Leest nu ook docx bestanden: http://www.microsoft.com/...e2-42f0-ba32-69bb7e9a3814 Vreemde is alleen dat ik bij installatie de melding krijg dat ik al een nieuwere versie bezit.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: