Mijn toestel was eerst ook T-Mobile branded, en ik vind inderdaad ook dat T-Mobile erg lang wacht met de firmware updates. Ook een van de voornaamste redenen waarom ik 'm ge-debrand hebquote:
Reg. datum: 13 juni 2001
Hehehe,quote:ArnoudBM schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:30:
[...]
Door te kijken bij de software-info (Zie eerste page hoe je dat doet). Bij mij staat er zelfs T-MOB-INT genoemd. Maar je zou uit de firmware-versie ook kunnen halen of ie branded is. Dat staat er bijvoorbeeld bij de lijsten van eSato bij.
[...]
Je bedoelt toch niet de drie lampjes die het licht regelen voor video en zaklantaren![]()
[...]
Jazeker, ik vermoed uit China
Ik bedoel echt een 3 als cijfer .. heb er even een foto van gemaakt

Reg. datum: 12 november 2003
Wat lelijk...
Gigabyte P35-DS4, E6750@3.6ghz + Scythe Infinity, 4x1GB Crucial BallistiX Tracer PC-6400 @ 4-4-4-9, Club3D 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB Raid0, Antec P182, Seasonic 500 watt
Reg. datum: 27 mei 2008
Zal waarschijnlijk wel Engeland zijn, maar je vindt "3" ook bijv. in Oostenrijk en enkele Aziatische landen.
Reg. datum: 13 juni 2001
Als ik hem da debrandden, kan ik dan ook weer met de laatste updates mee doen. Of is het niet verstandig om hem te debranden als het toestel uit een ander land komt?quote:MarlyS schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:18:
Dit is het logo van de provider "3" en dan is je telefoon idd uit een ander land, n.l. een van de landen, waar "3" actief is (uitsluitend met UMTS).
Zal waarschijnlijk wel Engeland zijn, maar je vindt "3" ook bijv. in Oostenrijk en enkele Aziatische landen.
standaart had ik de oudste firmware er op 1st.
nu staat die R1DA038 er op is al stukken beter. mijne is vodafone branded
is die nieuwste niet ergens los te downloaden ofzo en zelf te flashen want vodafone schiet echt niet op met die updates. de laaste van hun is uit december vorig jaar.
iemand tips.?
Check mijn Celica PC: .: intel C2D e6700@3GHz :: Asus Striker Extreme :: 2GB Corsair pc8500 :: XFX GF8800GTX XXX :. ::10890 3Dmarks 2006 v1.1(non oced):: .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.
toch hoop ik soon op die nieuwste firmware want die schijnt de phone nog sneller te laten werken
update: yup jah ik heb de prepaid
BruceLee wijzigde dit bericht 14-07-2008 01:31 (4%)
Check mijn Celica PC: .: intel C2D e6700@3GHz :: Asus Striker Extreme :: 2GB Corsair pc8500 :: XFX GF8800GTX XXX :. ::10890 3Dmarks 2006 v1.1(non oced):: .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.
Reg. datum: 03 oktober 2004
Die '3' is een gsm netwerk aanbieder in de UK. Ik herkende het logo.quote:Henkpaulus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:04:
[...]
Hehehe,
Ik bedoel echt een 3 als cijfer .. heb er even een foto van gemaakt
[afbeelding]
De K850i is trouwens vanaf nu te koop met Vodafone prepaid voor 150 euro met 10 euro beltegoed
Leolinedance wijzigde dit bericht 13-07-2008 23:55 (12%)
Reg. datum: 23 januari 2008
Je kan via verschillende aanbieders je telefoon upgraden/debranden en unlocken, zo heb ik mijne (van t-mobile) al 2 keer keer geupdate. Koste me wel 2 keer 10 euro maar werdt er wel sneller/beter op (merkbaar).quote:toch hoop ik soon op die nieuwste firmware want die schijnt de phone nog sneller te laten werken
Had laatst wel een maandje 1000 smsjes gratis, was een proef maar dat is nog niet afgelopen afaik. Bovendien is het natuurlijk gek dat ik mijn in en outbox niet meer kan bereiken.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Reg. datum: 14 oktober 2004
Reg. datum: 06 december 2000
SE-update-kreng uninstallen
Flash opnieuw downloaden + installen
SE-update-kreng installen
Bidden.
SC Destiny -- VII.770
't laatste was ik vergetenquote:Stinger_ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:39:
Flash uninstallen
Bidden.
Reg. datum: 15 maart 2007
Heb niet de nieuwste firmware maar R1FA035. Laat het maar zo om problemen te voorkomen.
Nog een paar maanden en dan snel verkopen, hopelijk wordt de c905 betaalbaar.
Ben benieuwd!
Koffie met thee is minder lekker.
Gewoonlijk is de UI voor de meeste SE telefoons hetzelfde dus je zou eens kunnen kijken.
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
{\/}/-\[) [_[ \/(-© Niet elke mening mag dezelfde waarde dragen- MaDLiVe "Turn off your mind, relax, and float downstream'- OLP .||. Healthy in Paranoid Times .||. Our Lady Peace .||.
tot welke god moet ik bidden, ik heb alles deinstalled en daarna weer geinstalleerd.. met tussen flash en update service een reboot.... ben bang dat ik een oud xp apparaatje uit de kast moet trekken...quote:Stinger_ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:39:
Flash uninstallen
Bidden.
Reg. datum: 15 januari 2008
Reg. datum: 23 januari 2008
Ik zou tot de telefoon-god bieden... Echter ben ik bang dat je computer niet in het placebo effect van bidden trapt.quote:tot welke god moet ik bidden
Ik heb eigelijk in mijn telefoon historie erg veel SE's gehad maar de k850i is eigelijk de eerste SE waar ik zoveel problemen mee heb. Mijne is nu ook voor de 3de keer weg. En heb ook duidelijk gemaakt dat ik graag iets anders wil.quote:Faulheitsiegt schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:04:
Wéér B.R.O.D...Wéér opsturen. En nu maar hopen op een nieuw toestel. (3e keer reparatie)Voor mij nooit meer een S.E.
Doet trouwens niets aan het feit af dat ik het een ontzettend gaaf toestel vind, jammer dat er zoveel bugjes in zitten. Teveel opties en eigelijk toch gewoon te traag. Speel wat muziek op de achtergrond af en het toestel is opeens bagger traag. Dat had ik in het jaar 2008 eigelijk niet meer verwacht. Volgens mij deed de k750i dat nog netter.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© Niet elke mening mag dezelfde waarde dragen- MaDLiVe "Turn off your mind, relax, and float downstream'- OLP .||. Healthy in Paranoid Times .||. Our Lady Peace .||.
Reg. datum: 06 december 2000
Vaag..quote:ikke4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:34:
[...]
tot welke god moet ik bidden, ik heb alles deinstalled en daarna weer geinstalleerd.. met tussen flash en update service een reboot.... ben bang dat ik een oud xp apparaatje uit de kast moet trekken...
Draai zelf Vista Ultimate, update service tool gewoon 'out-of-the-box' geinstalleerd en alles werkt.
SC Destiny -- VII.770
Reg. datum: 24 april 2007
ben echt benieuwd of jij er firmware (R1FA035) op gaat krijgen.
ik heb paar dagen geleden nog geprobeerd te updaten via die sony update app. maar nog geen neiuwe firmware.
Is R1FA035 nu wel te verkrijgen dan ?