Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Ligt het nou aan mij of heeft Orange de Viewty van zn site afgehaald :?

Reg. datum: 27 februari 2003

Ik vind de Viewty wel heel onzuinig met z'n batterijen omgaan. Zondagavond volledig opgeladen, daarna een uurtje internetten (via Opera Mini), vervolgens de telefoon niet meer gebruikt. Exact een dag later was de batterij leeg. Wel draaiden er nog verschillende applicaties op de achtergrond (mail, Opera, mediaspeler). Verbruiken deze werkelijk zoveel energie?

Canon EOS 5D MkI Pentax *ist DS AF360FGZ F28/2.8 F50/1.4 F50/1.7 F50/2.8macro F100/2.8macro F135/2.8 F*300/4.5 FA77/1.8 Limited Sigma10-20 4-5.6 EX DG Sigma500/4.5 APO EX

Reg. datum: 31 oktober 2007

Ik heb net weer gsmweb gebeld, ze verwachten van de week nieuwe viewty binnen te krijgen (hoop hoop).
Maar vraagje, is het normaal dat het al een week duurt voordat vodafone bij tmobile een nummerbehoud rond krijgt???

Ik wil mijn telefoon!

Reg. datum: 05 februari 2005

quote:
ahtheking schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:31:
Ja klopt ik kan hem ook niet meer vinden. Maarja heb wel een idee waarom, de levertijd op de site werd met de dag langer. Hij ging van 2 dagen naar een week, naar twee weken, naar langer dan twee weken ;) .
Ik zeg gewoon even langs een shop gaan, want dan heb je veel meer kans er eentje te bemachtigen :9~ .

quote:
gyjo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:49:
[...]

Ja klopt ik kan hem ook niet meer vinden. Maarja heb wel een idee waarom, de levertijd op de site werd met de dag langer. Hij ging van 2 dagen naar een week, naar twee weken, naar langer dan twee weken ;) .
Ik zeg gewoon even langs een shop gaan, want dan heb je veel meer kans er eentje te bemachtigen :9~ .
Dat had ik ook al gezien, de levertijd stond laatst op meer dan 2 weken :o Ik ga denk ik zo snel mogelijk langs een orange shop, voor dat ze daar ook uitverkocht zijn

Reg. datum: 15 juli 2007

quote:
ahtheking schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:31:
De shops hebben dr ook niet alteveel binnen gekregen. Gaat echt om maar om een klein aantal toestellen.

koektrommeltje wijzigde dit bericht 27-11-2007 10:27 (24%)

Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com

Reg. datum: 27 november 2007

quote:
Tanakiam schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:03:
Help.........hoe kan je de cursor nar links of rechts bewegen tijdens et typen van berichten of wat voor tekst ook.

Ik kanalleen wissen met C, of proberen mijn vinger op de plek waar ik wil corrigeren.
Vreemd dat dat ook niet vermeld wordt door jullie. wat zie ik over het hoofd.

Voor de rest ben ik er heel content mee..wauw mijn N95(kapotte) en N80 en de MDA Vario kunnen hieraan een puntje zuigen .

Nu hebben die wat meer opties maar alleen op camera en browser vergeleken is de Viewty ijzerserk.
Helemaal mee eens,ik zie ook geen mogelijkheid om de cursor op te schuiven(iemand tips?),en de kleuren en scherpte van de foto's baal ik oprecht van,mijn vrouw heeft de Nokia N73 en die maakt toch echt mooiere foto's en dat met een 3 megapixel camera,zou ik soms iets verkeerd doen?De buitenopnames zijn wel mooi!

Reg. datum: 06 februari 2004

Ben vandaag weer naar de Orange shop geweest om de Viewty te ruilen maar ze hadden de telefoons niet meer op voorraad jammer genoeg. Nu is het toestel ter reparatie opgestuurd en zei de medewerker dat het ongeveer 10 werkdagen kan duren. Baal er wel stevig van want nu zit ik weer een tijd zonder mijn Viewty. Heeft iemand hier ervaring met reparatie via Orange? zoja hoelang duurt het bij jullie gemiddeld en komt het toestel goed werkend terug?

Reg. datum: 27 november 2007

Ik heb een paar vraagjes,het toestel heeft hdspa maar als ik op internet zit zie ik het icoontje niet 1x verschijnen,ondersteunt orange dit niet?En ik krijg de Google maps er niet op gaat allemaal erg traag en uiteindelijk geeft ie aan dat er voor dit apparaat een data verbinding nodig is.Weet iemand of msn veel data verbruikt?

Reg. datum: 26 november 2007

quote:
Sanctify schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:22:
Ik heb een paar vraagjes,het toestel heeft hdspa maar als ik op internet zit zie ik het icoontje niet 1x verschijnen,ondersteunt orange dit niet?En ik krijg de Google maps er niet op gaat allemaal erg traag en uiteindelijk geeft ie aan dat er voor dit apparaat een data verbinding nodig is.Weet iemand of msn veel data verbruikt?
Ik ben ook Orange gebruiker.

en als je naar Mijn Orange gaat zie je dat er voor de Viewty nog geen enkel instellingen te downloaden zijn. !!

dus je kan er nu eigenlijk niet veel mee.

Maar niet getreurd Orange doet altijd alles goed dus wss binnenkort wel goede instellingen voor Orange World / TV kijken etc.. maar een beetje afwachten word het. !

ps : Google maps werkt ook nie bij mij.

ps2: Hsdpa word niet ondersteund volgens mij bij Orange : ik heb 3G verbinding staan.

Reg. datum: 13 september 2004

Orange heeft wel Hdspa!(wordt iig gebruikt voor tv kijken op je mobiel) en instellingen kan je die van de prada gebruiken. Mijn nieuwe abbo gaat binnenkort in dus even kijken of ik het aan de praat krijg..

jupjup wijzigde dit bericht 27-11-2007 12:21 (13%)

Join or beat me

Reg. datum: 26 november 2007

quote:
jupjup schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:15:
Orange heeft wel Hdspa!(wordt iig gebruikt voor tv kijken op je mobiel) en instellingen kan je die van de prada gebruiken. Mijn nieuwe abbo gaat binnenkort in dus even kijken of ik het aan de praat krijg..
nouw ik heb instellingen van prada gebruikt en nog steeds zelfde.

ik kom op standaard zo lege Orange Main pagina. ( terwijl bij mijn vorige tel: k800i orange world pagina voller was met kleuren etc...)

voor de rest kan ik gewoon internetten. ( maar webpagina's worden anders weergegeven) dus heb ik opera mini gedownload en kan ik gewoon mooi mee internetten.. ( standaard versie voor viewty nog geen ondersteuning van opera mini)

en als ik google maps / of youtube probeer lukt het niet echt....

Reg. datum: 19 november 2007

quote:
Spotmatic schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:33:
Ik vind de Viewty wel heel onzuinig met z'n batterijen omgaan. Zondagavond volledig opgeladen, daarna een uurtje internetten (via Opera Mini), vervolgens de telefoon niet meer gebruikt. Exact een dag later was de batterij leeg. Wel draaiden er nog verschillende applicaties op de achtergrond (mail, Opera, mediaspeler). Verbruiken deze werkelijk zoveel energie?
Hoe was jouw ervaring met het internetten met Opera Mini op de Viewty?

'You know me...I'll manage!'

Reg. datum: 16 september 2005

Na 2 maanden te hebben gewacht en als eerste Tweakers te zijn die hem besteld heeft, heb ik hem dan toch eindelijk vandaag binnen!!! :*)

Ik heb er net een half uurtje mee gespeeld en mijn eerste indruk is:
  • Design van het doosje is al om "U" tegen te zeggen
  • Zeer compact formaat toestel
  • Ik heb nog nooit zulke mooie foto's gezien die uit een telefoon kwam(5MP = ook echt 5MP)
  • Touchscreen werkt enorm goed!!! (na een half uurtje spelen en 10000x te hebben gedrukt heb ik nog niet eens gehad dat ik verkeerd drukte). Bij alle andere touchscreens moest je soms wel eens 3x drukken voordat hij gem pakt
  • zeer helder display
  • display kan zelf bij 180 graden draaihoek (zowel horizontaal als verticaal) gelezen worden
  • In tegenstelling tot sommige reviews worden de foto's en filmpjes WEL direct geschoten na het indrukken van de knop
  • Menu is zeer gebruikersvriendelijk!
Minpuntjes(deze wist ik 2 maanden geleden ook al, maar ze moeten wel worden genoemd):
  • microSD is niet hotswapable
  • geen lensbeschermer, maar gelukkig zit de lens wel expres dieper begraven, wat in principe ook beschrming is
  • geen universele mini-usb poort

weg met winter
Reg. datum: 30 april 2002

quote:
Djerique schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:49:

• display kan zelf bij 180 graden draaihoek (zowel horizontaal als verticaal) gelezen worden
Weet je dat wel zeker? :+

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
MJFM schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:13:
[...]

Hoe was jouw ervaring met het internetten met Opera Mini op de Viewty?
Ik vind opera mini uitstekend werken op de viewty. De tekstbreedte wordt goed aangepast aan de resolutie van het scherm, zodat je na inzoomen de tekst zonder scrollen prima kunt lezen. Het aanklikken van links gaat ook prima (zolang je een hoekje aan je duimnagel hebt ;))

Wel zijn er wat onhandigheden bij het lezen van bijv. gathering.tweakers, het beeld springt wat opzij bij quotes en soms net te laat weer terug. Verder is het niet mogelijk te navigeren binnen een thread, hij ziet de combinatie van paginanummers als 1 nummer en wil dat dan gaan bellen.

Ook wordt opera mini door sommige pagina's als volwaardige browser gezien. De meeste google pagina's bevatten een check op mobiele browsers, maar dan wordt toch gewoon de officiele site weergegeven. Dit is bijvoorbeeld onhandig bij het downloaden van mobiele google applicaties als maps en gmail.

Verder niets dan lof over opera mini!

Don't mess with the Fes

Back in business

Nieuw sim-kaart ontvangen... internet werkte... google maps niet..

Heb toen opnieuw instellingen naar mn telefoon laten sturen > internet werkt niet maarrrr:

Ik heb Google Maps werkend... maar het werkt totaal anders dan de WM5/6/IPhone versie. Je kan niet met je vinger over de kaart slepen maar je moet alles doen met virtuele pijltjes toetsen. Vind dat zelf niet echt een vooruitgang..

Het is naar mijn idee een java oplossing voor normale telefoons zonder touchscreen.
quote:
Djerique schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:49:
  • In tegenstelling tot sommige reviews worden de foto's en filmpjes WEL direct geschoten na het indrukken van de knop
Dat is niet waar.. er zit een kleine vertraging in... deze is minder dan bij andere toestellen maar zeker aanwezig.

--

Heb inmiddels internet weer werkend door alle instellingen weg te halen.. en nu werkt google maps verrassend genoeg wel. :S

Pauluz wijzigde dit bericht 27-11-2007 15:12 (54%)

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

quote:
oké, 90 graden :9

quote:
Pauluz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:04:
Dat is niet waar.. er zit een kleine vertraging in... deze is minder dan bij andere toestellen maar zeker aanwezig.
Die vertraging is zo weinig dat die bij mij niet merkbaar is. Geen een gsmtoestel kan de fotoschiet-snelheid evenaren als de Viewty. Sommige normale cameratoestellen zijn zelfs slomer.

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
Pauluz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:04:
Nieuw sim-kaart ontvangen... internet werkte... google maps niet..

Heb toen opnieuw instellingen naar mn telefoon laten sturen > internet werkt niet maarrrr:

Ik heb Google Maps werkend... maar het werkt totaal anders dan de WM5/6/IPhone versie. Je kan niet met je vinger over de kaart slepen maar je moet alles doen met virtuele pijltjes toetsen. Vind dat zelf niet echt een vooruitgang..

Het is naar mijn idee een java oplossing voor normale telefoons zonder touchscreen.
Is dat met de maps die er standaard op staat? Want ik kan gewoon met mijn vinger over de kaart slepen hoor, werkt prima allemaal.

Don't mess with the Fes

Hoe zit het met visitekaartjes scannen met de camera?

Back in business

quote:
The_Fes schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:14:
[...]

Is dat met de maps die er standaard op staat? Want ik kan gewoon met mijn vinger over de kaart slepen hoor, werkt prima allemaal.
Nee.. heb hem opnieuw geinstalleerd omdat de vorige het niet wilde doen (user agreement). Waarschijnlijk denkt google met de auto-detection dat ik een toestel zonder touch had :(

Youtube werkte heel traag met gprs en nu weer niet met de nieuwe sim-kaart. Iemand verstand van streaming media en KPN?

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

weg met winter
Reg. datum: 30 april 2002

quote:
Niet 90? :P

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

quote:
Als je de kunst van het ondersteboven lezen verstaat wel :+

Hey,
Ik snap abbo's niet helemaal. Ben tot nu toe altijd pre payd geweest.

Abonnementskosten
T-Mobile Relax 150
24 maanden à ¤ 19.50 per maand ¤ 468.00
Entreekosten ¤ 52.50
Korting op entreekosten: - ¤ 52.50
Overige: "Korting Provider" - ¤ 117.00
T-Mobile SMS 25
24 maanden à ¤ 3.00 per maand ¤ 72.00
Subtotaal ¤ 423.00
Gebruikskosten
5 SMS'jes per maand buiten de bundel a ¤ 0.2500 per SMS
Extra kosten belminuten: 24x ¤ 0.00 ¤ 0.00
Extra kosten SMS: 24x ¤ 1.25 ¤ 30.00
Subtotaal ¤ 30.00
Dealer
Toestel ¤ 39.00
Verzendkosten ¤ 0.00
Subtotaal ¤ 39.00
Totale kosten
Totaal ¤ 492.00
Gemiddeld per maand (¤ 492.00 / 24) ¤ 20.50

Dit abbo is toch wel netjes volgens mij?
Ik snap nog niet zo veel van bel minuten e.d. Kan je van die bel minuten ook sms en?
Zou iemand dit een beetje kunnen uitleggen

Tnx

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: