alu 20" en alu 23"quote:
Apple Imac 20" Sony Vaio FS315M | Canon eos 30D :: eos 30 :: ef 20mm/2.8 :: 50mm/1.8 :: 85mm/1.8 :: 200mm/2.8L :: 420EX
GoT Index » Apple Talk » [iMac 2G] Discussies en Ervaringen Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 25 26 27 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]alu 20" en alu 23"quote:Alcatrash schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:43:
Heb je een acryl 20" scherm of een aluminium versie?
Apple Imac 20" Sony Vaio FS315M | Canon eos 30D :: eos 30 :: ef 20mm/2.8 :: 50mm/1.8 :: 85mm/1.8 :: 200mm/2.8L :: 420EX
klik hier... ! marrik is mijn held!
Vragen of je de achtergrond als een egale kleur in mag stellen. Probeer twee a drie kleuren en je weet of het goed is.quote:nicknec schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:56:
Ik sta op het punt om een imac te kopen... echter lees ik wat mindere verhalen nu over het scherm..
is het misschien een idee om de imac in de winkel te testen? of zijn de mogelijke problemen dan niet direct zichtbaar?
zo ja, op welke manier kan ik dan het best een test uitvoeren?
En dan het liefst een grijze tint, daar kan je het het beste mee zien. Ook kan het slepen van Finder venster het één en ander aantonen.quote:Bigg Balls schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:16:
[...]
Vragen of je de achtergrond als een egale kleur in mag stellen. Probeer twee a drie kleuren en je weet of het goed is.
Blaffeh wijzigde dit bericht 01-12-2007 15:28 (11%)
Draai de helderheid dan ook even terug naar het minimum. Dan valt het een stuk sneller opquote:Bigg Balls schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:16:
[...]
Vragen of je de achtergrond als een egale kleur in mag stellen. Probeer twee a drie kleuren en je weet of het goed is.
Klopt! Bij mij is het dan ook veel erger.quote:neographikal schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:04:
[...]
Draai de helderheid dan ook even terug naar het minimum. Dan valt het een stuk sneller op
Vandaag heb ik ook Apple aan de lijn gehad. Ze vertelden mij hetzelfde verhaal en vroegen of ik een foto kon sturen naar hen. Nu weet ik dat het lastig wordt om een foto te maken dus zal ik mn best moeten doen.quote:neographikal schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:19:
Vandaag Apple gebeld en wat ik daar hoorde zakte m'n broek toch vanaf: men is op de hoogte van de problemen en zo'n beetje alle schermen schijnen er last van te hebben. Maar volgens Apple zijn ze binnen de specificaties, iets wat de medewerkers zelf ook vreemd vonden.
Volledige verhaal heb ik hier neergepend: http://blog.neofoto.nl/?p=3
Ik heb het al eerder gezegd, de kans dat je een goed scherm krijgt is nihil, daarom wacht ik wel op een officieel statement van Apple. Ik leef met je mee, lullig hoorquote:neographikal schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:19:
Vandaag Apple gebeld en wat ik daar hoorde zakte m'n broek toch vanaf: men is op de hoogte van de problemen en zo'n beetje alle schermen schijnen er last van te hebben. Maar volgens Apple zijn ze binnen de specificaties, iets wat de medewerkers zelf ook vreemd vonden.
Volledige verhaal heb ik hier neergepend: http://blog.neofoto.nl/?p=3
gaming since 1987
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Waar haal je dat vandaan? Heb je ergens cijfers? Het lijkt er namelijk eerder op dat je op internet gewoon continu verhalen van mensen met klachten hoort, logisch ook dat onder die mensen er weinigen met een goed scherm zijn (ze klagen er immers over).quote:Blaffeh schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:11:
[...]
Ik heb het al eerder gezegd, de kans dat je een goed scherm krijgt is nihil, daarom wacht ik wel op een officieel statement van Apple. Ik leef met je mee, lullig hoor
xaveriussmet wijzigde dit bericht 03-12-2007 20:20 (13%)
De Apple-medewerkers zelf? Zie ook mijn geschreven stukjequote:
De 20" is (deels helaas trouwens, het betreft een TN-paneel) een totaal ander scherm dan de 24".quote:Mezelf niet meegerekend dan, want ik heb sinds enkele weken zo'n 20" alu iMac, met 'n prachtig scherm erin! Helderder dan ik ooit gezien heb (ook dan dat van m'n 1st-gen-MacBook), en Leopard maakt 'm echt volledig af![]()
Mja, ik krijg gewoon het geld terug, dus dat is het probleem niet zo. Probleem is dat het concept me gewoon ernstig goed bevalt en dat er niks vergelijkbaars is. Laat staan met OS X... Ik was echt zo blij als een klein kind met het ding, je went eraan en dan moet hij weer terug.quote:Blaffeh schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:11:
[...]
Ik heb het al eerder gezegd, de kans dat je een goed scherm krijgt is nihil, daarom wacht ik wel op een officieel statement van Apple. Ik leef met je mee, lullig hoor
neographikal wijzigde dit bericht 03-12-2007 20:23 (40%)
neographikal wijzigde dit bericht 04-12-2007 22:33 (53%)
Verduister je kamer, maak je scherm compleet wit, maak een foto recht van voren van je scherm. Post hem online.... Als jouwe perfect is dan ga ik niet kunnen aantonen dat het niet zo is immers.quote:carfreak02 schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:26:
Ik heb al verschillende iMacs gezien , 24" welteverstaan . En heb het probleem nog nooit gezien. Mijn eigen iMac heeft er ook geen last van . Ik heb een perfect scherm.
Trouwens een bel-trutje zegt dat het bij elke iMac is , en dus is dat de waarheid ? Mwah dat lijkt me niet . Maar goed het is daarentegen natuurlijk wel balen dat je scherm niet goed is .
Canon Eos 30 Eye Control
Tamron 28-75/2.8
Fuji Velvia 50, Kodak T-Max 3200
Alles wat je wil weten over Lenzen en Cameras!
Cijfers van anderen heb ik niet, wel de ellende die ik zelf heb meegemaakt. Ik heb inmiddels 5 iMac schermen gehad met deze verkleuring. Een failure rate van 100%. Ervaring zat dus.quote:xaveriussmet schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:17:
[...]
Waar haal je dat vandaan? Heb je ergens cijfers? Het lijkt er namelijk eerder op dat je op internet gewoon continu verhalen van mensen met klachten hoort, logisch ook dat onder die mensen er weinigen met een goed scherm zijn (ze klagen er immers over).
Zoals altijd met dit soort problemen: je hoort iemand pas klagen als hij problemen heeft, de overige 99,9% zie je niet op dit soort problemen-fora.
Blaffeh wijzigde dit bericht 03-12-2007 21:32 (7%)
neographikal wijzigde dit bericht 03-12-2007 21:43 (13%)
Pentax *Ist DS - 360FGZ - 18-55DA - Sigma 70-210
gaming since 1987
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak
Een officieel statement... denk niet dat Apple dat gaat geven.quote:Blaffeh schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:11:
[...]
GoT Index » Apple Talk » [iMac 2G] Discussies en Ervaringen Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 25 26 27 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius