Ik heb nu al geruime tijd het Comfortpakket en ik mag rustig zeggen dat ik er geen spijt van heb.
(Knock on wood.)
Maar voordat de zaken liepen zoals ze normaal gesproken moesten lopen heb ik heel wat telefoonkosten gemaakt voor de helldesk, i.v.m. steken welke Alice had laten vallen.
Enfin, mailtje daarover gestuurd en het antwoord was dat ik maar een brief moest schrijven.
Dat heb ik gedaan met een claim voor iets meer dan ¤ 41 en netjes een kopie van de KPN telefoonnota bijgevoegd.
Resultaat? Zie onderstaande brief:
Enige tijd geleden heeft u schriftelijk bezwaar aangetekend tegen de volledige facturatie van uw abonnement. Dit omdat u gedurende een bepaalde periode geen of slechts gedeeltelijk gebruik van uw verbinding kon maken.
Wij begrijpen dat dit voor u enige ongemak heeft veroorzaakt en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.
Gesprekskosten die zijn voortgekomen uit het bellen naar de helpdesk zijn, conform de Algemene Voorwaarden, uitgesloten van vergoeding.
Om u tegemoet te komen zullen wij u een maand abonnementskosten ad ¤ 29,90 crediteren. U kunt deze vergoeding terugvinden op de eerstvolgende factuur.
Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Wel geïnformeerd, maar niet van dienst geweest.
Ik ga die helldesk dus
op mijn kosten nooit meer 3 dagen lang uitleggen wat provisioneren precies is.
Die scholing gaat Alice/ ingehuurde callcenter zelf maar fijn bekostigen.
Vanwege de goede werking (tot nu toe): 8 goede punten.
Vanwege slecht opgeleide helldesk: 3 slechte punten
Vanwege afhandeling van mijn klacht en niet begrijpend kunnen lezen: wederom 3 slechte punten.
Zo, dat lucht op.