Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
darryl schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:43:
Ik wil deze telefoon ook wel graag hebben, maar zit nog een beetje te twijvelen tussen dees en de Samsung Armani phone. iemand tips??
krijg je bij deze telfoon (viewty) ook een tasje/hoesje erbij?
als je naar de specs kijkt zijn die gelijk of wint de viewty op alle behalve bij de grootte:

*viewty is iets dikker en hoger maar heeft ook een groter scherm
*viewty heeft een 5MP camera met een groot scala aan functies en xenon flits, armani phone heeft 3MP met onbekende functies en led flits
*viewty heeft 2x zoveel intern geheugen

verder is die denk ik wel ongeveer gelijk

je krijgt er geen tasje bij maar wel een screenprotector (wat is het een ramp om die dingen goed aan te brengen)
quote:
PesaH schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:57:Ik ben nu ook met de viewty als mp3 speler rond gaan lopen en dan vind ik het volume van de koptelefoon toch te min. Ik ga nu dan ook definetly een nieuwe koptelefoon halen en dan ga ik denk ik voor in-ears. Heeft iemand hiervoor een tip?
Ik heb de Logitech In-ear dopjes voor de PSP, deze vind ik echt een super prijs/kwaliteit verhouding hebben, ze kosten dacht ik nog rond de ¤10 ander merk kost al snel ¤30 en die zijn gelijk of maar fractioneel beter
quote:
BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:10:
Trouwens. Heb net een scandisk MicroSD gekocht en erin gepropt. Maar hij wil hem niet goed herkennen.

[afbeelding]

Net aangesloten via USB kabel maar XP geeft error:
[afbeelding]

Nu zou men geneigd zijn de kaart in de SD adapter te proppen en die in de cardreader te jassen... maar ik heb geen cardreader 8)7

Suggesties :> ?
heb je de pc suite geinstalleerd, mogelijk zitten daar drivers in die je nodig hebt en heb je in de telefoon bij telefoon instelling > verbindingen > USB-verbindingsmodus > massaopslag geselecteerd?

KillaH87 wijzigde dit bericht 30-11-2007 20:17 (32%)

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Reg. datum: 25 november 2007

Jah. ik heb nog iets irritants gevonden. Blijkbaar, kun je in je gsm 300 smsjes opslaan, wist ik niet :P , maar op het moment als deze 300 dus in je gsm staan, ga je een nieuw sms maken, welke je wilt verzenden, en dan geeft hij aan: sms geheugen vol, verwijder eerst een aantal berichten. Vreemd dat hij dat niet eerder aangaf trouwens, en ook zonder icoon. Het vervelende van alles, is dat je dan het hele bericht moet wissen aangezien hij ook niet als concept wordt opgeslagen, en multitasking werkt in dit geval ook niet, druk je erop ga je naar het basisscherm en dan berichten, kom je weer automatisch in jou nieuw ( dat nog te verzenden) bericht. Lekker vaag he..

Reg. datum: 15 juli 2007

quote:
KillaH87 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:55:
[...]

¤25 orange abo:

gratis simlockvrij toestel (bij de shops, weet niet hoe het online is)
1ste jaar 50% korting dus:
12x12,50+12x25=¤450
en je kunt nog kiezen voor een bol.com kadobon van ¤40 dus in totaal kost het je ¤410 over 2 jaar verdeeld, incl. bellen (de telefoon los kost al snel ¤430 of meer)
Na 12 maanden kun je je abonnement downgraden naar een Orange e20 abbonnement. Dus kom je dan op een bedrag van 12*12.50 + 12*20=390 euro plus natuurlijk het beltegoed en natuurlijk de bol.com kortingsbon waar je dan bijvoorbeeld een 2Gb microsd van koopt.

Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com

Reg. datum: 24 mei 2004

quote:
KillaH87 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:12:
[...]

heb je de pc suite geinstalleerd, mogelijk zitten daar drivers in die je nodig hebt en heb je in de telefoon bij telefoon instelling > verbindingen > USB-verbindingsmodus > massaopslag geselecteerd?
Allemaal allang gedaan, daarom ben ik ook verbaasd dat hij problemen geeft.

Holy Cow!
Reg. datum: 10 februari 2004

quote:
BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:47:
[...]

Allemaal allang gedaan, daarom ben ik ook verbaasd dat hij problemen geeft.
Op het bijgeleverde mini-ceedeetje staan ook usb-drivers. Heb je die al geprobeerd?

Reg. datum: 24 oktober 2007

Ik heb een foof gekocht voor om mijn Viewty, eigenlijk bedoeld voor de Ipod maar ziet er mooi uit! Je kan ook eventueel hoesjes van de Iphone gebruiken...

Ze hebben we hard cases voor de viewty maar zelf vind ik het zonde van het design en dan is een hoesje makkelijker...suit yourself.

WIst je trouwens ook dat als je op het klokje klikt...je de wekker functie krijgt? Ik niet maar nu wel...toch handig. Wel onhandig is is dat je trillingen en geluiden niet meer kan wijzigen als je hem op stil hebt staan...ook telefoontjes gemist omdat hij niet trilt bij stil en niet wakker geworden door de wakker omdat hij op tril stond...lekker uh...handig!?

Iemand enig idee waar ik de oorspronkelijk viewty-google-maps kan krijgen?

Heilige Koe
Reg. datum: 31 juli 2002

quote:
egbiert schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:32:
[...]

Dat is een goede manier om je oude google maps weer terug te krijgen idd! Heb het ook maar ff gedaan, had nog niet veel op mn tel staan wat ik daardoor kwijt ben :)
Ah, het kan dus wel :)

Ik heb google maps ook verkloot, maar zou er echt geen andere manier zijn dan een reset om maps weer terug te krijgen? Anders wacht ik daar nog even mee.

Geen

Nou heb inmiddels al het volgende geprobeerd:

- PC Suite & USB Modem drivers uninstalled >>> werkt niet
- Alleen PC Suite >>> werkt niet
- Alleen USB Modem drivers >>> werkt niet
- PC Suite & USB Modem drivers installed >>> werkt niet

:S. Toch wel vervelend... nu kan ik nóg niks. Snap er niks meer van.

Reg. datum: 27 november 2007

quote:
TictaCNL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:47:
@darryl Nav4All is:
Nav4All Worldwide Mobile Phone Navigation and Tracking & Tracing
Gratis navigeren op uw eigen mobiele telefoon, tot 01.01.2010. De meest slimme keuze in persoonlijke navigatie.

Aan de andere mensen:
Werkt tomtom eigelijk op de viewty?
Kan iemand me vertellen hoe dat Nav4All werkt en heeft de viewty een gps sensor en zo ja hoe activeer je die?

Holy Cow!

quote:
BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:42:
Nou heb inmiddels al het volgende geprobeerd:

- PC Suite & USB Modem drivers uninstalled >>> werkt niet
- Alleen PC Suite >>> werkt niet
- Alleen USB Modem drivers >>> werkt niet
- PC Suite & USB Modem drivers installed >>> werkt niet

:S. Toch wel vervelend... nu kan ik nóg niks. Snap er niks meer van.
Kijk eens bij apparaatbeheer - USB of daar vreemde dingen staan. Anders kun je nog de eventlog bekijken en mocht daar ook niks staan zou je nog een systeemherstel naar je laaste save point kunnen doen...

Holy Cow!

Zo, ik heb weer genoeg gespeeld voor vandaag. Morgen is weer een dag. De divx converter werkt echt perfect! Filmpjes kijken op de viewty is echt een genot. Foto's maken, gaat steeds beter. Vooral het eerst voor de helft indrukken van de knop, wachten totdat is scherpgesteld en dan door duwen voor de foto maken zorgt voor 'scherpe' foto's! Binnen gemaakt, zonder daglicht nogwel....Ook het internetten op de viewty gaat steeds beter. Navigeren over de site gaat steeds soepeler en de knopjes werken steeds intuitiever. Ik heb even de in-ear dopjes van de ipod van me vriendin geprobeerd en die geven al een 'iets' beter geluid dan de standaard meegeleverde dopjes....Zo vergeet ol nog iets....ehhhhmmm....nee denk t niet...truste.

Reg. datum: 21 april 2003

Heb net ook mijn viewty bij de Hi shop gehaald, wat een geil apparaat! haha, fucking mooi echt!
zit ff beetje te klote met video's te converten...
Ik heb nog een paar vragen, weet iemand een goed programma om bluetooth te connecten naar je pc (om deze hiermee te controllen (Winamp/mediaplayer etc...))
Verder zijn er nog mogelijkheden om op een andere manier je contacts te synchronisen? (had W800i)
Wat zijn zoiezo leuke applicaties? ben nog niet echt iets op dit forum tegen gekomen...
die 120 FPS filmpjes zijn echt zoooo geniaal! echt fucking bizar!

@PesaH, ik zie hier niks bijzonders.

http://www.imagehax.com/photos/nounoupoehe.png

Behalve dan dat ie kennelijk geen goede driver heeft. Handmatig én automatisch laten zoeken naar drivers (ofwel op de cd, de installatie map of op internet) levert ook niks op :S.

Reg. datum: 05 februari 2005

Jongens ik heb het voor elkaar eindelijk na lang zoeken en pielen.

Ik heb de manier om er applicaties op te zetten via usb >:) , dus miss een leuke om toe te voegen in startpost.

eerst voer je de code in voor het service menu in (3845#*990# ), deze voer je gewoon op het toetsenbordje in. Dan krijg je een menu met allemaal kopjes, waaronder een kopje met iets van java (sorry jongens ik kan de exacte naam niet geven omdat ik hem al uitgevoerd heb en hij dan vervalt 8) ). Selecteer deze. Je moet nu je games via massa opslag op je externe kaart zetten in de map "Games & Applications".

De volgende stap is menu>mijn media>Overige , dit menu is er nu bij gekomen. Je ziet nu al je games van je sd-kaart staan, klik erop en installeer ze. En spelen maar!

gyjo wijzigde dit bericht 01-12-2007 09:17 (9%)

Holy Cow!

Nog wat dingetjes die je kan checken:
Bij het verwijderen en installeren van de usb driver mag de telefoon niet aangesloten zijn?
Is SP2 geinstalleerd?
De kabel al op een andere usb-poort aangesloten?
Usb-poort werkt wel met een andere usb kabel?

PesaH wijzigde dit bericht 01-12-2007 10:50 (48%)

Reg. datum: 21 april 2003

quote:
gyjo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:13:

Ik heb de manier om er applicaties op te zetten via usb >:) , dus miss een leuke om toe te voegen in startpost.

eerst voer je de code in voor het service menu in (3845#*990# ), deze voer je gewoon op het toetsenbordje in. Dan krijg je een menu met allemaal kopjes, waaronder een kopje met iets van java (sorry jongens ik kan de exacte naam niet geven omdat ik hem al uitgevoerd heb en hij dan vervalt 8) ). Selecteer deze. Je moet nu je games via massa opslag op je externe kaart zetten in de map "Games & Applications".

De volgende stap is menu>mijn media>Overige , dit menu is er nu bij gekomen. Je ziet nu al je games van je sd-kaart staan, klik erop en installeer ze. En spelen maar!
Dat kan toch veel makkelijker? gewoon via BT sturen, of ergens op je kaartje zetten, vervolgens hiernaar toe navigeren, en installeren maar! Service menu is nergens voor nodig volgens mij...
welke applicaties heb je geinstalleerd?

quote:
koektrommeltje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:31:
[...]

Na 12 maanden kun je je abonnement downgraden naar een Orange e20 abbonnement. Dus kom je dan op een bedrag van 12*12.50 + 12*20=390 euro plus natuurlijk het beltegoed en natuurlijk de bol.com kortingsbon waar je dan bijvoorbeeld een 2Gb microsd van koopt.
Kan je zo'n abbo ook via internet bestellen of alleen in de shoppa? Tot wanneer loopt deze actie want bij mijn orange shop vermeldde ze het er niet bij. (nog niet gekocht hoor).

Tnx

Reg. datum: 05 februari 2005

quote:
Crashy schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:48:
[...]

Dat kan toch veel makkelijker? gewoon via BT sturen, of ergens op je kaartje zetten, vervolgens hiernaar toe navigeren, en installeren maar! Service menu is nergens voor nodig volgens mij...
welke applicaties heb je geinstalleerd?
Hmm, ik kreeg het voorheen niet voor elkaar zal het eens gewoon op het kaartje proberen, buiten de map games. De applicaties zijn simple spelletjes als tetris, yetysports en solitaire niets bijzonders.

update: kan ok gewoon zo ja, probleem is wel dat ik de games die ik in de map games en applicaties heb geplaats zo niet zie. Dus je moet ze dus gewoon ergens anders neerzetten. Nouja me games doen het en dat is het belangerijkste.

gyjo wijzigde dit bericht 01-12-2007 12:18 (22%)

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
gyjo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:13:

ik heb die map ook en ik heb geen service menu open gehad, ik had een video op mijn memorystick geplaats waarna ik die in de telefoon heb verplaatst naar de mijn video's map op mijn memorystick, toen heeft ie alle mappen aangemaakt en daar kan ik nu ook alle andere bestanden inzetten

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Reg. datum: 17 oktober 2005

Op de site van LG staan accessoires voor de KU990, zoals een video-out kabel en een hoesje, waar kan ik deze kopen? Dit kan volgens mij niet op de site zelf?

Weet iemand waar ik games kan vinden voor de KU990?

Reg. datum: 30 juni 2004

Hoelanger ik de telefoon in gebruik heb hoe meer fouten ik begin te vinden. :(

Mijn lijstje:
- bij sms typen met qwerty-toetsenbord, als ergens bij spatie klik sluit hij het venster af. :?
- ik kan me telefoon nie synchroniseren aan de pc, krijg een google error :/
- ik kan het enigste spelletje wat erop zit ook niet meer spelen, krijg weer een google error |:(
- en heb automatisch netwerk selecteren aan staan, elke keer wanneer ik in buitenland kom zoekt hij geen netwerk. me d900 deed dat wel met hetzelfde abbonement.
- bij e-mail bericht maken kan geen qwerty-toetsenbord gebruiken, dus kan geen fatsoenlijke mail schrijven met enters 8)7
- hij pakt geen hoofdletters na een .

Hoop dat al deze dingen opgelost kunnen worden in de nieuwe firmware(als ik die er wel op kan krijgen want kan niet connecten met de pc, alleen als massa opslag)

Reg. datum: 01 december 2007

Gisteren mij viewty ontvangen. Helaas lijkt het belangrijkste onderdeel niet te werken: de camera. Als ik op het camera knopje druk, dan wel via het menu de camera oproep verschijnt er een wit icoontje van een camera met daaronder laden. Na 30 seconden wordt het scherm zwart en volgt er een reset... Het lijkt windows wel...

Heb ik pech (toestel terugsturen, lang wachten, bah bah) , en is er iets stuk, of iemand nog een tip ?

Nog enkele gegevens:

- gaat fout zonder en met sd kaartje
- software versie v10a
- de rest werkt wel....

Reg. datum: 01 juli 2004

Viewty FTW.

Stond op het punt een K850 te halen, maar toen ik de Viewty zag was ik verkocht.

(bijna) Gelijkwaardige camera, en ook nog eens mooie filmpjes kunnen maken. En dat geile touchscreen natuurlijk.

Net een van de aller- allerlaatste Viewty's in Utrecht gehaald. Teveel betaald bij Belcompany, maarja... deze moest ik gewoon hebben. :)

Waarschijnlijk krijgt in ieder geval Orange Shop Utreg volgende week weer een aantal.

quote:
edsan07 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:00:
Gisteren mij viewty ontvangen. Helaas lijkt het belangrijkste onderdeel niet te werken: de camera. Als ik op het camera knopje druk, dan wel via het menu de camera oproep verschijnt er een wit icoontje van een camera met daaronder laden. Na 30 seconden wordt het scherm zwart en volgt er een reset... Het lijkt windows wel...

Heb ik pech (toestel terugsturen, lang wachten, bah bah) , en is er iets stuk, of iemand nog een tip ?

Nog enkele gegevens:

- gaat fout zonder en met sd kaartje
- software versie v10a
- de rest werkt wel....
Klinkt niet goed, als ik jou was zou ik het volgende doen:
3845#*990# intoetsen >> Factory reset

Als dit niets oplost is hij hoogstwaarschijnlijk echt kapot en zou ik terug naar de winkel gaan / retourneren.

Reg. datum: 15 oktober 2002

Ik hoorde gisteren in de Orange shop dat er binnenkort een firmware update komt, waarna het ook mogelijk moet worden om via Orange World TV te kijken op je KU990.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: