als je naar de specs kijkt zijn die gelijk of wint de viewty op alle behalve bij de grootte:quote:darryl schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:43:
Ik wil deze telefoon ook wel graag hebben, maar zit nog een beetje te twijvelen tussen dees en de Samsung Armani phone. iemand tips??
krijg je bij deze telfoon (viewty) ook een tasje/hoesje erbij?
*viewty is iets dikker en hoger maar heeft ook een groter scherm
*viewty heeft een 5MP camera met een groot scala aan functies en xenon flits, armani phone heeft 3MP met onbekende functies en led flits
*viewty heeft 2x zoveel intern geheugen
verder is die denk ik wel ongeveer gelijk
je krijgt er geen tasje bij maar wel een screenprotector (wat is het een ramp om die dingen goed aan te brengen)
Ik heb de Logitech In-ear dopjes voor de PSP, deze vind ik echt een super prijs/kwaliteit verhouding hebben, ze kosten dacht ik nog rond de ¤10 ander merk kost al snel ¤30 en die zijn gelijk of maar fractioneel beterquote:PesaH schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:57:Ik ben nu ook met de viewty als mp3 speler rond gaan lopen en dan vind ik het volume van de koptelefoon toch te min. Ik ga nu dan ook definetly een nieuwe koptelefoon halen en dan ga ik denk ik voor in-ears. Heeft iemand hiervoor een tip?
heb je de pc suite geinstalleerd, mogelijk zitten daar drivers in die je nodig hebt en heb je in de telefoon bij telefoon instelling > verbindingen > USB-verbindingsmodus > massaopslag geselecteerd?quote:BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:10:
Trouwens. Heb net een scandisk MicroSD gekocht en erin gepropt. Maar hij wil hem niet goed herkennen.
[afbeelding]
Net aangesloten via USB kabel maar XP geeft error:
[afbeelding]
Nu zou men geneigd zijn de kaart in de SD adapter te proppen en die in de cardreader te jassen... maar ik heb geen cardreader![]()
Suggesties?
KillaH87 wijzigde dit bericht 30-11-2007 20:17 (32%)
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune