Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb 2 maanden geleden Alice Easy aan laten sluiten op mijn KPN Belbudget aansluiting. Zo hoefde ik geen 69 euro aansluitkosten te betalen aan Alice. Ik bel nooit met vaste telefoon, alles via mobiel of Voipbuster. Dus ik wil KPN Belbudget nu opzeggen. Dit moet kunnen omdat je bij Alice geen vaste telefoonaansluiting nodig hebt.

Alice klantenservice is het met me eens dat dit kant, als ik maar aan KPN doorgeef dat ze niet de lijn moeten slopen, maar alleen het telefoonsignaal opheffen. Dus KPN gebeld, en die zeggen doodleuk dat als ik KPN Belbudget opzeg, dan automatisch de vaste lijn compleet gesloopt wordt. Ze kunnen hier niets aan veranderen om te zorgen dat Alice Easy blijft werken: als klant opzeggen = lijn slopen.

KPN zegt dat ik aan Alice moet vragen om dit onderling met KPN te regelen dat Alice op de lijn blijft, maar Alice zegt dat ik het zelf met KPN moet regelen, maar die kunnen/willen dit niet. Echt irritant dus. Ze verwijzen naar elkaar, maar geen van beide partijen regelt het. Hoe los ik dit op?

Scoobydoobydoo

quote:
Cassabassa schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:57:
Ik heb 2 maanden geleden Alice Easy aan laten sluiten op mijn KPN Belbudget aansluiting. Zo hoefde ik geen 69 euro aansluitkosten te betalen aan Alice. Ik bel nooit met vaste telefoon, alles via mobiel of Voipbuster. Dus ik wil KPN Belbudget nu opzeggen. Dit moet kunnen omdat je bij Alice geen vaste telefoonaansluiting nodig hebt.

Alice klantenservice is het met me eens dat dit kant, als ik maar aan KPN doorgeef dat ze niet de lijn moeten slopen, maar alleen het telefoonsignaal opheffen. Dus KPN gebeld, en die zeggen doodleuk dat als ik KPN Belbudget opzeg, dan automatisch de vaste lijn compleet gesloopt wordt. Ze kunnen hier niets aan veranderen om te zorgen dat Alice Easy blijft werken: als klant opzeggen = lijn slopen.

KPN zegt dat ik aan Alice moet vragen om dit onderling met KPN te regelen dat Alice op de lijn blijft, maar Alice zegt dat ik het zelf met KPN moet regelen, maar die kunnen/willen dit niet. Echt irritant dus. Ze verwijzen naar elkaar, maar geen van beide partijen regelt het. Hoe los ik dit op?
Ben benieuwd ik sta ook nog voor dit dilemma, de Alice helpdesk zei tegen mij dat ik gewoon mijn kpn abo kon opzeggen, over slopen van de lijn heb ik niets gehoord, al ben ik daar dus ook bang voor. Alice kan het blijkbaar wel voor je opzeggen als je ook telefonie bij ze afneemt :?

Asus P5B Deluxe E6600@3.25GHz 4Gb Ram 1Tb HDD Geforce 7600GT

quote:
Cassabassa schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:57:

KPN kletst m.i. maar wat.
Als jij Belbudget opzegt staat dat los van die andere overeenkomst tussen KPN en Alice op dezelfde lijn.
Dat 'slopen' moet je ook niet te letterlijk nemen, de kabels blijven echt wel in de grond hoor. :)

Ik heb nu al geruime tijd het Comfortpakket en ik mag rustig zeggen dat ik er geen spijt van heb.
(Knock on wood.)
Maar voordat de zaken liepen zoals ze normaal gesproken moesten lopen heb ik heel wat telefoonkosten gemaakt voor de helldesk, i.v.m. steken welke Alice had laten vallen.
Enfin, mailtje daarover gestuurd en het antwoord was dat ik maar een brief moest schrijven.
Dat heb ik gedaan met een claim voor iets meer dan ¤ 41 en netjes een kopie van de KPN telefoonnota bijgevoegd.
Resultaat? Zie onderstaande brief:

Enige tijd geleden heeft u schriftelijk bezwaar aangetekend tegen de volledige facturatie van uw abonnement. Dit omdat u gedurende een bepaalde periode geen of slechts gedeeltelijk gebruik van uw verbinding kon maken.

Wij begrijpen dat dit voor u enige ongemak heeft veroorzaakt en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.

Gesprekskosten die zijn voortgekomen uit het bellen naar de helpdesk zijn, conform de Algemene Voorwaarden, uitgesloten van vergoeding.
Om u tegemoet te komen zullen wij u een maand abonnementskosten ad ¤ 29,90 crediteren. U kunt deze vergoeding terugvinden op de eerstvolgende factuur.

Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Wel geïnformeerd, maar niet van dienst geweest. :(
Ik ga die helldesk dus op mijn kosten nooit meer 3 dagen lang uitleggen wat provisioneren precies is. :)
Die scholing gaat Alice/ ingehuurde callcenter zelf maar fijn bekostigen.

Vanwege de goede werking (tot nu toe): 8 goede punten.
Vanwege slecht opgeleide helldesk: 3 slechte punten
Vanwege afhandeling van mijn klacht en niet begrijpend kunnen lezen: wederom 3 slechte punten.

Zo, dat lucht op. d:)b

Scoobydoobydoo

quote:
Geduld schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:39:
Dat 'slopen' moet je ook niet te letterlijk nemen, de kabels blijven echt wel in de grond hoor. :)
tsja ze zullen echt de kabels niet uit de grond trekken maar een patch verwijderen van een LSA verdeler is snel gedaan :o
Maar goed ik ga het er maar op wagen, bijna 10 euro in de maand kpn spekken waar ik nauwelijks gebruik van maak is ook zonde geld.

gjs wijzigde dit bericht 02-07-2008 18:48 (16%)

Asus P5B Deluxe E6600@3.25GHz 4Gb Ram 1Tb HDD Geforce 7600GT

Round en around again

quote:
PCMedic schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:44:
[...]

Ben eigenlijk best wel jaloers op je internet snelheid. :+

Moet je eens mijn resultaten zien. Sinds 1 juli 08 is mijn Alice easy geactiveerd en ik ben direct terug geschopt naar de Stone age.

[afbeelding]

[afbeelding]

Na enkele uren te hebben getwijfeld of ik alles wel goed had aangesloten, had ik maar besloten om de klantenservice te bellen. De medewerker die ik aan de lijn kreeg was een beetje verbaast over de snelheid. Ze konden helaas niks voor mij betekenen en nu moet ik maar afwachten of de technische dienst het op kan lossen.
Jeetje, da's inderdaad nog erger. Ik ben aan het klagen omdat ik 4 weken zonder veel problemen stabiel met 750-850 Kb/s kon downloaden en nu met een super onstabiele lijn zit als het warm weer is. Vandaag was het ook weer hopeloos. Lekker "toevallig" dat sinds de onweersbuien van vanmiddag (waarbij de temperatuur van 33 naar 20 graden is gegaan) het modem weer online kan blijven langer dan 2 minuten aan één stuk. Het zal niet aan Alice liggen, maar onderweg gaat iets goed mis...

Asus A6Va

Reg. datum: 05 januari 2003

Ik wil graag overstappen naar Alice (internet+telefonie). Ik heb nu Planet ADSL comfort en deze loop per 4 september af. Klopt het dat ik eerst mijn bestelling bij Alice moet plaatsen (bijv. via shopadsl.nl), wachten op een bevestiging van Alice en dan pas Planet moet opzeggen?

Of moet ik gewoon aanhouden wat op de Alice site staat:
quote:
Let op! Als u ook voor bellen met Alice heeft gekozen en u wilt uw huidige nummer behouden, dient u uw abonnement pas op te zeggen als de Alice verbinding opgeleverd is. Doet u dat niet dan is de kans groot dat Alice uw huidige telefoonnummer niet kan verhuizen. Indien uw huidige telefoonlijn een standaard KPN lijn is (analoog of ISDN) zegt Alice het abonnement voor u op. In dat geval hoeft u dus niets te doen.
Dus bestellen en de rest doet Alice, of is dit alleen van toepassing wanneer ik via alice.nl bestel?

quote:
gjs schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:47:
[...]

tsja ze zullen echt de kabels niet uit de grond trekken maar een patch verwijderen van een LSA verdeler is snel gedaan :o
Maar goed ik ga het er maar op wagen, bijna 10 euro in de maand kpn spekken waar ik nauwelijks gebruik van maak is ook zonde geld.
Mocht er - wat ik niet geloof - onverhoopt een onderbreking van je ADSL plaatsvinden, dan is Alice je aanspreekpunt.
Alice moet dan op haar beurt KPN aanspreken over die Alice -> KPN overeenkomst om het ADSL-signaal te vervoeren naar jouw adres.
Daar heb jij dus verder geen werk meer van.

@ Denan
quote:
denan schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:32:
[...]

Dat is inderdaad een vreemde, maar hoe kom je erbij dat Alice VOIP-poorten zou blokkeren? Dat doen ze namelijk niet :)
[...]
Denan,

Een tijd terug heb ik jullie deze vraag gesteld en toen zei je ook al dat Alice geen poorten blokkeert. Hoe kan je dan verklaren dat mijn Asteriskcentrale spontaan weer werkte toen Alice van de lijn was en XS4ALL er op. Het enige dat verder veranderd is, is de router en die heeft het de eerste 6 weken prima gedaan en verder waren er ook geen problemen mee.

Reg. datum: 19 september 2000

Let op:

Een aantal dagen geleden kon ik naar het buitenland bellen via 0900 nummers zoals deze op televergelijk.nl staan. Per vandaag kreeg ik een "onbekend nummer" toon.

Nadat ik contact heb opgenomen met de helpdesk van Alice kreeg ik te horen dat deze nummers nu allemaal geblokkeerd zijn en dat ik van hun pakket (internationaal bellen) gebruik MOET maken. Helaas voor mij valt het land niet onder de "gratis" landen en heb ik dus niets aan dat pakket. Ik heb dan ook per direct tijdens dit gesprek met de helpdesk mijn contract opgezegd en ga nu op zoek naar een andere provider.

Als je afhankelijk bent van dit soort 0900 nummers moet je dus ver weg blijven van Alice. Ze kunnen te allen tijden de toegang simpelweg blokkeren en je dwingen via hun lijnen te bellen. Ik zit hoe dan ook voorlopig vast tot eind volgende maand (2 dagen te laat, vandaag de blokkering van kracht) vast aan Alice.

Ik ga nu op zoek naar een headset om voorlopig via VOIP te bellen totdat ik op een normale provider over ben. Heeft iemand nog tips waar ik dit soort nare trucjes niet voor mijn neus krijg?

update: het nummer van de klantenservice van UPC is ook geblokkeerd! Ik kan niet via mijn huidige Alice telefonie abonnement naar UPC bellen om daar te informeren naar hun beleid aangaande 0900 nummers.

Goldme wijzigde dit bericht 02-07-2008 21:29 (8%)

Reg. datum: 17 september 2003

quote:
hjm229 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:10:
@ Denan

[...]

Denan,

Een tijd terug heb ik jullie deze vraag gesteld en toen zei je ook al dat Alice geen poorten blokkeert. Hoe kan je dan verklaren dat mijn Asteriskcentrale spontaan weer werkte toen Alice van de lijn was en XS4ALL er op. Het enige dat verder veranderd is, is de router en die heeft het de eerste 6 weken prima gedaan en verder waren er ook geen problemen mee.
Dat moet dan een configuratiefout in de router zijn geweest, Alice heeft echt geen poorten in een blocklist staan.
quote:
Goldme schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:04:
Let op:

Een aantal dagen geleden kon ik naar het buitenland bellen via 0900 nummers zoals deze op televergelijk.nl staan. Per vandaag kreeg ik een "onbekend nummer" toon.

Nadat ik contact heb opgenomen met de helpdesk van Alice kreeg ik te horen dat deze nummers nu allemaal geblokkeerd zijn en dat ik van hun pakket (internationaal bellen) gebruik MOET maken. Helaas voor mij valt het land niet onder de "gratis" landen en heb ik dus niets aan dat pakket. Ik heb dan ook per direct tijdens dit gesprek met de helpdesk mijn contract opgezegd en ga nu op zoek naar een andere provider.
Het bovenstaande klopt niet, alleen carrier preselects zoals tele2 werken standaard niet. Wellicht heb je een block staan op 0900-0909-0906 nummers?
Note: op de werking van die doorkiesnummers kan geen enkele garantie gegeven worden, vaak zijn dat partijen die niet echt heel erg lang bestaan.

denan wijzigde dit bericht 02-07-2008 22:21 (44%)

quote:
denan schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:19:
[...]

Dat moet dan een configuratiefout in de router zijn geweest, Alice heeft echt geen poorten in een blocklist staan.

[...]

Het bovenstaande klopt niet, alleen carrier preselects zoals tele2 werken standaard niet. Wellicht heb je een block staan op 0900-0909-0906 nummers?
Note: op de werking van die doorkiesnummers kan geen enkele garantie gegeven worden, vaak zijn dat partijen die niet echt heel erg lang bestaan.
Volgens de helpdesk staan de blokkering niet aan. Ik kan hun helpdesk wel bereiken maar dat zal wel het geval zijn bij blokkering van die nummers.

Gisteren kon ik die nummers wel bellen overigens.

De nummers waar ik heen bel zijn actief en bereikbaar. Getest via mijn mobiele telefoon.

De helpdesk heeft expliciet aangegeven dat ze die nummers actief blokkeren.

--- verwijderd ---

evdm wijzigde dit bericht 03-07-2008 09:00 (97%)

http://fon.gethost.nl/

Goedemorgen,

Ik heb dus begin juni Alice aangevraagd online met daarin de mededeling dat ik mijn nummer mee wil nemen. Ik zit bij Surfen&Bellen van Hetnet. Ik krijg rond 10 juni een brief met daarin de mededeling dat ik moet wachten op een opdrachtsbevestiging (binnen 2 weken) en maar met een nieuw nummer wordt aangesloten. Ik dus de servicedesk van alice bellen om te vragen hoe dat zit. En toen werd er aangegeven dat het goed zat en dat ik binnen 2 weken een bevestiging krijg....... Helaas tot op heden geen bevestiging. Ik dus weer bellen met de servicedesk en zij vertellen mij dat ik gewoon een nieuw nummer krijg en dat ik zelf Surfen&Bellen op moet zeggen. Ik gaf aan dat haar collega 2 weken geleden mij wat anders vertelde. Dat is dan fout en daar zat je dan......
Ik moet dus de brief voor 16 juli de deur uit doen om zo per 16 augustus opgezegd te worden. Maar goed iemand ervaring of het dan nog mogelijk is om het nummer mee te nemen. Die vrouw gaf aan dat KPN het nummer maar vrij moest geven. Maar ja als het langer dan 16 aug. moet zijn krijg ik dan niet het probleem dat hetnet mij contractueel nog een jaar langer vasthou...

Iemand nog tips???

quote:
Goldme schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:35:
[...]

Volgens de helpdesk staan de blokkering niet aan. Ik kan hun helpdesk wel bereiken maar dat zal wel het geval zijn bij blokkering van die nummers.

Gisteren kon ik die nummers wel bellen overigens.

De nummers waar ik heen bel zijn actief en bereikbaar. Getest via mijn mobiele telefoon.

De helpdesk heeft expliciet aangegeven dat ze die nummers actief blokkeren.
Zou je je klantnummer + de nummers die je niet meer kunt bellen eens kunnen emailen naar dtvpilot@xmsnet.nl. Ik ben wel vanaf morgen op vakantie, maar dit is wel een erg vreemd verhaal :)

quote:
denan schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:24:
[...]

Zou je je klantnummer + de nummers die je niet meer kunt bellen eens kunnen emailen naar dtvpilot@xmsnet.nl. Ik ben wel vanaf morgen op vakantie, maar dit is wel een erg vreemd verhaal :)
Mag ik vragen wat je precies met die gegevens wil doen? Wat heeft xmsnet met Alice te maken (aan je email adres te zien ben je of een klant of een werknemer)?

Een nummer die ik niet kan bellen is bijvoorbeeld de UPC helpdesk: 0900-2233777

Vanochtend ook geprobeerd en het nummer was nog steeds geblokkeerd. Afgezien van dit nummer: de helpdesk van Alice heeft expliciet aangegeven dat ze nummers van aanbiederes zoals Belbob, Belstunt en al die andere 0900 aanbieders blokkeren (tot eergisteren waren deze nummers niet geblokkeerd).

Goldme wijzigde dit bericht 03-07-2008 10:14 (4%)

Reg. datum: 01 april 2008

quote:
Denan schreef

Alice supportpages online
De supportpagina's zijn vandaag online gegaan.. ze zijn te vinden achter de klantenservice knop:
http://support.alice.nl/index.html
Mocht je ideeën hebben voor toevoegingen/updates.. dan kun je dat hier posten.. Ik zal zorgen dat het bij de juiste mensen uitkomt.
Ik zou het wel kunnen waarderen als er een rubriek storingen/werkzaamheden te vinden was op de Alice site (scheelt ook weer drukte op de helpdesk ; )

Ik heb even met mijn ouders gebeld: bij hun Alice telefonie abonnement werken de nummers wel.

Ik heb net met de helpdesk nogmaals aan de telefoon gezeten en heb te horen gekregen dat Alice idd overgaat tot blokkering van 0900 nummers als er naar hun mening te vaak gebruik wordt gemaakt daarvan (> 50 keer volgens de helpdesk).

Nu is het idd zo dat ik wat vaker aan de telefoon heb gezeten de afgelopen maand in verband met huwelijksvoorbereidingen in het buitenland. De afgelopen maanden heb ik toch wel flinke kosten gemaakt met bellen en de facturen zijn altijd netjes betaald (200 - 300 euro per maand). Ik snap echter niet hoe Alice op deze wijze nummers voor mij blokkeert. De factuur van deze maand zou in de lijn van de andere facturen moeten zijn. De laatste afschrijving is op 24 juni gebeurd en we zijn nu slechts 11 dagen verder in de maand dus de factuur zal niet al te hoog moeten zijn.

Het lijkt er dus op dat Alice voor mij aan het bepalen is hoevaak ik gebruik mag maken van 0900 nummers. Nu weet ik dat er meer aanbieders zijn die overgaan tot blokkering als klanten hoge facturen hebben omdat ze bang zijn dat de klant de factuur niet kan betalen. De grens die Alice hanteert is wel van een beduidend lager niveau zo te zien.

Heerlijk Helder

quote:
Vhond schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:52:
[...]

Ik zou het wel kunnen waarderen als er een rubriek storingen/werkzaamheden te vinden was op de Alice site (scheelt ook weer drukte op de helpdesk ; )
Heb je überhaapt gekeken?
Wat staat er op de allereerste pagina, als eerste subkopje onder de titel?

"Hoe vol je leven ook is, voor bier is er altijd plaats".
Graast mee met DeePeeCee - M'n eigen DPCH! - Drink wel eens bier..

The Power Within
Reg. datum: 15 augustus 2003

quote:
Goldme schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:13:
[...]

Mag ik vragen wat je precies met die gegevens wil doen? Wat heeft xmsnet met Alice te maken (aan je email adres te zien ben je of een klant of een werknemer)?

Een nummer die ik niet kan bellen is bijvoorbeeld de UPC helpdesk: 0900-2233777

Vanochtend ook geprobeerd en het nummer was nog steeds geblokkeerd. Afgezien van dit nummer: de helpdesk van Alice heeft expliciet aangegeven dat ze nummers van aanbiederes zoals Belbob, Belstunt en al die andere 0900 aanbieders blokkeren (tot eergisteren waren deze nummers niet geblokkeerd).
Hij werkt bij XMS, maar heeft ook inzicht in Alice systemen. (Meer dan ik iig :P)

Ik denk dat Alice de nummers blokkeerd als blijkt dat iemand te veel belt, voor zijn eigen bescherming. Je ziet wel eens van die "hacks" dat je blijkbaar een paar honderd uur in de maand naar korea belt op een 0900 nummer van 5 euro per minuut. Ik denk dat het vooral daarvoor is. :)

Hoe je dit kan oplossen weet ik eigenlijk niet... zal het vrijdag eens vragen bij collega's :P

Mojo wijzigde dit bericht 03-07-2008 12:28 (20%)

quote:
Goldme schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:12:
Het lijkt er dus op dat Alice voor mij aan het bepalen is hoevaak ik gebruik mag maken van 0900 nummers. Nu weet ik dat er meer aanbieders zijn die overgaan tot blokkering als klanten hoge facturen hebben omdat ze bang zijn dat de klant de factuur niet kan betalen. De grens die Alice hanteert is wel van een beduidend lager niveau zo te zien.
Hmmm het is ook meer uit bescherming van de klant. Zo ken ik een aantal gevallen waarbij er niet zo'n lock op zat en de zoon des huizes voor 4k+ euro in een maand verbelde naar 0906 lijnen.

quote:
denan schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:08:
[...]

Hmmm het is ook meer uit bescherming van de klant. Zo ken ik een aantal gevallen waarbij er niet zo'n lock op zat en de zoon des huizes voor 4k+ euro in een maand verbelde naar 0906 lijnen.
Als dit een eenmaal was voorgekomen dan zou ik het begrijpen. Dit belgedrag is echter al een aantal maanden aan de gang. Waarom zouden ze nu na 6 maanden besluiten ineens tot blokkering over te gaan? Dit is een duidelijk repeterend patroon.

Ik vind het weinig getuigen van klantvriendelijkheid. Als ze een probleem vermoeden dan kunnen ze dat ook wel rechtsreeks bij mij vermelden alvorens over te gaan op blokkering. Ik kan dan aangeven dat ze die nummers moeten blokkeren. Door dit gedrag zit ik nu met meer dan verdubbelde belkosten omdat ik niet meer van die nummers gebruik kan maken en gedwongen ben mijn mobiele telefoon te gebruiken.

Moet kapot
Reg. datum: 14 december 2001

quote:
djeejdjeej schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:02:
[...]

Jeetje, da's inderdaad nog erger. Ik ben aan het klagen omdat ik 4 weken zonder veel problemen stabiel met 750-850 Kb/s kon downloaden en nu met een super onstabiele lijn zit als het warm weer is. Vandaag was het ook weer hopeloos. Lekker "toevallig" dat sinds de onweersbuien van vanmiddag (waarbij de temperatuur van 33 naar 20 graden is gegaan) het modem weer online kan blijven langer dan 2 minuten aan één stuk. Het zal niet aan Alice liggen, maar onderweg gaat iets goed mis...
De modem die ik heb, is overigens ook erg warm. Vraag me af of dit normaal is. De Motorola modem die ik bijv. van @home had, was hooguit lauw van temperatuur. Maar ik kan gelukkig nog met deze internetsnelheid mijn mail controleren. Youtube of andere dergelijke sites die meer snelheid nodig hebben, zijn niet vooruit te branden.

Weet iemand overigens hoelang de technische dienst van Alice er normaal over doet om een probleem op te lossen? Ik heb wel een groffe indicatie van de klantenservice gekregen (5 a 10 werkdagen), maar zal toch de tijdsperiode in de praktijk willen weten.

Te koop: Asus F3JP Core2Duo T5600, 2048MB, Hitachi160GB 5400RPM HD, ATi X1700

quote:
PCMedic schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:08:
[...]

De modem die ik heb, is overigens ook erg warm. Vraag me af of dit normaal is. De Motorola modem die ik bijv. van @home had, was hooguit lauw van temperatuur. Maar ik kan gelukkig nog met deze internetsnelheid mijn mail controleren. Youtube of andere dergelijke sites die meer snelheid nodig hebben, zijn niet vooruit te branden.

Weet iemand overigens hoelang de technische dienst van Alice er normaal over doet om een probleem op te lossen? Ik heb wel een groffe indicatie van de klantenservice gekregen (5 a 10 werkdagen), maar zal toch de tijdsperiode in de praktijk willen weten.
Hangt van het probleem af.. ligt het in het domein van BBNED dan is 5-10 werkdagen meestal wel te halen. Ligt het daarbuiten (bvb probleem in het KPN deel van een wijkcentrale) dan kan het langer duren.
add: die 1616 kan btw aardig warm worden .. maar dat maakt voor het functioneren niets uit.

denan wijzigde dit bericht 03-07-2008 20:59 (4%)

Sluuut pred 24y 255d 23h 55m
Reg. datum: 16 februari 2003

Ik ga overstappen naar XS4All. Ik word helemaal gestoord van het dynamic ip.. helaas Alice goodbye :)

Mocht iemand nog de full admin rights op het modem willen:
admin/bb@l1cE322

Sluuut wijzigde dit bericht 04-07-2008 22:59 (28%)

[PRE] Asian.Backdoor.Sluts.9.XXX.DVDRip.XviD-Pr0nStarS

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws