Reg. datum: 14 september 2007
Reg. datum: 14 september 2007
Lekker goedkoop dus. Maar dat is dan ook het enige waar GSMweb het van moet hebben......quote:Mick34 schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:09:
[...]
Ik heb hem via GSMweb.nl i.c.m. T-Mobile Relax 150 (1 jaar) voor 142 Euro. Dat komt neer op 12 x 19,50 (-3 x 9,75 korting eerste 3 maanden) + 142 Euro = 346,75
Net maar weer eens de klantenservice gebeld (met een enorme wachttijd). Het toestel zou namelijk vrijdag verstuurd worden. Krijg ik een of andere dooie lul aan de telefoon die zo te horen net wakker was en totaal niet klantvriendelijk.
"Ja, het toestel is niet op voorraad, dus dat zal de reden zijn dat die nog niet verstuurd is".
Maar waarom wordt mij dan beloofd dat hij vrijdag verstuurd zal worden? Ja, er zijn er vrijdag 284 binnengekomen, en die zijn allemaal verstuurd. Waarschijnlijk zat die van jou er niet bij. We hebben een nieuwe aanvraag gedaan, maar we hebben nog geen reactie gehad van de leverancier.
Ik vrees dat het voor mij nog weken gaat duren voordat ik mijn telefoon ga krijgen........ Om eerlijk te zijn had ik liever wat meer geld eraan uitgegeven, want dit gaat erg frustrerend worden.
Voor mensen die het toestel snel willen hebben. Koop hem dan niet bij GSMweb!