Reg. datum: 03 juli 2004
Ik heb er een hekel aan wanneer iemand zijn zin niet af
Forum » Overige » Overige Mobiles » het LG KU990 Viewty topic - Deel 2
Heb je dit ook via je viewty gepost?quote:maybeme schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:09:
ojah nog ff wat is jullie belkwaliteit ook zo zuig...ik vind de kwaliteit egt ernstig slecht als ik aan het bellen weet iemand hoe dat kan of komt? Of hoe ik het kan veranderen? alvast bedankt he mensen...
Want....quote:Ro_WI schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:07:
[...]
Heb je dit ook via je viewty gepost?
Dan zal je touchscreen ook wel zuig zijn.
Sorry dat ik dit niet heb gemeld maar dit had ik geprobeerd maar werkte ook niet.quote:harley schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:45:
[...]
verander de laatste vier cijfers bij het ip nummer dan eens naar 8080
Had geen rekening met de andere poort gehouden. volgens mij is de viewty nl een http toestel.
Telfort MMS
1. Ga in het hoofdscherm naar Menu (icoon met vier stippen)
2. Ga naar Instellingen (icoon van een tandwiel)
3. Kies Telefoon instellingen
4. Kies Verbindingen
5. Kies Toegangspunten.
6. Kies Toevoegen.
7. Vul in bij Verbindingestitel: Telfort mms
8. Selecteer bij Drager: GPRS
9. Selecteer bij Validatie: geen
10. Vul in bij Gebruikersnaam: leeglaten
11. Vul in bij Wachtwoord leeglaten
12. Vul in bij APN: internet
13. Kies Opslaan
14. Ga terug naar het hoofdmenu en open Berichten.
15. Kies Instellingen
16. Kies Multimediabericht
17. Kies MMS berichtencentrale
18. Klik op het menu en kies Nieuwe toevoegen
19. Vul in bij Titel: Telfort mms
20. Vul in bij URL naar MMSC: http://mms
21. Vul in bij MMS-proxy: 193.113.200.195:8080
22. Selecteer bij Verbindingsmodus: TCP with Proxy
23. Kies Opslaan
24. Selecteer bij Toegangspunt: Telfort mms
25. Kies Opslaan
26. Selecteer het zojuist aangemaakte Telfort mms profiel
27. Kies Activeer
Ga terug naar Berichten om een MMS-bericht op te stellen naar het eigen nummer
(altijd een foto toevoegen anders maakt de viewty er geen MMS bericht van)
ik heb mijnes afgelopen zondag opgeladen en hij geeft nog steeds volle batterij aan, ok ik heb hem dan op gister 5 min bellen na helemaal niet gebruikt, ook heel weinig het scherm actief gehad maar hij kun dus erg lang mee.quote:The_Fes schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:46:
[...]
4 a 5 dagen zul je niet snel halen hoor.. 2 a 3 bij normaal gebruik is denk ik wel gangbaar met de viewty
quote:The_Fes schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:38:
[...]
let ook op de bestandsnaam, deze mag niet te lang zijn.
Jammer.quote:Duneyrr schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:16:
[...]
Sorry dat ik dit niet heb gemeld maar dit had ik geprobeerd maar werkte ook niet.
Bij de Telfort winkel kunnen ze er ook niks mee...
Ik hoop dat de Viewty binnenkort bij Telfort word ondersteund en dat ik ze gewoon via sms kan opvragen dit slaat namelijk nergens op imo.
...
als je het BOEM "opslaan in concepten ja of nee" wil wegklikken moet je op de C knop drukken tussen de groene en rode telefoontoetsenquote:richards81 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 09:30:
Gezellige boel hier haha... Ik heb mijn viewty verkocht. Waarom? Ik irriteerde me mateloos aan de sms fout. Zit ik lekker te smsen "BOEM" opslaan in concepten ja of nee. SMSen via de normale weg was ook niets (via cijfers) Ik ben eerlijk gezegd beetje teleurgesteld in de viewty. Heb nu een Nokia N95, ook erg leuk mee spelen sinds de nieuwe firmware.
Veel plezier nog met jullie viewty verder
hij probeert je duidelijk te maken dat je grammatica zuigT. Ik vind het maar irri hoe mensen reageren op andermans taalfouten. interpunctie? naja goed, laten we het ook ff hebben over de viewty.quote:
Stroom besparing aanzetten?quote:Chicken2 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:43:
Ik vind dat de LG KU990 met een betere batterij/accu moet komen denkt iemand een oplossing te weten om ervoor te zorgen dat mijn gsm langer standby is, ik maak maar paar foto'' s en stuur wat mmsjes dan kan hij maar 2dagen aan blijven ik vind dit niet normaal ...
Zoek even naar mijn posts over kpn stream instellingen in dit topic. Met die instellingen werkt het. Alleen onwijs schokkerig. Ik check het meerdere malen per dag en het werkt echt matig. Het heeft 1 keer redelijk gewerkt. Maar volgens mij zijn er gewoon nog fouten in het systeem want ze hebben de test periode ook uitgesteld naar 31 jan ipv 31 dec!quote:Fritzz44 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:29:
Iemand KPN MobielTV al werkend gekregen? Met veel moeite en de goede proxy op KPN vandaag kunnen komen, maar als ik iets selecteer via MobielTV zegt ie verbinding mislukt...
Leek me toch wel leuk om een keer aan de praat te krijgen, tis nog een maandje gratis...
Heb dus KPN en werk met proxy 10.10.100.20:5080
startpagina; http://mobileportal/
Gebruik dus TCP met proxy, iemand misschien al gelukt met UDP?
Over het algemeen heel blij met de telefoon.
Ik heb geen last van die fout in de SMS'jes, en hij speelt mijn beltoon ook gewoon af van mijn 6GB sdhc kaartje, die er overigens wel veeeel te lang over doet om de muziekbibliotheek opnieuw op te bouwen (als je er bijv. een nieuw nummer hebt bijgezet.)
Wel lukt het me niet om serviceinstellingen van de KPN te ontvangen, dus doe alles handmatig. Ook is email me nog niet gelukt via de telefoon zelf (wel gewoon via internet)
En als laatste, de LG Suite software werkt niet goed bij mij, hij maakt verbinding en ik kan wel losse contacten enzo verplaatsen, maar als ik wil synchroniseren geeft hij alleen maar lege vakjes. Zou kunnen omdat ik XP x64 gebruik, of Outlook 2007... Iemand hier tips voor?
Hoor t graag...
gr
Wouter
| Xbox Gamertag: Pauluzz |
Ok, verder niet echt telefoons die goed youtube ondersteunen.quote:KillaH87 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:25:
ik denk dat er weinig keus is kwa youtube telefoons en dat de viewty toch wel ergens bovenaan staat kwa functionaliteit
'T ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je verwacht met al die functies. Vroeger ging een Nokia met een zwart/wit scherm ruim een week mee, inclusief veel gesprekken. Ik heb momenteel een Qtek 9100, die gaat ook slechts 2 tot 3 dagen mee. Ik kan vanaf komende week mn contract verlengen en ga zeker een Viewty bestellen.quote:Duneyrr schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:46:
[...]
Stroom besparing aanzetten?
Ik doe zelf zon 3 tot 4 dagen met een volledig opgeladen viewty en ik schiet nogal veel fotos , bel vaak en sms ook aardig wat af.
Persoonlijk bennik nogal tevreden met de batterij van de Viewty, hij gaat lang genoeg mee, ik ben meestal toch wel om de 4 dagen thuis om hem op te laden, zoniet dagelijks...
Waar het om gaat is dat hier nuttige informatie terug te vinden is.quote:rchin schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:14:
[...]
hij probeert je duidelijk te maken dat je grammatica zuigT. Ik vind het maar irri hoe mensen reageren op andermans taalfouten. interpunctie?
Kijk, dit noem ik nou eens een tip van formaat !! Thanks !!!quote:Gerrit-JanKroon schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:55:
[...]
als je het BOEM "opslaan in concepten ja of nee" wil wegklikken moet je op de C knop drukken tussen de groene en rode telefoontoetsenvond het voordat ik dat uitvond ook mateloos iritant
D4Skunk wijzigde dit bericht 30-12-2007 15:10 (16%)
You got a letter from headquarters this morning. / What is it? / It's a big building where generals meet, but that's not important.
duidelijk, maar zoiets had je in eerste instantie moeten zeggen tegen Maybeme. Gewoon netjes aangeven en vragen of hij het volgende keer anders wil doen ipv een sarcastische bericht achter laten. Het is irri niet door het feit dat je erop reageerde maar hoe jij dat deed. Maar ik snap het, dus reageer hier maar niet op.quote:Ro_WI schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:56:
[...]
Waar het om gaat is dat hier nuttige informatie terug te vinden is.
Daarom is het de bedoeling geen dialect of sms taal te typen.
Je kunt je vraag zo stellen:
Weet iemand hoe het kan dat mijn telefoon uitvalt na het bellen?
Of zo:
Jow man ik heb ook een vieuwty chilleeee![]()
Echt vet niet zuig zoon ding, maarree as ikkuh met die gaste hiero zit te bellen dan pleurt hij me zo van de lijn af. Wie snapt daar de ballen van? MAzzol![]()
Of zo:
W33t 13m4nd h03 h3t k4n d4t m1jn t3l3f00n u1tv4lt n4 h3t b3ll3n?
Je snapt het idee.
Dit staat overigens gewoon in het regelement, dus dat is dan ook de rede dat men hier een opmerking over plaatst.
Ik volg dit topic om te beslissen welke tel ik ga kopen en ik heb al heel wat nuttige informatie voorbij zien komen. Daarom is het handig dat het ook leesbaar blijft.
Gigabyte GA-EX58-UD5 | Intel Core I7 920 | Asus Geforce 8800GTX | 6GB OCZ DDR3 PC3-12800 | 2x OCZ Vertex 30GB (Raid 0) | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | Windows Vista Business x64
Ja is me gelukt om via de autoradio muziek af te spelenquote:D4Skunk schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:02:
[...]
Kijk, dit noem ik nou eens een tip van formaat !! Thanks !!!![]()
Is er iemand al in geslaagd om zijn telefoon via A2DP (muziek) te koppelen ? Bij mijn autoradio lukt de headset koppeling met de telefoon wel, maar enkel als ik de bluetooth connectie initieer vanuit de autoradio, en niet vanuit de phone zelf.
Voor A2DP/AVRCP moet ik de koppeling vanuit de phone initieren, en dit lukt dus niet... nu had ik graag geweten van jullie of iemand hier wel al in geslaagd is (icm een andere bluetooth device), zodat ik weet of het aan de telefoon ligt, of aan de satnav.
edit:
Er blijken bij andere LG phones ook bluetooth problemen te zijn, en LG heeft al een firmware update gereleased voor de "Verizon" whatever that may be. Met een beetje geluk volgt er dus ook nog wel een firmware release voor de viewty (Hier is de link)
Froggle wijzigde dit bericht 01-01-2008 00:38 (31%)
MacBook Pro 13" Early 2011: Intel i5 - 2.3Ghz, 8GB - 1333Mhz, Crucial M4 128GB SSD + 500GB HDD, Intel HD Graphics 3000
LoatGoan wijzigde dit bericht 01-01-2008 16:36 (13%)
Mikel007 wijzigde dit bericht 01-01-2008 20:23 (48%)
Welk merk van autoradio ? Pioneer ?quote:svdhorst schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:18:
[...]
Ja is me gelukt om via de autoradio muziek af te spelen
Echter als ik in mn autostap wordt automatisch de handfree functie geactiveerd, maar a2dp niet, daarvoor moet ik de bluetoothverbinding eerst verbreken en daarna weer aanzetten. mar dan werkt et ook prima
You got a letter from headquarters this morning. / What is it? / It's a big building where generals meet, but that's not important.
Hoe gaat dat dan in zijn werk ? Moet je gewoon de mp3-player opstarten voor muziek, of is dit zelfs niet nodig ?quote:svdhorst schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:09:
Sony (MEX-BT2500)
Misschien ben ik gewoon stekeblind hoor, maar ik kon helemaal geen instellingen vinden in dat programma, kwam niet verder dan een soort kwaliteitskiesding met dingen als mobile en hd quality enzo (zit nu op mijn werk, dus weet niet precies hoe of wat er allemaal stond)quote:RicX schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:00:
[...]
Yo, ik heb em ook al een tijdje, maar ik ben erachter gekomen dat de viewty een bepaald formaat divx moet hebben. De afmetingen van de film moeten maximaal 400x227 pixels zijn.
Om dit te bewerkstelligen doe ik altijd mijn films converteren met divx converter (zit standaard bij het pakket als je de gratis divx-codec download). Meestal is het ervoor zorgen dat de breedte 400 pixels is al genoeg voor de film. Dan converteer je hem en dat bestand zet je op je viewty. Werkt altijd.
PS: ik zet trouwens ook voor de zekerheid (en om de grootte van de film te beperken) de video bitrate op een getal rond de 600 en de audio bitrate op 96, 112 of 128. Het tellertje met de total staat bij meestal net iets onder de 750.
Don't mess with the Fes
leuk maar je moet volgende keer wel de camera goed houden, zo krijg je last van je nek bij het kijkenquote:LoatGoan schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:32:
120 fps filmpjes, gister gemaakt met de Viewty :-P
http://www.youtube.com/watch?v=dJmmQC65F0Q
http://www.youtube.com/watch?v=58e0XmKePvM
http://www.youtube.com/watch?v=9y56YMIM2b4
....
Give me my marker show me my line... surely this is it... the edge?
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
Ik verwacht niet dat dat mogelijk gaat zijn, maar ik neem aan dat je na een minuut toch ook wel wakker bentquote:Quinie schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:08:
heeft iemand ook enig idee hoe je de wekker de volledige mp3 kunt laten afspelen.
Nu houd hij op naar 1 minuut ofzo.
Don't mess with the Fes
In mijn geval nietquote:The_Fes schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:29:
[...]
Ik verwacht niet dat dat mogelijk gaat zijn, maar ik neem aan dat je na een minuut toch ook wel wakker bent
....
Volgens wat ik gelezen heb werkt de gesimuleerde compoort via bluetooth niet.quote:svdhorst schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:56:
Ik heb zojuist Nav4all geinstalleerd op mn Viewty, maar omdat ik geen gps ontvanger heb kan ik verder niet testen. Installeren en configureren tot aan het configureren van de gps ontvanger is echter gelukt. Heeft het zin om een gps ontvanger te kopen, of gaat dat niet werken met de Viewty, ondanks dat de installatie van Nav4all goed is gegaan?
Hmm oke, even gelezen wat het is en nu snap ik wel dat een minuutje mp3 niet zal voldoen. Helaas is het bij elke telefoon die ik tot nu toe gehad heb niet mogelijk om langer dan een minuut je mp3 af te spelen. Je zult toch een wekkerradio ofzo moeten pakken dan denk ik.quote:Quinie schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:19:
[...]
In mijn geval nietDaarom vraag ik het ook
zo iets heet DSPS
Don't mess with the Fes
Komt goed die staat er ook wel.. maar jammer.quote:The_Fes schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:46:
[...]
Hmm oke, even gelezen wat het is en nu snap ik wel dat een minuutje mp3 niet zal voldoen. Helaas is het bij elke telefoon die ik tot nu toe gehad heb niet mogelijk om langer dan een minuut je mp3 af te spelen. Je zult toch een wekkerradio ofzo moeten pakken dan denk ik.
....
Ik kom zelf van de k800i af en tot nu toe absoluut nog geen spijt van de LG gehad!quote:marquez schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:45:
Dacht ik het eindelijk zeker te weten.
Vandaag in de winkel de Viewty mogen proberen met m'n eigen simkaart, op internet geweest, youtube getest (schokkerig en traag beeld) maar op zich was ik best enthousiast.
Daarna de Hi Shop gebeld (is vaak goedkoper dan via internet bestellen) en toen kreeg ik m'n prijsinformatie (slechts 80 euro met 1 jaar verlengen voor 40 per maand). En net toen ik wilde ophangen vroeg de medewerker waarom ik eigenlijk een LG wilde. Ik was nieuwsgierig waarom ze dat vroeg en toen raakten we aan de praat. Uiteindelijk bleek dat ze daar erg veel klachten kregen en dat vooral op technisch gebied er een hoop aan mankeerde en veel toestellen snel defect raaken. Ze adviseerde me voor een HTC of SE te gaan. Tevens raadde ze me af voor een Nokia toestel uit de N-series te gaan.
Ik vond het wel heftig voor een medewerker van Hi om zo uitgebreid informatie te geven, en ook vooral t meteen op hedingen af te raden.
Maar goed, nu weet ik dus niet meer wat ik wil. Ik moet vrij snel een nieuwe mobiel gezien mijn huidige k800i aan het overlijden is. Het liefst zou ik de iPhone willen, maar dat heb ik inmiddels wel los kunnen laten. De viewty leek me een aardige vervanger, en als ik de htc's zie dan zijn die weer een stuk duurder.
Heeft iemand een advies, hoeft niet per se te zijn van iemand die pro-viewty is (misschien zelfs liever niet).
Join or beat me
Klopt, maar ik dacht dat ik de video later nog wel kon draaien met het bewerkenquote:KillaH87 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:44:
[...]
leuk maar je moet volgende keer wel de camera goed houden, zo krijg je last van je nek bij het kijken
ik heb ook een slowmotion filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=0P721WQOjeM
Mikel007 wijzigde dit bericht 02-01-2008 20:12 (10%)
Xenation wijzigde dit bericht 02-01-2008 20:30 (23%)
Hey, bedankt voor je reactie. Ik denk dat je me toch weer hebt overgehaald. Eigenlijk is er op dit moment niet echt een ander toestel dat me aanspreekt.quote:jupjup schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:48:
[...]
Ik kom zelf van de k800i af en tot nu toe absoluut nog geen spijt van de LG gehad!
En dat terwijl sony ericson naar mijn idee 1 van de beste telefoons maakt tegenover lg die zwaar onderop mijn lijstje stond... Os van sony is ook super maar moet zeggen dat lg dit ook zeker goed gedaan heeft
Naar mijn idee ga je op de volgende dingen achteruit:
Snelheid menu( Gaat bij k800 echt supersnel..)
Snelheid camera( bij k800 ook overdreven snel)
Aanpasbaarheid van het menu.. moet het nu met 3 theme's doen
Voor de rest alleen maar vooruit. Door het grote scherm kan je super internetten/video's bekijken/snel smsen en ga maar door. Scherm is kwa helderheid en kleuren ook een stuk beter!
Heb verder na 2 maanden gebruik nog compleet geen vastlopers gehad terwijl ik er echt vanalles mee doe
Conclusie:
Geloof meteen dat er modellen van LG zijn welke goed butt zijn maar heb zo'n idee dat ze het met de viewty een stuk beter hebben aangepakt
Wat wil je er mee gaan doen??quote:mbz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:33:
Hallo,
Ik twijfel tussen de LG viewty, Samsung F700 of een HTC touch dual.
Kan er iemand helpen kiezen??? Ik geraak er niet uit.
Wel vind ik het een groot nadeel bij de viewty dat je de stylus niet kan opbergen in het toestel.
Kan het toestel bediend worden met de vingers??? of het je constant de stylus nodig??
Weet er ook iemand of het mogelijk zal zijn om het micro sd kaartje van spectec te gebruiken op de viewty om op het toestel ook Wifi te hebben? http://www.expansys.be/p.aspx?i=140798
Of zijn er andere mogelijkheden om wifi te hebben op dit toestel?? USB misschien???
thx
[no00wa] --> The Chronicles of Spellborn ( www.tcos.com ) MMORPG van het jaar !?
Dat is gek...Ik heb de helpdesk van Telfort gebeld en die heeft me smsjes gestuurd die alles automagisch instellen, en het werkt ook allemaal.quote:Duneyrr schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:16:
[...]
Sorry dat ik dit niet heb gemeld maar dit had ik geprobeerd maar werkte ook niet.
Bij de Telfort winkel kunnen ze er ook niks mee...
Ik hoop dat de Viewty binnenkort bij Telfort word ondersteund en dat ik ze gewoon via sms kan opvragen dit slaat namelijk nergens op imo.
Kan je je MMS instellingen mischien even overtypen?quote:Mercurius69 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:24:
[...]
Dat is gek...Ik heb de helpdesk van Telfort gebeld en die heeft me smsjes gestuurd die alles automagisch instellen, en het werkt ook allemaal.
Alleen youtube doet het nog niet, heeft dat met de streaming instellingen te maken, iemand??
Ik las op een forum (dat ook als link in de startpost staat) dat de Viewty gehackt is door een paar fransen door gebruik te maken van een gelekte firmware update, dus ik neem aan dat die firmware update er ook wel aankomtquote:gfocking schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:41:
Iemand al een reactie gehad van LG betreffende de veel besproken firmware update? Ik kan morgen mn contract verlengen en sta te popelen om de viewty te bestellen. Heeft misschien iemand op internet er iets gelezen? Ik kan er niets over vinden.
Met HSDPA is het een genot dus..........quote:Mikel007 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:09:
Zoo ik heb hem ook besteld bij t-mobile.nl want in de t-mobile winkels totaal uitverkocht. Ook gelijk internet abbotje genomen want ik zie positieve reacties over het internet! Maar ik heb nu een n73 en n70 gehad en daar vond ik internet niet super snel op, ligt dit aan de kb/s van het internet bundel of gaat internet op de nieuwere telefoons gewoon wat sneller?
ps zitten het tussenstuk voor 3.5mm jacket oordoppen eigenlijk standaard meegeleverd?
klik in basis scherm op berichten (Envelopje) ga naar inbox of wat je wil verwijderen en klik op het linker toetsje(wit met 3 streepjes) scroll tot je markeren/opheffen ziet en selecteer het bovenste hokje hiermee selecteer je alle berichten en klik op verwijderen...et voila...quote:Xenation schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:26:
ik had een vraag hoe kan ik met me vieuwty alle sms berichten tegelijk wissen in plaats van 1 voor 1
en zijn er toevallig ook al andere theme's voor de vieuwty
gr
Deze zijn in alle Tfortelecom filialen verkrijgbaar/bestelbaar!quote:Rawr. schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:57:
Zo, eerste post hier..
Heb de foon ook sinds een paar dagen, bevalt tot nu toe helemaal super! Gelukkig geen last van de SMS-spatie-bug.. En misschien een kleine tip voor de mensen die nog een hoesje/zakje/... zoeken, bij T for Telecom hebben ze (althans in het filiaal in Doetinchem, weet niet hoe het zit in de rest van NL) hoesjes van Valenta, en 1 model daarvan lijkt op maat gemaakt voot de Viewty! Heb even wat (crappy webcam) fotootjes gemaakt voor een indruk, maar voor 12,95 vind ik dit een perfecte oplossing, zeker totaan er wat meer accesoires voor de Viewty beschikbaar worden!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
m.b.t. de internet snelheid kan ik niets zeggen, wel dat ik gewoon goed gebruik kan maken van Google Maps, in ieder geval van de mee geinstalleerde versie (1.6.2 is dat geloof ik). Het laden van de kaarten duurt af en toe even, maar verder werkt het uitstekend.quote:marquez schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:43:
Zij er mensen die bij Hi zitten en Eindeloos Online hebben met een Viewty?
Ik heb nu de k800i en internet is erg, maar dan ook behoorlijk traag. Is dat anders als ik de Viewty heb, of blijft dat exact hetzelfde?
En nog een vraag: zijn er mensen die normaal gebruik kunnen maken van Google Maps?
Alvast bedankt!
Don't mess with the Fes
Supernova86 wijzigde dit bericht 03-01-2008 17:56 (20%)
Mikel007 wijzigde dit bericht 03-01-2008 21:28 (10%)
Dit is wel even goed om te horen. Ik heb ook een MacBook en wil ook de viewty gaan halen, maar als ik m'n gemaakte foto's niet naar mn MacBook kan doorsturen, vind ik dat best een groot gemis.quote:AMDman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:07:
heb sinds vandaag ook de viewty. ben gebruiker van een macbook. Helaas valt de vieuwty onder osx niet te koppelen via bluetooth.
Heb ook windows xp op mijn macbook. ook daar kan ik niet verbinden. kan wel documenten van de macbook naar de telefoon sturen maar niet andersom.
De software kan ik niet installeren omdat zo'n mini cd'tje niet in mn macbook kan. jammer allemaal. Iemand oplossingen voor deze vage problemen?
krijg het versturen van de documten van de viewty nu wel voor elkaar naar de imac van mn vriendin. ergens moet een instelling dus het probleem zijn maar die lijken op het oog toch echt hetzelfde. grrrr, om best even gefrustreerd van te raken.quote:marquez schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:14:
[...]
Dit is wel even goed om te horen. Ik heb ook een MacBook en wil ook de viewty gaan halen, maar als ik m'n gemaakte foto's niet naar mn MacBook kan doorsturen, vind ik dat best een groot gemis.
Ik hoop dat er mensen zijn die hier idd een oplossing voor hebben.
Ik kan zowel met USB als met bluetooth foto's overzetten op de mac.quote:Dit is wel even goed om te horen. Ik heb ook een MacBook en wil ook de viewty gaan halen, maar als ik m'n gemaakte foto's niet naar mn MacBook kan doorsturen, vind ik dat best een groot gemis.
Ik hoop dat er mensen zijn die hier idd een oplossing voor hebben.
Ey das idd een probleempje maar je kunt gewoon de cd van internet halen hoor! kan je hem alsnog instaleren! op www.ku990.co.uk moet je je even aanmelden en hierna kun je de software cd downloaden en kan je ook nog gratis spellen downloaden dus is zoieso wel leuk. Ik hoop dat het nu gaat lukken! Kan je wel met je pc verbinden door de bijgeleverde kabel? laterzquote:AMDman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:07:
heb sinds vandaag ook de viewty. ben gebruiker van een macbook. Helaas valt de vieuwty onder osx niet te koppelen via bluetooth.
Heb ook windows xp op mijn macbook. ook daar kan ik niet verbinden. kan wel documenten van de macbook naar de telefoon sturen maar niet andersom.
De software kan ik niet installeren omdat zo'n mini cd'tje niet in mn macbook kan. jammer allemaal. Iemand oplossingen voor deze vage problemen?
zit nu op werk even te proberen te connecten via USB en bluetooth. ook hier verbindingsproblemen. Bij bluetooth vraagt ie om een beveiligingscode ofzo.quote:maybeme schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:49:
[...]
Ey das idd een probleempje maar je kunt gewoon de cd van internet halen hoor! kan je hem alsnog instaleren! op www.ku990.uk.co moet je je even aanmelden en hierna kun je de software cd downloaden en kan je ook nog gratis spellen downloaden dus is zoieso wel leuk. Ik hoop dat het nu gaat lukken! Kan je wel met je pc verbinden door de bijgeleverde kabel? laterz
quote:maybeme schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:49:
[...]
Ey das idd een probleempje maar je kunt gewoon de cd van internet halen hoor! kan je hem alsnog instaleren! op www.ku990.uk.co moet je je even aanmelden en hierna kun je de software cd downloaden en kan je ook nog gratis spellen downloaden dus is zoieso wel leuk. Ik hoop dat het nu gaat lukken! Kan je wel met je pc verbinden door de bijgeleverde kabel? laterz
[T-Mobile MDA Vario 2] [LG KU990 Viewty]
De beveiligingscode is doorgaans voor het pairen met bluetooth, hier kun je gewoon iets verzinnen. Je dient deze code dan op beide apparaten hetzelfde in te vullen, dus bijvoorbeeld 12345. Zo makkelijk is hetquote:AMDman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:34:
beveiligingscode staat natuurlijk in boekje.....die ik met doos en al heb weggeflikkerd!
Don't mess with the Fes
Ik zit bij Hi, met Eindeloos Online, en internet is bij mij heerlijk snel. Youtube laadt snel, pagina's laden binnen 1 tot 2 sec. helemaal in en het is een genot om mee te werken vind ikquote:marquez schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:43:
Zij er mensen die bij Hi zitten en Eindeloos Online hebben met een Viewty?
Ik heb nu de k800i en internet is erg, maar dan ook behoorlijk traag. Is dat anders als ik de Viewty heb, of blijft dat exact hetzelfde?
En nog een vraag: zijn er mensen die normaal gebruik kunnen maken van Google Maps?
Alvast bedankt!
Heb net bij TforTelecom zo'n etui gehaald. Bedankt voor de tip. De etui's zijn er in verschillende maten. Medium lijkt wel gemaakt voor de viewty! Deze was in Groningen alleen in glad leer en helaas niet in "heerlijk fout krokodillen motief". Maar even goed een goede oplossing, zo niet de beste.quote:Tanakiam schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:09:
[...]
Deze zijn in alle Tfortelecom filialen verkrijgbaar/bestelbaar!
Van valenta zijn er ook etui's...stijlvoller en bied een betere bescherming voor de Viewty in normaal glad leer en krokodillen print (vraag naar zipp case van Valenta)
Hhaahaha...bij tft in Hoogeveen,Barneveld en Wageningen hebben ze de croc versie zeker.quote:hewolar schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:19:
[...]
Heb net bij TforTelecom zo'n etui gehaald. Bedankt voor de tip. De etui's zijn er in verschillende maten. Medium lijkt wel gemaakt voor de viewty! Deze was in Groningen alleen in glad leer en helaas niet in "heerlijk fout krokodillen motief". Maar even goed een goede oplossing, zo niet de beste.
synchroniseren met je adresbook en met ical werkt helaas niet, maar bestanden overhevelen via bluetooth van de viewty naar een mac osx en andersom is bij mij geen probleem.quote:AMDman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:07:

"All animals are equal but some are more equal than others." | "Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past." | Both George Orwell.
MacBook Pro 13" Early 2011: Intel i5 - 2.3Ghz, 8GB - 1333Mhz, Crucial M4 128GB SSD + 500GB HDD, Intel HD Graphics 3000
"All animals are equal but some are more equal than others." | "Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past." | Both George Orwell.
Hey, thanx voor een supergoeie post! Ik heb die net besteld! Ziet er geweldig uit! Heb sinds donderdag heb ik de viewty and loving it!.quote:/TheDuke\\ schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:46:
http://www.noreve.com, sorry, vergeten bij te zetten
TimDux wijzigde dit bericht 06-01-2008 17:49 (74%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: