Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 mei 2004

Muahaha, heb net de allerlaatste Viewty uit de Orange shop in Delft gehaald. Hij was eigenlijk gereserveerd maar die persoon was niet komen opdagen ofzo dus nu is ie van mij :D.

Nu eens kijken waar ik me 40¤ waardebon voor bol.com aan ga uitgeven :P.

Ik ben ook naar de orange shop in groningen gegaan, ze hadden net de laatste verkocht :( Volgens de verkoopster zou er woensdag weer een lading binnekomen, of er moest nog een spoedlevering binnenkomen...

Reg. datum: 27 juli 2005

heb hem ook van de orange shop in zwolle (geen idee of het de laatste was, denk het niet dan zal die het wel hebben gezegd), ik vroeg of ik hem nu al kon meenemen met nummerbehoud over 3 maanden en 2 dagen en dat kon, 25 euro abo, simlock vrij en ¤40 kadobon van bol.com dus zo ff kijken of ik daar een leuk memorystickje voor kan krijgen

Heb er even mee gespeeld tot de batterij bijna op was, hij ligt nu aan de lading. (hoe lang moet ie trouwens aan de lading de eerste keer). moet zeggen dat het echt een topper is, werkt perfect (al werkt de touchscreen niet altijd bij handschrift herkenning als je de beschermfolie erop laat zitten, ga straks maar even de bijgeleverde screenprotector installeren)

staks nog ff gmail aan de praat krijgen (internet zelf nog niet geprobeerd)

KillaH87 wijzigde dit bericht 29-11-2007 16:29 (15%)

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

heb geprobeerd die screenprotector erop te krijgen zoals in de startingpost te lezen is maar dat was een ramp :). allemaal bubbeltjes en bijna me telefoon geruïneerd door net ietsje teveel water... dat zou nog eens wat zijn.

heb namelijk geen verzekering genomen :P, nogal knullig om hem de 1e dag te slopen.

mijne is trouwes ook simlockvrij want zit nog maandje aan vodafone vast.

Reg. datum: 30 september 2004

quote:
MMDR schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:56:
[...]

Nou, mijn contract is op de 23e goedgekeurd en de tel nog niet verzonden. Net zeiden ze weer dat er aanstaande maandag een nieuwe lading van 300 viewty's binnenkomt. Dus dan betekent dat dinsdag uiterlijk woensdag in huis. Heb totaal geen vertrouwen meer in GSMweb, iedereen zegt iets anders daar. Ben benieuwd wat ze jou vertellen als je vraagt of ze op voorraad zijn, terwijl op hun site staat (kijk bij los toestel) dat die op voorraad is. Nooooit meer gsmweb voor mij, stelletje onbeschofte asocialen.
Oke hmm hehe das balen... hebben ze wel je nieuwe abonnement in laten gaan al? Want dat is altijd zo smiechterig, laten ze je abbo ingaan maar zie je je telefoon pas na 2 weken of meer.......

Hoop echt dat ik em begin volgende week heb hoor, heb nu echt zo'n oude Siemens kut vervangingstoestel 8)7

edit: Net even gebeld naar ze...haahaa wat een chagrijnige gast kreeg ik aan de lijn |:( Maar goed, ze zeiden dat ze niet op voorraad waren inderdaad, en hij had ook even geen datum staan wanneer ze binnen kwamen??? Naja whatever ik zie het wel... Bel maandag nog wel een keertje

zw0lsman wijzigde dit bericht 29-11-2007 17:08 (13%)

Reg. datum: 12 december 2005

Is er bij iemand al iets bekend over een hoes-/tasje voor de Viewty? Ik houd er namelijk niet zo van om hem zo los in mijn broekzak te stoppen. Hoes/tasjes die normaal in de winkel liggen zijn van die lelijke, niet degelijke dingen.

Meen je dat nou?

Ik krijg die MobyExplorer.jad maar niet naar me telefoon. Ik gebruik die LG PC Suite want kennelijk kan je alleen maar de telefoon inkomen op de "mass storage" manier als er een MicroSD kaart in zit. Hopelijk kan iemand uitleggen hoe zij het hebben gedaan :P. Hij geeft de hele tijd foutmelding.

Ik probeerde het zo:

LG PC Suite
> Contents
>> copy+paste in "Documents"

** Cannot place jad type file in Documents folder at mobile handset."

Dat geeft ie trouwens bij iedere map :).

@Froggle, de Orange verkoper hield me ook nog een soort telefoon sokje voor en een heuptasje... toen heb ik maar snel de bol.com tegoedbon genomen :P.

p.s. Heb net wel mijn Outlook agenda met de Viewty gesynchroniseerd en dat werkte bijzonder makkelijk :D

BasNation wijzigde dit bericht 29-11-2007 18:00 (29%)

Reg. datum: 31 juli 2005

welk OS is het? Als die GPS zou ondersteunen....
en ondersteunt het wifi?
kan je emails ermee ophalen? :)

pina wijzigde dit bericht 29-11-2007 18:00 (38%)

Reg. datum: 27 november 2007

quote:
badjasman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:51:
Ik heb m nu een paar dagen en zeer tevreden, alleen ik had een vraag die ik nergens kan vinden.
Is het mogelijk om je mappen met daarin foto's te beveiligen met een wachtwoord?
Goede vraag.............ik heb ook geen idee en wil het wel graag weten.Kan je ook het lezen van je smsjes beveiligen met een wachtwoord?

Ik heb last van niet mooie scherpe foto's is er iemand die daar ook last van heeft?

Reg. datum: 26 november 2007

webmessenger.msn.nl

kan me niet aanmelden met @live.nl account kan dat kloppen ???!!!

want geeft steeds verkeerde w8woord weer...

moet ik trouwens Telefoon msn via mijn messenger opties aanschakelen ?

want als ik het zo zie zegt msn in de voorwaarden dat ze 25 euro cent per ontvangen / verzonden bericht in rekening brengen :S .....

Reg. datum: 21 november 2007

quote:
zw0lsman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:53:
[...]

Oke hmm hehe das balen... hebben ze wel je nieuwe abonnement in laten gaan al? Want dat is altijd zo smiechterig, laten ze je abbo ingaan maar zie je je telefoon pas na 2 weken of meer.......
Ik heb gekozen voor een verlenging en die gaat pas over 2 maanden in, dus dat is nog wel chill. Maar ik wil gewoon die telefoon nu!!!
quote:
zw0lsman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:53:
[...]

edit: Net even gebeld naar ze...haahaa wat een chagrijnige gast kreeg ik aan de lijn |:( Maar goed, ze zeiden dat ze niet op voorraad waren inderdaad, en hij had ook even geen datum staan wanneer ze binnen kwamen??? Naja whatever ik zie het wel... Bel maandag nog wel een keertje
Ja, dat bedoel ik. Die leverdatum van maandag (dat ze mij vertelden) is gewoon uit de lucht gegrepen. Ik snap die mensen niet hoor, als ze nou gewoon eerlijk zijn in plaats van die leugens....wordt er niet goed van :?

Reg. datum: 14 september 2007

Ik heb het toestel sinds gisteren. En het is echt een super toestel!!

Het scherm reageert goed en ziet er mooi uit! Ik ben er helemaal blij mee.

Ik heb alleen wat problemen met de internetverbinding. Ik vind het laden van internetpagina's erg traag gaan, ook in Operamini. Ik vraag me af, of dat iets met internetinstellingen te maken heeft. Ik zit bij T-Mobile en ik weet dat de verbinding wat geknepen is, maar volgens mij ging het op mijn vorige toestel wel een stuk sneller.

Gmail en Google maps heb ik ook aan de praat gekregen. Google maps werkt ook erg traag. Youtube kan ik openen, maar het afspelen van de video's lukt niet. Op dat moment kan hij geen verbinding maken. Ik heb het idee dat de streaming instellingen niet goed staan.

Dus; Wie weet de juiste instellingen van T-mobile m.b.t. internet en de streaming instellingen?

p.s. wie weet er nog leuke apps die je op de Viewty kan draaien?

net op bol.com een 2gb microsd kaartje besteld, krijg ik morgen hopelijk.

is er trouwens een mogelijkheid om het qwerty toetsenbord ook bij andere functies dan email en sms te gebruiken.

en weet iemand misschien hoe je de klok in het hoekje krijgt zoals hieronder, ik kan alleen een grote digitale of analoge in het midden van het scherm krijgen

http://xataka.com/images/2007/09/ku01.jpg

KillaH87 wijzigde dit bericht 29-11-2007 20:55 (108%)

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Reg. datum: 12 december 2005

quote:
[b][message=29175986,noline]
@Froggle, de Orange verkoper hield me ook nog een soort telefoon sokje voor en een heuptasje... toen heb ik maar snel de bol.com tegoedbon genomen :P.
Ja ik had ook die keuze. Ik heb een 2 GB kaartje erbij genomen. :P

Meen je dat nou?

Trouwens, welke foto instellingen gebruiken jullie... ik zit nu de hele avond al fotos te maken in een redelijk matig verlichte kamer/huis maar de resultaten zijn niet bemoedigend. Met of zonder flits lijkt vrijwel niks uit te maken voor de uiteindelijke helderheid tenzij je met je snufferd een halve meter voor het object dat je wil vastleggen gaat staan. Alsof de flitser zwaar 'underpowered' is.

Ik zal hem morgen bij daglicht nog wel verder testen maar deze avondopnames zijn ondanks de flitser (eigenlijk één van de belangrijkste redenen dat ik hem heb gekocht) nogal bedroevend.

p.s. Heb hem nu op de volgende settings:
5MP
ISO400 (ISO800 is veel te grainy)
Bewolkt
afb. kwal.: Zeer fijn (bij "standaard" zijn de jpg artifacts werkelijk verschrikkelijk)
kleurtint: normaal
macro uit.

:|

p.p.s. Heb trouwens ook al me eerste vastloper gehad.

BasNation wijzigde dit bericht 29-11-2007 20:51 (23%)

Reg. datum: 25 november 2007

Ik heb Opera Mini geinstalleerd, waar kan ik de applicatie starten? Kan ik het browser icoon aanpassen, zodat als ik op browser klik Opera start?

Waar kan ik het agendageluid uitzetten of vervangen door een eigen mp3?

Bedankt alvast!

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
KillaH87 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:39:
net op bol.com een 2gb microsd kaartje besteld, krijg ik morgen hopelijk.

is er trouwens een mogelijkheid om het qwerty toetsenbord ook bij andere functies dan email en sms te gebruiken.

en weet iemand misschien hoe je de klok in het hoekje krijgt zoals hieronder, ik kan alleen een grote digitale of analoge in het midden van het scherm krijgen

[afbeelding]
Dat klokje komt automatisch daar als je dat snelkoppelingsmenu opent door met je vinger van de ene kant naar de andere kant van het scherm te schuiven ;) Naast dat menu kun je hem er niet op krijgen.
quote:
BasNation schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:41:
Trouwens, welke foto instellingen gebruiken jullie... ik zit nu de hele avond al fotos te maken in een redelijk matig verlichte kamer/huis maar de resultaten zijn niet bemoedigend. Met of zonder flits lijkt vrijwel niks uit te maken voor de uiteindelijke helderheid tenzij je met je snufferd een halve meter voor het object dat je wil vastleggen gaat staan. Alsof de flitser zwaar 'underpowered' is.

Ik zal hem morgen bij daglicht nog wel verder testen maar deze avondopnames zijn ondanks de flitser (eigenlijk één van de belangrijkste redenen dat ik hem heb gekocht) nogal bedroevend.

p.s. Heb hem nu op de volgende settings:
5MP
Bewolkt
afb. kwal.: Zeer fijn (bij "standaard" zijn de jpg artifacts werkelijk verschrikkelijk)
macro uit.

:|

p.p.s. Heb trouwens ook al me eerste vastloper gehad.
Weet niet wat jij van een mobiel verwacht, maar ik vind de flitser echt top; in een volledig donkere kamer weet hij gewoon puike, duidelijk foto's te maken met die flitser, wat ik van een mobiel niet had verwacht; daar komt wel bij dat ik hiervoor van een 1.3 MP camera afkwam die je meer met een webcam dan met een camera kan vergelijken =P

quote:
Ngamer schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:34:
[...]

Dat klokje komt automatisch daar als je dat snelkoppelingsmenu opent door met je vinger van de ene kant naar de andere kant van het scherm te schuiven ;) Naast dat menu kun je hem er niet op krijgen.
jammer, ik vind hem namelijk mooier dan de grote analoge of digitale klok, ook jammer dat je de digitale klok die op het standby scherm staat niet op de achtergrond kunt zetten, die vind ik ook wel stijlvol
quote:
Ngamer schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:34:[...]

Weet niet wat jij van een mobiel verwacht, maar ik vind de flitser echt top; in een volledig donkere kamer weet hij gewoon puike, duidelijk foto's te maken met die flitser, wat ik van een mobiel niet had verwacht; daar komt wel bij dat ik hiervoor van een 1.3 MP camera afkwam die je meer met een webcam dan met een camera kan vergelijken =P
deze foto heb ik net buiten gemaakt in het pikkedonker, ik moet zeggen dat ik het voor een telefoon erg mooi vind:

http://upload.halflife-2.nl/20071129-14423.jpg

Oke dan laat ik het maar zien. Dit is in het echt helemaal niet zon bijzonder donkere kamer.

http://www.imagehax.com/photos/thumb_P291107_22.15.JPG

Settings:
5MP
Bewolkt
macro uit.

Mischien verwacht ik ook wel gewoon teveel :/

BasNation wijzigde dit bericht 29-11-2007 22:22 (6%)

ik denk dat je teveel verwacht, het is dan ook geen digitale camera, overdag kun je vast wel fantastische foto's maken maar s'avonds kakt elke camera in, de 3.2MP cybershot camera van mijn ouders en de Canon camera die ze daarna hadden wilden beiden geen fantastische foto's maken met schemer/donker en dan binnen.

ik heb de foto trouwens gemaakt op:

5MP
zeer fijn
en de rest op auto

en het beschermplasticje zit nog voor de camera

*edit*

kan Arrow Classic Rock niet vinden met de radio, alleen maar SlamFM en klasieke muziek/praat/piraat zenders en eigenlijk hoef ik die allemaal niet, hopelijk kan ik hem morgen op school wel ontvangen.

net ook ff een filmpje geconverteerd, morgen als mijn microSD kaartje er is eens kijken of dat een beetje lukt op de telefoon

KillaH87 wijzigde dit bericht 30-11-2007 00:04 (44%)

Reg. datum: 30 november 2007

En als je hem op nachtstand zet BasNation? Ik heb er nl geen problemen mee in het donker..

Heeft iemand al die nieuwe google maps 2.0.0 gedownload op zn viewty?
Bij mij start ie niet op vanuit het google menu.. dan springt ie automatisch terug in het menu

Reg. datum: 14 september 2007

Dit toestel is echt super! Heb nog weinig minpunten kunnen ontdekken!

Google maps en Gmail werkt inmiddels. Maar mijn internetverbinding is wel erg traag. Misschien staan mijn instellingen niet helemaal goed....

You Tube lijkt te werken, maar bij het laden van een filmpje geeft hij de melding dat er geen verbinding is. Lijkt me iets te maken te hebben met de streaming instellingen. Heeft iemand de juiste internet en streaming instellingen van T-Mobile?

Reg. datum: 31 juli 2005

ondersteunt het toestel wi-fi?

quote:
Muko schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:43:
webmessenger.msn.nl

kan me niet aanmelden met @live.nl account kan dat kloppen ???!!!

want geeft steeds verkeerde w8woord weer...

moet ik trouwens Telefoon msn via mijn messenger opties aanschakelen ?

want als ik het zo zie zegt msn in de voorwaarden dat ze 25 euro cent per ontvangen / verzonden bericht in rekening brengen :S .....
Ik heb een hotmail account en daarmee werkt het probleemloos zonder telefoon msn aan te zetten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: