Hoofdcategorieën
Topicacties

Alice DSL: nieuwe provider, nieuwe ervaring - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 85 86 87 88 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 januari 2007

chicoboy zou ik aanraden om een switchje te kopen, zet naast je modem, doe daar lekker het draadje van Alice in en dan een draad naar je computer, mag zo lang zijn als je wilt (tot 100 meter).

bedankt, dus dan gaat de cross van alice in de ene kant van de switch en de normale ethernet aan de andere kant en dan door naar de pc?

thanks again!!

ps hoe ziet zo'n switch er eigenliujk uit? ik kom bij verschillende apparaten uit als ik het google

Reg. datum: 20 mei 2004

quote:
morpheus schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:22:
[...]

hoezo vind je het vreemd dat je nu 760kb meer haalt? Wat had je verwacht?
nee sorry je begrijpt me verkeerd :+ ik bedoel nu haal ik maar 760 ipv van 820 :P

Reg. datum: 03 oktober 2003

quote:
chicoboy schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:33:
ps hoe ziet zo'n switch er eigenliujk uit? ik kom bij verschillende apparaten uit als ik het google
Een switch kan allerlei vormen en uitvoeringen hebben.
Meestal hebben ze 5 of 8 poorten, dat moet voldoende zijn voor thuisgebruik.

Prijzen varieeren uiteraard maar voor ¤ 15 heb je al een prima switch.
Zie de pricewatch van Tweakers: KLIK

Lees de draad voordat je blaat!

Reg. datum: 22 oktober 2006

Hmmm, kan niet gebeld worden.... Ik woon bij Arnhem. Jullie ook last van?

Reg. datum: 19 maart 2005

quote:
yspriem schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:11:
Hmmm, kan niet gebeld worden.... Ik woon bij Arnhem. Jullie ook last van?
Is zo opgelost-ik bel je zo :)

Ik vind deze switch heel mooi, lekker stevige kwaliteit en niet zo'n plastic doosje:
http://www.netgear.com/Pr...esktopSwitches/FS105.aspx
Ik heb er zelf de GS105 van, die is Gigabit, maar dat is naar je modem toe niet nodig omdat je daar natuurlijk zowiezo aan een theoretisch maximum van 20Mbit zit.

De Cross gaat dan inderdaad van modem naar switch, en dan een andere kabel naar je vaste computer. Macs zijn overigens over het algemeen heel schappelijk met cross en niet crosskabels, die werken eigenlijk wel met alles (dacht ik zo.)

quote:
remmelt schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:29:
Ik vind deze switch heel mooi, lekker stevige kwaliteit en niet zo'n plastic doosje:
http://www.netgear.com/Pr...esktopSwitches/FS105.aspx
Ik heb er zelf de GS105 van, die is Gigabit, maar dat is naar je modem toe niet nodig omdat je daar natuurlijk zowiezo aan een theoretisch maximum van 20Mbit zit.

De Cross gaat dan inderdaad van modem naar switch, en dan een andere kabel naar je vaste computer. Macs zijn overigens over het algemeen heel schappelijk met cross en niet crosskabels, die werken eigenlijk wel met alles (dacht ik zo.)
cool, dank je wle!!

en nu?

quote:
w.d schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:39:
Bij mij zit er in de meterkast een dikke kabel (+- 2cm doorsnede) die vanuit de grond komt en eindigt in een kastje (met het logo van KPN erop) met 2 telefoonaansluitingen. Ik neem aan dat dat het ISRA-punt is (duh... :P ). Ik zie geen 4-polige draadjes o.i.d.
Zal wel komen doordat ik in een vrij nieuw huis woon.
Dat klopt, de KPN evolueert ook zo af en toe :+

IS/RA varianten:
http://www.mxstream.nl/support/Uitvraag/stekkerdoos.jpg

Sonata I, TG530-U22, P35C-DS3R, E8200, Kingston HyperX1333 DDR2, RPTRRAID0+750SF1, XFX GF7800 GTX, NEC-7170s, Dell Dual2007FP DVI, Ultra FX K&M

en nu?

quote:
Het is wel een wat ouder product... ik kocht hem in 2000 al.. maar ik ben het eens. Het swiched als de nete!. De stalen behuizing orgt voor een goede koeling (passief), dus performance (niet dat het erg heet wordt in een 10/100 workgroupswitch van deze tijd..

Een goedkoop, maar zeker prettig werkend alternatief is de Level-One serie met Gbit poorten. De performance valt zeker neit tegen voor die prijs

Sonata I, TG530-U22, P35C-DS3R, E8200, Kingston HyperX1333 DDR2, RPTRRAID0+750SF1, XFX GF7800 GTX, NEC-7170s, Dell Dual2007FP DVI, Ultra FX K&M

Leuk swiebert. Maar na alice gebeld te hebben: u moet de splitter verwijderen. nummer is nu geporteerd. Heb ik nu gedaan en kan nog steeds niet gebeld worden. Wel bellen. Swiebert, wat is je nummer dan bel ik jou wel...;) Heeft het iets te maken met draadjes die verwisseld moeten worden? heb ik hier iets van gelezen.

Born to Ride

Wat een grafbedrijf, echte amateurs,
dag 10 zonder internet en maar blaten dat de td eraan werkt.
Valt mij flink tegen van BBned
Gelukkig komt telfort eraan.

Alice? Alice? Who the fuck is Alice?
neem nooit Alice

Reg. datum: 06 september 2006

Aanmelden
Begin oktober online Alice besteld. Na 3 weken nog geen reactie dus toen maar eens Alice gebeld. De verkoopdesk heeft toen de aanmelding alsnog ingesteld.

Installatie
Eerst een hoop gezeur gehad met KPN monteurs die niet kwamen opdagen op de afgesproken tijdstippen of onaangekondigd voor de deur bleken te hebben gestaan terwijl er niemand thuis was. Na een week of twee heen en weer bellen met KPN en Alice stond er opeens weer een KPN monteur onaangekondigd voor de deur. Toevallig was mijn vriendin thuis. De KPN man zei niet te begrijpen waarom hij precies langs moest komen en vertrok na vijf minuten met de mededeling dat hij het even zou bekijken op de centrale. Een kwartier later belde hij weer aan en deelde mee dat 'het' werkte...

's Avonds modem aangesloten volgens handleiding. Internet werkte. Bellen naar andere nummers ook. Volgende dag Alice gebeld en gevraagd wat mijn telefoonnummer was. Dat werd toen doorgegeven door de helpdesk (vreemd trouwens dat dat nergens in de brieven werd vermeld). Gebeld worden werkte nu ook.

Snelheid
Zowel bedraad met de crosskabel rechtstreeks op het modem als wireless achter een Asus router viel de snelheid enorm tegen. Met name in het weekend en 's avonds. Overdag kwam de snelheid niet boven de 1 mbps, 's avonds niet boven de 0,5 mbps. Alice gebeld hierover. Volgens hun ligt het aan mij. Ik heb of een slechte kabel gebruikt (die van hun ...) of mijn PC zit vol met spyware en virussen (no way, de 2 weken oude laptop met meest actuele NOD32, Windows Defender is 100% zeker virus en spyware vrij).

Rekening
Op mij mijn rekening blijkt Talk4free international in rekening te worden gebracht. Op mijn vraag hoe dat erop komt (en wat dat is) krijg ik van Alice het antwoord dat ik dat besteld zou hebben. Ik weet zeker dat ik het niet heb besteld en verzoek Alice het te crediteren. Er wordt gemeld dat dat niet kan omdat ik het zelf besteld heb. Als ik daar problemen mee heb moet ik maar een brief schrijven. Op mijn antwoord dat het toch wel vreemd is dat ik moeite moet gaan doen als zij een fout maken, wordt geantwoord dat 'het nu eenmaal zo werkt'.

Gezien het al bovenstaande heb ik mijn abonnement na drie weken maar opgezegd. Het bedrag dat ze van mijn rekening afschrijven laat ik storneren. Ik wacht met belangstelling de verdere onwikkelingen af...

Alice = WAARDELOOS

Reg. datum: 01 november 2000

quote:
thijlklerkx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:15:
[...]

Ik probeer niemand opendns op te dringen ;) ( voor het geval je dat dacht :) )

En geloof het of niet, 't stelletje prutsers heeft haar zaakjes nog steeds niet op orde :(
Weer gebeld met de helpdesk ( beetje pushen die lui! ), ze hadden van de technische dienst van alles doorgekregen om het toch weer te laten werken ( in het modem inloggen met user en user, kiezen voor quick start, alice PPPoA, next, store en dan laten rebooten. ) maar dat werkte niet...

Toch wel behoorlijk raar dat dat zo lang moet duren.

Op de vraag hoelang het nog ging duren antwoorde mevrouw:
"Ja dat is voor ons een vraag en voor sommigen een weet, maar die weten het nu ook niet"
Houd ik er iig nog een mooie quote aan over :D
Nou idd dat probleem zit ik nu dus ook mee, al sinds vorige week maandag (nu dus al 10 dagen :()
3x hebben ze een ticket aangemaakt voor mij en 3x was het ticket niet terug te vinden, er zitten daar toch een stel prutsers, verder is de technische dienst van hun een extern bedrijf lijkt het want ze kunnen er niet achteraan bellen :S

Ervaringen HoppyF met Alice

maandag 27 augustus:
Bestelling geplaatst via de website (ik heb nog KPN telefonie + een werkende ADSL2+ via een BBned provider)
maandag 27 augustus:
Automatische bevestiging van de order per email
vrijdag 31 augustus:
Per gewone post een ontvangstbevestiging ontvangen met de gegevens die ik met de bestelling heb ingevuld. Levertijd ongeveer vier weken staat in de brief. Definitieve activeringsdatum volgt binnen 2 weken.

vrijdag 7 september:
Een email ontvangen van Alice met een annuleringsbrief in PDF formaat

vrijdag 14 september:
Een email ontvangen met PDF brief. Wederom een ontvangstbevestiging (de 2de!!) met verkeerde info erin. Er wordt gesproken dat men mijn huidige telefoonnummer wil beeindigen en dat ik een nieuw nummer van Alice krijg.
Het genoemde nummer is niet juist en bestaat zelfs niet. Het is een netnummer met een abonneenummer wat met "000" begint.
Alice is dus helemaal de weg kwijt!

zaterdag 15 september:
De brief die gisteren per email was verstuurd nu per gewone post ontvangen.
Daarna gebeld met de Alice KS.

zaterdag 15 september:
Excuses van Alice per email vanwege de verkeerd verstuurde 2de opdrachtbevestiging.
Wel een snelle reactie van Alice op mijn email van gisteren.

maandag 17 september:
Email + PDF brief ontvangen van Alice.
Deze keer dat de order op mijn verzoek was geannuleerd.
Dat is echter niet juist, ik heb niet geannuleerd en wil mijn order gewoon uitgevoerd zien.
Waarschijnlijk is deze actie het gevolg van de verkeerd verstuurde tweede ontvangstbevestiging.
Toch maar weer een email retour naar Alice om te voorkomen dat mijn eerste order geannuleerd wordt.

dinsdag 18 september:
De derde ontvangstbevestiging ontvangen.
(per email + PDF), gewone brief zal wel morgen binnen komen met de post. Is al vaker zo gegaan.

woensdag 19 september:
Vandaag per post de brief ontvangen die gisteren al met de email was gekomen. Was te verwachten.
Ook een email ontvangen met de excuses en de mededeling dat men het gaat uitzoeken waarom ik zoveel ontvangstbevestigingen krijg.

zaterdag 22 september:
Nog geen bericht van Alice over wat er mis gegaan is.
Wel heb ik in de Alice Lounge (website van Alice) gekeken. Daar staat dat mijn activeringsdatum 19-9 zou moeten zijn. Dit datum is voorbij en er is niets gebeurd.
Toch maar even gebeld met de KS. De datum zou nu 26-9 moeten zijn. Ik verwacht de komende dagen/week dus wat actie. De modem moet ook nog binnenkomen.

dinsdag 25 september:
Een email ontvangen van Alice.
De eerder genoemde activeringsdatum van 19-9 (Alice Lounge) en 26-9 (telefonisch klantenservice op 22-9) kloppen niet.
Volgens de email wordt het nu 16 oktober (jawel!).

