critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Heb Apple even gebeld en het is een fout op de websitequote:Jasper schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:01:
Het top model van de 24" (2.8 GHz) is discontinued? Zie http://store.apple.com/Ap...oreReentry.wo?family=iMac
photo.shoq photoblog - Flickr
5D // Sigma 15 fish // Canon 17-40 L // Tamron 28-75 // Canon 50 // Canon 70-200 L
Reg. datum: 09 maart 2005
Ik kan anders prima uit de voeten met mijn 20" en grafische paketten.quote:Phusebox schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:57:
ligt eraan waarvoor je em wil kopen, voor huis- tuin- en keukengebruik is ie perfect; wil je er foto's op bewerken of met grafische paketten werken dan zou ik even wachten tot ze met een nieuw scherm komen in de 24" ( de 20" valt voor die werkzaamheden sowieso af vanwege het TN paneel)
Samsung LE32S81B | Xbox360 | HP Pavilion dv9255ea | Nokia N73 | TomTom 6 | iMac 20" 2,4Ghz | iPod touch 8GB
Ik kan niet wachten dat ik hem hier heb staan!
Geen enkel dier heeft schade ondervonden bij de creatie van mijn usericon
Reg. datum: 09 maart 2005
Samsung LE32S81B | Xbox360 | HP Pavilion dv9255ea | Nokia N73 | TomTom 6 | iMac 20" 2,4Ghz | iPod touch 8GB
Ze mailde dat hij mischien morgen al verstuurd gaat worden. Een paar dagen wachten maakt me ook niet uit.quote:Rivanov schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:10:
Hoe lang is de levertijd?
Maakt geen piep uit. Heb zelf ook alvast 4GB Kingston KTA (wel voor Apple) geheugen gescoord voor 50 euro. Apple vraagt er 800 euro voor ! Voor 800 euro koop ik 64GB aan geheugenquote:Roko schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:08:
Er zit dan wel geen standaard Apple geheugen in maar dat boeit me helemaal niks,
als het maar werkt
-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-
Mag ik vragen waar je die (kit?) voor 50 euro hebt gehaald?quote:Armo schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:03:
[...]
Maakt geen piep uit. Heb zelf ook alvast 4GB Kingston KTA (wel voor Apple) geheugen gescoord voor 50 euro. Apple vraagt er 800 euro voor ! Voor 800 euro koop ik 64GB aan geheugen
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Overgenomen van iemand anders maar je kan ook 2 x deze kopen voor ¤ 32,45 per/stuk, werkt net zo goed.quote:DoctorV64 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:48:
[...]
Mag ik vragen waar je die (kit?) voor 50 euro hebt gehaald?
-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-
hmm ik zie het, ze hebben best leuke prijzen, maar toch zou ik er niet bestellen.quote:Roko schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:08:
Na dik 20 jaar verschillende PC's te hebben versleten ben ik het helemaal zat en heb ik net een 24" iMac met 4Gb besteld bij Pro Warehouse in Amsterdam. Zij leveren die nog goedkoper dan de 1Gb versie op de online Apple shop. Er zit dan wel geen standaard Apple geheugen in maar dat boeit me helemaal niks, als het maar werkt![]()
Ik kan niet wachten dat ik hem hier heb staan!
Zie nergens een Apple Reseller logo staan, en je moet je machine opsturen als er iets defect is.
Vind het maar een onbetrouwbare site, zo ziet ie eruit dan bedoel ik.
Maar ja als je in de buurt woont kun je wel ff langsgaan natuurlijk.
critique me
en na die 3 maanden moet ik dus mijn imac opsturen? handigquote:Roko schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:11:
Er zit gewoon Apple garantie op (1 jaar + 3mnd pickup and return)
critique me
Ik heb er al meerdere zaken besteld en het is altijd goed aangekomen en had persoonlijk contact met de verkopers (mobiel nr etc). Garantie heb ik gelukkig nog geen ervaringen mee.quote:Phusebox schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:12:
[...]
hmm ik zie het, ze hebben best leuke prijzen, maar toch zou ik er niet bestellen.
Zie nergens een Apple Reseller logo staan, en je moet je machine opsturen als er iets defect is.
Coming soon to this location: charming ruins.
Net als met de default garantie bij de Apple Storequote:Phusebox schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:31:
[...]
en na die 3 maanden moet ik dus mijn imac opsturen? handig
Roko wijzigde dit bericht 17-01-2008 10:38 (64%)
en dat kan bij webshops niet
Phusebox wijzigde dit bericht 17-01-2008 11:06 (10%)
critique me
-- onzin --quote:neographikal schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:07:
? Juist wel, Apple heeft bij de Applestore gewoon een twee weken retourgarantie in de voorwaarden staan.
Roko wijzigde dit bericht 17-01-2008 11:21 (11%)
Onzin. Wat jij bedoelt is 8 dagen en is eigenlijk minder soepel dan 'zonder reden en alles open gemaakt zomaar terugsturen'.quote:Roko schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:11:
Da's wettelijk verplicht voor ALLE online aankopen in Nederland
ik bedoelde andere webshops dan de Apple Store zelfquote:neographikal schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:07:
? Juist wel, Apple heeft bij de Applestore gewoon een twee weken retourgarantie in de voorwaarden staan.
critique me
Trek jij ff een bedrijf wat je totaal niet kent de afgrond in voor een groot publiek joh, echt subtiel ben je niet he.quote:Phusebox schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:12:
[...]
hmm ik zie het, ze hebben best leuke prijzen, maar toch zou ik er niet bestellen.
Weet iemand of dit kan of een plek waar meer informatie te vinden is?
justincase wijzigde dit bericht 17-01-2008 20:33 (0%)
Reden: sigh :p
het feit dat ze geen Apple 'keurmerk' hebben schrok me een beetje af, verder zei ik dat ik de site er onbetrouwbaar vond uitzien.quote:DjGeRo schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:42:
[...]
Trek jij ff een bedrijf wat je totaal niet kent de afgrond in voor een groot publiek joh, echt subtiel ben je niet he.
Snap niet dat men geen 1000 euro over heeft voor de vormgeving van een site als dat een hoop potentiele klanten (zoals mij) kan afschrikken.
IK zou er dus nooit bestellen als ik de site zag en verder niks wist.
critique me
Dit topic is gesloten. ![]()