Gathering of Tweakers

Quicksearch
Nee normaal in windows zet je het na je doel neer ( dat tussen "" staat) maar gezien ik dit OP de windows mobile moet veranderen lukt dat niet.

Ik kan ook geen snelkoppeling maken, veranderen en terug zetten op de mobile.

Het enigste wat moet gebeuren vermoed ik is dat de bluetooth stereo voorrang krijgt op de standaard speaker. dan is mijn probleem denk ik op gelost.

link van progje
http://teksoftco.com/index.php?section=freeware

Reg. datum: 13 juni 2002

quote:
crusader1983 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:39:Nee normaal in windows zet je het na je doel neer ( dat tussen "" staat) maar gezien ik dit OP de windows mobile moet veranderen lukt dat niet.

Ik kan ook geen snelkoppeling maken, veranderen en terug zetten op de mobile.
Met Total Commander kan het eenvoudig op je TyTN II, in de Properties van de snelkoppeling.
quote:
crusader1983 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:39:
Het enigste wat moet gebeuren vermoed ik is dat de bluetooth stereo voorrang krijgt op de standaard speaker. dan is mijn probleem denk ik op gelost.
Zie mijn vorige post.
Ik heb mijn bluetooth "headset" standaard gepaired en daarbij "Wireless Stereo" geselecteerd.
Als het device nu in de buurt is (en aan staat), start ik AD2P met: ad2p.exe -a2dp:on
Dit zorgt ervoor dat alle geluid naar de "headset" gestuurd wordt.

wens wijzigde dit bericht 28-11-2007 11:48 (29%)

Ik ben de laatste tijd bezig geweest om een goed GPS Tracking programma te vinden. Heb er een aantal uitgeprobeerd maar niet echt een goede gevonden.
Ik ben op zoek naar een programma dat ik tijdens het hardlopen kan gebruiken en dat dus om de XX seconden mijn positie bepaalt en opslaat in een kml-bestandje zodat ik deze met Google Earth kan bekijken. Óf een website waar je dit online kan zetten en waarbij er een kaart met route gecreeerd wordt. Iemand die een goed programma weet?

Dat zeg ik!

quote:
wens schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:43:
[...]

Met Total Commander kan het eenvoudig op je TyTN II, in de Properties van de snelkoppeling.

[...]

Zie mijn vorige post.
Ik heb mijn bluetooth "headset" standaard gepaired en daarbij "Wireless Stereo" geselecteerd.
Als het device nu in de buurt is (en aan staat), start ik AD2P met: ad2p.exe -a2dp:on
Dit zorgt ervoor dat alle geluid naar de "headset" gestuurd wordt.
het klinkt mischien dom maar ik kan de extentie niet wijzigen. het is een .exe.lnk

is dos box geprobeerd maar pakt ie niet. in windows gebeurd er ook niks.
sugesties?

quote:
crusader1983 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:59:
[...]
in dos box geprobeerd maar pakt ie niet. in windows gebeurd er ook niks.
sugesties?
Als ik rechts tap op een programma op de TyTN II, dan kan ik Copy kiezen.
Elders kan ik dan Paste Shortcut kiezen.
Ik krijg dan een bestand te zien "Shortcut to <orginele programmanaam>".

Als ik dit bestand kopieer via ActiveSync, dan staat het bestand op mijn PC.
Via een dos venster zie ik dan dat de extentsie .lnk is.
Met het commando ren hernoem ik de .lnk naar een .txt.
Hierna is hij met notepad te bewerken.

quote:
cdl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:58:
Ik ben de laatste tijd bezig geweest om een goed GPS Tracking programma te vinden. Heb er een aantal uitgeprobeerd maar niet echt een goede gevonden.
Ik ben op zoek naar een programma dat ik tijdens het hardlopen kan gebruiken en dat dus om de XX seconden mijn positie bepaalt en opslaat in een kml-bestandje zodat ik deze met Google Earth kan bekijken. Óf een website waar je dit online kan zetten en waarbij er een kaart met route gecreeerd wordt. Iemand die een goed programma weet?
Heb je Route Tracker reeds geprobeerd?

ok ik heb gewoon via een andere weg gedaan.
heb gewoon notepad geopend het bestand inplaats van naar txt te verandere.

zag er nu een regel in staan dat naar a2dp.exe gaat. nu heb ik de regel als volgt erin staan

49#"\Programmabestanden\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" -a2dp:on

en terug gekopieerd.
daarna weer gepaird. reboot gedaan. pakt het nog steeds niet :(

hoe kan ik ervoor zorgen dat hij niet de exe moet uitvoeren maar alleen de snelkoppeling. Gezien ie automatisch wel gelijk deze exe opstart. heb ook al handmatig op geklikt geen effect

quote:
Je kan ook TrackMe proberen van een XDA forum user: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=340667

Dat www.logmein.com werkt trouwens echt goed en snel :D _/-\o_

En nog gratis ook :)
3 vraagjes:
- kan ik 8gb micro sd kaartjes erin zetten of is de max 4gb?
- kan ik die audio player van htc ook koppelen aan mijn main volume ipv relatief volume. Het volume van de Kaiser is nl. zo onhandig in te stellen vanwege het ontbreken van de volume knop.
- Nu ik het toch over die knoppen heb, het lukt mij niet om de 2 knoppen bij de jogwheel te herconfigureren voor bv audio beheer en vergrendelen ofzo. Althans niet via instellingen > Knoppen. Knop 6 wil hij niet veranderen en knop 7 kan ik niet eens veranderen, omdat dat geen optie is. 8)7

Thanks!

Reg. datum: 10 augustus 2001

Iemand dit al eens opgelost?

Als ik sms komen de smsjes vanaf mijn eigen 06 nummer. als ik in de sent items kijk komen ze vanaf een 030 nummer (mijn werk nummer).

Enig idee waar ik dit in kan stellen?

Zoek je leuk werk in de ICT? Mail me maar==> mail in profiel!

quote:
brekelbende schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:58:
3 vraagjes:
- kan ik 8gb micro sd kaartjes erin zetten of is de max 4gb?

<knip>
Thanks!
8 GB is getest en werkt, alles t/m 32 GB zou volgens mij moeten werken :)
Reg. datum: 22 november 2007

Hi,

Ik was op zoek om in de HTC home plugin een link te maken naar een filter in de contacten. Ik probeerde Contacten/filter. Dit liep zo fout dat hij zo ontzettend traag werd (zelfs na het deleten van de link en enkele malen resetten, de HTC plugin afzetten etc) dat ik een hard reset heb uitgevoerd.

Weet iemand of je aan link naar een filter kunt instellen;
contacten filter
contacten/filter
contacten\filter
etc

Of zoiets?
PS Ik heb spd diary geprobeerd maar het is een beetje te klein. (vooral in de auto). Ik had graag gemakkelijk van de ongeveer 20 filters die wij hebben er een stuk of 5 die ik met 1 druk op de knop kan opvragen.

E30er wijzigde dit bericht 28-11-2007 14:21 (19%)

quote:
crusader1983 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:17:
49#"\Programmabestanden\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" -a2dp:on
Ik vermoed dat het net anders moet:
49#"\Programmabestanden\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe -a2dp:on"

Kun je wel via de omweg AD2P aanzetten?
  • CommManager
  • Settings - Bluetooth
  • "Tap and hold" je bluetooth headset
  • Kies "Set as Wireless Stereo"
Want als dat niet werkt, dan werkt ad2p.exe ook niet.

quote:
zie: trigger808 in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5" en trigger808 in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5"
zo, nu heb ik wel weer genoeg reclame voor mijn eigen posts gemaakt :P

trigger808 wijzigde dit bericht 28-11-2007 16:25 (10%)

quote:
wens schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:17:
[...]

Ik vermoed dat het net anders moet:
49#"\Programmabestanden\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe -a2dp:on"

Kun je wel via de omweg AD2P aanzetten?
  • CommManager
  • Settings - Bluetooth
  • "Tap and hold" je bluetooth headset
  • Kies "Set as Wireless Stereo"
Want als dat niet werkt, dan werkt ad2p.exe ook niet.
ja ik heb geprobeerd alleen stereo en eens allen stereo en headset allebei aangevinkt. toch geen effect hij gaat het nog steeds via speakers inplaats van headset

BTW als ik hem verander zoals jij dat zei dan herkent de tel het bestand niet wil dus niet opnenen via de snelkoppeling

crusader1983 wijzigde dit bericht 28-11-2007 17:00 (9%)

Iemand al een oplossing voor de problemen TyTnII icm Parrot (3100) ??
Zal Parrot ook eens emailen..... :(

P5B deluxe WIFI/AP | 6600@STD | 4X Corsair DDR2 TwinX 6400 | Radeon X1900XTX | Andere meuk...

quote:
dries77 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:46:
Iemand al een oplossing voor de problemen TyTnII icm Parrot (3100) ??
Zal Parrot ook eens emailen..... :(
Ding werkt gewoon niet goed, onze leverancier zei precies hetzelfde, tytn2+parrot gaat niet. Wij hebben gewoon een BT carkitje besteld.
quote:
DUX schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:35:
[...]

Desalniettemin is er nog niks vanuit HTC aan komen waaien in de vorm van een update toch? Heb nog niks zien staan bij de Support site...
ROM update voor telefoon issues wordt door development eind december gereleased is de planning aldus HTC.

Men onderkend het probleem (half/full duplex).

FF geduld nog dus.

quote:
Zelf gebruik ik Noni GPSPlot. Deze kan exporteren naar kml formaat, kan hierbij eventueel een offset correctie maken zodat de data goed gemapped wordt in google earth (heeft nog wel eens en afwijking tussen kaart en GPS positie).
Ook een voordeel van dit programma tov een aantal andere die ik geprobeerd heb is dat deze voorkomt dat de telefoon in standy gaat, zodat ik de hele route heb ipv alleen de eerste paar minuten.

Beestachtig goed

Er wordt weinig gerept over BlueTooth headsetjes icm de TyTN2, maar voor de liefhebbers staan hier mijn ervaringen tot nu toe met de DS980:

Apie! in "Bluetooth Stereo (A2DP) topic"

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

quote:
Apie! schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:21:
Er wordt weinig gerept over BlueTooth headsetjes icm de TyTN2, maar voor de liefhebbers staan hier mijn ervaringen tot nu toe met de DS980:

Apie! in "Bluetooth Stereo (A2DP) topic"
:? Gisteren nog! }:|
Post van gisteren...

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

quote:
crusader1983 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:56:
[...]
ja ik heb geprobeerd alleen stereo en eens allen stereo en headset allebei aangevinkt. toch geen effect hij gaat het nog steeds via speakers inplaats van headset
Je hebt je headset dus met je TyTN II gepaired.
Dit betekent niet dat hij vanzelf je geluid naar je headset stuurt, als die in de buurt is.
Heb je mijn suggestie wel geprobeerd? De actie via CommManager en de keuze voor "Set as Wireless Stereo" zorgt er juist voor dat het geluid naar je headset gestuurd wordt.
En als dit werkt, dan kan ook de snelkoppeling zijn werk doen....

De snelkoppeling kan in 2 formaten:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" -a2dp:1
of
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" "-a2dp:on"
Het nummertje vooraan is niet van belang.
Beide snelkoppelingen werken bij mij.

Acties: [view]

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

Zijn er mensen die gemigreerd zijn vanaf een Nokia (N70). Ik heb al m'n contacten op m'n telefoon-geheugen en via bluetooth versturen werkt totaal niet. De phones kunnen op geen enkele manier verbinding maken.

Tenzij iemand een handige migratie-pad weet, zit er niks anders op dan rare exports naar diverse formaten te doen en die weer te importeren (handmatig overtypen is geen optie met 500+ contacten :+)

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Reg. datum: 02 januari 2001

Ik heb een probleem met het syncen.

Ik heb exchange 2003 hier draaien met SP2 en op mijn pc gebruik ik outlook 2007.

Nu heb ik ingesteld dat ik werk met push mail. Op zich gaat dit allemaal goed.

Zodra ik iets in de agenda zet op mijn pc (in outlook 2007) komt het direct op mijn HTC te staan. Wanneer ik nu het verwijder op de pc, dan gaat het ook direct weg op de HTC.

Echter ga ik nu via de HTC afspraken vast leggen dan zijn ze wel gelijk zichtbaar in Outlook 2007 op mijn pc, maar zodra ik het item verwijder op mijn HTC dan gaat het NIET weg in Outlook 2007.

Klopt dit of is het een verborgen instelling?

Wat ik verder ook nog gemerkt hebt, is dat wanneer je de HTC aan je pc hebt hangen via activesync je GEEN geluidssignalen meer krijg van de telefoon zodra er mail binnenkomt. Koppel je hem los, werkt dit allemaal probleemloos. Is hier ook een oplossing voor?

Verder is het echt een perfect toestel!!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws