idem hier,quote:
1200-4040
R1CA029
070922
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 67 68 69 70 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]idem hier,quote:M299 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:24:
Heel vreemd, geen update beschikbaar blijft hij aangeven. Ik heb hem helemaal los gekocht, niks branded. Zowel op SEUS als op de update server in de telefoon zegt ie dat er geen updates zijn. Ik heb toch echt nog de 29 firmware.
Gigabyte P35-DS4, E6750@3.6ghz + Scythe Infinity, 4x1GB Crucial BallistiX Tracer PC-6400 @ 4-4-4-9, Club3D 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB Raid0, Antec P182, Seasonic 500 watt
Wat doe je dan in vredesnaam met die touchbuttons om ze te laten kraken? Ze reageren op temperatuur verschil, niet door er op te drukken. Bij mij reageren ze al als ik mn vinger vlak boven de knop hou....quote:Nyarlathotep schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:04:
Nou, het knopje waarmee je foto's maakt is bij mij al stuk. Heb het ding net een week of 3
Moet zeggen dat de algehele bouwkwaliteit mij sowieso tegenvalt. Die touchbuttons kraken af en toe een beetje, en reageren ook niet altijd. Dinsdag maar terug naar de winkel ermee, en hopen dat ik meteen een nieuwe krijg...
R and B wijzigde dit bericht 01-12-2007 22:42 (7%)
Mijn touchbuttons kraken ook als je erop druk, en me batterij klepje ook.quote:Nyarlathotep schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:04:
Nou, het knopje waarmee je foto's maakt is bij mij al stuk. Heb het ding net een week of 3
Moet zeggen dat de algehele bouwkwaliteit mij sowieso tegenvalt. Die touchbuttons kraken af en toe een beetje, en reageren ook niet altijd. Dinsdag maar terug naar de winkel ermee, en hopen dat ik meteen een nieuwe krijg...
(het is 1200-4400, maar neem aan dat dat een typfoutje isquote:
Ik heb het alleen bij het batterij klepje. Als je dus op de onderkant van het toestel, ten hoogte van het batterij klepje drukt kraakt het. Nu is dat vast omdat de ruimte waar je je simkaart, memory kaartje en batterij laat dusdanig is opgebouwd dat het kan kraken als je drukt op de achterkant.quote:Blondjuh85 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 22:25:
[...]
Mijn touchbuttons kraken ook als je erop druk, en me batterij klepje ook.
Nikon D80 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX + Nikkor 70-300 VR | leuk voor ooit er bij: Tamron 17-50 f/2.8
ik roep!quote:R and B schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:42:
Ik heb het nu voor mekaar gekregen om te internetten via bluetooth verbinding met de adsl verbinding van mn comp![]()
. Het was achteraf bijzonder simpel maarjah.
Ik kan nu via de ingebouwde browser alles doen wat er mogelijk is. Alleen de andere dingen zoals de Update service, track ID en bijv Opera Mini doen het weer niet. Dit komt omdat ze een internet profiel nodig hebben. Maar wat ik nu heb is alleen een PAN verbinding zonder dat daarbij een extra data account wordt gemaakt. Dus als ik bijv. Opera Mini opstart gaat ie zoeken naar de best mogelijke verbinding, maar dan wil die een verbinding maken met een data account. Maar ik wil dat Opera Mini werkt via de PAN verbinding. Heeft iemand hier al ervaring mee. De k850i werkt namelijk niet hetzelfde als de k800i wat de PAN verbinding betreft.
Ik hoop dat iemand hier iets vanaf weet
EDIT: AH!! heb hem al aan de praat, was gewoon een kwestie van nog een data account aanmaken. Degene die hier ook interesse in hebben: Roept u maar
Hmm, kom er nog steeds niet helemaal uit. Als ik naar de ingebouwde browser ga, maakt 'ie gewoon verbinding, maar dan via GPRS..quote:R and B schreef op zondag 02 december 2007 @ 08:49:
@Querulous
Voor de bluetooth internetverbinding(Bluesoleil werkt volgens mij niet hiermee, dus je hebt wel wat anders nodig zoals Widcomm/Broadcomm):
- Vanuit bluetooth locaties op computer ga je naar de wizard bluetooth apparaat toevoegen
- Volg deze setup en als je bij de beschikbare services aan bent gekomen vink netwerk verbinding aan
- Verbreek dan de verbinding (als die er was) met de computer
- Ga dan vanuit je telefoon naar "Mijn apparaten" en verbind met je computer die nu in de lijst staat
- De computer geeft nu een pop up venster met de mededeling dat je telefoon netwerkverbinding wil
- Vink aan dat je dit altijd wil toestaan(is wel zo handig)
- Probeer dan op je telefoon om op internet te gaan met inbouwde browser(het werkt dan nog niet maar hierdoor maakt je telefoon een account aan)
- Als je dat hebt gedaan ga je op je telefoon naar streaminginstellingen
- Bij het tabblad 'lokale verbinding' zal nu de computernaam met bluetooth symbool staan
- selecteer deze en je kunt op internet met de inbouwde browser
Bij mij kon ik toen niet downloaden enzo(update service, track ID enzo werkten daardoor niet) Dit komt omdat de telefoon een dataaccount wil (die had ik allemaal verwijdert zodat ik niet perongeluk op internet kon gaan)
Toen heb ik nog een een fake data account gemaakt bij internetinstellingen(gewoon alleen een naam opgeven voor het nieuwe dataaccount en dan opslaan)
En nu werkt bij mij alles naar wens
NaZ- wijzigde dit bericht 02-12-2007 11:00 (71%)
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Dat kan je iig voorkomen door even een extra internet account aan te maken zonder gegevens erin. Dan kan hij iig geen verbinding maken via GPRS, weet echter niet of het dan werkt, bij mij namelijk niet.quote:NaZ- schreef op zondag 02 december 2007 @ 10:46:
Hmmz, wordt ik vanochtend wakker, zie ik een 'ticker' op m'n display. Deze ticker geeft allerlei nieuwsitem over Sony Ericsson aanKan me niet herinneren of ik dit ergens aangezet heb...Bovenin staat een oranje icoontje met een groen dingetje erbij...
. Weet iemand of ik dit nog ergens uit ken zetten? En betaal ik hiero eigenlijk voor?
[...]
Hmm, kom er nog steeds niet helemaal uit. Als ik naar de ingebouwde browser ga, maakt 'ie gewoon verbinding, maar dan via GPRS..
Die buttons (met name de middelste) reageren bij mij niet altijd direct. En dan duw ik mijn duim er wat voller op zeg maar. Er zit bij mij gewoon speling in die rand met de drie stipjes. Ik zie de schermverlichting er zelfs onder vandaan komen als ik het toestel kantel.quote:M299 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:19:
[...]
Wat doe je dan in vredesnaam met die touchbuttons om ze te laten kraken? Ze reageren op temperatuur verschil, niet door er op te drukken. Bij mij reageren ze al als ik mn vinger vlak boven de knop hou....
Gigabyte P35-DS4, E6750@3.6ghz + Scythe Infinity, 4x1GB Crucial BallistiX Tracer PC-6400 @ 4-4-4-9, Club3D 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB Raid0, Antec P182, Seasonic 500 watt
Je hebt dus bij streaminginstellingen je laptop geselecteerd? Probeer daarna om op je telefoon via 'mijn apparaten' te connecten met je laptop. Als dat goed gaat moet je een in standby scherm bovenin een computertje zien staan. En krijg jij dan die communicatie fout? Als dat zou is vrees ik dat ik het ook niet weet..quote:ZorBiX schreef op zondag 02 december 2007 @ 10:37:
Heb't met mijn Macbook Pro geprobeerd, maar krijg "Communicatie-fout. Probeer het opnieuw of neem contact op met uw operator.". Ik zie inderdaad wel bij Streaming m'n laptop staan met dat bluetooth tekentje ervoor en moet toegeven dat ik zover nog niet gekomen was ^^. Wat moet ik verder bij 'Internet-instellingen' doen? Want daar heb ik nu gewoon een account met de standaard instellingen aangemaakt..
Ik heb dit alles opgevolgd maar hij maakt geen verbinding bij mij. Het computertje staat boven in beeld, en een soort laadscherm is te zien, geheel wit met onderin annuleren en terug. Maar verder doet hij niks. wat doe ik verkeerd?quote:R and B schreef op zondag 02 december 2007 @ 08:49:
@Querulous
Voor de bluetooth internetverbinding(Bluesoleil werkt volgens mij niet hiermee, dus je hebt wel wat anders nodig zoals Widcomm/Broadcomm):
- Vanuit bluetooth locaties op computer ga je naar de wizard bluetooth apparaat toevoegen
- Volg deze setup en als je bij de beschikbare services aan bent gekomen vink netwerk verbinding aan
- Verbreek dan de verbinding (als die er was) met de computer
- Ga dan vanuit je telefoon naar "Mijn apparaten" en verbind met je computer die nu in de lijst staat
- De computer geeft nu een pop up venster met de mededeling dat je telefoon netwerkverbinding wil
- Vink aan dat je dit altijd wil toestaan(is wel zo handig)
- Probeer dan op je telefoon om op internet te gaan met inbouwde browser(het werkt dan nog niet maar hierdoor maakt je telefoon een account aan)
- Als je dat hebt gedaan ga je op je telefoon naar streaminginstellingen
- Bij het tabblad 'lokale verbinding' zal nu de computernaam met bluetooth symbool staan
- selecteer deze en je kunt op internet met de inbouwde browser
Bij mij kon ik toen niet downloaden enzo(update service, track ID enzo werkten daardoor niet) Dit komt omdat de telefoon een dataaccount wil (die had ik allemaal verwijdert zodat ik niet perongeluk op internet kon gaan)
Toen heb ik nog een een fake data account gemaakt bij internetinstellingen(gewoon alleen een naam opgeven voor het nieuwe dataaccount en dan opslaan)
En nu werkt bij mij alles naar wens
If you don't want to know the answer, don't ask the f###ing question!
Heb je bij streaminginstellingen al wel je computer geselecteerd? En als dataaccount dan een leeg account selecteren/aanmaken.quote:nfsu schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:28:
[...]
Ik heb dit alles opgevolgd maar hij maakt geen verbinding bij mij. Het computertje staat boven in beeld, en een soort laadscherm is te zien, geheel wit met onderin annuleren en terug. Maar verder doet hij niks. wat doe ik verkeerd?
Ik heb bij vodafone internet laten afsluiten, maar dit heeft er volgens mij niks mee te maken, omdat het teveel geld ging kosten omdat ik steeds de snelkoppeling aan raakte( branded toestel)
Je kan zo ongeveer alles wat je telefoon aan data bevat synchroniseren met je computer via MyPhoneExplorer, dat gratis, en naar mijn mening, een ontzettend goed programma is. Via dat programma kan je je contacten en agenda's ed ook synchroniseren met Outlook ed. Weet niet of je dat bedoelde, maar zoja, dan hier je oplossingquote:wessel99 schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:31:
Het is nog steeds niet mogelijk om ook agenda/contacts/mail te syncen met exchange wel? Zo'n mooi toestel, schitterend gewoon, alleen dat die agenda niet gesynct word "over the air" staat me niet aan!
Of weet er iemand of er al compatible exchange connectors zijn (ala m600i)?
Oli4 Hokke wijzigde dit bericht 03-12-2007 01:05 (59%)
Maar die menuoptie is dus niet aanwezig bij (in ieder geval door T-mobile) branded toestellen.quote:stef-o schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:42:
ik heb sinds vorige week ook een k850i, nu zat ik te zoeken naar mijn software versie. Ik zie in dit topic eigenlijk een behoorlijk omslachtige manier staan. Niemand opgevallen dat je gewoon bij Settings > General > Update service > Software version kunt selecteren en dat je dan hetzelfde resultaat krijgt?
ff een stukje vliegen
I think there is a wold market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 67 68 69 70 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius