Hoofdcategorieën
Topicacties

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 september 2007

quote:
Mick34 schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:09:
[...]

Ik heb hem via GSMweb.nl i.c.m. T-Mobile Relax 150 (1 jaar) voor 142 Euro. Dat komt neer op 12 x 19,50 (-3 x 9,75 korting eerste 3 maanden) + 142 Euro = 346,75
Lekker goedkoop dus. Maar dat is dan ook het enige waar GSMweb het van moet hebben......

Net maar weer eens de klantenservice gebeld (met een enorme wachttijd). Het toestel zou namelijk vrijdag verstuurd worden. Krijg ik een of andere dooie lul aan de telefoon die zo te horen net wakker was en totaal niet klantvriendelijk.

"Ja, het toestel is niet op voorraad, dus dat zal de reden zijn dat die nog niet verstuurd is".

Maar waarom wordt mij dan beloofd dat hij vrijdag verstuurd zal worden? Ja, er zijn er vrijdag 284 binnengekomen, en die zijn allemaal verstuurd. Waarschijnlijk zat die van jou er niet bij. We hebben een nieuwe aanvraag gedaan, maar we hebben nog geen reactie gehad van de leverancier.

Ik vrees dat het voor mij nog weken gaat duren voordat ik mijn telefoon ga krijgen........ Om eerlijk te zijn had ik liever wat meer geld eraan uitgegeven, want dit gaat erg frustrerend worden.

Voor mensen die het toestel snel willen hebben. Koop hem dan niet bij GSMweb!

Reg. datum: 26 november 2007

beste mensen,
nu anderhalve week trotse bezitter van de lg viewty. Maar heb wel even een vraagje aan jullie, ik heb gisteren borat.avi gedownload maar als ik hem op mn mobiel zat wil hij niet afspelen, ik dacht dat als hij .avi files kan maken dat hij ze dan ook kan filmen als je ze er apart opzet? Daarna hebik geprobeerd om via de divx converter hem te converten maar hij geeft dan een foutmelding dat hij alleen maar mpeg files kan converten?! Kan iemand mij hier mee helpen, als iemand anders nog vragen heeft, you can ask!

gr, vinal

Reg. datum: 25 november 2007

Beste Mensen,

Heb de telefoon dinsdag 20 november besteld bij gsmstore.nl Tot op heden nog onduidelijk waneer hij geleverd kan worden. Vanmiddag krijgen ze weer een officieel bericht van LG. Volgens de NY Times is de telefoon in heel europa uitverkocht en zijn er wachtlijsten. In een korte tijd zijn er 200.000 verkocht in europa. Vanmiddag laat gsmstore.nl mij weten wat LG zegt over de levering. Ik hou jullie op de hoogte.

Mochten jullie nog een erg lange (22min) video review willen zien van echt alle functies, dan hieronder de link:

http://www.vitivi.tv/inde...p;var=13748;flv;0;0;0;5;1

Dit is wel in het duits.

Gr. Luciano

LOiK
Reg. datum: 13 juli 2000

Overigens is de orange aanbieding ook nog wel redelijk:
2 jaar orange 25 abonnement waarvan het 1e jaar 50% korting
¤0,- voor de viewty incl. 1gb
(algebra) = 450 euro voor toestel, 1gb en 2 jaar bellen.

deze aanbieding geldt tot ergens eind november, gewoon bij de orange shop of online

Hierbij even het persbericht:

By Katherine Hannaford Tech Digest - Friday, November 23 04:58 pm

We've all heard about the Viewty handset from LG, and it's reputed iPhone killing skillz, why, I bet we've all heard the story about when the two met in that dive bar down in Hackney and the carnage caused by the spec'd up Viewty. Well. It appears the general public thinks the phone is pretty special too, as it's sold out in Europe in less than a month.

All 200,000 units sent to 14 European countries disappeared from shelves in just three weeks, with waiting lists being recorded in every country.

Reg. datum: 11 maart 2007

@vinal16
Filpjes mogen een max resulutie van 640x480 hebben en moeten divx zijn.. avi wil niet altijd zeggen dat dat zo is (hoewel dat wel vaak zo is) dat kan dr dus voor zorgen dan je video niet wil afspelen.

Je zou AutoGK (auto gordian knot) kunnen gebruiken om je filmpje te verkleinen, kan je er gelijk ondertiteling bij zetten.

Uhhh ok..
Reg. datum: 19 maart 2004

Ik heb mn Viewty vandaag mogen ontvangen. 13e contract terug gestuurd naar GSMWeb, vandaag het toestel ontvangen :*)

Ik vind het dus nog vrij snel gegaan, gezien de verhalen over GSMWeb.. Wel moet ik opmerken dat het versturen van de track and trace link een beetje aan de late kant was. Het pakket was vrijdag op de post gedaan en vandaag kreeg ik pas de link.. 10 minuten nadat TNT aan de deur was geweest :P

Maar goed, ik laat het toestel even op temperatuur komen en dan ga ik hem eens opladen.

Case Shuttle SB83G5M || CPU Intel P4 524 3.06GHz @ 3.77GHz || Memory Kingston 1GB DDR PC3200 CL3.0 || Storage 2x Maxtor 250GB SATA300 || Optical Pioneer DVR111D || TV WinTV-PVR-500MCE || Video Asus GeForce 7300GT Silent 256MB || Input Trust KB-2950

Reg. datum: 14 september 2007

quote:
darkshadow83 schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:08:
Ik heb mn Viewty vandaag mogen ontvangen. 13e contract terug gestuurd naar GSMWeb, vandaag het toestel ontvangen :*)

Ik vind het dus nog vrij snel gegaan, gezien de verhalen over GSMWeb.. Wel moet ik opmerken dat het versturen van de track and trace link een beetje aan de late kant was. Het pakket was vrijdag op de post gedaan en vandaag kreeg ik pas de link.. 10 minuten nadat TNT aan de deur was geweest :P

Maar goed, ik laat het toestel even op temperatuur komen en dan ga ik hem eens opladen.
Ik heb dus ook zojuist de mail gehad dat hij vrijdag is verstuurd! _/-\o_

Woensdag ben ik vrij, dus kan hem dan pas bij het postkantoor afhalen.....

Hoe gaat de video out van de Viewty verlopen? Er is toch alleen een USB uitgang op de telefoon? Of is ook de standaard LG aansluiting aanwezig? Op de foto van deze kabel lijkt de aansluiting op de standaard aansluiting van LG

Reg. datum: 11 maart 2007

quote:
WLuciano schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:47:
Hoe gaat de video out van de Viewty verlopen? Er is toch alleen een USB uitgang op de telefoon? Of is ook de standaard LG aansluiting aanwezig? Op de foto van deze kabel lijkt de aansluiting op de standaard aansluiting van LG
via een apparte kabel met tv out die je los moet kopen.. deze zal vast wel binnenkort verkrijgbaar zijn

Reg. datum: 15 juli 2007

quote:
randje schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:51:
Overigens is de orange aanbieding ook nog wel redelijk:
2 jaar orange 25 abonnement waarvan het 1e jaar 50% korting
¤0,- voor de viewty incl. 1gb
(algebra) = 450 euro voor toestel, 1gb en 2 jaar bellen.

deze aanbieding geldt tot ergens eind november, gewoon bij de orange shop of online
Hij is nog beter :P

Na 12 maanden downgraden naar Orange 20
Na 18 maanden naar Orange 15.

Totaalkosten: 360 euro voor simlockvrije Viewty :) en heel wat gratis beltegoed dat blijft staan tot het einde van je abonnement :)

Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com

Reg. datum: 06 februari 2004

quote:
Ngamer schreef op maandag 26 november 2007 @ 06:43:
[...]

Bizar, is de reso van je avi niet te hoog? (Hij mag maximaal 320x400 zijn) Dan speelt hij hem niet af. Om hem te verlagen, moet je even de DivX Converter software, die je kunt vinden op de CD, installeren; werkt prima bij mij =)

@timmo, oh zo, dacht eerst ff dat je een apart muziekscodering bedoelde, ben niet echt bekend met alle extensies =p Nog steeds zou ik het niet weten echter.... En inderdaad sluit je eerst een soort van afstandsbediening met microfoon + opneemknop + volumeregelaar _0_ aan, waarna je een 3,5mm headset er op aan kan sluiten (uiteraard is er daar ook één van meegeleverd).
De filmpjes die hij dan niet wil afspelen zijn filmpjes die ik zelf met de telefoon heb opgenomen. Een AVI van 640x384 speelt hij wel gewoon af maar als dit probleem weer begint dan krijg ik dus steeds de melding dat het is mislukt en kan ik ook geen foto's en video's meer maken. Het vreemde is dan dat hij geen AVI en die Divx demo van Adrenaline meer kan afspelen. 3gp en mp4 lukt dan nog wel. Wat er ook vaak nog gebeurt als ik dan een video of foto wil gaan maken dan zie je heel even het logo en dan springt hij weer terug naar het bureablad en dan is mijn bureaublad achtergrond weer het visje i.p.v. de foto die ik had gekozen. Nadat dit allemaal gebeurt is dan is mijn geheugenkaart ook niet meer te vinden. Heb ook alles al geprobeert zonder geheugenkaart en dan heeft hij nog steeds dit probleem.Wat raden jullie mij aan om te doen?

Back in business

quote:
Anix schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:21:
[...]

De filmpjes die hij dan niet wil afspelen zijn filmpjes die ik zelf met de telefoon heb opgenomen. Een AVI van 640x384 speelt hij wel gewoon af maar als dit probleem weer begint dan krijg ik dus steeds de melding dat het is mislukt en kan ik ook geen foto's en video's meer maken. Het vreemde is dan dat hij geen AVI en die Divx demo van Adrenaline meer kan afspelen. 3gp en mp4 lukt dan nog wel. Wat er ook vaak nog gebeurt als ik dan een video of foto wil gaan maken dan zie je heel even het logo en dan springt hij weer terug naar het bureablad en dan is mijn bureaublad achtergrond weer het visje i.p.v. de foto die ik had gekozen. Nadat dit allemaal gebeurt is dan is mijn geheugenkaart ook niet meer te vinden. Heb ook alles al geprobeert zonder geheugenkaart en dan heeft hij nog steeds dit probleem.Wat raden jullie mij aan om te doen?
Een harde reset... als dat mogelijk is op dit toestel :?

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

Reg. datum: 06 februari 2004

quote:
Pauluz schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:22:
[...]

Een harde reset... als dat mogelijk is op dit toestel :?
Kan wel de instellingen resetten, zou dit een harde reset zijn?

Heb de instellingen gereset en gelijk daarna mislukte het alweer om een AVI (die ik zelf heb gemaakt met de telefoon) te openen. Het toestel is voor de rest echt super maar dit blijf ik toch heel irritant vinden en het lijkt wel of ik de enige ben dus zou ik dan een mis productie uit de fabriek hebben?

Anix wijzigde dit bericht 26-11-2007 13:32 (38%)

Reg. datum: 15 juli 2007

Oh, en als je naar de Orangeshop gaat ook nog even vragen naar de speciale actie. Tot de25e kreeg je er een gratis 1Gb sd-kaart. Die is nu niet meer, maar nu kun je voor 29,95 accesoires erbij krijgen Specifiek naar vragen want 30 euro extra toestelkorting gaat niet meer lukken bij een gratis toestel.

Nu dus met gratis 2gb geheugenkaartje :P

Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com

Levertijd bij GSMstore.nl:

Onlangs heeft u bij ons de levertijd van de LG KU990 opgevraagd. De leverbaarheid van dit product is zojuist bevestigd door onze leverancier en staat hieronder afgebeeld.

LG KU990: levertijd onbekend, naar verwachting 28-12-2007

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Store.nl

Reg. datum: 07 oktober 2006

Ik heb de Viewty nu al bijna een week en ik moet zeggen, heerlijk toestel. Ik heb hem met een abbo van vodafone inclusief internet blox.
Ik heb wel een klein probleem, ik was namelijk van plan om vanaf het toestel mijn mail te checken en versturen via gmail.
Ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg het niet aan de praat. Hij kan niet verbinden met de telefoon. Ik kan wel gewoon via de browser om gmail maar dat is niet helemaal de bedoeling.
Kan iemand mij helpen met de instellingen voor gmail? Want ik vind dit best wel jammer.

Reg. datum: 17 januari 2003

Inmiddels heb ik dit toestel ruim een week in bezit verkregen bij een orange abonnement. Alleen ik weet niet wat de bevindingen zijn van andere eigenaren maar het kopieren (muziek) naar de LG toe is f****** traag. Ik heb het niet exact gemeten maar als je vergelijkt met mijn ipod nano heb ik eral 10 GB op zitten voordat de LG klaar is met 1 GB

Verder een zeer prima toestel. Ik heb verder geen last van de sms/qwerty bug.

weg met winter
Reg. datum: 30 april 2002

quote:
Tweak-U schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:31:
Inmiddels heb ik dit toestel ruim een week in bezit verkregen bij een orange abonnement. Alleen ik weet niet wat de bevindingen zijn van andere eigenaren maar het kopieren (muziek) naar de LG toe is f****** traag. Ik heb het niet exact gemeten maar als je vergelijkt met mijn ipod nano heb ik eral 10 GB op zitten voordat de LG klaar is met 1 GB

Verder een zeer prima toestel. Ik heb verder geen last van de sms/qwerty bug.
Tip: onder Phone settings -> Connectivity -> USB mode even 'mass storage' instellen, dan kun je je muziek gewoon door middel van sleur en pleur op je telefoon zetten. Gaat bij mij net zo snel als een gemiddelde usb-stick of externe harddrive.

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Even nog een opmerking, het valt mij op dat de batterij ontzettend snel leeg is. Nu heb ik gister energie besparing aangezet, was ik eerder vergeten, maar toch 1 dag maar met die batterij.. Of speel ik er teveel mee?? :P In de specificatie's vond ik dit : - Standby: max 434 uur.
- Spreektijd: tot 355 min.. Ben benieuwd hoelang ik er nu mee ga doen haha

O ja, en ook ik heb geen problemen met die door jullie eerder benoemde bug in de QUERTY functie. Ik heb zelfs gister nog geprobeerd om te zien of mijn scherm dan ook afsloot, maar bij mij gebeurde niets. Over de hoofdletters trouwens, er is een handig pijltje linksonderaan, 1 keer klikken en je hebt de hoofdletters :P

dominiqueske wijzigde dit bericht 26-11-2007 14:47 (31%)

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
dominiqueske schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:45:
Even nog een opmerking, het valt mij op dat de batterij ontzettend snel leeg is. Nu heb ik gister energie besparing aangezet, was ik eerder vergeten, maar toch 1 dag maar met die batterij.. Of speel ik er teveel mee?? :P In de specificatie's vond ik dit : - Standby: max 434 uur.
- Spreektijd: tot 355 min.. Ben benieuwd hoelang ik er nu mee ga doen haha

O ja, en ook ik heb geen problemen met die door jullie eerder benoemde bug in de QUERTY functie. Ik heb zelfs gister nog geprobeerd om te zien of mijn scherm dan ook afsloot, maar bij mij gebeurde niets. Over de hoofdletters trouwens, er is een handig pijltje linksonderaan, 1 keer klikken en je hebt de hoofdletters :P
Wat heb jij voor raar toetsenbord? ;) Bij mij is het toch echt QWERTY :P Maar het is toch vreemd dat in de nummerieke stand na een punt automatisch een hoofdletter komt, en in de QWERTY stand niet. Het is toch fijner als je gewoon lekker door kunt tikken.

Wat vinden jullie trouwens van de woorden die de telefoon zelf in de zin zet, bij mij heeft hij nog weinig zinnigs kunnen voorspellen.

Don't mess with the Fes

Jaja ik bedoelde ook QWERTY :P .. haha Maargoed ik snap je punt wel. Ik sms gewoon met t9, geen problemen mee, ik heb juist problemen met de QWERTY omdat ik alles verkeerd intyp haha, maar denk dat dat eerder een kwestie van gewennning is.

Reg. datum: 13 september 2004

@ hierboven,

Bij mij vult hij ook complete onzin aan mja het scheeld dat het al heel snel typt..

Na meer als een week in gebruik nog steeds super tevreden! Hoop alleen echt dat ze nog een firmware updat uitbrengen om de laatste puntjes op de i te mieteren.

Zal ze meteen goed doen kwa naam die ze nog niet bepaald erg hoog hebben volgensmij.. Teminste had nooit gedacht dat ik ook een LG zou kopen mja had geen keus omdat sony zo'n halve had uitgebracht :P

Join or beat me

aka SKYLLA

quote:
darkshadow83 schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:08:

same here, jammer genoeg was ik vannochtend niet thuis, maar hij wordt vandaag als het goed is nog een keer aangeboden, wou nog weggaan, maar blijf lekker thuis denk ik...

P4 D805, P5P800se, 6800GT256, 2gig MEM, 300Gb Sata, audigy2

Reg. datum: 17 oktober 2004

quote:
Anix schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:21:
[...]

Anix ik heb echt PRECIES hetzelfde als jou gehad, Alles Precies hetzelfde. En mijn viewty is inmiddels kapot, ik heb allemaal strepen over me beeld lopen ( groen paars blauw/dus kapot/ niets meer uit op te maken). Als ik jou was zou ik ASAP naar de winkel gaan, want het hoort gewoon niet, en een nieuwe eisen. ik heb met Vodafone gebeld, en het is nu in behandeling.
Mijn geheugenkaart herkende hij ook niet meer(pas na 4x aan en uit. of hij komt spontaan terug), en hij sprong terug naar het bureaublad, en ik hij loopt regelmatig vast bij filmpjes en dan krijg je een groen beeld.
Succes

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: