Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
weg met winter
Reg. datum: 30 april 2002

quote:
pina schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 01:19:
ondersteunt het toestel wi-fi?
Nou nou, een beetje zelf zoeken kan ook geen kwaad hoor :|

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Reg. datum: 27 juli 2005

heb gisteravond nog even een paar foto's gemaakt in een volledige donkere slaapkamer en ik moet zeggen dat de flits nog redelijk ver gaat.

heb alleen 1 irritant dingetje gevonden:

als ik flits op automatisch aan heb staan dan flitst die niet altijd terwijl het wel donker is en hij dus gewoon voor elke foto moet werken, in plaats daar van werkt ie maar bij het nemen van 1 op de 3 foto's

KillaH87 wijzigde dit bericht 30-11-2007 08:32 (48%)

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Reg. datum: 07 augustus 2003

Gisteravond de nieuwste versie van Google Maps gedownload (v.2.00).
Niet doen, maps werkt niet meer op de KU990.
Heb toen v.1.45 ergens vandaan gehaald nu werkt hij wel weer, maar veel slechter dan de versie de op de telefoon werd meegeleverd.

Zou iemand het versie nummer van Google Maps willen nakijken op zijn telefoon en het hier posten ?

Reg. datum: 27 februari 2003

quote:
Grégor schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:11:
Zou iemand het versie nummer van Google Maps willen nakijken op zijn telefoon en het hier posten ?
Versie 1.62

Canon EOS 5D MkI Pentax *ist DS AF360FGZ F28/2.8 F50/1.4 F50/1.7 F50/2.8macro F100/2.8macro F135/2.8 F*300/4.5 FA77/1.8 Limited Sigma10-20 4-5.6 EX DG Sigma500/4.5 APO EX

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
BasNation schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:20:
Oke dan laat ik het maar zien. Dit is in het echt helemaal niet zon bijzonder donkere kamer.

[afbeelding]

Settings:
5MP
ISO400 (ISO800 is veel te grainy)
Bewolkt
afb. kwal.: Zeer fijn (bij "standaard" zijn de jpg artifacts werkelijk verschrikkelijk)
kleurtint: normaal
macro uit.

Mischien verwacht ik ook wel gewoon teveel :/
Hmm, vreemd, bij mij zien de objecten die ik 's nachts fotografeer er veel scherper uit ed, maar ik heb het voornamelijk van dichtbij gefotografeerd; zal 's avonds ook eens zo'n foto van wat verder af nemen en hem hier posten ;)

Reg. datum: 07 augustus 2003

quote:
Thnx, deze versie gedownload http://www.google.de/gmm/apps/v1.6.2/L1/gmaps-162-m2_L1.jar
maar dit werkt ook niet meer :(
Maar even afwachten dus, op whatmobile.net en google discussiegroepen zijn meer mensen met een Viewty die nu niet meer maps werkend krijgen.

aka SKYLLA

heb hem nu ook 2 dagen, en ben nog niet teleurgesteld, af en toe onscherpe foto;s, maar dan even iets aanpassen en daarna zijn ze wel scherp. toppie...

enige nadeel wat ik wel vind is het scrollen in een (langer dan het scherm) menu, dan moet je het wieltje gebruiken, maar dat gaat ook wel wennen...

moet nog even tijd maken om hem even goed te testen,, maar tot nu toe erg tevreden.

Mischien leuke site voor wallpapers, gratis en nog mooie ook:
http://www.mobilepark.eu/wallpapers/240x400/

Kbeuriot wijzigde dit bericht 30-11-2007 10:16 (13%)

P4 D805, P5P800se, 6800GT256, 2gig MEM, 300Gb Sata, audigy2

weg met winter
Reg. datum: 30 april 2002

quote:
Kbeuriot schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:10:

enige nadeel wat ik wel vind is het scrollen in een (langer dan het scherm) menu, dan moet je het wieltje gebruiken, maar dat gaat ook wel wennen...
Nee hoor, gewoon je vinger op het scherm houden en omhoog bewegen :)

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Reg. datum: 07 oktober 2006

quote:
Mick34 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:31:

Gmail en Google maps heb ik ook aan de praat gekregen.
Zou ik misschien mogen vragen hoe je dat voor elkaar heb gekregen. Ik heb het toestel nu al 2 weken en check via een enorme omweg mijn gmail. Laten doorsturen naar vodafone en die dan binnenhalen.
Maar ik zou het toch prettiger vinden als het wat makkelijker kon.

smile-artist

Voor de GSMweb'ers: Mijn contract is maandag 26 november binnengekomen. Ik heb nu net gebeld, en men zei dat m'n contract gisteren is geaktiveerd en dat het toestel vandaag wordt verstuurd.

Eerst zien dan geloven?

P4 3,0Ghz 800Mhz - 512 mb dual channel - maxtor diamondmax 9 plus 2 * 120 Gb - ATi Radeon 9800 XT

Reg. datum: 21 november 2007

quote:
jdtazman schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:37:
Voor de GSMweb'ers: Mijn contract is maandag 26 november binnengekomen. Ik heb nu net gebeld, en men zei dat m'n contract gisteren is geaktiveerd en dat het toestel vandaag wordt verstuurd.

Eerst zien dan geloven?
Klinkt super, maar inderdaad; eerst zien dan geloven!

Reg. datum: 20 november 2007

Heb m ook sinds gister....ben echt tevreden.....foto's dag moet ik vandaag mee pielen nog, maar foto's in volledig donkere kamer, tot 2/3 meter gaat goed hoor (mijn camera haalt dat niet ;) )
Touchscreen werkt erg goed! Menu enzo is wel ff wennen na 5 jaar SE maar komt wel :)

Reg. datum: 05 februari 2005

quote:
BasNation schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:09:
Muahaha, heb net de allerlaatste Viewty uit de Orange shop in Delft gehaald. Hij was eigenlijk gereserveerd maar die persoon was niet komen opdagen ofzo dus nu is ie van mij :D.

Nu eens kijken waar ik me 40¤ waardebon voor bol.com aan ga uitgeven :P.
Ja die was nog gereserveerd voor mij. Ik had hem zaterdag opgehaald, maar die sukkels waren vergeten het briefje weg te halen. Dusja heb jij weer geluk >:), anders was hij waarschijnlijk al verkocht, ze hebben mij daarvoor nog gebeld.

Maar iemand al enig idee hoe ik google maps kan updaten naar versie 2.0? kDie is vandaag uitgekomen, maar ik kan die niet downloaden.

aka SKYLLA

quote:
KoppenSneller schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:18:
[...]

Nee hoor, gewoon je vinger op het scherm houden en omhoog bewegen :)
thxs, dat had ik nog niet geprobeerd,,

P4 D805, P5P800se, 6800GT256, 2gig MEM, 300Gb Sata, audigy2

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
gyjo schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:12:
[...]

Ja die was nog gereserveerd voor mij. Ik had hem zaterdag opgehaald, maar die sukkels waren vergeten het briefje weg te halen. Dusja heb jij weer geluk >:), anders was hij waarschijnlijk al verkocht, ze hebben mij daarvoor nog gebeld.

Maar iemand al enig idee hoe ik google maps kan updaten naar versie 2.0? kDie is vandaag uitgekomen, maar ik kan die niet downloaden.
voor zover ik het allemaal goed begrepen heb is die vooral gericht op smartphones, de windows mobile toestellen zeg maar. Met de java versie is het dus niet mogelijk een plaatsbepaling te krijgen omdat java geen toegang kan krijgen tot die gegevens.

Don't mess with the Fes

mijn screenprotector is nu ook verpest,

eerste keer ha dik hem in 1 keer goed, alleen paar luchtbellen dacht ik, waren dus stofjes

dus opnieuw doen, te scheef

weer opnieuw, krijg hem niet meer beter als de eerste keer, je kunt een paar luchtbel plekjes van de vorige keer nog zien en er zitten er nu extra op en ook is die nu een beetje bekrast.

waarom plakken ze die dingen er in de fabriek niet op, gewoon zelfde manier als die normale protector dingen, scheelt ons moeite

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Reg. datum: 20 november 2007

Ik heb hem ook sinds gister, super toestel, dat scroll wieltje is idd wennen, vind hem nog niet echt fijn...
Screenprotector zit er super op. Vanmiddag nog maar is verder spelen :-P

Reg. datum: 23 november 2007

Edit: Owja, ik heb ook nog een 4GB SDHC kaartje besteld, dus zal ik binnenkort ff voor proefkonijn spelen ;)
[/quote]

9
Als je deel 1 had gelezen dan had je al gezien dat deze al is gechecked (zie foto) , dus proefkonijn spelen is niet meer aan de orde...misschien is de paashaas een optie. :P

quote:
Froggle schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:49:
Is er bij iemand al iets bekend over een hoes-/tasje voor de Viewty? Ik houd er namelijk niet zo van om hem zo los in mijn broekzak te stoppen. Hoes/tasjes die normaal in de winkel liggen zijn van die lelijke, niet degelijke dingen.
Valenta heeft tasjes in etui vorm croc leder of normaal..te koop bij tfortelecom ¤ 19.95 of ¤ 17.95
smoelt ook wel
geeft een strakke indruk of classy hoe je ook noemt is gewoon geil.

morgen weer?
Reg. datum: 12 maart 2004

ik zit te twijfelen tussen deze viewty voor 2 jaar of de samsung g600 voor 1 jaar.. in principe verschillen ze niet veel (5mp cam) maar ik vind de lg wel een toptoestel (goeie recensies ed.) maar ik vraag me af of ik dat na 1,5 à twee jaar ook nog vind.. wie heeft een advies? alvast bedankt!

There's NO life without MUSIC!

Reg. datum: 03 juli 2004

quote:
The_Fes schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:01:
[...]

voor zover ik het allemaal goed begrepen heb is die vooral gericht op smartphones, de windows mobile toestellen zeg maar. Met de java versie is het dus niet mogelijk een plaatsbepaling te krijgen omdat java geen toegang kan krijgen tot die gegevens.
Onzin, kun je gewoon downloaden met je mobiel.
Ik heb via de browser in mijn K800 gezocht naar google maps, link aangeklikt, weergeven als html ( onderaan google verkleint de pagina anders ), download google maps staat dan bovenaan.
Werkte prima, niet erg nauwkeurig, maar zeker handig.

Ik heb er een hekel aan wanneer iemand zijn zin niet af

Zit voor 't eerst ff met de music manager te spelen en onderaan links zie ok geheugen capaciteit van telefoon en de ingevoerde micro Sd.
Volgens de specs heeft de Viewty 100 MB maar volgens mij is dat 180 MB ?

Ik vind de software niks .

En ik ga ook ff naar de site van LG kijken of die is geupdate.
Probeer hem te registreren nou geloof me dat je dan vrij weinig kunt zien of krijgen.

Maar wel euro's aan reclame spenderen LG shame

quote:
TotallySPY schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:19:
ik zit te twijfelen tussen deze viewty voor 2 jaar of de samsung g600 voor 1 jaar.. in principe verschillen ze niet veel (5mp cam) maar ik vind de lg wel een toptoestel (goeie recensies ed.) maar ik vraag me af of ik dat na 1,5 à twee jaar ook nog vind.. wie heeft een advies? alvast bedankt!
Samsung zuigt geloof me g600 dan beter g800

en de viewty is de BOMB met dit toestel ga je als het ware op ontdekkingsreis.
bewerken van foto's audio dubben in filmpjes
120FPS filmen , snelheid van opgenomen filmpjes kunje in 4 snelheden laten afspelen,
internetten is een waar genot.

Scherm resolutie is ook niet misselijk. betergezegd als je naar het sherm van een g600 dan krijg ik braakneigingen Die Viewty is na mijn N95 de absolute top.

quote:
Tanakiam schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:34:
Zit voor 't eerst ff met de music manager te spelen en onderaan links zie ok geheugen capaciteit van telefoon en de ingevoerde micro Sd.
Volgens de specs heeft de Viewty 100 MB maar volgens mij is dat 180 MB ?
onder algemeen handset geheugen in de telefoon:

54478KB gebruikt
45874KB vrij

dus 100MB, heb er nog geen microSD kaartje in zitten

morgen weer?
Reg. datum: 12 maart 2004

haha mooie reactie, ik snap zeker wat je bedoelt, denk dat mijn keuze best makkelijk is! ga hem (de lg) morgen halen! bedankt!

There's NO life without MUSIC!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: