Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Back in business

Die gaat dan niet af. Logisch ook. Kan niemand even de KPN stream instellingen hier neerploffen? Er worden constant dezelfde vragen gesteld. Ik zit trouwens nu op mn Viewty op tweakers :)

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
Djerique schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:20:
Wie weet hoe het zit met de wekker van LG en het op stil zetten van de telefoon?

heb me daardoor vanmorgen verslapne... :(
De wekker volgt het profiel wat ingesteld is. Als dit stil is, is de wekker ook stil. Als de viewty op stil staat, maar wel op trillen staat, dan trilt de telefoon wel bij het afgaan van de wekker.

Zo zit het volgens mij

Don't mess with the Fes

Reg. datum: 27 november 2007

quote:
The_Fes schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:54:
[...]

Ik vind opera mini uitstekend werken op de viewty. De tekstbreedte wordt goed aangepast aan de resolutie van het scherm, zodat je na inzoomen de tekst zonder scrollen prima kunt lezen. Het aanklikken van links gaat ook prima (zolang je een hoekje aan je duimnagel hebt ;))

Wel zijn er wat onhandigheden bij het lezen van bijv. gathering.tweakers, het beeld springt wat opzij bij quotes en soms net te laat weer terug. Verder is het niet mogelijk te navigeren binnen een thread, hij ziet de combinatie van paginanummers als 1 nummer en wil dat dan gaan bellen.

Ook wordt opera mini door sommige pagina's als volwaardige browser gezien. De meeste google pagina's bevatten een check op mobiele browsers, maar dan wordt toch gewoon de officiele site weergegeven. Dit is bijvoorbeeld onhandig bij het downloaden van mobiele google applicaties als maps en gmail.

Verder niets dan lof over opera mini!
Kan jij of iemand anders vertellen hoe ik opera mini in me viewty krijg,ik ben een absolute leek op t gebied van instellingen wijzigen etc.Het mag ook via mijn mail of msn terschelling@hotmail.com

quote:
Ngamer schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:21:
[...]

HSDPA wordt geloof ik niet ondersteund nee door Orange; ook ik zie het nooit (terwijl ik meestal wel UMTS bereik heb). Verder kun je door het volgende profiel toe te voegen bij de instellingen van Games en Applicaties Google Maps en alle internet toepassingen werkend maken (bij mij ieg):

Servicenaam: *Kies iets leuks*
Verbindingsmodus: TCP with Proxy
IP-adres: 10.250.255.188
Proxyserverport: 5080
Toegangspunten: Orange World.

Het mooiste is nog dat het met deze instellingen niet van je bundel af gaat, maar van het Orange World Portal; je kunt met een Orange World bundel dus Google Maps ed onbeperkt gebruiken =D
Deze had ik in het vorige topic ook gepost, de instellingen werken goed voor maps en gmail, alleen opera mini krijg ik hiermee niet aan de praat. Is er iemand die een oplossing heeft die voor zowel de google applicaties als opera mini werkt?

Don't mess with the Fes

Reg. datum: 27 februari 2003

quote:
Sanctify schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:51:
[...]

Kan jij of iemand anders vertellen hoe ik opera mini in me viewty krijg,ik ben een absolute leek op t gebied van instellingen wijzigen etc.Het mag ook via mijn mail of msn terschelling@hotmail.com
Ga met de standaard webbrowser van de Viewty naar operamini.com en de rest wijst zich haast als vanzelf.

Canon EOS 5D MkI Pentax *ist DS AF360FGZ F28/2.8 F50/1.4 F50/1.7 F50/2.8macro F100/2.8macro F135/2.8 F*300/4.5 FA77/1.8 Limited Sigma10-20 4-5.6 EX DG Sigma500/4.5 APO EX

Uhhh ok..
Reg. datum: 19 maart 2004

Ik heb vandaag maar eens de standaard beschermings sticker los gehaald en de bijgeleverde screenprotector erop geplakt. Ik moet zeggen dat het onderdompelen in een sopje, en hem dan pas erop plakken, een zeer goede methode is. Ik heb er nu geen luchtbellen onder zitten. Het ziet er super strak uit! Alleen heb ik een heel klein puntje stof onder het LG logo zitten, maar daar kijk je toch nooit heen ;)

Edit: Owja, ik heb ook nog een 4GB SDHC kaartje besteld, dus zal ik binnenkort ff voor proefkonijn spelen ;)

darkshadow83 wijzigde dit bericht 28-11-2007 13:57 (13%)

Case Shuttle SB83G5M || CPU Intel P4 524 3.06GHz @ 3.77GHz || Memory Kingston 1GB DDR PC3200 CL3.0 || Storage 2x Maxtor 250GB SATA300 || Optical Pioneer DVR111D || TV WinTV-PVR-500MCE || Video Asus GeForce 7300GT Silent 256MB || Input Trust KB-2950

Reg. datum: 12 december 2005

Probleem met synchroniseren is opgelost. Ik snap alleen niet waarom hij het nu ineens wel deed. Maargoed, het is iig wel erg handig dat m'n Viewty ook als agenda gebruikt kan worden.

Meen je dat nou?

Reg. datum: 27 juli 2005

ik wou eerst voor de sony erricson k850i gaan maar deze telefoon is wel supervet, denk dat ik deze maar ga halen. heb alleen wel een paar vraagjes:

*voor de mensen met een telefoon uit de orange shop, is de telefoon branded?

*kan iemand misschien een paar foto's en/of video's uploaden die met de viewty zijn gemaakt?

zaterdag kan ik mijn abo overzetten van t-mobile naar orange, hoop dat ze de telefoon op voorraad hebben en die actie van 1 jaar 50% korting bij 2 jarig abo nog geldig is

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

LOiK
Reg. datum: 13 juli 2000

*nee, ikzelf heb hem uit de orange shop en kan alle simkaartjes erin gooien.

*kijk naar deel 1 van dit topic, genoeg voorbeelden te vinden.

ik ben zelf van telfort naar orange gegaan en die actie is als het goed is nog geldig :)

Reg. datum: 05 februari 2005

quote:
The_Fes schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:56:
[...]

Deze had ik in het vorige topic ook gepost, de instellingen werken goed voor maps en gmail, alleen opera mini krijg ik hiermee niet aan de praat. Is er iemand die een oplossing heeft die voor zowel de google applicaties als opera mini werkt?
Gewoon naar die link gaan die opera geeft als je hier op de pc naar die opera mini site. Die link voer je in op je viewty, en voila, je negeert de het bericht dat jou telefoon niet wordt ondersteund. En dan installeert het zich vanzelf. Dan istalleer je hem zo.
En die tip werkt wel mooi, ik krijg volgensmij ook mijn opera internet ook gratis, ik zie mijn data gebruik niet toenemen. Dus onbeperkt internet voor 6 euro. Das toch prachtig.
quote:
darkshadow83 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:21:
Ik heb vandaag maar eens de standaard beschermings sticker los gehaald en de bijgeleverde screenprotector erop geplakt. Ik moet zeggen dat het onderdompelen in een sopje, en hem dan pas erop plakken, een zeer goede methode is. Ik heb er nu geen luchtbellen onder zitten. Het ziet er super strak uit! Alleen heb ik een heel klein puntje stof onder het LG logo zitten, maar daar kijk je toch nooit heen ;)

Edit: Owja, ik heb ook nog een 4GB SDHC kaartje besteld, dus zal ik binnenkort ff voor proefkonijn spelen ;)
Alleeen jammer dat je niet de eerste bent, in het vorige topic heeft iemand al een 6gb kaartje werkend ;) , maarja ik weet niet met wat voor een firmware dat was, en welke jij hebt.

gyjo wijzigde dit bericht 28-11-2007 14:27 (34%)

Reg. datum: 27 juli 2005

mooi, dan heb ik hem hopelijk nog eens cheap ook, heb nu ook wat filmpjes bekeken, die 120fps filmpjes zijn wel stoer en de normale filmpjes hebben ook een goeie kwaliteit

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
gyjo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:24:
Alleen jammer dat je niet de eerste bent, in het vorige topic heeft iemand al een 6gb kaartje werkend ;) , maarja ik weet niet met wat voor een firmware dat was, en welke jij hebt.
Welk merk kaartje gebruikte deze kerel dan? En liep de telefoon niet slomer door de overschrijding van 4GB extra?

Reg. datum: 06 februari 2004

quote:
KillaH87 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:58:
ik wou eerst voor de sony erricson k850i gaan maar deze telefoon is wel supervet, denk dat ik deze maar ga halen. heb alleen wel een paar vraagjes:

*voor de mensen met een telefoon uit de orange shop, is de telefoon branded?

*kan iemand misschien een paar foto's en/of video's uploaden die met de viewty zijn gemaakt?

zaterdag kan ik mijn abo overzetten van t-mobile naar orange, hoop dat ze de telefoon op voorraad hebben en die actie van 1 jaar 50% korting bij 2 jarig abo nog geldig is
Mijn telefoon uit de Orange shop had geen simlock. Wel geef ik je een tip om eerst even te bellen met de Orange shop zodat ze 1tje voor je vast kunnen houden. Iemand ervaring met Orange reparatie?hoelang het duurt?kwam het toestel goed terug?

Reg. datum: 12 december 2005

Ik heb mijn Viewty ook bij Orange gehaald. Ben van KPN/Hi overgestapt. Daar wilden ze dat ik nog 90 euro bij legde voor het zelfde abonnement. Dááááááágg!.. Ik kon het abonnement van Orange 3 maanden later in laten gaan, dus ik kan nu nog even m'n Hi bundel op maken. :P

Meen je dat nou?

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
The_Fes schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:56:
[...]

Bizar; bij mij doet Opera Mini het ook met bovenstaande instellingen; overigens vind ik de standaard browser lekkerder werken dan Mini... Enkel Youtube en andere streaming applicaties krijg ik niet aan de praat (ik heb de goede streaming instellingen van de Orange website, stonden er standaard al in), maar ik geloof dat dit een algemeen probleem is. Tevens kan ik Orange TV niet bestellen vanaf de portal; krijg een HTTP status 406... iemand die wel Orange TV kan kijken op z'n Viewty hier?

quote:
Ngamer schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:31:
[...]

Bizar; bij mij doet Opera Mini het ook met bovenstaande instellingen; overigens vind ik de standaard browser lekkerder werken dan Mini... Enkel Youtube en andere streaming applicaties krijg ik niet aan de praat (ik heb de goede streaming instellingen van de Orange website, stonden er standaard al in), maar ik geloof dat dit een algemeen probleem is. Tevens kan ik Orange TV niet bestellen vanaf de portal; krijg een HTTP status 406... iemand die wel Orange TV kan kijken op z'n Viewty hier?
Inderdaad heel erg vreemd dat opera mini het bij jou wel gewoon doet :? Ik neem aan dat het toegangspunt Orange World wat je gebruikt gewoon het standaard toegangspunt is wat in je telefoon staat?

Don't mess with the Fes

quote:
The_Fes schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:11:
[...]

Inderdaad heel erg vreemd dat opera mini het bij jou wel gewoon doet :? Ik neem aan dat het toegangspunt Orange World wat je gebruikt gewoon het standaard toegangspunt is wat in je telefoon staat?
Jep, tevens heb ik Opera Mini 3.1 geloof ik, maar dat zal niet uitmaken...

Reg. datum: 15 oktober 2002

Bij mij lukt de installatie van Opera Mini ook niet. Ik heb het toestel uit de Orange Shop maar zit nog bijna 3 maanden aan T-Mobile vast. Omdat het toestel simlockvrij is geleverd kan ik mijn T-Mobile simkaart gewoon gebruiken. Internetten via de standaardbrowser lukt, maar ik krijg problemen als ik nieuwe dingen wil installeren of starten, zoals Opera en Google Maps. Dan krijg ik de melding:
''Netwerktoegang... Opera Mini (of Google Maps) wil informatie verzenden. Hiervoor hebt u tijd nodig, en dat kost geld. Gaat u hiermee akkoord?''
Dan kan ik kiezen voor: ''Toestaan tot afsluiten'' of ''Deze keer toestaan''. Afgezien van het kromme Nederlands en het feit dat ik flatrate internet van T-Mobile heb, wil geen van beide keuzes baten. Ik krijg het advies om de internetinstellingen te controleren.
Aan de instellingen van Orange World heb ik de eerste maanden helaas nog niks....

Grrrrrr :(

Reg. datum: 17 oktober 2004

quote:
HenriB schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:23:
Bij mij lukt de installatie van Opera Mini ook niet. Ik heb het toestel uit de Orange Shop maar zit nog bijna 3 maanden aan T-Mobile vast. Omdat het toestel simlockvrij is geleverd kan ik mijn T-Mobile simkaart gewoon gebruiken. Internetten via de standaardbrowser lukt, maar ik krijg problemen als ik nieuwe dingen wil installeren of starten, zoals Opera en Google Maps. Dan krijg ik de melding:
''Netwerktoegang... Opera Mini (of Google Maps) wil informatie verzenden. Hiervoor hebt u tijd nodig, en dat kost geld. Gaat u hiermee akkoord?''
Dan kan ik kiezen voor: ''Toestaan tot afsluiten'' of ''Deze keer toestaan''. Afgezien van het kromme Nederlands en het feit dat ik flatrate internet van T-Mobile heb, wil geen van beide keuzes baten. Ik krijg het advies om de internetinstellingen te controleren.
Aan de instellingen van Orange World heb ik de eerste maanden helaas nog niks....

Grrrrrr :(
Dit betekent gewoon dat je op internet moet om die toepassing te gebruiken
en dit kost je geld per MB als je geen data abonnement erbij hebt:P lol

@younes0807, volgens mij heb je hem niet helemaal begrepen; welke keuze hij ook maakt, beide services doen het niet na die keuze...

Edit @ hieronder, exactly ;)

Ngamer wijzigde dit bericht 28-11-2007 22:45 (14%)

Reg. datum: 25 november 2007

quote:
Ngamer schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:35:
@younes0807, volgens mij heb je hem niet helemaal begrepen; welke keuze hij ook maakt, beide services doen het na die keuze...
Doen het NIET bedoel je :9

Reg. datum: 28 november 2007

Hallo, hier ook mijn eerste post hier...
Het natrillen bij het neerleggen of oppakken van de Viewty wat op de laatste pagina in deel 1 ter sprake kwam, komt – heb ik me in de winkel laten vertellen – door het veertje wat ervoor zorgt dat je telefoon iets trilt bij het aanraken van het touchscreen. Wanneer je dus op een digitale toets drukt.

En ik heb ook even een vraag, ik zag 'm in deel 1 ook al voorbij komen maar heb nog geen antwoord kunnen vinden. Het is niet mogelijk om zoals bij Windows mobile toestellen agenda-events op het standaarscherm weer te geven of wel?
Ik hoor het graag.

Reg. datum: 19 maart 2004

Mijn abo loopt ook bijna af, en ben wel weer toe aan een nieuw telefoontje denk ik. Tijdje k800i gehad maar omdat ik deze langzaam vond (slome bediening) en de foto's niet super vond (bij een beetje beweging gare foto's, net zoals bij een beetje donker) toch maar weer overgestapt op mijn ouwe trouwe nokia 3100 welke ik alleen gebruik voor het gebruiksgemak, lange standbye-tijd en duurzaamheid.
  • Hoe zit het bij de viewty, zijn de foto's al bijne te vergelijken met een canon camera'tje? Ik begrijp dat het niet zal tippen een ixus65, maar ik hoop dat de foto's bij een beetje beweging nog wel aardig zijn.
  • En hoe zijn de foto's/filmpjes gemaakt in het donker?
  • En werkt het menu een beetje soepel en snel?
  • En is het een beetje duurzaam?

weg met winter
Reg. datum: 30 april 2002

Snel vraagje:

Ik was vandaag muziek aan het luisteren op mn Viewty, toen ik gebeld werd. De muziek stopte, maar de ringtone werd op de speaker afgespeeld, en dus niet op de koptelefoon! Lijkt me een beetje vreemd, toch? Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen?

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Reg. datum: 13 juni 2001

Er is wat mis gegaan met het erop plakken van mijn screenprotector ;( Maar nu is mijn vraag waar ik dezelfde als die je geleverd krijgt bij je telefoon kan kopen / bestellen?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: