Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 68 69 70 71 last
Reageer Nieuw TopicKleine opmerking ivm de openingspost: de hyperlink achter "Luminious Green voorkant" is verkeerd ... 
Reg. datum: 07 december 2003
Reg. datum: 07 december 2003
streaming instellingen staan op panudefaultaccount, computer dus. en met dataacount bedoel je onder telefoonbeheer? zoja dan staat alles goed. Maar hij doet het nietquote:R and B schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:17:
[...]
Heb je bij streaminginstellingen al wel je computer geselecteerd? En als dataaccount dan een leeg account selecteren/aanmaken.
Huh? Hij is overal goed te krijgen hoor!quote:XyritZz schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:23:
Na 3 maanden op een wachtlijst voor een groene K850i begin ik het toch beu te raken. Reclame maken voor een telefoon en deze dan niet fatsoenlijk leveren gaat er bij mij niet in, dus ik ga wat anders zoeken, en dat zal denk ik geen SE zijn.
Sony Ericsson K850. Daar ben je!
Reg. datum: 17 juli 2006
Bij streaming instellingen moet je niet de PAN default account selecteren maar de naam van je computer. Dit nieuwe account komt er automatisch bij als je een PAN verbinding hebt gemaakt met de computer. Onder Pan default account komt dan je computernaam met een bluetooth symbool ervoor.quote:nfsu schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:09:
[...]
streaming instellingen staan op panudefaultaccount, computer dus. en met dataacount bedoel je onder telefoonbeheer? zoja dan staat alles goed. Maar hij doet het niet
En je moet geen account maken onder telefoonbeheer maar onder het kopje Internetinstellingen. Daar staat dan 'verbinden via' en onder dat kopje moet je een leeg account aan maken.
Kan je de driver posten die jij hebt gebruikt voor je bluetooth dongle?quote:R and B schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:25:
[...]
Bij streaming instellingen moet je niet de PAN default account selecteren maar de naam van je computer. Dit nieuwe account komt er automatisch bij als je een PAN verbinding hebt gemaakt met de computer. Onder Pan default account komt dan je computernaam met een bluetooth symbool ervoor.
En je moet geen account maken onder telefoonbeheer maar onder het kopje Internetinstellingen. Daar staat dan 'verbinden via' en onder dat kopje moet je een leeg account aan maken.
Reg. datum: 28 september 2007
Reg. datum: 28 september 2007
Heb het al die tijd over het hoofd gezien hahaquote:LittleWhiteDog schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:52:
Kleine opmerking ivm de openingspost: de hyperlink achter "Luminious Green voorkant" is verkeerd ...
Sinds dat ik de K850i in bezit heb, heb ik nog maar weinig keren het toestel gebruikt om te fotograferen. Met de W800i fotografeerde ik regelmatig, maar ik denk dat ik nu zo weinig fotografeer komt vanwege het seizoen. Vaak is de zon achter de wolken of schijnt de zon maar zit ik voor mijn studie in een lokaal. Dus tja, dan schiet het ook niet op enzo
Ben in ieder geval zeer tevreden met de muziekspeler. Blijf het wel jammer vinden dat het scherm vlekgevoeliger is dan bij mijn W800i het geval was. Maar ach, heb ik een eigen bezigheidstherapie: gsm poetsen
Weet iemand hier iets meer over? Ik moet me een geheugenkaartje aanschaffen, en vraag me af of een (iets duurder) memorystickje beter "afgestemd" is op een SE dan een MicroSD kaartje ...quote:LittleWhiteDog schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:50:
Zou er een verschil in performantie zijn tussen gebruik van een Memory stick tgo een MicroSD kaartje?
Dit is de driver die ik gebruik (Broadcom) http://files-upload.com/files/657290/Software.rarquote:Ivo NL schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:49:
[...]
Kan je de driver posten die jij hebt gebruikt voor je bluetooth dongle?
Succes!
Heeft iemand met een T-mobile branded K850 de update kunnen uitvoeren?
AMD64 3500 Winchester | 2x 512MB Corsair XLPT | Asus A8N SLI Deluxe | XFX Geforce 6600 GT | Antec SX830 | iiYama Visionmaster 17 inch | Canon PowerShot S30 - "Geen volk eerst!!!"
In Zeeland in ieder geval niet, want ze kunnen me geen garantie geven dat ik mijn telefoon voor de kerst nog heb, en dat terwijl ik 3e op de wachtlijst sta.quote:
De blauwe hebben ze overal in overvloed, maar de groene weten ze nergens aan te komen. Een blauwe is voor mij geen optie want die vind ik niet mooi.
I think there is a wold market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Same story here. Blauwe hebben ze overal, de groene nergens.
Maar ... als alles goed gaat, krijg ik mijn groentje lekker wel morgen binnen. Via via kunnen bestellen, je weet wel, I know some people that know some people
Maar ... als alles goed gaat, krijg ik mijn groentje lekker wel morgen binnen. Via via kunnen bestellen, je weet wel, I know some people that know some people
Helaas helaas, tijdens 't uitpakken wat errors. Mogelijkheid tot ergens anders uploaden? Xthost ofzo?quote:R and B schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:02:
[...]
Dit is de driver die ik gebruik (Broadcom) http://files-upload.com/files/657290/Software.rar
Succes!
Ik heb nu een heel raar probleem.
Als ik mn camera op de stand foto's bekijken zet komt er te staan: Geen bestanden.
Hij leest de files dus niet van de memorycard.
Andere memorycard geprobeerd: hetzelfde.
Ook valt het scherm daarna uit en branden de blauwe lichten van de camera alleen nog maar...
Iemand een oplossing voor dit probleem of iemand die weet of dit opgelost zal worden na een software update? Want dan ga ik dat maar eens proberen...
Als ik mn camera op de stand foto's bekijken zet komt er te staan: Geen bestanden.
Hij leest de files dus niet van de memorycard.
Andere memorycard geprobeerd: hetzelfde.
Ook valt het scherm daarna uit en branden de blauwe lichten van de camera alleen nog maar...
Iemand een oplossing voor dit probleem of iemand die weet of dit opgelost zal worden na een software update? Want dan ga ik dat maar eens proberen...
Where words fail, Music speaks
Je moet het ook niet downloaden door rechtermuis klik (save as) maar naar de site surfen en dan wachten op popup of gewoon op link te klikkenquote:Ivo NL schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:29:
[...]
Helaas helaas, tijdens 't uitpakken wat errors. Mogelijkheid tot ergens anders uploaden? Xthost ofzo?
Ja, dat heb ik gedaanquote:Graham schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 02:38:
[...]
Je moet het ook niet downloaden door rechtermuis klik (save as) maar naar de site surfen en dan wachten op popup of gewoon op link te klikken
Reg. datum: 01 november 2007
Reg. datum: 01 november 2007
Hoe kan ik zo'n update instaleren, en waar kan ik die vinden?
Hmmm, bij mij doet ie het wel: gewoon klikken na 30 sec wachten ging niet goed, maar vervolgens rechtsklikken en save as werkte wel...quote:
ff een stukje vliegen
van M² ben je wel zeker dat de 4Gb en 8Gb gaat werken, van microSD daarentegen...quote:LittleWhiteDog schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:59:
[...]
Weet iemand hier iets meer over? Ik moet me een geheugenkaartje aanschaffen, en vraag me af of een (iets duurder) memorystickje beter "afgestemd" is op een SE dan een MicroSD kaartje ...
Oké, maar ik zou een 2giga kaart nemen, is voor mij voldoende.
Ik heb mijn k850i proberen te flashen.
Dit leek goed te gaan tot 60%... Daarna starte het update programma terug in het hoofdmenu...
De telefoon gaat niet meer aan en het updateprogramma lijkt mijn telefoon niet meer te herkennen...
Opsturen dan maar? Of naar de winkel gaan en kijken of ze hem kunnen repareren??
Of heeft iemand andere tips/ervaringen ermee?
Dit leek goed te gaan tot 60%... Daarna starte het update programma terug in het hoofdmenu...
De telefoon gaat niet meer aan en het updateprogramma lijkt mijn telefoon niet meer te herkennen...
Opsturen dan maar? Of naar de winkel gaan en kijken of ze hem kunnen repareren??
Of heeft iemand andere tips/ervaringen ermee?
Update:
Het gaat nu wel goed met updaten, gewoon de procedure nog een paar keer gevolgt en na een paar pogingen wordt het toestel wel geidentifieerd... En de update is geslaagd...!
Gelukkig maar ik kreeg het al warm!
Het geen bestanden probleem is nog niet opgelost dus als iemand daar een fix voor heeft hoor ik het wel...
Update: Het lijkt aan het memorycardje te liggen.
Door de update EN de vervanging van het memorycardje (of formatteren) verhelpt het probleem hier.
Het gaat nu wel goed met updaten, gewoon de procedure nog een paar keer gevolgt en na een paar pogingen wordt het toestel wel geidentifieerd... En de update is geslaagd...!
Gelukkig maar ik kreeg het al warm!
Het geen bestanden probleem is nog niet opgelost dus als iemand daar een fix voor heeft hoor ik het wel...
Update: Het lijkt aan het memorycardje te liggen.
Door de update EN de vervanging van het memorycardje (of formatteren) verhelpt het probleem hier.
masterwill wijzigde dit bericht 04-12-2007 21:50 (24%)
Reg. datum: 11 oktober 2007
Ik heb de update nu ook binnen op mn unbranded telefoon. Blijkbaar zitten er toch een aantal onbekende verschillen de telefoons waardoor het een paar dagen kan schelen.
Hebbes! De groene versie. Eerste vraagje: licht de groene rand rondom niet op? Of moet je dit instellen?
Nope das gewoon een soort glimmend laagje. de dingen die kunnen oplichten zijn het toetsenbord, het fotoknopje en de circel om de lens.quote:LittleWhiteDog schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:10:
Hebbes! De groene versie. Eerste vraagje: licht de groene rand rondom niet op? Of moet je dit instellen?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 68 69 70 71 last