donderdag 4 oktober:
Na een tijdje van relatieve rust heeft Alice haar excuses aangeboden voor de vertraagde/verkeerde levering. De activeringsdatum kan helaas niet worden vervroegd en blijft op 16 okt. staan.
Men verzekerd mij ook dat de modem op tijd zal arriveren. (we zullen wel zien)

vrijdag 5 oktober:
Een "mannetje" van KPN belt mij (op mijn mobiel) dat hij graag op 16 oktober in de middag wil langskomen om mijn lijn 'door te meten'.
Ik zeg: ik heb al jaren ADSL, moet dat? Ja, het is een lijnmeting. Vooruit dan maar. Kan geen kwaad, kan hij meteen kijken of de lijn goed werkt.

maandag 8 oktober:
Eindelijk dan de langverwachte brief (per email) met de bevestiging van de activeringsdatum.
Er staat echter wel een fout in, het genoemde telefoonnummer is niet mijn nummer maar een niet-bestaand telefoonnummer. Mijn oude KPN nummer moet echter wel geporteerd worden, ik wil geen nieuw nummer van Alice.
Weer een email sturen....

vrijdag 12 oktober:
Geen antwoord op mijn email, en nog geen modem ontvangen.
De activeringsdatum van 16 oktober komt wel dichtbij.
Toch maar even mijn "oude" Copperjet 816-2P modem aangesloten.
En.... het werkt! mijn lijn is dus al actief.

zaterdag 13 oktober:
Het modem van Alice komt eindelijk binnen, is nog compleet ook.
Hij doet het meteen na het aansluiten, er hoeft niets ingesteld te worden. Pluspunt voor Alice deze keer.

dinsdag 16 oktober:
De langverwachte dag (na 6 weken wachten).
KPN (contracter) man komt langs, kijkt even rond, vraag of je modem is aangesloten. Antwoord: ja.
Gaat even iemand bellen om de lijn te controleren en gaat vervolgens weer weg.
Er is niets aangesloten, veranderd of doorgemeten. Snel verdiend door KPN.

Dan maar even de Alice Lounge bekijken. Jawel hoor ... het werkt ... NIET.
Kan wel inloggen maar zie verder niets. Er staat een tekst 'selecteren' maar als ik daar op klik gebeurt er niets, ik moet dan weer inloggen.

Verder nog geen nummerherkenning, inkomende nummers kan ik niet zien, uitgaand kan men mijn nummer niet zien. Da's lekker wel...
Verder weet ik mijn eigen (Alice) nummer niet. Niet zo belangrijk maar toch.

donderdag 18 oktober:
Alice begint (eindelijk) wakker te worden.
Ik kan vandaag zowaar inloggen op de Alice Lounge en zie er ook nog wat. Mijn email is zelf te kiezen en kan ik later webmail lezen.
Ik het het email adres niet nodig maar toch handig. Ik kon bovendien nog mijn voornaam als emailadres kiezen. (zeg maar hoppy@alice.nl), hoppy heet ik natuurlijk niet echt!

vrijdag 9 november:
Na een tijdje van relatieve rust heeft Alice weer een blunder begaan...
Ik krijg vandaag een activeringsbericht dat ik over ruim een week aangesloten wordt!!
Ik ben echter al 3 weken aangesloten.
Dat gaat weer lekker. Weer bellen.
Ja meneer, dat klopt niet. (nee, dat snap ik ook wel). Annuleer die activering maar.
Maar hoe zit het met mijn nummerportering? daar zit ik al ruim 3 weken op te wachten.
Uhhhh.... kan ik niet vinden....
Ik zal het in orde maken meneer ...
Nou dat hoop ik dan maar want dit geklungel word ik wel zat.

zaterdag 22 december:
De afgelopen weken ben ik regelmatig in contact met Alice (via telefoon of email) of de lopende problemen op te lossen.
Er blijken nog steeds twee orders open te staan (ipv één), één van die order wordt door Alice geannuleerd maar dit staat nog wel open.

De facturen kloppen niet, ook daar krijg ik teveel gefactureerd nl. kosten voor een nieuwe lijn waar ik niet om gevraagd heb. Ook zag ik gisteren dat ik nog een factuur krijg voor de tweede order. Nog gekker natuurlijk want ik heb maar één lijn van Alice in gebruik.
Ook daar moet ik weer achteraan.

Het "goede" nieuws is dat ik vandaag van KPN een brief kreeg waarin staat dat mijn telefoonlijn wordt opgeheven en mijn nummer wordt overgezet naar de nieuwe provider. Dit per 27 december.
Het duurt dus maar liefst ruim 2 maanden (!!!!) eerdat mijn nummer geporteerd gaat worden.
De totale doorlooptijd komt dus op 4 maanden uit. (eind augustus besteld, eind december nummer geporteerd).
Ik ben hier niet bepaald tevreden over ondanks het feit dat internet e.d. goed werkt.

Born to Ride

gefeliciteerd,

ik heb Alice na 3 dgn zonder inet na activeringsdatum in gebreke gesteld (10-12-2007) en nu nog geen internet.
Alice is ruk en ik ben er ook ingetrapt, helaas. Maar ben geenszins van plan om mij te laten gebruiken als (betalende) betatester (als ik genaaid wil worden, dan wel door mijn vrouw.) .
Intussen Telfort aangevraagd, waar ik iets meer vertrouwen in heb.

neem nooit Alice

quote:
hdpaddy schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:07:
gefeliciteerd,

ik heb Alice na 3 dgn zonder inet na activeringsdatum in gebreke gesteld (10-12-2007) en nu nog geen internet.
Alice is ruk en ik ben er ook ingetrapt, helaas. Maar ben geenszins van plan om mij te laten gebruiken als (betalende) betatester (als ik genaaid wil worden, dan wel door mijn vrouw.) .
Intussen Telfort aangevraagd, waar ik iets meer vertrouwen in heb.
Even een tip:
Als je van Alice af wilt komen moet je er wel voor zorgen dat je de gemaakte afspraken door Alice schriftelijk bevestigd krijgt. Als je dat niet doet loop je de kans dat je langer moet betalen dan nodig is en dat de 1 maand opzegtermijn ongewenst door Alice verlengd wordt.

Geeft Alice je aan waarom je geen internet hebt?
Als het een storing is zou het snel opgelost moeten kunnen worden. Ik zou ook niet graag dagen zonder internet willen zitten.

Reg. datum: 09 november 1999

quote:
HoppyF schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:39:
[...]

Even een tip:
Als je van Alice af wilt komen moet je er wel voor zorgen dat je de gemaakte afspraken door Alice schriftelijk bevestigd krijgt. Als je dat niet doet loop je de kans dat je langer moet betalen dan nodig is en dat de 1 maand opzegtermijn ongewenst door Alice verlengd wordt.
Ook iets waar ik nog weer extra achteraan moet. Heb zelf telfort ook al aangevraagd en kon telefonisch blijkbaar opzeggen bij Alice (iets wat ik al vreemd vind, maargoed wel makkelijk). Nog gevraagd of ik een bevestiging zou krijgen, maar so far nog niet gehad. Mag hopen dat ie deze kant op komt, anders nogmaals bellen.
Reg. datum: 12 december 2004

Sinds December heb ik Alice Internet. De aansluiting verliep vlekkeloos, maar nu na 3 weken is opeens mijn internetverbinding down. Sinds afgelopen vrijdag kan de PPP connection geen verbinding krijgen. Zo te zien zijn er meer mensen die dit probleem ervaren.
Opzich vind ik het niet zo'n probleem als de verbinding er sporadisch een dag uitligt. Wel vervelend, maar niet onoverkomenlijk. Na het bellen met de helpdesk blijkt dat dit probleem moet worden doorgezet naar de technische dienst van Alice. Ze wisten me ook nog vrolijk te melden dat het wel tot 5 werkdagen kan duren. Omdat de technische dienst niet werkt op zon en feestdagen kan het in mijn geval wel twee weken duren gezien de kerstdagen er aan komen. 5 Werkdagen geen internet verbinding vind ik al onaccaptabel, maar tot 2 weken vind ik gewoon absurt. In alle jaren dat in Internet heb van verschillende providers ben ik er nooit langer dan een dag down geweest.
Ik zit er hard over te denken om Alice weer op te zeggen.

+Update+

Sinds vanmorgen is de verbinding weer actief. Voorlopig nog geen Provider switch dus.

NPV8 wijzigde dit bericht 24-12-2007 09:23 (4%)

Born to Ride

quote:
HoppyF schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:39:
[...]

Even een tip:

Geeft Alice je aan waarom je geen internet hebt?
Als het een storing is zou het snel opgelost moeten kunnen worden. Ik zou ook niet graag dagen zonder internet willen zitten.
Betalen voor iets wat ik niet gehad heb, dacht het niet. Ik heb een in gebreke stellings brief verstuurd (aangetekend met ontvangst handtekening), ik heb een standaardmodem, met standaard instellingen die steeds (al 14 dgn) de status `attempting to connect` heeft. er is een ticket aangemaakt, welke 5 werkdgn duurt 8)7 |:( en ik heb alle tijdstippen wat ik verbeld heb met hun helpdesk bijgehouden.
Men heeft nog tot de 27ste de tijd om mij online te krijgen en dan rot ik ze de deur uit wegens wanprestatie (ik ben al fair genoeg geweest), die schoften.
Neuh, deze jongen gaat niet betalen.

neem nooit Alice

quote:
hdpaddy schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:25:
Neuh, deze jongen gaat niet betalen.
Volgens mij moet j Alice juridisch gezien eerst formeel in gebreke stellen plus een termijn geven om het probleem te verhelpen. weet niet of je met een telefoonlog sterk genoeg staat.

Bijzondere albumtracks, rarities, oldies en leuke actuele hits. Je hoort het op .: musicfreakradio :. !

Reg. datum: 28 maart 2004

Ik heb Alice op 20-11 besteld
KPN is geweest op 13-12
En op 14-12 heb ik alles ingestoken en het werkte.
En dat terwijl het eigenlijk pas op 18-12 in zou gaan.
Werkt perfect.
Ze waren alleen mijn nieuwe telnummer door tegeven.
1 telefoontje en het was opgelost.
Alleen de Alice lounge voor de rekening optehalen werkt nog altijd niet.
Voor de rest werkt het perfect.
Dus het kan wel :)

quote:
willem99 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 20:41:
Ik heb Alice op 20-11 besteld
KPN is geweest op 13-12
En op 14-12 heb ik alles ingestoken en het werkte.
En dat terwijl het eigenlijk pas op 18-12 in zou gaan.
Werkt perfect.
Ze waren alleen mijn nieuwe telnummer door tegeven.
1 telefoontje en het was opgelost.
Alleen de Alice lounge voor de rekening optehalen werkt nog altijd niet.
Voor de rest werkt het perfect.
Dus het kan wel :)
Dit snap ik niet. Als KPN op de 13-de komt dan werkt het toch ook op die zelfde dag?
Je hebt het over een nieuw telefoonnummer, je laat je oude telefoonnummer blijkbaar niet porteren. Daar zit nu bij mij precies een flink probleem, ik wacht daar al weken op.

De rekening zal bij jou nog niet werken omdat je net pas aangesloten bent, na een paar weken is de rekening pas beschikbaar, daarvan krijg je ook een email.

Reg. datum: 31 juli 2006

@HoppyF: Als ex-KPN IPB-er: Alice werkt hier ook, ben alleen bang dat ik mijn oude nummer kwijt ben... mijn 'vrienden' van de KPN hebben blunder op blunder begaan en mijn nummer laten verdwijnen... Ik heb de hoop al opgegeven, bij KPN zegt men: de computer zegt dit... dus... kansloze lui daar bij de KPN.

ivo-nl wijzigde dit bericht 26-12-2007 10:15 (3%)

Ik kan nog steeds niet gebeld worden. heb nog steeds tijdelijk nummer. ben daar wel bereikbaar maar zou oude nummer houden maar ondanks dat a zegt dat nummer geporteerd is nog steeds tijdelijke nummer. morgen maar weer bellen.

en email wil de deur niet uit. kan niet mailen naar anderen en wel naar mezelf. ook vreemd

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 85 86 87 88 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: