Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 02 januari 2006

quote:
571Pro schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:50:
wel mis ik in mn K850i meer functies die andere "High-End" gsm's wel hebben van die prijs categorie, zoals ne GPS mocht er wel in steken en wifi!

en dit voor SE die vroeger altijd een stapje verder stond dan de anderen
Ik denk dat je daar een smartphone voor moet hebben. Sommige telefoons van SE hebben WLAN zoals de P1i en W960, maar ik zie idd wel nergens GPS.

quote:
571Pro schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:50:
wel mis ik in mn K850i meer functies die andere "High-End" gsm's wel hebben van die prijs categorie, zoals ne GPS mocht er wel in steken en wifi!

en dit voor SE die vroeger altijd een stapje verder stond dan de anderen
Wat vind jij andere HighEnd GSM's? Een n95 valt niet onder dezelfde catogorie, een PDA ook niet verder zie ik geen andere toestellen die dezelfde functies bieden + GPS/Wifi.

Sony Ericsson K850. Daar ben je!

Reg. datum: 14 oktober 2004

ik heb hier gelukkig weinig problemen met de bugs, waar ik wel nog een probleem mee heb is mijn meel ophalen bij tiscali... de k850i kan met een hi abbo de server niet vinden... en zowel op de hi site als op de se site kan je niet een hi abbo instellen met een tiscali meel server..... iemand een idee...

ikke

computers/gsm het blijven rare producten.. een week probere je van alles, je laat het een week liggen en het werkt... nix gedaan en het werkt.....

8)7

ikke4 wijzigde dit bericht 01-12-2007 20:55 (20%)

Reg. datum: 08 juni 2005

Hallo allemaal,

tot nu toe lees ik alleen over problemen mbt bugs in de software.
Echter ik heb last van het volgende sinds gisterenavond opeens:

Ik kan de camera functie van de K850i wel aanzetten echter het klepje voor de lens schuift dan niet meer opzij ! De camera mode is dan wel geactiveerd op de camera echter hij maakt enkel zwarte fotos...hoe logisch ook ;)
Zeer vervelend dus, en ik heb de gsm dan ook teruggebracht naar Debitel, alwaar hij zou worden opgestuurd. Hij was pas 2 weken oud en verder nooit gevallen oid !
Erg apart dus !!

Ik hou jullie op de hoogte.

Mvg.,
Brey

Reg. datum: 30 september 2003

Ik heb nu sinds begin deze week mijn tweede k850i. De eerste had een probleem met het display, maar gelukkig doet de tweede het beter. :) Ik heb nog geen bugs ontdekt.
Heb alleen een vervelend dingetje in de kalender. Ik wil een afspraak maken die wekelijks wordt herhaald, maar na een x aantal keer moet de afspraak stoppen. Ik kan alleen nergens iets vinden waar ik kan aangeven hoe vaak of tot welke datum de afspraak herhaald moet worden. Zie ik iets over het hoofd of is de enige oplossing iedere afspraak apart invoeren?

quote:
Valleyman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:31:
Ik heb nu sinds begin deze week mijn tweede k850i. De eerste had een probleem met het display, maar gelukkig doet de tweede het beter. :) Ik heb nog geen bugs ontdekt.
Heb alleen een vervelend dingetje in de kalender. Ik wil een afspraak maken die wekelijks wordt herhaald, maar na een x aantal keer moet de afspraak stoppen. Ik kan alleen nergens iets vinden waar ik kan aangeven hoe vaak of tot welke datum de afspraak herhaald moet worden. Zie ik iets over het hoofd of is de enige oplossing iedere afspraak apart invoeren?
Als je iedere week dezelfde afspraak hebt weet je dat zelf toch wel na een paar weken, SE gaat er gewoon vanuit dat mensen zelf ook nog kunnen nadenken ;)

quote:
Valleyman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:31:
...
Kun je niet gewoon een einddatum invullen? stel je wilt op 29-11 beginnen en zet recurrance op weekly.
Dat je dan een einddatum 27-12 ingeeft? Dan zou de afspraak in theorie 5x moeten draaien. Heb geen k850i, maar dit lijkt een logische zet

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

Is er eigenlijk iemand die gmail aan de praat heeft via het berichtenmenu?
Ik heb ook een bug ontdekt in de Gmail-applicatie. De functieknoppen zijn niet gemaakt voor de K850; vanauit je inbox kun je alleen maar 'opties' en 'vernieuwen' kiezen...

Reg. datum: 30 september 2003

quote:
Kun je niet gewoon een einddatum invullen? stel je wilt op 29-11 beginnen en zet recurrance op weekly.
Dat je dan een einddatum 27-12 ingeeft? Dan zou de afspraak in theorie 5x moeten draaien. Heb geen k850i, maar dit lijkt een logische zet
Hmm stom, je kan idd een einddatum invullen, had nog even verder moeten kijken. Alleen als ik outlook met mijn telefoon synchroniseer hebben sommige afspraken (in outlook aangemaakt) in outlook een andere einddatum als in mijn telefoon. :?

quote:
Brey schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:13:
Ik kan de camera functie van de K850i wel aanzetten echter het klepje voor de lens schuift dan niet meer opzij ! De camera mode is dan wel geactiveerd op de camera echter hij maakt enkel zwarte fotos...hoe logisch ook ;)
Dit probleem had ik met mijn eerste K850i ook binnen 4 dagen.
Heb toen een nieuwe mee gekregen bij BC.
Als ik overigens tijdens het aanzetten van de camera een paar keer op de lens tikte deed ie het vaak wel weer.
Bij mijn 'nieuwe' (nu 2 weken in bezit) heb ik het ook 1 keer gehad dat ie niet open ging.

ik wou eerst de k850i halen maar ik ben voor de LG KU990 Viewty gegaan, veel betere filmpjes en die touchscreen is supervet

KillaH87 wijzigde dit bericht 29-11-2007 16:31 (14%)

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

quote:
Valleyman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:10:
[...]

Hmm stom, je kan idd een einddatum invullen, had nog even verder moeten kijken. Alleen als ik outlook met mijn telefoon synchroniseer hebben sommige afspraken (in outlook aangemaakt) in outlook een andere einddatum als in mijn telefoon. :?
Ligt het niet aan de regional settings van je pc of foon? Hij kan 10/12 interpreteren als 10 december, of 12 oktober hé ... Ofwel is het ook een bug. In elk geval, als je hier meer info over weet, post het dan maar, want de kalender is voor mij, achter de camera, de belangrijkste feature. (buiten bellen en sms'en natuurlijk haha).

quote:
Ivo NL schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:18:
[...]

Wat vind jij andere HighEnd GSM's? Een n95 valt niet onder dezelfde catogorie, een PDA ook niet verder zie ik geen andere toestellen die dezelfde functies bieden + GPS/Wifi.
jah maar P1i heeft geen 5meg pixel, terwijl de n95 die wel al eerder had samen met GPS en Wifi, en dit terwijl ze in dezelfde prijscategorie vallen (hier in belgië hebben we geen abbonementen bundels ;) )

quote:
571Pro schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:17:
[...]

jah maar P1i heeft geen 5meg pixel, terwijl de n95 die wel al eerder had samen met GPS en Wifi, en dit terwijl ze in dezelfde prijscategorie vallen (hier in belgië hebben we geen abbonementen bundels ;) )
Een P1i biedt dan weer een touchscreen.. Maar goed, we zijn hier voor de K850 ;)

Sony Ericsson K850. Daar ben je!

By any means necessary..

quote:
Rio schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:57:
Is er eigenlijk iemand die gmail aan de praat heeft via het berichtenmenu?
Ik heb ook een bug ontdekt in de Gmail-applicatie. De functieknoppen zijn niet gemaakt voor de K850; vanauit je inbox kun je alleen maar 'opties' en 'vernieuwen' kiezen...
Ja heel irritant... ik kan ook niks vinden over het configureren van de applicatie...Bij een Nokia zitten de knoppen wel aan de "buitenkant".

AMD64 3500 Winchester | 2x 512MB Corsair XLPT | Asus A8N SLI Deluxe | XFX Geforce 6600 GT | Antec SX830 | iiYama Visionmaster 17 inch | Canon PowerShot S30 - "Geen volk eerst!!!"

Komt omdat de Gmail applicatie nog niet officieel uit is voor de K850i :) Even geduld dus, komt vanzelf.

(Je kan'm downloaden van google zelf door met je foon naar "www.gmail.com/app" te gaan)

EDIT: Excuus, ging er vanuit dat hij er nog steeds niet zou zijn na paar daagjes ;p Net gekeken en is er inmiddels dus wel. Ga het proberen!

EDIT 2: Zie het, stom zeg :/ Wachten op een update :)

ZorBiX wijzigde dit bericht 29-11-2007 18:27 (33%)

Reg. datum: 02 november 2007

Mijn k850i heeft sinds twee dagen het probleem dat tijdens het gebruik van de navigatieknoppen (de D-pad) met smsen en het tennisspelletje (:P), geregeld automatisch het rechter touch-knopje geactiveerd wordt. Iets wat uitermate irritant begint te worden, aangezien onder dit knopje de "terug" optie zit. :(

Is dit een software bug, of is m'n toestel gewoon al kapot (aan het gaan) en kan ik een nieuwe gaan halen? Ik heb namelijk nog niks over dit probleem gelezen.. :?

Reg. datum: 29 juli 2003

Update naar R1CA037 staat op SEUS ;)

Reg. datum: 05 januari 2002

Heb mijn K850i net opgehaald bij de belcompany :) Wat ik me afvroeg, wat is het beste voor de batterij, nu een paar uur extra opladen of gewoon normaal opladen totdat hij vol is ? Of is dat niet meer nodig met deze batterij?
Reg. datum: 02 november 2007

Ook voor t-mobile branded?
er verandert iig niets hier.. blijft 029 versie

quote:
jordz. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:55:
Heb mijn K850i net opgehaald bij de belcompany :) Wat ik me afvroeg, wat is het beste voor de batterij, nu een paar uur extra opladen of gewoon normaal opladen totdat hij vol is ? Of is dat niet meer nodig met deze batterij?
Maakt tegenwoordig niets meer uit met de lithium batterijen. Vroeger hadden de batterijen een soort 'geheugen' waardoor ze opladen tot het punt waar ze vorig keer waren opgeladen.
Toen ik mijn telefoon kreeg zo'n 4 week geleden heb ik hem direct in gebruik genomen en de levensduur is nog steeds perfect! 8)

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
jordz. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:55:
Het is niet meer nodig, er is geen memory effect met li-ion baterijen. Het kan btw wel zo zijn dat de baterij de eerste paar keer nog niet zn maximale capaciteit berijkt maar dat is na een paar dagen (aantal keer opladen) al wel optimaal.

Reg. datum: 05 januari 2002

Mooi :) Hij heeft nu een paar uurtjes aan de oplader gehangen kan ik hem mooi gebruiken, bedankt!

jordz. wijzigde dit bericht 29-11-2007 23:20 (3%)

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

quote:
P.K. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:18:
Update naar R1CA037 staat op SEUS ;)
Klasse!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws