Gathering of Tweakers

Quicksearch
hallo mensen,

het is een mooi toestel!. ik heb nu best veel fotos gemaakt. en wil deze op mijn pc zetten met de telefoonmodus. maar ik probeer het nu al dagen. maar het lukt me niet! ik snap het denk ik niet. ik doe het via editors en dan bestanden. en dan met die pijltjes. maar ik zie geen fotos op mijn computer. weet iemand dit mischien?

zou fijn zijn.

mvg

Afternaft

Datakabel wel in orde? Bestandsoverdracht aangeklikt op je mobiel zodra je hem verbindt met de pc :?

En dan naar verwisselbare Schijven. Zoiets moet het wel doen denk.

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

Gamertag: ijskonijn81

quote:
psvrulezzz schreef op woensdag 05 december 2007 @ 03:19:
hallo mensen,

het is een mooi toestel!. ik heb nu best veel fotos gemaakt. en wil deze op mijn pc zetten met de telefoonmodus. maar ik probeer het nu al dagen. maar het lukt me niet! ik snap het denk ik niet. ik doe het via editors en dan bestanden. en dan met die pijltjes. maar ik zie geen fotos op mijn computer. weet iemand dit mischien?

zou fijn zijn.

mvg
Dat klote ericsson programma gebruik ik ook niet, als je je telefoon via Bestandsoverdracht verbindt (dat vraagt je telefoon als je de kabel erin jast), krijg je gewoon 2 extra schijfstations (eentje voor het telefoongeheugen en eentje voor de memorystick), en dan is het gewoon een kwestie van kopieren en plakken.

quote:
Duuvel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:50:
[...]

Dat klote ericsson programma gebruik ik ook niet, als je je telefoon via Bestandsoverdracht verbindt (dat vraagt je telefoon als je de kabel erin jast), krijg je gewoon 2 extra schijfstations (eentje voor het telefoongeheugen en eentje voor de memorystick), en dan is het gewoon een kwestie van kopieren en plakken.
hallo. ja in de handleiding staat dat via de telefoonmodus de beste optie is. om bestanden over te dragen. als ik de map van telefoongehuegen open dan zie ik ook geen fotos in die map als ik verder doorklik. nouja het zal wel! ik zal het wel ff uitzoeken. Maar dit is een minpunt van sony. Ik vond het met nokia pc suite veel simpeler. dat was kabel erin en hij laadde de fotos automatisch op pc. erg handig..

quote:
psvrulezzz schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:23:
[...]

hallo. ja in de handleiding staat dat via de telefoonmodus de beste optie is. om bestanden over te dragen. als ik de map van telefoongehuegen open dan zie ik ook geen fotos in die map als ik verder doorklik. nouja het zal wel! ik zal het wel ff uitzoeken. Maar dit is een minpunt van sony. Ik vond het met nokia pc suite veel simpeler. dat was kabel erin en hij laadde de fotos automatisch op pc. erg handig..
In de map van geheugenkaart stond ook niks?
Ik had ook zoiets van: hey waar zijn m'n foto's?
Bleek dat de telefoon dus standaard de foto's op de geheugenkaart zet, terwijl ik dat nergens heb aangegeven.

Ik had hiervoor ook een nokia, het is even kwestie van even wennen :)

ijskonijn wijzigde dit bericht 05-12-2007 10:57 (5%)

quote:
Duuvel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:56:
[...]

In de map van geheugenkaart stond ook niks?
Ik had ook zoiets van: hey waar zijn m'n foto's?
Bleek dat de telefoon dus standaard de foto's op de geheugenkaart zet, terwijl ik dat nergens heb aangegeven.

Ik had hiervoor ook een nokia, het is even kwestie van even wennen :)
ja klopt idd :P . maar de fotos op de geheugenkaart. hoe kopieer jij die dan van de geheugenkaart nar je pc?
alvast bedankt :9

Java Apprentice

Gewoon met de kabel & de telefoon in telefoonmodus.
Je mag dan kiezen: via het SE-progsel of via de verkenner.
Ook ik ben voormalig Nokia-adept: kort wennen is het devies ;)
Il Cuore Sportivo

Weet iemand of je ook het volume van het gesprek harder kunt zetten? Kan het nergens terug vinden... zowel op de telefoon als in het boekje.
Of ik ben gewoon scheel. :P
Mmmmike the TV

Bij m'n k550i kan je tijdens het gesprek het volume omhoog zetten door die knoppen op de zijkant te gebruiken waar je normaal ook het volume mee regelt. Idem voor de k850i lijkt me :)

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Reg. datum: 02 januari 2006

Ik weet dat je tijdens het gesprek de knopjes aan de zijkant (in- en uitzoomen bij camera) kunt induwen en dan wordt t harder of zachter.. Maar bij instellingen weet ik het niet :P

edit:hmm... je was me net iets voor :X

lucash wijzigde dit bericht 05-12-2007 15:52 (14%)

quote:
psvrulezzz schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:23:
[...]

ja klopt idd :P . maar de fotos op de geheugenkaart. hoe kopieer jij die dan van de geheugenkaart nar je pc?
alvast bedankt :9
Gewoon in Massaopslagmodus, je krijgt dan 2 schijfstations erbij bij "Deze Computer", eentje is het telefoongeheugen, de andere is de geheugenkaart (bij mij heet die met het telefoongeheugen G: en de geheugenkaart H:)

Is het eigenlijk mogelijk om van een T-Mobile versie de Firmware te updaten? Gisteren geprobeerd maar deed weinig, staat: blijf de C-toets ingedrukt houden maar ik heb 5 miinuten zo gezeten, deed helemaal niks :/

ijskonijn wijzigde dit bericht 05-12-2007 16:24 (18%)

Reg. datum: 30 september 2007

ik heb 3 dagen geleden een mailtje gestuurd naar hi met een aantal vragen. Misschien kunnen jullie ook wat vragen beantwoorden , heb namelijk nog niks ontvangen van Hi.
quote:
Beste hi, mijn vraag heeft betrekking op jullie abonnementen. ik wou graag weten of het mogelijk was om de betaling van het abonnement op een andere rekening over te zetten wanneer ik zelf 18 jaar ben. is het dus mogelijk om het contract eerst op naam van mijn ouder te zetten en wanneer ik zelf 18 wordt de betaling overgezet kan worden naar mijn eigen rekening? daarnaast heb ik nog een vraag over Nummerbehoud. ik heb nu een vodafone prepaid aansluiting, als ik een telefoon bestel met een hi abonnement dan kan ik mijn huidige nummer (van vodafone) meenemen naar mijn nieuwe Hi abonnement? zo ja, hoe gaat dat in zijn werking? als laatste vraag, kan ik voor service of het afsluiten van een verzekering voor mijn telefoon ook terecht bij een primafoon filiaal, of moet ik per se bij een Hi service point zijn? Met vriendelijke groeten

quote:
reAaa schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:00:
ik heb 3 dagen geleden een mailtje gestuurd naar hi met een aantal vragen. Misschien kunnen jullie ook wat vragen beantwoorden , heb namelijk nog niks ontvangen van Hi.

[...]
Dat moet geen probleem zijn dat je je rekeningnummer om laat zetten in die van jouw. Ik heb het zelfde gedaan bij telfort dus ik zou niet weten waarom dat niet kan bij HI.
Als je een nieuw abbonement aflsluit bij hi kun je gewoon aan geven dat je nummbehoud wil. Dan moet je wat gegegevens over je ouwe simkaart(Vodafone) inleveren en dan regelen zij de rest

R and B bedankt, ik ga dan vanavond waarschijnlijk de besteling plaatsen onder de naam van mijn ouder.

Reg. datum: 02 januari 2006

Volgens mij kun je ook jouw rekeningnummer erbij zetten en op de naam van je ouders het bao zetten. Dat had ik bij m'n vorige abo bij vodafone. Op m'n vaders naam en mijn rekeningnummer erbij. Geen probleem. Maar ik weet niet hoe het bij hi is geregeld.

(nevermind, zelf gevonden)

LittleWhiteDog wijzigde dit bericht 05-12-2007 21:32 (96%)

Het overschrijven naar je eigen naam enz kost 52.50 bij HI.
En nummerbehoud kan makkelijk.

quote:
Blondjuh85 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:35:
52,50?!?! wat een mafketels daar bij Hi :|

quote:
Blondjuh85 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:35:
stel ik wil het rekeningnummer veranderen van bijv mijn vader naar dat van mij (wnr ik 18 wordt) dan kost dit mij een extra 52,50?? dan laat ik liever het contract de volle 2 jaar op mn vaders naam staan dan dat ik 52,50 moet betalen om het over te zetten naar mijn rekening.

quote:
reAaa schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:17:
[...]

stel ik wil het rekeningnummer veranderen van bijv mijn vader naar dat van mij (wnr ik 18 wordt) dan kost dit mij een extra 52,50?? dan laat ik liever het contract de volle 2 jaar op mn vaders naam staan dan dat ik 52,50 moet betalen om het over te zetten naar mijn rekening.
Ja want dan wordt het toch automatisch naar jou naam geschreven, omdat het naar jouw rekening moet hebben ze jou naam nodig en niet de naam van je vader.
Vind het ook bullshit hoor.. :/

:)
quote:
Duuvel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:23:
[...]

Gewoon in Massaopslagmodus, je krijgt dan 2 schijfstations erbij bij "Deze Computer", eentje is het telefoongeheugen, de andere is de geheugenkaart (bij mij heet die met het telefoongeheugen G: en de geheugenkaart H:)

Is het eigenlijk mogelijk om van een T-Mobile versie de Firmware te updaten? Gisteren geprobeerd maar deed weinig, staat: blijf de C-toets ingedrukt houden maar ik heb 5 miinuten zo gezeten, deed helemaal niks :/
ok dank je wel. ik zal eens kijken. hopelijk werkt het. dat van dat updaten weet ik niet eerlijk gezegd. je kunt eens kijken op sony. ik vind het alleen zo irritant dat dat fotos inladen zo moeilijk gaat :P . nokia heb ik betere ervaringen, maarja die maken dan ook niet zulke mooie telefoons als de k850i. je moet er wat voor over hebben he ;)

quote:
psvrulezzz schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:23:
:)
[...]
ok dank je wel. ik zal eens kijken. hopelijk werkt het. dat van dat updaten weet ik niet eerlijk gezegd. je kunt eens kijken op sony. ik vind het alleen zo irritant dat dat fotos inladen zo moeilijk gaat :P . nokia heb ik betere ervaringen, maarja die maken dan ook niet zulke mooie telefoons als de k850i. je moet er wat voor over hebben he ;)
Ik mis misschien wat, maar ik snap niet wat er zo moeilijk is. Je sluit het aan, geeft aan in welke modus de telefoon moet communiceren met de PC, daarna is het een kwestie van copy paten. Foto's die je zelf maakt, staan btw vaak niet in de map "Pictures", maar in de fotocamera map "DCIM" ofzo.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

oké dan via gewoon updaten vond em nog niets, dan maar handmatig gedaan via de PC en lukte het wel...

quote:
Duuvel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:23:
[...]
Het is mij helaas ook nog niet gelukt met mn T-Mobile branded K850i :(

EDIT: Wat ik me trouwens nog afvroeg... wanneer je een firmware update uitvoert, gaan dan al je bestanden en instellingen verloren? dus ook foto's, mp3's etc?

Luusje1987 wijzigde dit bericht 06-12-2007 02:08 (16%)

quote:
Luusje1987 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 01:48:
[...]

Het is mij helaas ook nog niet gelukt met mn T-Mobile branded K850i :(

EDIT: Wat ik me trouwens nog afvroeg... wanneer je een firmware update uitvoert, gaan dan al je bestanden en instellingen verloren? dus ook foto's, mp3's etc?
Nee, al je instellingen en bestanden blijven bewaard :)

ZorBiX wijzigde dit bericht 06-12-2007 06:21 (7%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws