Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 09 november 2007

quote:
reAaa schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:01:
zal nog maar eens 2 weken wachten tot ik actie ga ondernemen (6). als die nieuwe firmware zoveel goeds belooft overweeg ik evt weer om hem te kopen. hoe zit t eigenlijk met t stof achter de lens? zorgt t voor problemen?
(Nog) niet, merk er niet wat van met foto's maken :/

quote:
Gggg schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:18:
[...]

(Nog) niet, merk er niet wat van met foto's maken :/
Daarvoor zit het te dicht op de lens, merk je niets van.

Afgelopen donderdag foto's gemaakt tijdens het uitgaan.. verbaas me over de kwaliteit, echt scherp!

Overigens is die sony media manager, echt prut.. alle mp3s die ik overdraag naar mn telefoon worden onleesbaar op mn k850. Bij elk ander programma is dit in ieder geval niet zo.

Twee vraagjes waarvan ik op de eerste nog zeker weten het antwoord nog niet heb zien voorbijkomen:
Hoe zit dat met die album plaatjes bij het afspelen van muziek, hoe tover ik die tevoorschijn??

En twee: heeft iemand ervaring met de bluetooth HBH-DS980 headset?

quote:
Rio schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:09:
Ik heb vandaag een mail naar SE gestuurd met alle dingetjes erin waar ik last van heb;
- software verwijderd zichzelf
- software reset zichzelf
- standaard games zijn verdwenen
- standaard software is verdwenen
- mediaplayer heeft moeite met inlezen van bestandsgegevens
- telefoon wordt traag als er een pplivatie draait op de achtergrond
- flits en sluiter zijn niet altijd synchroon
- videokwaliteit is slechter dan die van de K800i

Bovendien mis ik de de play/pauzeknop aan de zijkant meer dan ik had verwacht.
Haha, en jij denk dat je antwoord krijgt? Mijn antwoord, op vergelijkbare vragen, was: wij adviseren u om regelmatig het nieuws te volgen' mvg, SE

Reg. datum: 30 september 2007

niet geschoten is altijd mis toch?

AeroGeek
Reg. datum: 09 februari 2007

Bij wie werkt dat TrackID? bij mij werkt het niet. Ik denk dat het aan mn provider ligt.

Iemand?

ASRock P43R1600Twins-WiFi gewonnen!

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
n00bdani86 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:45:
Bij wie werkt dat TrackID? bij mij werkt het niet. Ik denk dat het aan mn provider ligt.

Iemand?
Ik heb Orange en het werkt prima. Als er niet te veel omgevingsgeluid is vindt ie altijd het goeie liedje. Gebruik het vaker dat in had verwacht.

quote:
n00bdani86 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:45:

Iemand?
Track ID zou gewoon moeten werken met T-mobile mits je je dataaccount goed hebt ingesteld!

Sony Ericsson K850. Daar ben je!

quote:
Toverdoos schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:55:
[...]
Hoe zit dat met die album plaatjes bij het afspelen van muziek, hoe tover ik die tevoorschijn??
Die zitten in de mp3 zelf. Er was al eerder een post waarin een programma werd genoemd waarmee je dit kunt bekijken/bewerken. Het kan trouwens ook gewoon met Windows Media Player 11: in Librarymode rechtsklikken op een mp3 en kiezen voor 'Advanced Tag Editor'. Daar zie je op het tabblad Pictures welke plaatjes in de mp3 aanwezig zijn.

... En toch ... Ergens moet er toch ook iets anders zijn: Ik heb een album die met plaatjes wordt getoond op de telefoon verwijderd. Ik constateer via Mass Storage Mode dat deze map echt is verwijderd. Ik constateer dat de mp3's op mijn PC geen plaatjes bevatten. Vervolgens voeg ik ze weer toe via SE Media Manager en kijk op de telefoon: Wel plaatjes.

... Tot ik het licht zag: als ik via Mass Storage Mode een mo3 terughaal naar mijn pc en dan de advanced tag editor er op loslaat zie ik dat er nu wel een embedded plaatje op staat! Die SE Media Manager voegt ze gewoon toe tijdens het kopieren naar de telefoon!

Eindelijk, mysterie opgelost. Ik kan nu lekker gaan slapen.

ff een stukje vliegen

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

quote:
redSP schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:55:
[...]

Haha, en jij denk dat je antwoord krijgt? Mijn antwoord, op vergelijkbare vragen, was: wij adviseren u om regelmatig het nieuws te volgen' mvg, SE
Op basis van welke woorden denk je dat ik antwoord verwacht? Ik kan me niet herinneren dat ik dat heb beweerd. Dusch: 8)7

Het enige dat ik tot nu toe echt mis is de play/pause knop, maar verder ben ik erg tevreden over de telefoon. Hoewel er wel wat dingetjes zijn die ik graag anders had gezien (hij is redelijk langzaam) heb ik geen last van echte bugs oid.

Weet iemand in welke map je audioboeken moet zetten, zodat deze dan in de mediaplayer onder Muziek/audioboeken staan.

Wat is de laatste firmware die bekend is?

Gr. Rick

Hoe werkt het zogenaamde touchscreen van de K850i?

quote:
Leolinedance schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:57:
Hoe werkt het zogenaamde touchscreen van de K850i?
Eigenlijk is alleen het stukje vlak onder het scherm touch gevoelig. De 3 witte puntjes die je wel kan zien op de foto's zijn de selecter, opties en terug knoppen. Er boven op het scherm staat steeds wat ze in het gedeelte van het menu waar je bent betekenen. Wat mij betreft werken ze prima. Reageren altijd, ook met redelijk koude handen.

"SE will get off their arses and release a proper update on December the 10th" ergens gelezen

hoe zat t eigenlijk met bugs van vorige grote releases? zoals bijvoorbeeld bij de k800i, echt een nieuwe in de SE generatie toen der tijd. ik heb er veel vertrouwen in en denk ook dat SE met de komende FW update bijna alle bugs gefixed zal hebben. oh en heeft iemand al zn telefoon via hi.nl ontvangen? zo ja, in welke kleur?
erg vreemd, wanneer ik op de website de telefoon aangeboden zie, staat er de groene variant afgebeeld. echter, wanneer ik op de afbeelding klik opent een 3D demo die de blauwe variant weergeeft. ik hoop dat ze de blauwe leveren.

reAaa wijzigde dit bericht 28-11-2007 17:38 (39%)

Reg. datum: 29 juli 2003

quote:
reAaa schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:36:
hoe zat t eigenlijk met bugs van vorige grote releases? zoals bijvoorbeeld bij de k800i, echt een nieuwe in de SE generatie toen der tijd. ik heb er veel vertrouwen in en denk ook dat SE met de komende FW update bijna alle bugs gefixed zal hebben. oh en heeft iemand al zn telefoon via hi.nl ontvangen? zo ja, in welke kleur?
erg vreemd, wanneer ik op de website de telefoon aangeboden zie, staat er de groene variant afgebeeld. echter, wanneer ik op de afbeelding klik opent een 3D demo die de blauwe variant weergeeft. ik hoop dat ze de blauwe leveren.
K800i was ook 'maar' een update van het K750i platform, daar zaten ook genoeg fouten in bij release. De K850i is écht een nieuw platform, vernieuwender dan de K800i was in ieder geval, ookal zie je het er niet vanaf.

Anyway, batterij duur was vrij dramatisch in het begin van de K800i met UMTS aan, en ook de 'ongeldige bewerking' fout, was er toen. De grote problemen werden toen bij de eerste grote update wel verholpen gelukkig, ook de snelheid werd flink verbeterd. Dus laten we maar hopen dat het deze keer weer zo is. ;)

Hi levert alleen de blauwe als ik het goed heb, btw.

ik heb er eerlijk gezegd wel vertrouwen in ondanks al die bugs en met de komende FW update. een paar dagen geleden dacht ik daar nog anders over mja.

quote:
P.K. schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:07:
[...]

K800i was ook 'maar' een update van het K750i platform, daar zaten ook genoeg fouten in bij release. De K850i is écht een nieuw platform, vernieuwender dan de K800i was in ieder geval, ookal zie je het er niet vanaf.

Anyway, batterij duur was vrij dramatisch in het begin van de K800i met UMTS aan, en ook de 'ongeldige bewerking' fout, was er toen. De grote problemen werden toen bij de eerste grote update wel verholpen gelukkig, ook de snelheid werd flink verbeterd. Dus laten we maar hopen dat het deze keer weer zo is. ;)

Hi levert alleen de blauwe als ik het goed heb, btw.
Tlijkt echter dat de K800i een vernieuwend platform is, K810i echter de slimline versie en de K850i de update want veel nieuwigheden merk ik toch niet, nu ik verander van K800i naar K850i, de K750i had ik toendertijd ook gehad.

Reg. datum: 29 juli 2003

quote:
571Pro schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:26:
[...]

Tlijkt echter dat de K800i een vernieuwend platform is, K810i echter de slimline versie en de K850i de update want veel nieuwigheden merk ik toch niet, nu ik verander van K800i naar K850i, de K750i had ik toendertijd ook gehad.
Vandaar ook dat ik zei dat je het er niet echt aan af ziet. ;)
Zeker niet als je het vluchtig ff bekijkt.
Maar de nieuwe media manager, en het toevoegen van die hitte gevoelige knoppen zijn grotere veranderingen van welke verandering dan ook van de K750 naar de K800.
Vergeet ook de nieuwe opneem/ophang knoppen, en het verdwijnen van de joystick niet.

P.K. wijzigde dit bericht 28-11-2007 19:35 (3%)

Reg. datum: 02 januari 2006

quote:
reAaa schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:36:
Bij vodafone als je bij de groene op 3d demo klikt krijg je ook de blauwe terwijl je daar zeker weten bij de groene bent.. mja ik krijg m zaterdag van hi dus dan zal k t zeggen ;)

quote:
lucash schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:25:
[...]

Bij vodafone als je bij de groene op 3d demo klikt krijg je ook de blauwe terwijl je daar zeker weten bij de groene bent.. mja ik krijg m zaterdag van hi dus dan zal k t zeggen ;)
Van die 3D demo zou ik me idd niet zo veel aantrekken. Die zal gewoon met 1 telefoon zijn ingescand omdat het verspilde moeite is om het voor allebij te doen.

wel mis ik in mn K850i meer functies die andere "High-End" gsm's wel hebben van die prijs categorie, zoals ne GPS mocht er wel in steken en wifi!

en dit voor SE die vroeger altijd een stapje verder stond dan de anderen

571Pro wijzigde dit bericht 28-11-2007 21:50 (20%)

quote:
ArnoudBM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 01:01:
[...]
Eindelijk, mysterie opgelost. Ik kan nu lekker gaan slapen.
Tnx, toch stuurt ie bij mij geen image mee met SE media gebeuren.. ook al is het plaatje in het programma zelf wel aanwezig op het icoontje.. Maargoed, blijkbaar kan ik ze ook zelf taggen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws