Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 februari 2004

quote:
younes0807 schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:23:
[...]

Anix ik heb echt PRECIES hetzelfde als jou gehad, Alles Precies hetzelfde. En mijn viewty is inmiddels kapot, ik heb allemaal strepen over me beeld lopen ( groen paars blauw/dus kapot/ niets meer uit op te maken). Als ik jou was zou ik ASAP naar de winkel gaan, want het hoort gewoon niet, en een nieuwe eisen. ik heb met Vodafone gebeld, en het is nu in behandeling.
Mijn geheugenkaart herkende hij ook niet meer(pas na 4x aan en uit. of hij komt spontaan terug), en hij sprong terug naar het bureaublad, en ik hij loopt regelmatig vast bij filmpjes en dan krijg je een groen beeld.
Succes
Oke bedankt!ik ga morgen gelijk weer naar de orange shop in leeuwarden en ruil ik hem om voor een nieuwe!

Reg. datum: 12 augustus 2005

quote:
koektrommeltje schreef op maandag 26 november 2007 @ 03:52:
432 euro de goedkoopste en gelocked?

Iemand de mijne overnemen voor 400 dan? Simlockvrij :P

Ik vind het wel een leuk toestelletje :), maar het formaat bevalt eigenlijk niet. Misschien een kwestie van gewenning.
unlocked natuurlijk, aap :P de enige locked toestellen vind je bij de providers zelf, daarom zijn de subsidies bij hun eigen shops en klantenservice ook zo veel hoger.

Reg. datum: 17 oktober 2004

quote:
Anix schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:32:
[...]

Oke bedankt!ik ga morgen gelijk weer naar de orange shop in leeuwarden en ruil ik hem om voor een nieuwe!
Graag gedaan, succes!
ik heb die vna mij vorige week woensdag naar VF "REVO"opgestuurd, repareer service of iets dergelijks, en ik zou een nieuwe krijgen, maar nog niets in de bus. Dus even afwachten, succes ermee, als je nog vragen hebt hoor ik t wel

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

Mijn zus heeft er 1 gekocht, dus ik heb er heel ff mee mogen spelen.
Jammer genoeg had ik weer te weinig tijd, maar ik heb kort gekeken naar het menu en de feedback functie. Het voelde goed aan!!

Maar dit is gebasseerd op een paar min. :P . Dus ik moet hem binnenkort zelf halen :P

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Uhhh ok..
Reg. datum: 19 maart 2004

Ik heb een probleem met het internet browsen. Ik kan gewoon naar iedere site gaan zonder problemen maar wanneer ik naar de standaard Vodafole Live site ga zie ik een simpele site met enkel wat tekst en snelkoppelingen. Niet de grafische site die ik gewend ben van op mijn vorige gsm.

Ook als ik bijvoorbeeld video wil bekijken, dan geeft ie aan dat ik geen UMTS dekking heb terwijl ik wel een 3G verbinding heb..
Nieuwe applicaties downloaden lukt ook niet, ik kom steeds in simpele versie van VF Live terecht waar ik niets kan.

Instellingen staan goed.. Is misschien iets wat ik over het hoofd zie?

Case Shuttle SB83G5M || CPU Intel P4 524 3.06GHz @ 3.77GHz || Memory Kingston 1GB DDR PC3200 CL3.0 || Storage 2x Maxtor 250GB SATA300 || Optical Pioneer DVR111D || TV WinTV-PVR-500MCE || Video Asus GeForce 7300GT Silent 256MB || Input Trust KB-2950

Holy Cow!
Reg. datum: 10 februari 2004

Sorry, kan het niet laten maar GsmWeb heeft ze dus toch op voorraad aangezien tntpost vandaag is hier geweest. Woensdag heb ik em dus... _/-\o_ _/-\o_ :P

ps: _/-\o_ voor de startpost...misschien handig om de linkjes naar de betreffende sites met voorbeeldfoto's en voorbeeldfilmpjes te zetten?

PesaH wijzigde dit bericht 26-11-2007 17:22 (37%)

Back in business

Wie wil mij hiermee helpen. Sinds vanmiddag staat er een vreemd icoontje in de bovenbalk. Hij staat precies in het midden. Het lijkt op een kalender maar is nergens in de legenda van het boekje te vinden :S

Klik (imageshack dus popups)

Pauluz wijzigde dit bericht 26-11-2007 18:47 (7%)

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

Reg. datum: 11 maart 2007

heb je niet toevallig een actieve afspraak in je kalender staan?? het ziet er namelijk precies zo uit dat tekentje... ook dat hij in het midden staat doet me dat vermoeden want als je een wekker hebt staan staat die ook in het midden (op het plekkie er direct naast)

Maar ik weet het niet zeker hoor, want als ik hier een afspraak neerzet zie ik ook niet zo'n tekentje..

Reg. datum: 23 november 2007

Help.........hoe kan je de cursor nar links of rechts bewegen tijdens et typen van berichten of wat voor tekst ook.

Ik kanalleen wissen met C, of proberen mijn vinger op de plek waar ik wil corrigeren.
Vreemd dat dat ook niet vermeld wordt door jullie. wat zie ik over het hoofd.

Voor de rest ben ik er heel content mee..wauw mijn N95(kapotte) en N80 en de MDA Vario kunnen hieraan een puntje zuigen .

Nu hebben die wat meer opties maar alleen op camera en browser vergeleken is de Viewty ijzerserk.

Reg. datum: 23 november 2007

Voor de geweldige TOPIC Starter....

De nieuwe geheugen kaartjes staan ook bekend als Micro SDHC (4Gb) is getest en stat met pic. hier op een van de pagina's

quote:
Tanakiam schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:06:
Voor de geweldige TOPIC Starter....

De nieuwe geheugen kaartjes staan ook bekend als Micro SDHC (4Gb) is getest en stat met pic. hier op een van de pagina's
Pas op, ze werken niet allemaal!
Iemand poste in het vorige deel dat hij net een nieuwe 4GB kaartje had gekocht en deze dus wel werkte. Dus vandaar dat in de TS staat dat het om "nieuwe geheugenkaartjes" gaat.

Xof wijzigde dit bericht 26-11-2007 19:33 (22%)

Gigabyte GA-EX58-UD5 | Intel Core I7 920 | Asus Geforce 8800GTX | 6GB OCZ DDR3 PC3-12800 | 2x OCZ Vertex 30GB (Raid 0) | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | Windows Vista Business x64

Reg. datum: 13 juni 2001

Is het ook mogelijk hier een soort van navigatie op te draaien? heb namelijk een paar posts terug gelezen dat Nav4all (nog) niet werkt.
Of is er een andere manier?

Back in business

quote:
henkjanv schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:56:
heb je niet toevallig een actieve afspraak in je kalender staan?? het ziet er namelijk precies zo uit dat tekentje... ook dat hij in het midden staat doet me dat vermoeden want als je een wekker hebt staan staat die ook in het midden (op het plekkie er direct naast)

Maar ik weet het niet zeker hoor, want als ik hier een afspraak neerzet zie ik ook niet zo'n tekentje..
Heb idd iets toegevoegd.. maar er stonden 99 zaken in mijn agenda....
Misschien is het dat mijn agenda geheugen vol zit...

En tada.. dat is het dus.. :D

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

Reg. datum: 11 december 2005

Heeft iemand met een orange abonnement youtube werkend gekregen? En zo ja, wat en hoe heb je het ingesteld.

Uhhh ok..
Reg. datum: 19 maart 2004

Ik vind de headset wel een beetje goedkoop voor dit toestel. Tenminste als ik deze vergelijk met de headset van mijn Shine. Die beschikt tenminste over een afstandsbediening in het snoer.

Waarom ik deze vergelijking maak is omdat de afstandsbediening van de Shine probleemloos werkt op de Viewty. Waarom doen ze zoeits er dan niet bij :?

Case Shuttle SB83G5M || CPU Intel P4 524 3.06GHz @ 3.77GHz || Memory Kingston 1GB DDR PC3200 CL3.0 || Storage 2x Maxtor 250GB SATA300 || Optical Pioneer DVR111D || TV WinTV-PVR-500MCE || Video Asus GeForce 7300GT Silent 256MB || Input Trust KB-2950

Reg. datum: 06 september 2005

quote:
Tanakiam schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:03:
Help.........hoe kan je de cursor nar links of rechts bewegen tijdens et typen van berichten of wat voor tekst ook.

Ik kanalleen wissen met C, of proberen mijn vinger op de plek waar ik wil corrigeren.
Ik ben bang dat dit inderdaad alleen kan met je vinger/de stylus.

Ik heb de telefoon sinds vandaag (via gsmweb) en het is zeker een gave telefoon. Er is me echter al wel één klein onhebbelijkheidje opgevallen: ik SMS in qwerty modus en zodra het nummer van de ontvanger handmatig wordt ingevoerd, dan is de eerstvolgende keer dat er een SMS wordt geschreven (of gewijzigd) in de numerieke modus. No big deal, gezien het heel simpel weer naar qwerty gezet kan worden, maar het is wel typisch LG.

Ow ja, mijn internet doet het ook nog niet (ik heb telfort). Maar hier hebben meer mensen last van zie ik in dit topic.
Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
Tanakiam schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:03:

Voor de rest ben ik er heel content mee..wauw mijn N95(kapotte) en N80 en de MDA Vario kunnen hieraan een puntje zuigen .

Nu hebben die wat meer opties maar alleen op camera en browser vergeleken is de Viewty ijzerserk.
Nope, alleen via het touchscreen door tussen de letters te klikken kun je corrigeren; het is erg wennen, maar opzich werkt het wel aardig.
quote:
Is het ook mogelijk hier een soort van navigatie op te draaien? heb namelijk een paar posts terug gelezen dat Nav4all (nog) niet werkt.
Of is er een andere manier?
De processor schijnt wel uitgerust te zijn met GPS-mogelijkheden, maar het apparaat heeft geen GPS-ontvanger; geen realtime navigatie dus. Wel kun je met het voorgeïnstalleerde Google Maps routebeschrijving via de kaart gebruiken.

Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
De processor schijnt wel uitgerust te zijn met GPS-mogelijkheden, maar het apparaat heeft geen GPS-ontvanger; geen realtime navigatie dus. Wel kun je met het voorgeïnstalleerde Google Maps routebeschrijving via de kaart gebruiken.
Werkt dat bijna net zoiets als route 66, of mag en kun je het daar niet mee vergelijken? Is het verder nodig om dan een bleutooth gps ontvanger hiervoor aan te schaffen?

Reg. datum: 05 februari 2005

quote:
koektrommeltje schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:51:
[...]

Hij is nog beter :P

Na 12 maanden downgraden naar Orange 20
Na 18 maanden naar Orange 15.

Totaalkosten: 360 euro voor simlockvrije Viewty :) en heel wat gratis beltegoed dat blijft staan tot het einde van je abonnement :)
Jup ik heb die actie ook genomen. En een ander voordeel was bij mij dat hij in de orangeshop(Delft) gewoon reserveerbaar/leverbaar was. Ik kwam afgelopen vrijdag langs om hem afgelopen zaterdag mee naar huis te nemen >:) .

Maar ik wil het hier toch nog een keertje vragen, hoe installeer ik java applicaties usb of bleutooth. Of moet dat via umts/gprs? Bij mijn oude telefoon kon ik ze zo naar me telefoon sturen, maar dat werkt hier blijkbaar niet :? .

Reg. datum: 13 september 2004

Zoals in de ts staat gaat nav4all niet werken (verwacht het zelf iig niet). Op de site is nog geen LG telefoon te bekennen waarop het wel werkt..

Hoop het overgens wel want ik kan zelf wel 200 x de zelfde weg rijden en krijg het toch voor elkaar om hiervan 199 x de verkeerde afslag te nemen }:|

Join or beat me

Since 1983
Reg. datum: 09 juli 2001

quote:
jupjup schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:53:
Zoals in de ts staat gaat nav4all niet werken (verwacht het zelf iig niet). Op de site is nog geen LG telefoon te bekennen waarop het wel werkt..

Hoop het overgens wel want ik kan zelf wel 200 x de zelfde weg rijden en krijg het toch voor elkaar om hiervan 199 x de verkeerde afslag te nemen }:|
koop een tomtom? :P

Hoi.
Wat is volgens jullie het goedkoopste abbo bij deze mobiel?
http://www.belnu.nl/T-Mob...4-maanden/L.G./Viewty.htm
Die lijkt mij wel voordelig.

Tnx

Reg. datum: 05 februari 2005

quote:
TictaCNL schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:29:
Hoi.
Wat is volgens jullie het goedkoopste abbo bij deze mobiel?
http://www.belnu.nl/T-Mob...4-maanden/L.G./Viewty.htm
Die lijkt mij wel voordelig.
Als je het mij vraag veel te duur!
effe korte rekensom leert mij 157.68+9.75*12+19.5*12 = 508.68.
En dan heb je 150 belminuten en moet je de sms nog los betalen 8)7 .

Neem orange 25 uit de orange shop, dan is de mobiel gratis. en de rekensom zegt (als je hem niet downgrade na 12 en 18 maanden want dan is hij in totaal 360):
12*25+12*12,50= 450 en dan zit alles in je bundel en heb je 210 belminuten per maand. Ik wist het wel, en dat heb ik zelf ook gedaan :+ . Plus het voordeel dat hij bij de orange shop aardig goed leverbaar lijkt (zelf ondervonden), van die online shop is het nog maar afwachten (zie hier de reacties) ;) .

gyjo wijzigde dit bericht 26-11-2007 23:38 (11%)

Reg. datum: 17 januari 2003

quote:
KoppenSneller schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:35:
[...]

Tip: onder Phone settings -> Connectivity -> USB mode even 'mass storage' instellen, dan kun je je muziek gewoon door middel van sleur en pleur op je telefoon zetten. Gaat bij mij net zo snel als een gemiddelde usb-stick of externe harddrive.
TOP man! Dit gaat inderdaad 10x sneller. Ik deed het steeds via software van LG.

Reg. datum: 15 juli 2007

quote:
gyjo schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:36:
[...]

Als je het mij vraag veel te duur!
effe korte rekensom leert mij 157.68+9.75*12+19.5*12 = 508.68.
En dan heb je 150 belminuten en moet je de sms nog los betalen 8)7 .

Neem orange 25 uit de orange shop, dan is de mobiel gratis. en de rekensom zegt (als je hem niet downgrade na 12 en 18 maanden want dan is hij in totaal 360):
12*25+12*12,50= 450 en dan zit alles in je bundel en heb je 210 belminuten per maand. Ik wist het wel, en dat heb ik zelf ook gedaan :+ . Plus het voordeel dat hij bij de orange shop aardig goed leverbaar lijkt (zelf ondervonden), van die online shop is het nog maar afwachten (zie hier de reacties) ;) .
Ow, en nu bij de Orangeshop voor 30 euro accesoires erbij gratis uitzoeken (=2gb micro-sd), of bon twv 40 euro van ICI Paris of Bol.com .

Mijn tip: neem de bol.com bon en bestel je geheugenkaartje daar. Scheelt je 15 euro want je mag 40 euro besteden bij Bol :)

Het terugzetten na 18 maanden is trouwens niet helemaal zeker... Na 12 maanden kan het wel nog, maar of het bij 18 mnd ook kan, is twijfelachtig. Ik heb het op mn bon laten vermelden, maar een andere medewerker had er ernstige twijfels bij of dat wel juist was (denk filiaalleider) dus reken niet op de downgrade bi 18mnd.

Voordeel van Orange tov T-mobile is dat je bj Orange je resterende btg onbeperkt meeneemt Dus niet zoals bij Tmobile dat je overgebleven capaciteit maar 1 maand kan meenemen en dat alles uit een bundel is.

koektrommeltje wijzigde dit bericht 27-11-2007 05:33 (20%)

Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: