Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 68 69 70 71 last
Reageer Nieuw TopicIk heb dezelfde klacht. Bij mij gebeurt het na mijn weten meestal wanneer ik ergens ben waar het bereik slecht is. Eerst dacht ik nog dat het kwam wanneer ik een SMS binnen kreeg en dat het SMSje daarna verdwenen was (nie opgeslagen en wordt ook niet meer evrstuurd door de provider).quote:robert-630 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:24:
Ik had toen het toestel in mijn zak, en hij gaf een heel kort tril-inkje (vibra), toen ik het toestel pakte gedroeg het zich vreemd, de toetsenbord verlichting was aan, en ik meen ook de blauwe ring aan de achterzijde van de telefoon. Echter, het scherm reageerde niet, na enkele seconde werkte het scherm weer, maar was de verbinding met het netwerk verloren.
Helaas durf ik niet te zeggen waar het exact door komt maar irri is het wel!
SE moet snel komen met die FW-upgrade.
Bedankt voor je post. Ben ik dus blijkbaar niet de enige. Het kan best aan het bereik liggen, hoewel ik hier niet zeker van ben. Opvallend is wel dat het ook 3 keer achter elkaar gebeurde, toen ik gisteren thuis probeerde data te transferen, via USB. (UMTS: 1 streepje / GSM: 5 streepjes)quote:quinty schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:47:
[...]
Ik heb dezelfde klacht. Bij mij gebeurt het na mijn weten meestal wanneer ik ergens ben waar het bereik slecht is. Eerst dacht ik nog dat het kwam wanneer ik een SMS binnen kreeg en dat het SMSje daarna verdwenen was (nie opgeslagen en wordt ook niet meer evrstuurd door de provider).
Helaas durf ik niet te zeggen waar het exact door komt maar irri is het wel!
SE moet snel komen met die FW-upgrade.
Ik gebruik een T-mobile branded phone, ik heb er ook mijn T-mobile simkaart in. Meestal kom ik van/na het werk langs 3 gebieden met geen tot slecht bereik. Ik heb nog nooit iets van een vastloper op die plekken gemerkt. Hopelijk verhelpt een FW-upgrade het probleem, hoewel ik daar nu best huiverig voor ben. (Als het toestel dan vastloopt
[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]
Reg. datum: 11 november 2007
Reg. datum: 11 november 2007
Ik heb nu een Vodafone sim in mijn telefoon gedaan, alleen nu zie ik vodafone NL boven in mn scherm staan en daaronder staat REGIO 020. Dat is best wel irritant.
Ik kan geen optie vinden om dat te laten verdwijnen. Enig idee hoe dat wel kan. Voorheen had ik KPN en zag ik geen regio informatie ...
Thnx
Ik kan geen optie vinden om dat te laten verdwijnen. Enig idee hoe dat wel kan. Voorheen had ik KPN en zag ik geen regio informatie ...
Thnx
Zal vast wel ergens op de site van VF staan, ze kunnen je niet verplichten dat je hele scherm volstaat met provider informatie.quote:gurr schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:15:
Ik heb nu een Vodafone sim in mijn telefoon gedaan, alleen nu zie ik vodafone NL boven in mn scherm staan en daaronder staat REGIO 020. Dat is best wel irritant.
Thnx
Reg. datum: 29 juli 2003
Reg. datum: 29 juli 2003
Dat is Cell Broadcasting, Vodafone is de enige provider die daar aan doet.quote:gurr schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:15:
Thnx
Ga in het menu naar Berichten >> Instellingen >> Regio-info
Daar kan je het uitzetten
Reg. datum: 24 september 2005
Reg. datum: 24 september 2005
Dag mensen,
Heb de telefoon inmiddels iets meer dan een maand en tot noch toe is het me goed bevallen.
Van de meeste eerder aangegeven bugs heb ik gelukkig geen last.
Die Vista theme's zijn echt mooi, alleen is er iets niet helemaal goed bij de premium versie als je naar events gaat. Dan wordt de tekst van het geselecteerde item wit, net als de achtergrond.
Pas heb ik de telefoon geupdate naar 1200-4400 R1CA037 071012 (Dacht dat ik deze al had, maargoed). Echter zijn nu alle applicaties verdwenen en daarbij dus ook alle spelletjes. Dit vind ik echt enorm slecht, kan ik hier iets aan doen zonder een reset?
Tevens merkte ik dat de timer van de flits niet altijd even goed klop waardoor ik soms zwarte foto's krijg.
De kwaliteit van de foto's is naar mijn idee wel zeer goed.
Heb de telefoon inmiddels iets meer dan een maand en tot noch toe is het me goed bevallen.
Van de meeste eerder aangegeven bugs heb ik gelukkig geen last.
Die Vista theme's zijn echt mooi, alleen is er iets niet helemaal goed bij de premium versie als je naar events gaat. Dan wordt de tekst van het geselecteerde item wit, net als de achtergrond.
Pas heb ik de telefoon geupdate naar 1200-4400 R1CA037 071012 (Dacht dat ik deze al had, maargoed). Echter zijn nu alle applicaties verdwenen en daarbij dus ook alle spelletjes. Dit vind ik echt enorm slecht, kan ik hier iets aan doen zonder een reset?
Tevens merkte ik dat de timer van de flits niet altijd even goed klop waardoor ik soms zwarte foto's krijg.
De kwaliteit van de foto's is naar mijn idee wel zeer goed.
afgelopen zaterdag op een feestje nog eens de k850i van een vriend uitgeprobeerd... maar ik kan eigenlijk niets ontdekken wat hem nou beter maakt dan mijn k800i? ik bedoel, wat is er nu eigenlijk veranderd? (Behalve 5mpix camera, maar da's geen meerwaarde voor mij persoonlijk)
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Reg. datum: 11 oktober 2007
Reg. datum: 11 oktober 2007
Groter helderder scherm, 3 soft keys ipv 2 en dus lichtelijk andere menu structuur en een vernieuwd media gedeelte. Zet hem gewoon eens naast de K800i op de sony site in zo'n vergelijking. Kan je alle verschillen zien zien.quote:Phusebox schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:46:
afgelopen zaterdag op een feestje nog eens de k850i van een vriend uitgeprobeerd... maar ik kan eigenlijk niets ontdekken wat hem nou beter maakt dan mijn k800i? ik bedoel, wat is er nu eigenlijk veranderd? (Behalve 5mpix camera, maar da's geen meerwaarde voor mij persoonlijk)
Maar dat de verschillen tussen 2 telefoon die achter elkaar volgen in een serie (met de 810 als kleine tussenstap er nog bij) niet enorm veel verschillen kan je toch verwachten?
Reg. datum: 01 juli 2004
Reg. datum: 01 juli 2004
Nu de W960i niet al te positief wordt ontvangen en ik hem zelf ook niet echt vind meevallen qua design en grootte neig ik ook naar een K850i.
Echter 1 punt betreffende de mediaplayer is voor mij essentieel:
Wanneer je in een lang nummer (liveset) gaat spoelen, gaat dit dan steeds sneller naar mate je langer spoelt (waardoor je dus in bijv. 5 seconden een uur vooruit kunt spoelen)? Dit is wel het geval in mn huidige w850i en werkt ideaal, deze functionaliteit wil ik dus niet kwijt.
Echter 1 punt betreffende de mediaplayer is voor mij essentieel:
Wanneer je in een lang nummer (liveset) gaat spoelen, gaat dit dan steeds sneller naar mate je langer spoelt (waardoor je dus in bijv. 5 seconden een uur vooruit kunt spoelen)? Dit is wel het geval in mn huidige w850i en werkt ideaal, deze functionaliteit wil ik dus niet kwijt.
Reg. datum: 15 maart 2007
Reg. datum: 15 maart 2007
Ik heb de telefoon afgelopen vrijdag ontvangen en zal er vanavond als ik tijd heb even een liveset opzetten om te testen. Bij korte tracks werkt het in ieder geval wel zoals jij zegt dus neem aan bij lange tracks ook.
Ik heb meteen nieuwste firmware erop gezet hoewel het programma aangaf dat de nieuwste erop stond. Overigens geen simlock en heb versie 1200-4400 R1CA037 071012. Echter ondervindt ik nog steeds problemen met de flitser. In het donker met korte afstanden geen probleem maar op lange afstand bij weinig licht zijn foto's erg donker. Met hoge iso waarden is het wel beter en ook photo fix kan wel wat doen maar dit duurt erg lang. Op de computer foto's bijwerken is geen optie. Duurt te lang. Verder is het aanzetten van de camera wel erg snel en handig en is het een groot voordeel het toestel aan de achterkant recht is ipv uitstekende camera.
Verder vind ik het een prima toestel want was eerst ook huiverig hem te kopen. Heb nog geen vastloper gehad ondanks veel testen. Thema laser precission is erg mooi hoewel het wel even wennen is als je het standaard SE menu gewend bent. Scherm is erg helder. Tip toetsen werken erg goed hoewel er wel een beetje feedback had mogen zijn zoals bij de lg viewty (korte trilling). Mediaplayer is ook erg mooi maar ondervond wel een vertraging met veel tracks erop. (Voordat hij ze allemaal weergeeft). Ook een groot pluspunt is de 3LED functie bij het filmen en de filmkwaliteit is ook verbeterd tov k800i maar kan niet tippen aan bijv N-series nokia of de viewty. Geluid van externe speaker gaat ook redelijk hard tov de k800i maar klinkt bij sommige nummers niet meer mooi bij hardste stand. Het is in ieder geval stuk harder als de viewty.
Nou dit is wat zo even in me opkwam na een weekendje gebruik. Als de flitsbug nog beter wordt is het in ieder geval een prima toestel.
Ik heb meteen nieuwste firmware erop gezet hoewel het programma aangaf dat de nieuwste erop stond. Overigens geen simlock en heb versie 1200-4400 R1CA037 071012. Echter ondervindt ik nog steeds problemen met de flitser. In het donker met korte afstanden geen probleem maar op lange afstand bij weinig licht zijn foto's erg donker. Met hoge iso waarden is het wel beter en ook photo fix kan wel wat doen maar dit duurt erg lang. Op de computer foto's bijwerken is geen optie. Duurt te lang. Verder is het aanzetten van de camera wel erg snel en handig en is het een groot voordeel het toestel aan de achterkant recht is ipv uitstekende camera.
Verder vind ik het een prima toestel want was eerst ook huiverig hem te kopen. Heb nog geen vastloper gehad ondanks veel testen. Thema laser precission is erg mooi hoewel het wel even wennen is als je het standaard SE menu gewend bent. Scherm is erg helder. Tip toetsen werken erg goed hoewel er wel een beetje feedback had mogen zijn zoals bij de lg viewty (korte trilling). Mediaplayer is ook erg mooi maar ondervond wel een vertraging met veel tracks erop. (Voordat hij ze allemaal weergeeft). Ook een groot pluspunt is de 3LED functie bij het filmen en de filmkwaliteit is ook verbeterd tov k800i maar kan niet tippen aan bijv N-series nokia of de viewty. Geluid van externe speaker gaat ook redelijk hard tov de k800i maar klinkt bij sommige nummers niet meer mooi bij hardste stand. Het is in ieder geval stuk harder als de viewty.
Nou dit is wat zo even in me opkwam na een weekendje gebruik. Als de flitsbug nog beter wordt is het in ieder geval een prima toestel.
Ja. Serieus, die media player is perfect!quote:jap85 schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:58:Wanneer je in een lang nummer (liveset) gaat spoelen, gaat dit dan steeds sneller naar mate je langer spoelt (waardoor je dus in bijv. 5 seconden een uur vooruit kunt spoelen)? Dit is wel het geval in mn huidige w850i en werkt ideaal, deze functionaliteit wil ik dus niet kwijt.
Alleen gaat mijn equalizer setting steeds weg als ik hem opnieuw opstart...
MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System
wat een waardeloos bezorgingssysteem bij hi.nl, ik krijg het toestel pas een zaterdag omdat mn vader moet werken en hij moet perse zijn rijbewijs laten zien (kopie is niet geldig). anders had ik t morgen al binnen kunnen hebben, waardeloos!
achja, ik mag niet mekkeren wordt er gezegd omdat ik het toestel al maanden wil dus volgens hen maken die paar extra dagen niet veel verschil! komt goed uit dan kan ik zaterdagmorgen het ding in ontvangst nemen met een kater van vrijdag:?
achja, ik mag niet mekkeren wordt er gezegd omdat ik het toestel al maanden wil dus volgens hen maken die paar extra dagen niet veel verschil! komt goed uit dan kan ik zaterdagmorgen het ding in ontvangst nemen met een kater van vrijdag:?
reAaa wijzigde dit bericht 10-12-2007 15:55 (33%)
Heel toevallig heb ik ook T-Mobile branded *crashing* phone.quote:robert-630 schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:05:
[...]
Ik gebruik een T-mobile branded phone, ik heb er ook mijn T-mobile simkaart in. Meestal kom ik van/na het werk langs 3 gebieden met geen tot slecht bereik. Ik heb nog nooit iets van een vastloper op die plekken gemerkt. Hopelijk verhelpt een FW-upgrade het probleem, hoewel ik daar nu best huiverig voor ben. (Als het toestel dan vastloopt)
Reg. datum: 09 december 2006
Reg. datum: 09 december 2006
Daar heb ik dus mijn theme mee gemaakt! hehehe, alleen kun je helaas niet ALLES aanpassen zoals de kleuren in "media" =)quote:571Pro schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:23:
nog niet gevonden voor de K850i, kvind het trouwens vreemd er nog geen Flash Themes te vinden zijn, of gewoon flash achtergronden
via google wel een Theme creator gevonden van Sony Ericsson + Additionele documentatie:
http://developer.sonyeric...ltimedia/p_multimedia.jsp
Mijn theme kun je hier downloaden:
http://www.o4web.nl/Legend_of_Zelda_K850_theme.zip
Ik had m al voor een lange tijd op mijn telefoon staan, maar de achtergrond werd me wat te gay, moet ik even wat aan doen. Of gewoon nog een nieuwe theme maken!
Reg. datum: 17 juli 2004
Reg. datum: 17 juli 2004
Ik heb zelf ook een t-mobile branded k850i, na 3 weken gebruik tot dit weekend geen restarts. Had zaterdag het Laser Precision theme ingesteld en kreeg om de zoveel tijd een restart. Vooral als de ontvangst slecht is (in de bioscoop) gebeurt dit vaak (3x per uur ofzo). Zondag het thema teruggezet naar een gedownload theme, sindsdien geen restarts meer gehad. Ik hoop dus dat dit aan het theme ligt.quote:robert-630 schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:05:
[...]
Bedankt voor je post. Ben ik dus blijkbaar niet de enige. Het kan best aan het bereik liggen, hoewel ik hier niet zeker van ben. Opvallend is wel dat het ook 3 keer achter elkaar gebeurde, toen ik gisteren thuis probeerde data te transferen, via USB. (UMTS: 1 streepje / GSM: 5 streepjes)
Ik gebruik een T-mobile branded phone, ik heb er ook mijn T-mobile simkaart in. Meestal kom ik van/na het werk langs 3 gebieden met geen tot slecht bereik. Ik heb nog nooit iets van een vastloper op die plekken gemerkt. Hopelijk verhelpt een FW-upgrade het probleem, hoewel ik daar nu best huiverig voor ben. (Als het toestel dan vastloopt)
Verder ben ik erg tevreden met deze telefoon, na 2 jaar een w800i te hebben gehad zou ik absoluut niet terug willen.
heb wel problemen met foto's trekken de helft is wazig... en als je je de fotomodus aanlaat na een tijdje heb je hinder om terug een foto te trekken
Hi.nl heeft zijn aanbieding gewijzigd, in plaats van 50% korting het eerste jaar krijg je nu 2 jaar lang 5% korting op je bundel, volgens mij was dit al een tijdje standaard bij hi.
uiteindelijk ben je over die periode net zoveel kwijt dus daar zal het niet aan liggen. in eerste instantie dacht ik dat ik er net op tijd was maar na 1 minuutje een berekening maken komt de prijs op hetzelfde neer.
uiteindelijk ben je over die periode net zoveel kwijt dus daar zal het niet aan liggen. in eerste instantie dacht ik dat ik er net op tijd was maar na 1 minuutje een berekening maken komt de prijs op hetzelfde neer.
Heb ik ook last van gehad, echter maar 1x, ergens in een restaurant en had ook gewoon normaal bereik. Heb het toestel keer uit en aan gezet en toen was het weg.quote:robert-630 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:24:
Ik heb de K850i nu ongeveer een maand, tot dusver tevreden.
Nu doet het toestel sinds 2 dagen terug erg vreemd.
Ik had toen het toestel in mijn zak, en hij gaf een heel kort tril-inkje (vibra), toen ik het toestel pakte gedroeg het zich vreemd, de toetsenbord verlichting was aan, en ik meen ook de blauwe ring aan de achterzijde van de telefoon. Echter, het scherm reageerde niet, na enkele seconde werkte het scherm weer, maar was de verbinding met het netwerk verloren.
Ik dacht toen nog, dat het trilink-je een functionaliteit was, dat het je waarschuwde als je de verbinding met het netwerk verliest. Echter gebeurde het in 3 uur tijd nog 4 keer. De laatste keer zo erg dat ik de batterij uit het toestel heb moeten halen.
Gisteren gebeurde hetzelfde tijdens het luisteren van muziek via de wired headset. En vandaag gebeurde hetzelfde tijdens het overzetten van data (het 4 pagina's terug geposte theme) via USB. Het vreemde is dat het niet een reboot lijkt, daarvoor duurt het te kort, ook heb ik de foon niet van de USB los hoeven te koppelen, ik moest de data wel opnieuw transferen maar de pc heeft de gsm automatisch opnieuw herkend en deze wordt bij "deze computer" weergegeven.
Herkent iemand ook deze klacht?
edit:
Weer vast gelopen, bij het overzetten van het theme, dit keer is de verbinding niet automatisch hersteld. Ik ga zo maar mijn provider/verkoper bellen.
Denk zelf dat het niet met bereik te maken heeft, want op mijn school zijn een aantal plaatsen waar ik ook geen bereik heb en waar ik regelmatig langskom, en dan heeft het toestel nergens last van.
Maar het is wel vreemd...
Hmmm, waar blijft mijn 2GB kaartje eigenlijk? Heb de T-Mobilebon 31 oktober opgestuurd naar SE maar nog altijd niets ontvangen. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
ff een stukje vliegen
Nog een probleem hier: Vandaag mijn K850i binnengekregen, maar als ik er muziek op wil pleuren, staan er allemaal slotjes op de mapjes van bijv. music. Ik kan dus niks meer op mijn Mstick neerzetten. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen?
MediaManager zegt dat mijn telefoon niet verbonden is, maar dat is dus wel zo, in telefoonmodus.
Forget it, gewoon Massaopslag activeren.
MediaManager zegt dat mijn telefoon niet verbonden is, maar dat is dus wel zo, in telefoonmodus.
Forget it, gewoon Massaopslag activeren.
Jorian29 wijzigde dit bericht 11-12-2007 22:23 (7%)
Ik weet niet of het al vermeld is maar als je vanuit je hoofdscherm (dus na deblokeren) letters (je ziet alleen cijfers) van contacts intypt dan krijg je daar netjes een overzicht van. Wel handig en dat zonder naar contacts te gaan.
Reg. datum: 31 oktober 2007
Reg. datum: 31 oktober 2007
handig! Wist wel al dat dat met nummers invoeren ook zo is!quote:Graham schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:15:
Ik weet niet of het al vermeld is maar als je vanuit je hoofdscherm (dus na deblokeren) letters (je ziet alleen cijfers) van contacts intypt dan krijg je daar netjes een overzicht van. Wel handig en dat zonder naar contacts te gaan.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 68 69 70 71 last