Canon EOS 5D MkI Pentax *ist DS AF360FGZ F28/2.8 F50/1.4 F50/1.7 F50/2.8macro F100/2.8macro F135/2.8 F*300/4.5 FA77/1.8 Limited Sigma10-20 4-5.6 EX DG Sigma500/4.5 APO EX
het LG KU990 Viewty topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
Nieuw TopicBerichten: 523
Reg. datum: 11 oktober 2007
HSDPA wordt geloof ik niet ondersteund nee door Orange; ook ik zie het nooit (terwijl ik meestal wel UMTS bereik heb). Verder kun je door het volgende profiel toe te voegen bij de instellingen van Games en Applicaties Google Maps en alle internet toepassingen werkend maken (bij mij ieg):quote:Sanctify schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:22:
Ik heb een paar vraagjes,het toestel heeft hdspa maar als ik op internet zit zie ik het icoontje niet 1x verschijnen,ondersteunt orange dit niet?En ik krijg de Google maps er niet op gaat allemaal erg traag en uiteindelijk geeft ie aan dat er voor dit apparaat een data verbinding nodig is.Weet iemand of msn veel data verbruikt?
Servicenaam: *Kies iets leuks*
Verbindingsmodus: TCP with Proxy
IP-adres: 10.250.255.188
Proxyserverport: 5080
Toegangspunten: Orange World.
Het mooiste is nog dat het met deze instellingen niet van je bundel af gaat, maar van het Orange World Portal; je kunt met een Orange World bundel dus Google Maps ed onbeperkt gebruiken =D
Reg. datum: 24 oktober 2007
Hey iedereen, goed nieuws!
Google Maps en Opera Mini werken inmiddels bij mij, ik heb verder niks veranderd aan de instellingen maar rustig afgewacht en nu werkt het: hoe? Geen idee!
Google Maps en Opera Mini werken inmiddels bij mij, ik heb verder niks veranderd aan de instellingen maar rustig afgewacht en nu werkt het: hoe? Geen idee!
Reg. datum: 26 november 2007
welke provider ?quote:Haas83 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:58:
Bij mij werkte Opera Mini in eerste instantie ook niet. Ik denk dat het komt doordat ik de telefoon helemaal heb uitgeschakeld en weer ingeschakeld...quote:Haas83 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:58:
Canon EOS 5D MkI Pentax *ist DS AF360FGZ F28/2.8 F50/1.4 F50/1.7 F50/2.8macro F100/2.8macro F135/2.8 F*300/4.5 FA77/1.8 Limited Sigma10-20 4-5.6 EX DG Sigma500/4.5 APO EX
je koopt in feite maandelijks 'pakketten' bij je provider.quote:TictaCNL schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:33:
Hey,
Ik snap abbo's niet helemaal. Ben tot nu toe altijd pre payd geweest.
Dit abbo is toch wel netjes volgens mij?
Ik snap nog niet zo veel van bel minuten e.d. Kan je van die bel minuten ook sms en?
Zou iemand dit een beetje kunnen uitleggen
deze pakketten zijn gewoon geldbedragen die ook vaak worden aangeduid met het aantal minuten die je eruit kan halen.
Sommige providers vinden dat je ook van het geld uit dat pakket mag smsen en andere providers vinden van niet. Wel bieden de meeste providers een extra pakket erbij aan waarmee je goedkoper kan smsen.
let wel op: vaak heb je bij belminuten een starttarief en ook kijken of ze per hele belminuut afrekenen of gewoon per belseconde.
Youtube werkt nog steeds niet bij mij..
Wanneer ik via KPN de instellingen van Internet/mms/streaming liet toesturen via mijn oude simkaart. Dan ontving ik deze alle 3.
Als ik dit nu weer doe krijg ik alleen internet/mms. Na navraag bij de helpdesk bleek dat mijn toestel Niet geschikt is voor streaming media
Ik zei dus dat hij dat wel was maar de telefonist was heilig overtuigd dat de test-afdeling zijn werk goed gedaan had.
Oude Sim-kaart is nu gedeactiveerd dus die kan ik niet meer gebruiken ? Iemand de instellingen van KPN streaming toevallig ?
Wanneer ik via KPN de instellingen van Internet/mms/streaming liet toesturen via mijn oude simkaart. Dan ontving ik deze alle 3.
Als ik dit nu weer doe krijg ik alleen internet/mms. Na navraag bij de helpdesk bleek dat mijn toestel Niet geschikt is voor streaming media
Oude Sim-kaart is nu gedeactiveerd dus die kan ik niet meer gebruiken ? Iemand de instellingen van KPN streaming toevallig ?
Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |
Ik zit bij KPN Hi met een eindeloos online bundel. Ik zat vanaf het begin al te zoeken naar een oplossing voor beide problemen en kon bij Hi of andere supports niet terecht...
Het enige wat ik aan het begin wel heb gedaan is een nieuwe versie van Google Maps geinstalleerd omdat ik dacht dat daar mogelijk het probleem zat, alleen nu moet ik navigeren met de knopjes die eronder zitten en kan ik niks met het touchscreen verder wat op zich zonde is. Ik weet niet of dit er bij de pre-installed wel bij zat maar ok...
En verder vraag ik me nu ook of of ik wel gebruik maak van eindeloos online als ik Opera gebruik, ik kan deze namelijk niet instellen op de http://mobileportal/ We zien het wel...als iemand weet hoe ik de pre-installed version terugkrijg van Google Maps dan hoor ik het graag!
Het enige wat ik aan het begin wel heb gedaan is een nieuwe versie van Google Maps geinstalleerd omdat ik dacht dat daar mogelijk het probleem zat, alleen nu moet ik navigeren met de knopjes die eronder zitten en kan ik niks met het touchscreen verder wat op zich zonde is. Ik weet niet of dit er bij de pre-installed wel bij zat maar ok...
En verder vraag ik me nu ook of of ik wel gebruik maak van eindeloos online als ik Opera gebruik, ik kan deze namelijk niet instellen op de http://mobileportal/ We zien het wel...als iemand weet hoe ik de pre-installed version terugkrijg van Google Maps dan hoor ik het graag!
Ik wil mijn Nokia N73 contactpersonen overzetten naar mijn Viewty. Weet iemand hoe dit moet?
Reg. datum: 13 juni 2001
Reg. datum: 13 juni 2001
Hebben jullie misschien een link voor mij waar ik een soort van messenger kan downloaden, hoorde iets over skype maar kan het niet terug vinden 
Reg. datum: 27 november 2007
Ik heb sinds eergister de viewty(ik noem hem liever de lg ku990 omdat ik viewty nogal gay vindt:|) maar ik heb zelf alleen een laptop met een cdspeler die de cd inslikt.. en die driver cd van de viewty(zeg ik het toch) is zo'n mini cd. Als ik hem tot het eind erin stop pakt die speler de cd nog niet, dus voor ik hem verlies... maar ik kan de software dus niet installeren.. en nu hebben ze van LG de software(nog) niet op hun site staan. Die overigens zwaar gebruikersonvriendelijk is. Weet iemand waar ik toch aan die software kan komen?? En als de software niet zo groot is, is er dan iemand bereid de software even voor me online te zetten:S eewige roem gegarandeerd natuurlijk!
alvast bedankt, gr, Jeroen!
alvast bedankt, gr, Jeroen!
Sinds gisteren ben ik ook eigenaar van deze camera met telefoonfunctie. 
Erg fijn toestel, en het menu is erg overzichtelijk. Ook heel fijn is het QWERTY-toetsenbord voor SMS.
Koppelen met de PC gaat alleen niet helemaal vlekkeloos. Via USB als via Bluetooth het zelfde probleem. "Ongeldige klassereeks", krijg ik dan altijd als melding. Backup maken voor op de PC werkt overigens wel.
Verder heb ik niets op dit toestel op te merken. :
Erg fijn toestel, en het menu is erg overzichtelijk. Ook heel fijn is het QWERTY-toetsenbord voor SMS.
Verder heb ik niets op dit toestel op te merken. :
Meen je dat nou?
Hey jongens qua films converteren, heeft iemand het al geprobeerd ?
want ik heb divx pakket geinstalleer maar met converter kan ik 2 opties kiezen. qmobile en mobile.
ik probeerde een .avi aflevering van naruto met qmobile optie converten. maar ik vond kwaliteit ECHT ZWAAR K*T.
weet iemand hoe je nou echt moet converten etc... ??? snap der helemaal geen ballen meer van...
want ik heb divx pakket geinstalleer maar met converter kan ik 2 opties kiezen. qmobile en mobile.
ik probeerde een .avi aflevering van naruto met qmobile optie converten. maar ik vond kwaliteit ECHT ZWAAR K*T.
weet iemand hoe je nou echt moet converten etc... ??? snap der helemaal geen ballen meer van...
Ik heb inmiddels twee films ge-convert maar ben geen opties tegengekomen die jij aangeeft, ik had hiervoor al de DivX software op mijn pc staan en het is bij mij gewoon die converter openen en dan drag en drop, gaat wel tergend langzaam maar ok...dat is te verwachten...prima qualiteit overigens!
Ik heb overigens nog wel problemen om mijn toestel via bluetooth te koppelen, hij ziet hem wel en via de normale weg kan ik wel bestanden heen en weer sturen maar op het moment dat ik het met de software probeer kan hij niks vinden...
Ik heb overigens nog wel problemen om mijn toestel via bluetooth te koppelen, hij ziet hem wel en via de normale weg kan ik wel bestanden heen en weer sturen maar op het moment dat ik het met de software probeer kan hij niks vinden...
Tsja, dan kan je volgens mij het beste via outlook werken, zorgen dat je Nokia daar de contactpersonen in plaats en dan kun je simpel synchroniseren met de Viewty, dat is echt letterlijk één druk op de knop!quote:Djerique schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:30:
Ik wil mijn Nokia N73 contactpersonen overzetten naar mijn Viewty. Weet iemand hoe dit moet?
De software heb ik inmiddels... en verbinden gaat ook goed lijkt, maar als ik iets wil doen kan hij plots geen verbinding meer maken... allemaal lekker kut dus.
"kan geen verbinding maken met de mobiele telefoon. controleer de COM-poort en maak verbinding met het venster in-actief"
help!
edit: m'n telefoon gaf in een fractie een melding weer, waarin stond dat er een conflict was met 'muziek'. bleek dat op de telefoon de muziekspeler op de achtergrond draaide... ik had met bluetooth een mp3tje overgestuurd om te testen... naja.. weer een stap verder
edit 2: en dat was meteen ook het probleem om massa opslag aan de praat te krijgen. de openstaande muziek speler...
"kan geen verbinding maken met de mobiele telefoon. controleer de COM-poort en maak verbinding met het venster in-actief"
help!
edit: m'n telefoon gaf in een fractie een melding weer, waarin stond dat er een conflict was met 'muziek'. bleek dat op de telefoon de muziekspeler op de achtergrond draaide... ik had met bluetooth een mp3tje overgestuurd om te testen... naja.. weer een stap verder
edit 2: en dat was meteen ook het probleem om massa opslag aan de praat te krijgen. de openstaande muziek speler...
jeroenabel wijzigde dit bericht 27-11-2007 22:52 (40%)
Je moet voor mobile kiezen, niet qmobile (dan maakt hij de reso en dus de kwaliteit 2x zo klein); zelf doe ik dat ook met Naruto eps, en dat werkt echt schitterend _0_quote:Muko schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:51:
@jeroenabel, indien je enkel gegevens wilt verplaatsen tussen mobiel en PC (muziek, foto's ed), kun je het best bij de Instellingen van de Viewty bij USB-verbinding Mass-storage kiezen; daarvoor heb je geen software nodig, en de datatransfer gaat 10x zo snel; indien je wilt synchroniseren met Outlook heb je wel die software nodig...
Reg. datum: 13 september 2004
Reg. datum: 13 september 2004
Probeer mobile eens..quote:Muko schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:51:
Join or beat me
Reg. datum: 11 maart 2007
Reg. datum: 11 maart 2007
sluit outlook eens helemaal af, ik had dit probleem eerst ook totdat iemand me er op wees dat dat kon helpenquote:Koppelen met de PC gaat alleen niet helemaal vlekkeloos. Via USB als via Bluetooth het zelfde probleem. "Ongeldige klassereeks", krijg ik dan altijd als melding. Backup maken voor op de PC werkt overigens wel.
Waar heb je de software vandaan gehaald?quote:jeroenabel schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:28:
De software heb ik inmiddels
Mijn software cd ligt nog op mijn werk. Op de website van LG staat de software er nog niet op...
Djerique wijzigde dit bericht 27-11-2007 23:45 (21%)
Nummero 1: Ik heb mijn contactpersonen van mijn k800i via bluetooth verzonden naar mijn viewty
dus misschien hebben jullie er ook wat aan.. hoef je niet te kloten met outlook etc....
Nummero 2: ik heb een song van Gorrilaz HD kwaliteit geconvert naar mobile DivX en laat ie echt uitstekend zien. ( MAAR: ik heb de film: pursuit of hapyniss gedaan (een Axxo rip van .avi. )
daar deed ie 1 uur ofzo om te converten. en nu heb ik em op mijn mobiel. maar dan laat ie bepaalde kleuren paars zien...... ligt dat puur omdat het een Axxo rip is ? want al mijn films zijn namelijk Axxo's dus niet echt meer handig
ps : is het normaal om een film van 800mb +/- voor 1 uur te coverten ?
Nummero 2: ik heb een song van Gorrilaz HD kwaliteit geconvert naar mobile DivX en laat ie echt uitstekend zien. ( MAAR: ik heb de film: pursuit of hapyniss gedaan (een Axxo rip van .avi. )
daar deed ie 1 uur ofzo om te converten. en nu heb ik em op mijn mobiel. maar dan laat ie bepaalde kleuren paars zien...... ligt dat puur omdat het een Axxo rip is ? want al mijn films zijn namelijk Axxo's dus niet echt meer handig
Je kunt contactinfo inderdaad ook gewoon als .vcf file via bluetooth vanaf je vorige foon versturen; heb ik hier ook gedaan =p Overigens duurt het converteren redelijk lang jah, dus zulke tijden zijn redelijk normaalquote:Muko schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:09:
Nummero 1: Ik heb mijn contactpersonen van mijn k800i via bluetooth verzonden naar mijn viewtydus misschien hebben jullie er ook wat aan.. hoef je niet te kloten met outlook etc....
OH! Het is een telefoon! Ik zag deze reclame een paar keer op TV maar dacht steeds dat het een nieuwe camera was...
Sjonge jonge, je krijgt tegewoordig je GSM bij de camera ipv andersom
.
Sjonge jonge, je krijgt tegewoordig je GSM bij de camera ipv andersom
Best Priest on trollbane, Alucardu.
Reg. datum: 07 augustus 2003
Reg. datum: 07 augustus 2003
Voor de mensen die Telfort internet niet aan de praat krijgen:
Bel Telfort klantenservice, waarschijnlijk staat je internet gedeactiveerd (was bij mij het geval) na een paar uur krijg je een sms, zet je telefoon uit, het 3G icoontje staat linksboven op je scherm en je kan internetten met UMTS-snelheid!
* (het gekke was dat ik op mijn oude toestel wel kon internetten
)
Bel Telfort klantenservice, waarschijnlijk staat je internet gedeactiveerd (was bij mij het geval) na een paar uur krijg je een sms, zet je telefoon uit, het 3G icoontje staat linksboven op je scherm en je kan internetten met UMTS-snelheid!
* (het gekke was dat ik op mijn oude toestel wel kon internetten
Reg. datum: 27 februari 2007
Reg. datum: 27 februari 2007
Op welke site is de aanbieding?quote:TictaCNL schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:33:
Hey,
Ik snap abbo's niet helemaal. Ben tot nu toe altijd pre payd geweest.
Abonnementskosten
T-Mobile Relax 150
24 maanden à ¤ 19.50 per maand ¤ 468.00
Entreekosten ¤ 52.50
Korting op entreekosten: - ¤ 52.50
Overige: "Korting Provider" - ¤ 117.00
T-Mobile SMS 25
24 maanden à ¤ 3.00 per maand ¤ 72.00
Subtotaal ¤ 423.00
Gebruikskosten
5 SMS'jes per maand buiten de bundel a ¤ 0.2500 per SMS
Extra kosten belminuten: 24x ¤ 0.00 ¤ 0.00
Extra kosten SMS: 24x ¤ 1.25 ¤ 30.00
Subtotaal ¤ 30.00
Dealer
Toestel ¤ 39.00
Verzendkosten ¤ 0.00
Subtotaal ¤ 39.00
Totale kosten
Totaal ¤ 492.00
Gemiddeld per maand (¤ 492.00 / 24) ¤ 20.50
Dit abbo is toch wel netjes volgens mij?
Ik snap nog niet zo veel van bel minuten e.d. Kan je van die bel minuten ook sms en?
Zou iemand dit een beetje kunnen uitleggen
Wie weet hoe het zit met de wekker van LG en het op stil zetten van de telefoon?
heb me daardoor vanmorgen verslapne...
heb me daardoor vanmorgen verslapne...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.