DRAMA
Begin oktober alice aangevraagd, pas huis gekocht, sleutels op 15nov, verhuizing op 17nov.
Bij aanvraag een ingangsdatum geselecteerd voor 16nov.
So far so good...Brief en alles kwam en ik zou 16 nov worden aangesloten.
Echter...ik hoorde niks en geen modem. Ik bellen en bleek dat KPN nog "iets" moest doen, ik hoefde niet thuis te blijven, waarsch. iets in de wijkcentrale. Volgende activeringsdatum 23 nov.
Modem 22 nov. ontvangen, 23 nov. niks, geen internet.
Inmiddels heb ik dat nog steeds niet en ik heb letterlijk elke dag lopen bellen met de zeer vriendelijke, moeilijk om boos op te worden vanwege hun lieve stemmetjes, doch technisch onervaren dames van Alice.
De antwoorden varieerden steeds, maar kwamen erop neer dat er iets (signaal) vanuit de netwerkbeheerder ofzo niet goed was.
Afgelopen donderdag echter uit het niets had ik in de avond ineens internet op volle snelheid, alles leek goed, maar na 20 minuten viel die alweer weg (ik kreeg dns van bbeyond, klopt dat?) en nog steeds geen antwoord op de 1e call van vorige week maandag naar de td.
Gisteren kreeg ik te horen dat er response was gekomen op de call en dat die nu ligt bij BBNED vanwege signaal gedoe en ik maar weer daarop moet wachten. Ook grappig dat ze zeggen "Wacht tot einde van de week en als er dan niks is veranderd bel terug", want als je terugbelt en ze doen een update van je call, kan je weer tot maandag wachten omdat de td niet in het weekend werkt.
Ik ben er een beetje schijtziek van nu en heb me voorgenomen om, als deze week niks veranderd de boel maar te cancellen.
Vind et wel jammer, blijkbaar heeft iemand die donderdag iets GOEDS gedaan, maar dat gewoon weer ongedaan gemaakt en niemand kan mij enige duidelijkheid geven hierover. Komt natuurlijk ook dat ik pas na 5 kan bellen vanwege werk en dat td al "weg" is volgens Alice.
Kan je eigenlijk wel iemand van de td spreken als je dat eist??
Do You Believe In A God That Satisfies
Do You Believe In A God That Opens Eyes
Do You Believe In A God That Tells You Lies
Or Do You Believe In Me ? ...