quote:
gyjo schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:36:
[...]
Als je het mij vraag veel te duur!
effe korte rekensom leert mij 157.68+9.75*12+19.5*12 = 508.68.
En dan heb je 150 belminuten en moet je de sms nog los betalen

.
Neem orange 25 uit de orange shop, dan is de mobiel gratis. en de rekensom zegt (als je hem niet downgrade na 12 en 18 maanden want dan is hij in totaal 360):
12*25+12*12,50= 450 en dan zit alles in je bundel en heb je 210 belminuten per maand. Ik wist het wel, en dat heb ik zelf ook gedaan

. Plus het voordeel dat hij bij de orange shop aardig goed leverbaar lijkt (zelf ondervonden), van die online shop is het nog maar afwachten (zie hier de reacties)

.
Ow, en nu bij de Orangeshop voor 30 euro accesoires erbij gratis uitzoeken (=2gb micro-sd), of bon twv 40 euro van ICI Paris of Bol.com .
Mijn tip: neem de bol.com bon en bestel je geheugenkaartje daar. Scheelt je 15 euro want je mag 40 euro besteden bij Bol
Het terugzetten na 18 maanden is trouwens niet helemaal zeker... Na 12 maanden kan het wel nog, maar of het bij 18 mnd ook kan, is twijfelachtig. Ik heb het op mn bon laten vermelden, maar een andere medewerker had er ernstige twijfels bij of dat wel juist was (denk filiaalleider) dus reken niet op de downgrade bi 18mnd.
Voordeel van Orange tov T-mobile is dat je bj Orange je resterende btg onbeperkt meeneemt Dus niet zoals bij Tmobile dat je overgebleven capaciteit maar 1 maand kan meenemen en dat alles uit een bundel is.
koektrommeltje wijzigde dit bericht 27-11-2007 05:33 (20%)
Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com