Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 november 2007

quote:
Henkpaulus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:35:
Er is wat mis gegaan met het erop plakken van mijn screenprotector ;( Maar nu is mijn vraag waar ik dezelfde als die je geleverd krijgt bij je telefoon kan kopen / bestellen?
Kijk topic Starter post !!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ngamer ik ben ook via Orange

Ik ben al jaren klant van Orange en vind Orange echt beste qua provider maar effe ontopic.

Als ik naar Orange Home page ga op mijn Viewty zie ik echt een heel erg kaal scherm in tegenstelling tot de k800i wat ik had.

ik zie ook nergens optie om Orange TV te kiezen.....

Dus ik vind het maar vreemd...

( iemand ervaring met applicaties als msn ? ??

en als msn niet lukt ...

gewoon een online messenger via website ? )

Reg. datum: 05 februari 2005

quote:
Djerique schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:34:
[...]
Welk merk kaartje gebruikte deze kerel dan? En liep de telefoon niet slomer door de overschrijding van 4GB extra?
http://www.mijnalbum.nl/Album=3XGWNCE6

Hier is de pica, maar ik heb ook van wat mensne gehoord dat hij wordt herkend als een 2gb, je moet er dus een beetje geluk mee hebben.

Reg. datum: 17 oktober 2004

quote:
Muko schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:55:
[...]

Over die screenprotector
Is er ook iemand die DAADWERKELIJK zijn plastic omhulsel op deze manier heeft aangebracht?
Vind t wel te veel van het goede,
Kan je niet als je net een nieuwe hebt, de folie direct aanbrengen zonder bubbels?

Reg. datum: 17 oktober 2004

quote:
gyjo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:08:
[...]

Hier is de pica, maar ik heb ook van wat mensne gehoord dat hij wordt herkend als een 2gb, je moet er dus een beetje geluk mee hebben.
Volgens mij is het zo( not sure)
Hij herkent je kaartje TOT het moment dat je 'm formateerd
Dus niet formateren, en hij werkt gewoon
Wie kan dit bevestigen?

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
gyjo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:08:
[...]

Ik vind die afbeelding zo raar, er staat dat er 2 gig in gebruik is en 4 gig vrij. Dan kan het ook geen 4 gb kaartje zijn?

Netzoals dat er de percentages 0% en 100% staan, dus volgens mij herkent hij helemaal niet meer dan 2 gig, omdat hij zegt dat hij vol(100%) is al.

Of kan iemand zeggen dat ik het verkeerd zie? :P

File not found: Loading something that looked similar.

Reg. datum: 12 december 2005

quote:
heracles schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:23:
[...]

Ik vind die afbeelding zo raar, er staat dat er 2 gig in gebruik is en 4 gig vrij. Dan kan het ook geen 4 gb kaartje zijn?

Netzoals dat er de percentages 0% en 100% staan, dus volgens mij herkent hij helemaal niet meer dan 2 gig, omdat hij zegt dat hij vol(100%) is al.

Of kan iemand zeggen dat ik het verkeerd zie? :P
Op kieskeurig wordt ook gemeld dat het maximaal uitbreidbare geheugen 2048 mb is. Lijkt me geen toeval.

Meen je dat nou?

Reg. datum: 11 maart 2007

quote:
Volgens mij is het zo( not sure)
Hij herkent je kaartje TOT het moment dat je 'm formateerd
Dus niet formateren, en hij werkt gewoon
Wie kan dit bevestigen?
Ik heb ook een 4gb kaartje.. en hij werkt ook gewoon.. alleen je camera denkt dat hij vol is waardoor je foto's en filmpjes niet kan opslaan op je kaartje.. je kan de foto's/filmpjes wel na het maken kopieren naar je kaartje.. formateren heb ik trouwens niet geprobeerd :D, is ook niet nodig.. formateren doe je dan maar op je computer

Holy Cow!
Reg. datum: 10 februari 2004

Zo, hij is binnen en wat is hij mooi!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Browsen gaat redelijk met de standaard browser, al is standaard PIT niet echt lekker snel. Ik kan niet wachten totdat ik ben omgezet naar VF (februari). Ik heb geprobeerd operamini te downloaden en dat ging nog goed, echter bij de installatie krijg ik dezelfde melding als sommigen anderen dat het geld kost etc. Toch doorgaan helpt dan niet. Ook google maps werkt niet met dezelfde melding. Mailaccount instellen heb ik nog niet gevonden. Het standaard filmpje wat erin zit ziet er erg goed uit op het display. Zekers een verbetering tov mijn mda vario die ik hiervoor had. Ik ben nu bezig met het downen van "Death at a funeral.avi" en ga die dan converteren. Ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien.
De FM radio doet het tot nu toe nog uitzonderlijk goed, zeker na de slechte verhalen die ik las. Ik heb redelijk veel zenders gevonden, niet allemaal loepzuiver maar toch.Ik heb er wel niet mee rondgefietst dus dat wordt nog getest. Geluid wat uit de dopjes komt, is gewoon standaard. Ga er zelf wel andere dopjes voor halen maar ik kan me voorstellen dat het voor de meeste mensen voldoende is. Het opladen van de batterij ging snel. Ik schat dat deze binnen 2 uur volledig opgeladen was. Ik ben er nu 4 uur mee aan het spelen zonder te stoppen en er is 1 streepje weg. Ik moet er wel bij zeggen dat de batterij wordt opgeladen als ie aan de usb hangt en dat heeft ie toch wel 1 uur van die 4 gedaan dus dat is eigenlijke geen faire vergelijking.

Die pc suite werkt echt voor geen meter. Ik krijg niks gesynchroniseerd (contacts/taken/etc). Ook bestanden kopieeren werkt niet. Telkens wordt de verbinding verbroken... :(
..
Naja, we blijven lekker spelen.

ps: weet iemand een proggie om mee te msn' nen op de viewty?

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
KoppenSneller schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:21:
Snel vraagje:

Ik was vandaag muziek aan het luisteren op mn Viewty, toen ik gebeld werd. De muziek stopte, maar de ringtone werd op de speaker afgespeeld, en dus niet op de koptelefoon! Lijkt me een beetje vreemd, toch? Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen?
Hmm, op de phones die ik in bezit heb gehad (Samsung en LG) was dit beide zo, en ik vind het ook niet vreemd. Indien je toevallig de oortjes uit zou hebben, of zou denken dat het volgende nummer begint, kun je zo het gesprek missen. Tevens is het niet via de instellingen te veranderen volgens mij.

Reg. datum: 27 november 2007

Opera Mini er op gegooid en t werkt nu als een tierelier alleen is er 1 ding wat me flink dwars zit,ik vind de foto;s absoluut niet scherp en mooi (zeker de binnen opnames niet)op het moment van klikken(foto nemen) trekt er een lichte waas over heen,zijn er meer die daar last van hebben?Mijn vrouw heeft de Nokia N73 en die maakt veel scherpere foto's met een 3 MegaPixel toestel!Heeft iemand misschien een tip voor me?Zou het een software probleem kunnen zijn?

Reg. datum: 19 november 2007

Heeft iemand op het virtuele qwerty toetsenbord de 'enter' toets al kunnen vinden?

'You know me...I'll manage!'

Reg. datum: 21 november 2007

Heeft er al iemand iets gehoord van GSMWEB??
Ik heb ze gisteren namelijk gebeld en toen zeiden ze dat ze pas vandaag binnnen zouden komen. Maar iemand anders bij de helpdesk zei dat ie gisteren al verstuurd was, alleen op dit moment ligt het systeem eruit dus kunnen ze niet zien of die al verstuurd is. Eigenlijk geloof ik van beide geen zak.
Iemand anders nog contact gehad met GSMWEB??

weg met winter
Reg. datum: 30 april 2002

quote:
MJFM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:18:
Heeft iemand op het virtuele qwerty toetsenbord de 'enter' toets al kunnen vinden?
Een Enter toets? Je kunt dat toetsenbordje alleen voor smsen gebruiken, en sms'jes bevatten geen enters...

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Reg. datum: 19 november 2007

quote:
KoppenSneller schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:22:
[...]

Een Enter toets? Je kunt dat toetsenbordje alleen voor smsen gebruiken, en sms'jes bevatten geen enters...
Nee, maar emailtjes en bijvoorbeeld postings op Tweakers wel. Er zijn in ieder geval een hoop momenten dat ik het toetsenbord op m'n telefoon gebruik en daarbij een enter toets zou wensen. Raar dat je een QWERTY toetsenbord ontwerpt zonder die functie, want ook bij het schrijven van een email zit hij er niet bij. Jammer.

'You know me...I'll manage!'

Reg. datum: 31 oktober 2007

quote:
MMDR schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:19:
Heeft er al iemand iets gehoord van GSMWEB??
Ik heb ze gisteren namelijk gebeld en toen zeiden ze dat ze pas vandaag binnnen zouden komen. Maar iemand anders bij de helpdesk zei dat ie gisteren al verstuurd was, alleen op dit moment ligt het systeem eruit dus kunnen ze niet zien of die al verstuurd is. Eigenlijk geloof ik van beide geen zak.
Iemand anders nog contact gehad met GSMWEB??
Heb toevallig net gebeld. Mijn abonn. duurt nog 2 weken voor hun genummerporteert is dus moet nog even wachten...(sniksnik)
MAAR de nieuwe Viewty's waren wel binnen....

Reg. datum: 27 november 2007

quote:
Muko schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:55:
[...]

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ngamer ik ben ook via Orange

Ik ben al jaren klant van Orange en vind Orange echt beste qua provider maar effe ontopic.

Als ik naar Orange Home page ga op mijn Viewty zie ik echt een heel erg kaal scherm in tegenstelling tot de k800i wat ik had.

ik zie ook nergens optie om Orange TV te kiezen.....

Dus ik vind het maar vreemd...

( iemand ervaring met applicaties als msn ? ??

en als msn niet lukt ...

gewoon een online messenger via website ? )
Gewoon opera mini er op gooien en msn'en via webmessenger.msn.nl
werkt perfect wel niet zo snel als de standaard msn maar het is prima te doen!

Reg. datum: 28 oktober 2000

Kun je als je een film kijkt ook pauzeren en later verder kijken?
Het is nogal een gedoe om 1u en 30 minuten door te spoelen om de laatste 10 minuten te kijken.. :X

Holy Cow!

Mijn toestel komt van GSMWeb. Ik belde ze vrijdag voor de status waar me doodleuk verteld werd dat het toestel uitverkocht was en dat ze niet wisten wanneer de volgende lading binnenkwam. Echter stond TNT maandag op de stoep met een pakketje. Maw. je kunt er niet van op aan wat ze je aan de telefoon allemaal vertellen. Je krijgt een goeie deal kwa prijs bij gsmweb maar je moet dan wel geduld hebben bij deze zaak. Ik hoop niet dat ik iets krijg met het toestel en met ze in overleg moet....(pesah klopt nu heel hard af!!)

LOiK
Reg. datum: 13 juli 2000

quote:
younes0807 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:20:
[...]

Over die screenprotector
Is er ook iemand die DAADWERKELIJK zijn plastic omhulsel op deze manier heeft aangebracht?
Vind t wel te veel van het goede,
Kan je niet als je net een nieuwe hebt, de folie direct aanbrengen zonder bubbels?
ja ik (ik heb die 'tutorial' ook geschreven).
Trouwens op deze manier plak ik alle 'zachte' screenprotectors. Protectors a la Brando zijn wat harder/stijver die pak ik anders aan. (maar ook lucht/stof vrij uiteraard)

En direct de folie aanbrengen zonder bubbels gaat niet, je zal altijd wel luchtbubbels moeten verdrijven met een pinpas oid.

Uhhh ok..
Reg. datum: 19 maart 2004

quote:
randje schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:31:
[...]

ja ik (ik heb die 'tutorial' ook geschreven).
Trouwens op deze manier plak ik alle 'zachte' screenprotectors. Protectors a la Brando zijn wat harder/stijver die pak ik anders aan. (maar ook lucht/stof vrij uiteraard)

En direct de folie aanbrengen zonder bubbels gaat niet, je zal altijd wel luchtbubbels moeten verdrijven met een pinpas oid.
Ik heb het ook op jouw manier gedaan. Alleen heb ik de luchtbellen weggeduwd met en microvezel doekje. Ik vond dat net iets beter om krassen te voorkomen.

Verder werkt het perfect. Ook eigenlijk vrij logisch deze methode, stickers op je auto/raam breng je ook zo aan om luchtbellen te voorkomen.

Heeft iemand het direct uploaden naar YouTube al aan de gang gekregen? Ik krijg wel verbinding met de server maar hij vind de accountdetails niet :?

Case Shuttle SB83G5M || CPU Intel P4 524 3.06GHz @ 3.77GHz || Memory Kingston 1GB DDR PC3200 CL3.0 || Storage 2x Maxtor 250GB SATA300 || Optical Pioneer DVR111D || TV WinTV-PVR-500MCE || Video Asus GeForce 7300GT Silent 256MB || Input Trust KB-2950

quote:
PesaH schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:26:
Mijn toestel komt van GSMWeb. Ik belde ze vrijdag voor de status waar me doodleuk verteld werd dat het toestel uitverkocht was en dat ze niet wisten wanneer de volgende lading binnenkwam. Echter stond TNT maandag op de stoep met een pakketje. Maw. je kunt er niet van op aan wat ze je aan de telefoon allemaal vertellen. Je krijgt een goeie deal kwa prijs bij gsmweb maar je moet dan wel geduld hebben bij deze zaak. Ik hoop niet dat ik iets krijg met het toestel en met ze in overleg moet....(pesah klopt nu heel hard af!!)
Ja ik heb net maar es gebeld, kreeg een mailtje terug over een heel ander onderwerp. Nu zegt de mevrouw van de klantenservice dat de laatste Viewty's maandag zijn verstuurd en dat ze nog geen datum hebben voor een nieuwe lading! Mijne zit daar dus niet bij... Ik vraag me echt af wat ze allemaal aan het doen zijn daar bij de helpdesk, of ze liegen bewust of ze weten echt totaal niet wat er allemaal gebeurt! :(

Reg. datum: 21 oktober 2007

Ik heb m nu een paar dagen en zeer tevreden, alleen ik had een vraag die ik nergens kan vinden.
Is het mogelijk om je mappen met daarin foto's te beveiligen met een wachtwoord?

Holy Cow!

Wie heeft er nog meer problemen met de pc suite van LG? Het lukte me gisteravond nog wel om mijn contactpersonen uit outlook te synchroniseren maar al de rest niet...wie heeft er tips en tricks?

Reg. datum: 30 september 2004

Ik heb em ook maar es besteld heheh, jammer genoeg wel bij GSMweb maar ja goed hij was goedkoop.

Even een vraagje aan mede GSMweb-bestellers: Hoe lang duurde het ongeveer voordat je het toestel binnen kreeg na de ontvangstbevestiging van dat ze het contract binnen hadden?

THANKSSSS

quote:
zw0lsman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:49:
Ik heb em ook maar es besteld heheh, jammer genoeg wel bij GSMweb maar ja goed hij was goedkoop.

Even een vraagje aan mede GSMweb-bestellers: Hoe lang duurde het ongeveer voordat je het toestel binnen kreeg na de ontvangstbevestiging van dat ze het contract binnen hadden?

THANKSSSS
Nou, mijn contract is op de 23e goedgekeurd en de tel nog niet verzonden. Net zeiden ze weer dat er aanstaande maandag een nieuwe lading van 300 viewty's binnenkomt. Dus dan betekent dat dinsdag uiterlijk woensdag in huis. Heb totaal geen vertrouwen meer in GSMweb, iedereen zegt iets anders daar. Ben benieuwd wat ze jou vertellen als je vraagt of ze op voorraad zijn, terwijl op hun site staat (kijk bij los toestel) dat die op voorraad is. Nooooit meer gsmweb voor mij, stelletje onbeschofte asocialen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: