Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 oktober 2001

dit is heel vreemd.... zowel mijn mda vario 3 als een MDA vario 3 van een vriend van me heeft er last van gehad.

De telefoon gaan van aan stand naar standby stand (beeldscherm uit). Maar dan gaat ie niet meer uit standby. enige oplossing was om een softreset te doen om hem weer aan te krijgen. maar als hij weer naar standby ging... kreeg je hem weer niet aan. (ookal zet je hem zelf in standby door het knoptje aan de zijkant rechts boven, ging hij niet meer aan)

Wij hadden er allebei kaisertweak op staan, om slide wake uit te schakelen.

iemand anders die hier al problemen mee heeft gehad?

we hebben nu een hardreset uitgevoerd, en de telefoon werkt weer normaal.. maar het is afwachten wanneer dit weer gebeurt..

Eastman wijzigde dit bericht 07-12-2007 11:07 (9%)

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
Eastman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:06:
dit is heel vreemd.... zowel mijn mda vario 3 als een MDA vario 3 van een vriend van me heeft er last van gehad.

De telefoon gaan van aan stand naar standby stand (beeldscherm uit). Maar dan gaat ie niet meer uit standby. enige oplossing was om een softreset te doen om hem weer aan te krijgen. maar als hij weer naar standby ging... kreeg je hem weer niet aan. (ookal zet je hem zelf in standby door het knoptje aan de zijkant rechts boven, ging hij niet meer aan)

Wij hadden er allebei kaisertweak op staan, om slide wake uit te schakelen.

iemand anders die hier al problemen mee heeft gehad?

we hebben nu een hardreset uitgevoerd, en de telefoon werkt weer normaal.. maar het is afwachten wanneer dit weer gebeurt..
Misschien is het dan handig om te weten dat ALLE tweaks van kaisertweak handmatig in het register kunnen worden uitgevoerd, zonder extra software te hoeven installeren. Al sje wilt weten welke registersleutles je nodig hebt, moet je even het XML-bestand wat in de kaisertweak.cab zit openen;)

quote:
DaSaN schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:15:
[...]

Misschien is het dan handig om te weten dat ALLE tweaks van kaisertweak handmatig in het register kunnen worden uitgevoerd, zonder extra software te hoeven installeren. Al sje wilt weten welke registersleutles je nodig hebt, moet je even het XML-bestand wat in de kaisertweak.cab zit openen;)
thanks, maar ik wist dat idd al.

Maar ik kon me herinneren dat je voor het aanpassen van het register ook software nodig hebt (was met me oude ppc wel zo).. I

Reg. datum: 19 oktober 2007

quote:
Atomsk schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:10:
Ja, zeg. Nederlands alstublieft: het is mijn pc of m'n pc, niet men pc. :(

Ik zou je PC verwijderen bij bluetooth -> apparaten op de TyTN. Vervolgens een vrije COM poort selecteren in de verbindingsinstellingen van Active Sync op je pc. Daarna opnieuw je pc toevoegen op de TyTN (pairen). Als het goed is moet je dan de service "active sync" te zien krijgen.

Dan kun je synchroniseren via BT.
Bij pairen geen enkel probleem, active sync komt erop. Heb het nu eindelijk op een andere com-poort gekregen mr ik kan nog steeds niet sync'en via bluetooth.

Als ik op M'N pc verbinding maken neem bij verbindinginstellingen vindt hij gewoon geen apparaat hoewel men com6-poort wel als beschikbaar wordt aangetoont.

Als ik op men tytn verbinden via bluetooth neem komt er geen gevonden partnerverbinding op. Zelfs al heb ik een nieuwe com-poort voor m'n pc op com6 toegevoegd.

Wel komt erop dat men tytn verbonden is (via bluetooth op com6, activeSync) op m'n pc als ik bij mijn apparaten m'n pc aanklik en vernieuwen kies (van de services).

Dus volgens mij ligt het eraan dat men tytn geen partnerverbinding voor verbinden via bluetooth kan vinden.

Weet iemand mss hoe je dat moet doen?

mvg D.

Reg. datum: 15 februari 2000

Helaasch, ik heb een women tytn, dus ik zou het niet weten. :P

Ok, je maakt geen verbinding vanuit je pc, je zet alleen een vinkje bij com poort <x> bij de verbindingsinstellingen van het activesync programma op je pc. Op de tytn of pc hoef je ook geen com poorten toe te voegen, alleen een vrije COM poort op je pc is relevant. Op de TyTN kies je vervolgens "verbinden via bluetooth" in het ActiveSync programma.

Anders heb je wellicht in je bluetooth stack zelf op je pc het gebruik van inkomende compoorten niet vrijgegeven ofzoiets.

Atomsk wijzigde dit bericht 07-12-2007 14:10 (87%)

“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
PSN ID: Atomsk73

Reg. datum: 27 oktober 2003

quote:
Anamorph schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:46:
Ik wordt helemaal gek van mijn Tytn 2 - Parrot 3200 combinatie...
Als ik gesprekken ontvang is het maar afwachten of ik het geluid over de speakers krijg of dat ie binnenkomt op de tytn...Ook bij uitgaande gesprekken gebeurt dit. Als een gesprek al "staat" trek ik dan meestal de connector even uit de parrot en vervolgens weer erin. Na restart neemt ie het gesprek dan weer over en loopt het alsnog over de speakers....
Verder gebeurt het tijdens het gesprek geregeld dat de Parrot als het ware reset,... met een harde tik gaat ie dan uit en restart ie.
Iemand een soort gelijke combinatie die wel werkt??

Overigens doet de Parrot het prima met de Samsung E530 van m'n vrouw en met mijn oude Nokia...en de Parrot is ook al geheel vervangen. Graag advies!
Thanks
Ik heb precies het zelfde probleem. heb jij al een oplossing gevonden? Iemand anders die een oplossing heeft?

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Ja, ik heb de oplossing al meerdere malen gepost.

Het niet meer functioneren van de stand-by knop heeft te maken met een hangende applicatie.
Die zorgt er op zijn beurt weer voor dat alle andere applicaties die je erna opstart, óók weer blijven hangen, waardoor je een soort ophoping krijgt van allemaal hangende programma's. Kijk voor de gein eens op zo'n moment bij je running processes. Ik zag toen een stuk of 6x TomTom staan en nog wat andere progsels.

De oplossing: Draai SpriteBackUp (staat op het CDtje dat je bij je TyTN kreeg).
Die zorgt ervoor dat alle draaiende programma's worden gestopt en je TyTN is weer helemaal het heertje.

Side note: Ik heb er geen last meer van nu, terwijl ik het eerst 3x in korte tijd had.
Sinds ik mijn task manager niet meer op 'end programs by tapping X' heb staan heb ik er geen last meer van. Om dit te bevestigen: hebben jullie dit toevallig hierop staan ?

Reg. datum: 25 februari 2005

Ik zit een beetje de prijzen te vergelijken... maar is er nou werkelijk geen enkel abonnement van 2 jaar waar je de telefoon gratis (of acceptabele bijbetaling) krijgt? (abo van ¤30)

Gsmweb is verweg de goedkoopste. Hebben jullie allemaal dik betaald of onbeperkt data genomen?
Ik denk niet dat ik veel internet waar ik geen wifi heb.

Alpha 2500 / 1,7 GHz Centrino / 1 GB werkgeheugen / 256 MB Ati 9700 m11

quote:
.KeN. schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:09:
Ja, ik heb de oplossing al meerdere malen gepost.

Het niet meer functioneren van de stand-by knop heeft te maken met een hangende applicatie.
Die zorgt er op zijn beurt weer voor dat alle andere applicaties die je erna opstart, óók weer blijven hangen, waardoor je een soort ophoping krijgt van allemaal hangende programma's. Kijk voor de gein eens op zo'n moment bij je running processes. Ik zag toen een stuk of 6x TomTom staan en nog wat andere progsels.

De oplossing: Draai SpriteBackUp (staat op het CDtje dat je bij je TyTN kreeg).
Die zorgt ervoor dat alle draaiende programma's worden gestopt en je TyTN is weer helemaal het heertje.

Side note: Ik heb er geen last meer van nu, terwijl ik het eerst 3x in korte tijd had.
Sinds ik mijn task manager niet meer op 'end programs by tapping X' heb staan heb ik er geen last meer van. Om dit te bevestigen: hebben jullie dit toevallig hierop staan ?
ik neem aan dat dat de oplossing is voor het probleem wat ik eerder heb omschreven. bedankt daarvoor. (het is soms lastig om het antwoord te vinden, als het probleem niet is te omschrijven in een of enkele unieke woorden)

Wat betrefd X-button functie.. bij mij staat het op:
aangevinkt: schakel de x-knop in om actieve programma's te beeindigen.
gekozen: programma's beeindigen door op x te klikken en vast te houden

ik kan het net zo goed uitschakelen, want dat gebruik ik toch niet.

Reg. datum: 22 januari 2001

quote:
Roodey schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:47:
Ik zit een beetje de prijzen te vergelijken... maar is er nou werkelijk geen enkel abonnement van 2 jaar waar je de telefoon gratis (of acceptabele bijbetaling) krijgt? (abo van ¤30)

Gsmweb is verweg de goedkoopste. Hebben jullie allemaal dik betaald of onbeperkt data genomen?
Ik kan je alleen iets over de onbeperkte data vertellen (heb nml nog geen vario 3 maar een vario 2), het werkt voor mij zo goed dat ik totaal geen wifi meer gebruik...

Kassad wijzigde dit bericht 07-12-2007 20:23 (3%)

Atheism is a non-prophet organization.

Reg. datum: 07 december 2007

Ik heb last van een vervelend probleem met mijn TyTN II. Het gebeurt soms dat als ik iemand bel, dat plotseling de verbinding wordt verbroken. Dit gebeurt meestal als ik net het nummer heb gedraaid en de telefoon aan de andere kant overgaat. Ook gebeurt het soms als ik al iemand aan de telefoon heb (maakt niet uit of ik bel of dat ik gebeld word).
Als het gebeurt hoor ik ook het geluidje wat je hoort als degene die je aan de lijn hebt de verbinding verbreekt (een paar tingeltoontjes).
Ik heb al van alles geprobeerd; ik dacht eerst dat ik per ongeluk een 'toets' op het touchscreen raakte, dus heb ik tijdens het telefoongesprek het scherm uitgeschakeld. Het probleem bleef bestaan. Ook een hard-reset mocht niet baten.

Iemand anders ook dit probleem (en evt de oplossing)?

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

quote:
Roodey schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:47:

Zonder data abbo is de bijbetaling een stuk duurder ja. Maar het eerste jaar data abbo kost je toch maar iets van 60 euro als je de extra korting meerekend. Het phonecontract is wel 2 jaar, maar het data abbo maar 1 jaar vaak (kun je uiteraard laten doorlopen).

Zelf vind ik dit nog de beste aanbieding:

gsmweb

8 maanden 50% korting
Vodafone 22,50 / maand + onbeperkt data / 2 jaar + ¤ 139 bijbetaling.

puur en alleen phonecontract van 30 euro 2 jaar en dan telefoon gratis kun je vergeten. Los kost het toestel 650 euro, 24 maanden 30 euro 720 euro, zoveel korting krijg je nu ook weer niet bij een setje ;)

Reg. datum: 06 mei 2005

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:51:
[...]

Zonder data abbo is de bijbetaling een stuk duurder ja. Maar het eerste jaar data abbo kost je toch maar iets van 60 euro als je de extra korting meerekend. Het phonecontract is wel 2 jaar, maar het data abbo maar 1 jaar vaak (kun je uiteraard laten doorlopen).

Zelf vind ik dit nog de beste aanbieding:

gsmweb

8 maanden 50% korting
Vodafone 22,50 / maand + onbeperkt data / 2 jaar + ¤ 139 bijbetaling.

puur en alleen phonecontract van 30 euro 2 jaar en dan telefoon gratis kun je vergeten. Los kost het toestel 650 euro, 24 maanden 30 euro 720 euro, zoveel korting krijg je nu ook weer niet bij een setje ;)
Je berekening klopt niet, tel mee:

24 x 22.50 = 540 Abbo prijs
24 x 9.50 = 228 internet
plus + 139 = 907 aanbetaling en totaal
min - 128 22,5 + 9.5 x 4 of 16 x 8 Korting

Totaalprijs 779,-

zelf ben ik 12 x 54,50 kwijt, dat is 35 bundel, 9,5 internet, 10 onbeperkt (1000 smsjes) smsen.

54.50 x 12 = 654
bijbetaling = 179
min 3 maanden 50 % korting = 81.75

totaal 751,25

maar ach, als het niks mag kosten neem je óf geen telefoon of een GSMtje voor een paar gruipstuivers, al met al vind ik mijn totaalprijs zeer meevallen, zeer tevreden zelfs.

dankzij gsmweb...

Edit : grIJpstuivers

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

Wat zou er dan niet kloppen aan mijn post? Volgens mij heb ik het nergens over totaal prijzen gehad. :?

Ik zeg puur en alleen:

8 maanden 50% korting
22,50 per maand
data abbo; 9,50 per maand
2 jaar
139 bijbetalen

8 maanden 50% korting van de 24 maanden is dus 1/6 deel wat je niet hoeft te betalen. Dus 5/6e deel betaal je wel. 5/6*22,50=18,75
9,50 (data abbo) + 18,75 = 28,25
2 jaar is 24 maanden
28,25 * 24 = 678
+ 139 bijbetalen= 817

Grand total:

¤ 817

Ik zie niet in waar mijn berekening niet zou kloppen?

Met mijn laatste deel reken ik Roodey voor dat je logischerwijs met 24 maanden 30 euro abbo geen TyTn II gratis krijgt.

Nog eentje trouwens: kom ik laatste bij T for Telecom. Hangt er een TyTn II, staat er een bordje bij: 229 euro met abbonement. Ik vraag dus 'Wat voor abbo is dat dan?'. Gaan ze het opzoeken 'Dat is een twee jarig 70 euro/maand abbo'. Nee danke :X

\m/.([oO]).\m/

quote:
Eastman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:28:
[...]

ik neem aan dat dat de oplossing is voor het probleem wat ik eerder heb omschreven. bedankt daarvoor. (het is soms lastig om het antwoord te vinden, als het probleem niet is te omschrijven in een of enkele unieke woorden)

Wat betrefd X-button functie.. bij mij staat het op:
aangevinkt: schakel de x-knop in om actieve programma's te beeindigen.
gekozen: programma's beeindigen door op x te klikken en vast te houden

ik kan het net zo goed uitschakelen, want dat gebruik ik toch niet.
Oh crap.. ik dacht dat degene na wie ik had gepost jou had gequote en daar op in was gegaan.
Maar nu ik het weer lees gaat het heel ergens anders over :D

Maar goed, daar gaat mijn theorie dus..
Dacht echt dat het aan de task manager lag, maar dat is dus niet het geval.
Dan weet ik het ook niet meer vrees ik. Hoop iig dat ik het niet meer mee hoef te maken, of dat er een duidelijke oplossing voor komt. Tot die tijd is Sprite Backup de beste oplossing.

quote:
.KeN. schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 03:36:
[...]

Oh crap.. ik dacht dat degene na wie ik had gepost jou had gequote en daar op in was gegaan.
Maar nu ik het weer lees gaat het heel ergens anders over :D

Maar goed, daar gaat mijn theorie dus..
Dacht echt dat het aan de task manager lag, maar dat is dus niet het geval.
Dan weet ik het ook niet meer vrees ik. Hoop iig dat ik het niet meer mee hoef te maken, of dat er een duidelijke oplossing voor komt. Tot die tijd is Sprite Backup de beste oplossing.
wat ik dus niet begrijp, als het probleem zich voordoet, heeft een softreset geen effect. bij een softreset worden alle programma's toch ook afgesloten?

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:44:
Wat zou er dan niet kloppen aan mijn post? Volgens mij heb ik het nergens over totaal prijzen gehad. :?

Ik zeg puur en alleen:

8 maanden 50% korting
22,50 per maand
data abbo; 9,50 per maand
2 jaar
139 bijbetalen

8 maanden 50% korting van de 24 maanden is dus 1/6 deel wat je niet hoeft te betalen. Dus 5/6e deel betaal je wel. 5/6*22,50=18,75
9,50 (data abbo) + 18,75 = 28,25
2 jaar is 24 maanden
28,25 * 24 = 678
+ 139 bijbetalen= 817

Grand total:

¤ 817

Ik zie niet in waar mijn berekening niet zou kloppen?

Met mijn laatste deel reken ik Roodey voor dat je logischerwijs met 24 maanden 30 euro abbo geen TyTn II gratis krijgt.

Nog eentje trouwens: kom ik laatste bij T for Telecom. Hangt er een TyTn II, staat er een bordje bij: 229 euro met abbonement. Ik vraag dus 'Wat voor abbo is dat dan?'. Gaan ze het opzoeken 'Dat is een twee jarig 70 euro/maand abbo'. Nee danke :X
Verkeerd gelezen, excuus. je heb gelijk

\m/.([oO]).\m/

quote:
Eastman schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 10:32:
[...]

wat ik dus niet begrijp, als het probleem zich voordoet, heeft een softreset geen effect. bij een softreset worden alle programma's toch ook afgesloten?
Dat dacht ik idd ook, maar blijkbaar is dat niet het geval.
De programma's in kwestie staan daarna namelijk nog steeds vrolijk in de active processes :?

quote:
swiebert schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:02:
Voor de liefhebbers heb ik het TYTN II topic deel 1-5 even als pdf samengevat. De PDF is te downloaden via:http://rapidshare.com/files/73777115/tytn1-5.pdf.html
Ik moet me hier eerst aanmelden of zien ik dat verkeerd? Aanmelden doe ik liever niet als het voor eenmalig gebruik is...

blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

gewoon op free klikken!

quote:
Helemaal gelijk !!

Moest allemaal even vlug dus dan kijk je niet goed he...

Reg. datum: 19 maart 2005

quote:
drekneck schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:06:
[...]

Ik moet me hier eerst aanmelden of zien ik dat verkeerd? Aanmelden doe ik liever niet als het voor eenmalig gebruik is...
Lezen en begrijpen blijft een kunst die gelukkig velen is gegeven :) Probeer het knopje free onderaan de derde kolom eens

blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

proest, als je nu met zulke wijsheden aankomt, leest dan zelf ook even de draad voor ge blaat.

Reg. datum: 26 augustus 2007

quote:
boerbobus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:57:
Ik heb last van een vervelend probleem met mijn TyTN II. Het gebeurt soms dat als ik iemand bel, dat plotseling de verbinding wordt verbroken. Dit gebeurt meestal als ik net het nummer heb gedraaid en de telefoon aan de andere kant overgaat. Ook gebeurt het soms als ik al iemand aan de telefoon heb (maakt niet uit of ik bel of dat ik gebeld word).
Als het gebeurt hoor ik ook het geluidje wat je hoort als degene die je aan de lijn hebt de verbinding verbreekt (een paar tingeltoontjes).
Ik heb al van alles geprobeerd; ik dacht eerst dat ik per ongeluk een 'toets' op het touchscreen raakte, dus heb ik tijdens het telefoongesprek het scherm uitgeschakeld. Het probleem bleef bestaan. Ook een hard-reset mocht niet baten.

Iemand anders ook dit probleem (en evt de oplossing)?
Dit probleem herken ik. Overigens gebeurt me dat ook heel vaak als er een bluetoothverbinding is. Helaas heb ik hier ook geen oplossing voor, maar ik hoop dat een van de tweakers dit wel heeft of weet waar we de oplossing kunnen vinden. Bij voorbaat dank!

hebben jullie er soms ook last van als er een mailtje binnenkomt via pushmail (exchange) dat de ingestelde beltoon niet altijd afgaat... ledje gaat dan ook niet oranje knipperen..

Heel vervelend, nu moet ik namelijk de telefoon uit standby halen om te checken, omdat de led niet meer betrouwbaar is... soms blijft de led ook oranje terwijl alle meldingen al zijn verwijderd..

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: