Reg. datum: 02 januari 2006
Ik denk dat je daar een smartphone voor moet hebben. Sommige telefoons van SE hebben WLAN zoals de P1i en W960, maar ik zie idd wel nergens GPS.quote:
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 63 64 65 66 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ik denk dat je daar een smartphone voor moet hebben. Sommige telefoons van SE hebben WLAN zoals de P1i en W960, maar ik zie idd wel nergens GPS.quote:571Pro schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:50:
wel mis ik in mn K850i meer functies die andere "High-End" gsm's wel hebben van die prijs categorie, zoals ne GPS mocht er wel in steken en wifi!
en dit voor SE die vroeger altijd een stapje verder stond dan de anderen
Wat vind jij andere HighEnd GSM's? Een n95 valt niet onder dezelfde catogorie, een PDA ook niet verder zie ik geen andere toestellen die dezelfde functies bieden + GPS/Wifi.quote:571Pro schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:50:
wel mis ik in mn K850i meer functies die andere "High-End" gsm's wel hebben van die prijs categorie, zoals ne GPS mocht er wel in steken en wifi!
en dit voor SE die vroeger altijd een stapje verder stond dan de anderen
Sony Ericsson K850. Daar ben je!
ikke4 wijzigde dit bericht 01-12-2007 20:55 (20%)
Als je iedere week dezelfde afspraak hebt weet je dat zelf toch wel na een paar weken, SE gaat er gewoon vanuit dat mensen zelf ook nog kunnen nadenkenquote:Valleyman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:31:
Ik heb nu sinds begin deze week mijn tweede k850i. De eerste had een probleem met het display, maar gelukkig doet de tweede het beter.Ik heb nog geen bugs ontdekt.
Heb alleen een vervelend dingetje in de kalender. Ik wil een afspraak maken die wekelijks wordt herhaald, maar na een x aantal keer moet de afspraak stoppen. Ik kan alleen nergens iets vinden waar ik kan aangeven hoe vaak of tot welke datum de afspraak herhaald moet worden. Zie ik iets over het hoofd of is de enige oplossing iedere afspraak apart invoeren?
Kun je niet gewoon een einddatum invullen? stel je wilt op 29-11 beginnen en zet recurrance op weekly.quote:Valleyman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:31:
...
Heb alleen een vervelend dingetje in de kalender. Ik wil een afspraak maken die wekelijks wordt herhaald, maar na een x aantal keer moet de afspraak stoppen. Ik kan alleen nergens iets vinden waar ik kan aangeven hoe vaak of tot welke datum de afspraak herhaald moet worden. Zie ik iets over het hoofd of is de enige oplossing iedere afspraak apart invoeren?
Hmm stom, je kan idd een einddatum invullen, had nog even verder moeten kijken. Alleen als ik outlook met mijn telefoon synchroniseer hebben sommige afspraken (in outlook aangemaakt) in outlook een andere einddatum als in mijn telefoon.quote:Kun je niet gewoon een einddatum invullen? stel je wilt op 29-11 beginnen en zet recurrance op weekly.
Dat je dan een einddatum 27-12 ingeeft? Dan zou de afspraak in theorie 5x moeten draaien. Heb geen k850i, maar dit lijkt een logische zet
Dit probleem had ik met mijn eerste K850i ook binnen 4 dagen.quote:Brey schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:13:
Ik kan de camera functie van de K850i wel aanzetten echter het klepje voor de lens schuift dan niet meer opzij ! De camera mode is dan wel geactiveerd op de camera echter hij maakt enkel zwarte fotos...hoe logisch ook
KillaH87 wijzigde dit bericht 29-11-2007 16:31 (14%)
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune
Ligt het niet aan de regional settings van je pc of foon? Hij kan 10/12 interpreteren als 10 december, of 12 oktober hé ... Ofwel is het ook een bug. In elk geval, als je hier meer info over weet, post het dan maar, want de kalender is voor mij, achter de camera, de belangrijkste feature. (buiten bellen en sms'en natuurlijk haha).quote:Valleyman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:10:
[...]
Hmm stom, je kan idd een einddatum invullen, had nog even verder moeten kijken. Alleen als ik outlook met mijn telefoon synchroniseer hebben sommige afspraken (in outlook aangemaakt) in outlook een andere einddatum als in mijn telefoon.
jah maar P1i heeft geen 5meg pixel, terwijl de n95 die wel al eerder had samen met GPS en Wifi, en dit terwijl ze in dezelfde prijscategorie vallen (hier in belgië hebben we geen abbonementen bundelsquote:Ivo NL schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:18:
[...]
Wat vind jij andere HighEnd GSM's? Een n95 valt niet onder dezelfde catogorie, een PDA ook niet verder zie ik geen andere toestellen die dezelfde functies bieden + GPS/Wifi.
Een P1i biedt dan weer een touchscreen.. Maar goed, we zijn hier voor de K850quote:571Pro schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:17:
[...]
jah maar P1i heeft geen 5meg pixel, terwijl de n95 die wel al eerder had samen met GPS en Wifi, en dit terwijl ze in dezelfde prijscategorie vallen (hier in belgië hebben we geen abbonementen bundels)
Sony Ericsson K850. Daar ben je!
Ja heel irritant... ik kan ook niks vinden over het configureren van de applicatie...Bij een Nokia zitten de knoppen wel aan de "buitenkant".quote:Rio schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:57:
Is er eigenlijk iemand die gmail aan de praat heeft via het berichtenmenu?
Ik heb ook een bug ontdekt in de Gmail-applicatie. De functieknoppen zijn niet gemaakt voor de K850; vanauit je inbox kun je alleen maar 'opties' en 'vernieuwen' kiezen...
AMD64 3500 Winchester | 2x 512MB Corsair XLPT | Asus A8N SLI Deluxe | XFX Geforce 6600 GT | Antec SX830 | iiYama Visionmaster 17 inch | Canon PowerShot S30 - "Geen volk eerst!!!"
ZorBiX wijzigde dit bericht 29-11-2007 18:27 (33%)
Maakt tegenwoordig niets meer uit met de lithium batterijen. Vroeger hadden de batterijen een soort 'geheugen' waardoor ze opladen tot het punt waar ze vorig keer waren opgeladen.quote:jordz. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:55:
Heb mijn K850i net opgehaald bij de belcompanyWat ik me afvroeg, wat is het beste voor de batterij, nu een paar uur extra opladen of gewoon normaal opladen totdat hij vol is ? Of is dat niet meer nodig met deze batterij?
Het is niet meer nodig, er is geen memory effect met li-ion baterijen. Het kan btw wel zo zijn dat de baterij de eerste paar keer nog niet zn maximale capaciteit berijkt maar dat is na een paar dagen (aantal keer opladen) al wel optimaal.quote:jordz. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:55:
Heb mijn K850i net opgehaald bij de belcompanyWat ik me afvroeg, wat is het beste voor de batterij, nu een paar uur extra opladen of gewoon normaal opladen totdat hij vol is ? Of is dat niet meer nodig met deze batterij?
Klasse!quote:
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 63 64 65 66 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona