Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
http://www.ownd.nl
Reg. datum: 08 december 2003

Yay eindelijk goed nieuws. Ik had me TyTN II 3 weken tot dat mijn mini-usb poort kapot ging door de brodit houder. Nu eindelijk na 3 weken (bijna 4 weken) telefoon weer terug. En wat hebben ze gedaan een "boardswap" uitgevoerd, alles is dus vervangen behalve scherm en behuizing. Ook een ander imei nummer gekregen. Alleen hebben ze me houder nog steeds niet gemaakt :/

http://www.ownd.nl

Reg. datum: 13 november 2004

quote:
wens schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:52:
[...]

Probeer dan eens het programmaatje NoData van Modaco.
Hiermee kun je GPRS eenvoudig uit- en aanzetten.
Kende ik al, helaas moet ik het dan handmatig doen, ik had gehoopt op iets dat automatisch ziet welke SIM ik gebruik en dan wel of geen verbinding toestaat.
Jammer, maar het kan denk ik echt niet.

Dank voor de moeite!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

iemand die dit programma al erop heeft geinstalleerd? lijkt me best leuk programma'tje
http://iwindowsmobile.com/astronavigator.html

Reg. datum: 09 maart 2000

hmm... kreeg net telefoontje van Vodafone...

kan kiezen:

Vodafone V1615 gratis

of

HTC Tytn II voor 75 euro.

wat zouden jullie doen?

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
Kuperus schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:21:

kan kiezen:

Vodafone V1615 gratis

of

wat zouden jullie doen?
75 als je het kunt missen, anders voor de sim locked/branded V1615 gaan. Welke je natuurlijk wel kunt debranden dmv rom flash e.d. Garantie verhaal ;)

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 09 maart 2000

heb even naar de verschillen gekeken...

dat ie gesimlocked is boeit me niet, blijf toch 2 jaar bij vodafone en na 1 jaar zijn ze verplicht te unlocken...

enige verschil tussen de V1615 en de Tytn II wat ik kan ontdekken is de oskernel en het embedded OS....

tytn II:
Embedded OS: Windows Mobile 6 Professional AKU 0.4.2
OS Kernel: 5.2.1620

V1615:
Embedded OS: Windows Mobile 6 Professional AKU 0.4.0
OS Kernel: 5.2.1708

verder weinig verschil... of zit er toch nog meer verschil tussen wat je zo niet ziet (heb het niet over uiterlijk, maar puur de programatuur en hardware)

quote:
Kuperus schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:00:
heb even naar de verschillen gekeken...

dat ie gesimlocked is boeit me niet, blijf toch 2 jaar bij vodafone en na 1 jaar zijn ze verplicht te unlocken...

enige verschil tussen de V1615 en de Tytn II wat ik kan ontdekken is de oskernel en het embedded OS....

tytn II:
Embedded OS: Windows Mobile 6 Professional AKU 0.4.2
OS Kernel: 5.2.1620

V1615:
Embedded OS: Windows Mobile 6 Professional AKU 0.4.0
OS Kernel: 5.2.1708

verder weinig verschil... of zit er toch nog meer verschil tussen wat je zo niet ziet (heb het niet over uiterlijk, maar puur de programatuur en hardware)
Geen verschil in hardware, het is gewoon de KAIS130 model. (dus 2 camera's)

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 15 februari 2000

Vanavond even uitgeprobeerd en GPSfoto's (optie te activeren dmv Kaisertweak) werken goed icm www.panoramio.com. Het lijkt er alleen op dat de GPS coordinaten in de EXIF info nogal worden afgerond, waardoor de aangegeven lokatie al gauw een meter of 10-20 afwijkt.

“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
PSN ID: Atomsk73

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

quote:
Kuperus schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:21:

kan kiezen:

Vodafone V1615 gratis

of

wat zouden jullie doen?
De 1615v, want die is mooi zwart ipv zilverkleurig.

Ik heb total commander geinstalleerd, maar hoe kom ik m'n register in nu? Ik kan die optie niet vinden.

Wel zie ik onder program files het registry bestandje staan, maar openen geeft foutmeldingen.

Gamepie56 wijzigde dit bericht 06-12-2007 12:28 (32%)

Reg. datum: 06 december 2007

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:12:
[...]

De 1615v, want die is mooi zwart ipv zilverkleurig.
Dat is ook de reden waarom ik de 1615 heb genomen ipv. de Tytn II.

Let wel op, de 1615 is op het moment uitverkocht bij Vodafone, dus het kan even duren voordat hij binnenkomt.

3S-GTE

quote:
Gamepie56 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:27:
Ik heb total commander geinstalleerd, maar hoe kom ik m'n register in nu? Ik kan die optie niet vinden.

Wel zie ik onder program files het registry bestandje staan, maar openen geeft foutmeldingen.
In total commander naar \\\ gaan (eigenlijk: \ (root) -> \\), vanaf daar kun je registry, FTP en LAN (SMB) benaderen.

johnwoo wijzigde dit bericht 06-12-2007 13:13 (4%)

quote:
johnwoo schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:10:
[...]

In total commander naar \\ gaan, vanaf daar kun je registry, FTP en SMB benaderen.
Ik zit in \\
geen spoor te bekennen van registry..
3S-GTE

Het pad naar de registry root is \\\registry\, probeer dat eens in te typen :)
BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

quote:
No-P schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:41:
[...]

Dat is ook de reden waarom ik de 1615 heb genomen ipv. de Tytn II.

Let wel op, de 1615 is op het moment uitverkocht bij Vodafone, dus het kan even duren voordat hij binnenkomt.
In de winkels ligt hij er wellicht nog wel. :*)

Ik wacht vol spanning op mijn TyTN II (morgen wordt hij als het goed is verstuurd! :)).

Nu heb ik al wat rondgezocht op het forum, maar ik kwam niet tot een bevredigend antwoord.

Voor mijn mail en agenda gebruik ik thunderbird met de lightning plugin. Deze wil ik natuurlijk graag gaan synchroniseren met de TyTN. Af en toe kwam ik wat tegen over birdiesync, maar dat is een betaald programma. Heeft iemand hier positieve ervaringen met een ander programma om mail en agendapunten te synchroniseren met thunderbird/lightning?

Reg. datum: 07 november 2006

Ik ben al een paar maanden in het bezit van een Vario 3. Tot op de afsluitdatum van mijn vorige abonnement geen enkele problemen mee gehad.
Inmiddels heb ik de oude simkaart eruit gehaald (ook T-Mobile dus werkte gewoon) en vervangen door de nieuwe kaart (die actief is per 01-12-07).
Wanneer ik de Vario 3 echter weer aanzet krijg ik de volgende foutmelding:
"Smartchip niet ondersteund MM #2".
Google geeft enkel Deel 4 van deze draad en daar wordt enkel gezegd dat diegene met dat probleem anders morgen wel belt, een oplossing ben ik niet tegengekomen.
Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

Specs: de Gamert

Reg. datum: 19 maart 2005

quote:
PauseBreak schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:26:
Ik ben al een paar maanden in het bezit van een Vario 3. Tot op de afsluitdatum van mijn vorige abonnement geen enkele problemen mee gehad.
Inmiddels heb ik de oude simkaart eruit gehaald (ook T-Mobile dus werkte gewoon) en vervangen door de nieuwe kaart (die actief is per 01-12-07).
Wanneer ik de Vario 3 echter weer aanzet krijg ik de volgende foutmelding:
"Smartchip niet ondersteund MM #2".
Google geeft enkel Deel 4 van deze draad en daar wordt enkel gezegd dat diegene met dat probleem anders morgen wel belt, een oplossing ben ik niet tegengekomen.
Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Dan is je nieuwe sim kaart niet geactiveerd door T-Mobile. Tot mijn aansluiting op T-Mobile maandag jl. had ik dezelfde melding.

Reg. datum: 07 november 2006

quote:
swiebert schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:42:
[...]

Dan is je nieuwe sim kaart niet geactiveerd door T-Mobile. Tot mijn aansluiting op T-Mobile maandag jl. had ik dezelfde melding.
Danku! Dat wordt dus even bellen en minstens een week in mindering op mijn rekening (het ding had al geactiveerd moeten zijn per 01-12). Beetje jammer.

Specs: de Gamert

Reg. datum: 19 oktober 2007

Hey iedereen,

Na talloze pogingen zit ik nog steeds vast met men syncen via bluetooth.
Men tytn2 wil geen partner-verband met men pc op de com4-poort aangaan. (sommige beweren omdat daar de gps op zit)
En men pc zet activeSync altijd automatisch op com4 op men pc.

Ik heb men activeSync dan ingestelt op com4 verbindingen gezocht, en bijna alle com-poorten waren vrij mr geen aparaat gevonden.
Erna heb ik deze bij eigenschappen verwijderd en hem op com5 gezet (bij instelling van Async p de pc) en een partnerverband met men pc en tytn2 op men tytn ingestelt. Echter vond hij weer geen verbinding.
Als ik bij verbindingsinstellingen van de active sync alles nakijk zijn beide poorten 4 en 5 vrij mr als ik deze aanklik en volgende doe zoekt hij gewoon opnieuw.

Ik wordt er echt gek van, kan iemand me pls helpen.

Arc Nature

offtopic:
[quote]ddk_vc schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:43:
Hey iedereen,

Na talloze pogingen zit ik nog steeds vast met men syncen via bluetooth.
Men tytn2 wil geen partner-verband met men pc op de com4-poort aangaan. (sommige beweren omdat daar de gps op zit)
En men pc zet activeSync altijd automatisch op com4 op men pc.

Ik heb men activeSync dan ingestelt op com4 verbindingen gezocht, en bijna alle com-poorten waren vrij mr geen aparaat gevonden.
Erna heb ik deze bij eigenschappen verwijderd en hem op com5 gezet (bij instelling van Async p de pc) en een partnerverband met men pc en tytn2 op men tytn ingestelt. Echter vond hij weer geen verbinding.
Als ik bij verbindingsinstellingen van de active sync alles nakijk zijn beide poorten 4 en 5 vrij mr als ik deze aanklik en volgende doe zoekt hij gewoon opnieuw.

Ik wordt er echt gek van, kan iemand me pls helpen.
[/quote]

men?

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 15 februari 2000

Ja, zeg. Nederlands alstublieft: het is mijn pc of m'n pc, niet men pc. :(

Ik zou je PC verwijderen bij bluetooth -> apparaten op de TyTN. Vervolgens een vrije COM poort selecteren in de verbindingsinstellingen van Active Sync op je pc. Daarna opnieuw je pc toevoegen op de TyTN (pairen). Als het goed is moet je dan de service "active sync" te zien krijgen.

Dan kun je synchroniseren via BT.

“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
PSN ID: Atomsk73

Reg. datum: 11 januari 2001

Vaag hoor, ik kan niet eens een compoort toevoegen op mn telefoon :?

Op mn pc staat er bij de TyTN ook alleen 'inbelservice' en geen 'seriele poort' bij services.

Nah men wacht op onderdelen om mijn KAISER weer te fixen. Ligt nu in belgie ter reparatie bij eurotwice. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

www.rijschool-him.nl

it's just me
Reg. datum: 24 maart 2003

Ik ga mijne straks ophalen :)
ben erg benieuwd of dit een goede vervanger voor mijn Qtek9100 is.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: