Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 68 69 70 71 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 193
Reg. datum: 20 oktober 2004
Heb gister avond update gedaan. MediaCenter werkt wat sneller met grote hoeveelheden bestanden en toestel is een tikkeltje sneller.quote:
Verder schijnt de update een bug mbt synchronisatie van flitser met nemen van foto te hebben opgelost.
Reg. datum: 17 juli 2006
Hoe heb je geupdate dat? Ik probeer het met sony ericsson update service alleen dan geeft ie aan, geen update beschikbaarquote:NiekyG schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:07:
[...]
Heb gister avond update gedaan. MediaCenter werkt wat sneller met grote hoeveelheden bestanden en toestel is een tikkeltje sneller.
Verder schijnt de update een bug mbt synchronisatie van flitser met nemen van foto te hebben opgelost.
Dan heb je waarschijnlijk een branded toestel. Dan is er nog geen update beschikbaar.
Reg. datum: 11 november 2007
Reg. datum: 11 november 2007
Enig idee of je met de nieuwe firmware update de "Bewerking mislukt" bug oplost?
Reg. datum: 29 juli 2003
Die kan niet worden opgelost met een firmware update.quote:gurr schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:58:
Enig idee of je met de nieuwe firmware update de "Bewerking mislukt" bug oplost?
Ik had dat gedoe met m'n K800i, het bestandssysteem is dan niet helemaal goed meer.
De enige oplossing is de telefoon opnieuw flashen.
Onder garantie opsturen dus, of zelf doen via DaVinci.
Nee joh! Bij de melding bewerking is mislukt moet je even geduld hebben (tenminste, op de K850i). Na zo'n 2 minuten heeft 'ie heel het geheugenkaartje gelezen en pakt 'ie hem welquote:P.K. schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:31:
[...]
Die kan niet worden opgelost met een firmware update.
Ik had dat gedoe met m'n K800i, het bestandssysteem is dan niet helemaal goed meer.
De enige oplossing is de telefoon opnieuw flashen.
Onder garantie opsturen dus, of zelf doen via DaVinci.
Sony Ericsson K850. Daar ben je!
Nee ik heb geen branded toestel, gewoon los gekost zonder ditjes of datjes. Maar je hebt er SE update service voor gebruikt?quote:NiekyG schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:37:
Dan heb je waarschijnlijk een branded toestel. Dan is er nog geen update beschikbaar.
Helaas merk ik geen verschil.quote:NiekyG schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:07:
[...]
Heb gister avond update gedaan. MediaCenter werkt wat sneller met grote hoeveelheden bestanden en toestel is een tikkeltje sneller.
Het is ook niet meer dan een kleine update. De mediaplayer is iets sneller, flits doet geen rare dingen meer, en de "bewerking is mislukt" fout kan zich niet meer 'voordoen'. Tenminste, als je hem nog niet had, kan ie nu ook niet meer komen.
Het probleem zit namelijk niet bij het geheugenkaartje.
Het gaat er om dat door een corrupt bestandssysteem, in de telefoon, applicaties en games niet meer geopend kunnen worden.
Een firmware update zal dat niet verhelpen.
Compleet flashen, zodat er een nieuw bestandsysteem op de telefoon komt, is de enige oplossing.
Lijkt me sterk... Is dat niet iets anders?quote:Ivo NL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:09:
[...]
Nee joh! Bij de melding bewerking is mislukt moet je even geduld hebben (tenminste, op de K850i). Na zo'n 2 minuten heeft 'ie heel het geheugenkaartje gelezen en pakt 'ie hem wel
Het probleem zit namelijk niet bij het geheugenkaartje.
Het gaat er om dat door een corrupt bestandssysteem, in de telefoon, applicaties en games niet meer geopend kunnen worden.
Een firmware update zal dat niet verhelpen.
Compleet flashen, zodat er een nieuw bestandsysteem op de telefoon komt, is de enige oplossing.
Hoe bevalt de K850i? Zijn er buiten uiterlijk veel verschillen met de K800i? Zit wel een groot prijsverschil tussen beide. Ik heb dringend een nieuwe phoon nodig, maar heb geen zin om te wachten op de K900i.
I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !
Reg. datum: 01 november 2007
Reg. datum: 01 november 2007
Hoe instaleer je zo'n update en waar kan ik die vinden?
En hoe kan het dat mijn internet niet werkt? Ik heb hi..
En hoe kan het dat mijn internet niet werkt? Ik heb hi..
welke versie leverde Hi.nl bartus?
oke bedankt, dan weet ik welke hi levert en ga ik m ook bestellen icm een hi 25,- abo!
edit: toestelprijs is inmiddels verlaagd naar 29,- bij een hi 25,-:D

edit: toestelprijs is inmiddels verlaagd naar 29,- bij een hi 25,-:D

reAaa wijzigde dit bericht 30-11-2007 23:42 (46%)
... alleen heeft de K850i een Li-Polymeer-batterij, en geen Li-Ionquote:M299 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:57:
[...]Het is niet meer nodig, er is geen memory effect met li-ion baterijen.
Reg. datum: 02 januari 2006
Reg. datum: 02 januari 2006
Mehh ik wilde de groene... vervelend dat de werknemers t zelf ook niet weten.. Ik ging er helemaal van uit dat ik de groene kreeg.. morgen wordt ie tussen 8-13uur geleverd... vroeg opstaan.. mja kheb t er voor over xD
En ik weet niet of je een student bent maar bij Hi.nl Student is ie gratis bij een hi25 abo
En volgens mij is een Li-Polymeer bijna hetzelfde het heeft alleen hogere vermogensdichtheid..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oplaadbare_batterij
En ik weet niet of je een student bent maar bij Hi.nl Student is ie gratis bij een hi25 abo
En volgens mij is een Li-Polymeer bijna hetzelfde het heeft alleen hogere vermogensdichtheid..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oplaadbare_batterij
lucash wijzigde dit bericht 01-12-2007 09:21 (36%)
Reg. datum: 08 november 2007
Reg. datum: 08 november 2007
net de update uitgevoerd. Ik merk er verder niets van, had al geen problemen met de flits. Ik heb nu het gevoel dat toestel NOG trager reageert op touch toetsen met als gevolg nog trager door menu navigeren 
Wanneer halen ze al die bugs eruit met een update? Ik heb er echt spijt van dat ik dit toestel heb gekocht (met 2 jaar abo nog wel).
Wanneer halen ze al die bugs eruit met een update? Ik heb er echt spijt van dat ik dit toestel heb gekocht (met 2 jaar abo nog wel).
Van welke bugs heb je last? Heb de update ook gedaan maar merk juist alleen maar een snelheidsverbetering.quote:remix999 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:07:
net de update uitgevoerd. Ik merk er verder niets van, had al geen problemen met de flits. Ik heb nu het gevoel dat toestel NOG trager reageert op touch toetsen met als gevolg nog trager door menu navigeren
Ivo NL wijzigde dit bericht 01-12-2007 11:22 (7%)
Sony Ericsson K850. Daar ben je!
Update ook gedaan, merk alleen dat de mediaplayer iets sneller is nu. Verder niets bijzonders ofzo, en last van bugs had ik sowieso al niet
.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Reg. datum: 01 juni 2005
Reg. datum: 01 juni 2005
Iemand al wat meer te weten gekomen over de kortingsactie bij de k850i + Tmobile.Je zou een gratis 2gb geheugenkaartje kijgen bij aankoop van de k850i??
De link werkt al dagen niet, zowel naar de voorwaarden als het formulier...noppes nada.
De link werkt al dagen niet, zowel naar de voorwaarden als het formulier...noppes nada.
Reg. datum: 11 oktober 2007
Reg. datum: 11 oktober 2007
Heel vreemd, geen update beschikbaar blijft hij aangeven. Ik heb hem helemaal los gekocht, niks branded. Zowel op SEUS als op de update server in de telefoon zegt ie dat er geen updates zijn. Ik heb toch echt nog de 29 firmware.
Reg. datum: 02 november 2007
Reg. datum: 02 november 2007
Er zit toch een voucher in de doos?quote:debroei schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:08:
Iemand al wat meer te weten gekomen over de kortingsactie bij de k850i + Tmobile.Je zou een gratis 2gb geheugenkaartje kijgen bij aankoop van de k850i??
Invullen en opsturen samen met een kopie van je contract/vernieuwing en je aankoopbewijs
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 68 69 70 71 last