Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 68 69 70 71 last

Reageer Nieuw Topic
Shenme?
Reg. datum: 15 april 2001

quote:
Abarth1961 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:45:
Heb maandag software geupdate naar R1CA037 het probleem "bewerking mislukt" in applicatie en games niet opgelost, maar kan nu ook niet meer TV kijken met Orange.
Ben vanochtend naar service-punt SE geweest en K850 opnieuw laten flashen het probleem "bewerking mislukt is nu opgelost, alleen TV kijken met Orange gaat niet meer, heb nu software R1CA037.
Het flashen duurde 15 minuten en zeer goed geholpen bij Reitsma in Utrecht.
Zijn er meerdere die met de nieuwe software geen TV meer kunnen kijken?
Ik kon zelfs zonder software update ineens geen TV meer kijken met mijn k850i. Orange zou mij hier over terugbellen, maar dit hebben ze tot op heden niet gedaan.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Reg. datum: 07 november 2007

quote:
Famoso schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:55:
[...]

Ik kon zelfs zonder software update ineens geen TV meer kijken met mijn k850i. Orange zou mij hier over terugbellen, maar dit hebben ze tot op heden niet gedaan.
Orange net gebeld en deze heeft met het data-team overlegd en die zeggen dat de software nog R1CA037 nog niet goedgekeurd is door hun en TV kijken daardoor niet mogelijk is moet maar terug naar de oude versie. ze hebben wel een storing gehad van de week.
Wat mij ook nog niet gelukt om video te bellen.

quote:
Abarth1961 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:47:
[...]moet maar terug naar de oude versie.[...]
is dat dan een optie in het SEUS-programma? Of moet ik zelf een backup van de firmware regelen :9
(Heb zelf een TM-branded versie, kan dus nog altijd niet updaten...

ff een stukje vliegen

Reg. datum: 30 september 2007

heb mijn bestelling geplaatst op hi.nl! waarschijnlijk heb ik 'm dinsdag binnen aangezien het morgen zaterdag is en ze mij de eerstvolgende werkdag (maandag dus) zouden bellen om een tijdstip af te spreken met de koerier.

Reg. datum: 07 november 2006

quote:
Luusje1987 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 00:18:
[...]

kan het kloppen dat die methode met flash themes voor branded toestellen sowieso niet werkt??
Kdenk dat het wel werkt maar dat je dan je GSM zult moeten tweaken en "activeren"

Reg. datum: 07 november 2007

quote:
ArnoudBM schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:24:
[...]

is dat dan een optie in het SEUS-programma? Of moet ik zelf een backup van de firmware regelen :9
(Heb zelf een TM-branded versie, kan dus nog altijd niet updaten...
Volgens mij kan dit niet via SEUS. Ze zeiden ook dat ik dit van de website van Orange moest downloaden. Ze konden allen niet zeggen waar dat op de site van hun staat en volgens mij kan dat ook niet via de site van Orange

Reg. datum: 05 januari 2007

Heeft iemand de K850i besteld bij Hi? Ik heb em dus gisteren besteld, en omdat ik nr. behoud wil, krijg ik em maandag binnen. Alleen staat er niet aangegeven welke kleur ik krijg. Iemand al ervaringen?

haha vet toevallig Jorian ik heb het toestel een 3 kwartier geleden besteld. op de website staat inmiddels het blauwe plaatje afgebeeld. een aantal dagen geleden was het nog de groene versie. voor zover ik weet levert hi alleen de blauwe versie.

ik heb overigens ook nummerbehoud aangevraagd, beetje zat om elke keer van nummer te veranderen.

Reg. datum: 05 januari 2007

owkeey, ja dat zag ik dus ook. Als ik zeg maar op de specs. page van hi keek voor de k850i, zag ik daar wel de blauwe, maar in mijn winkelmandje de groene. Beetje apart, maar volgens mij is nu wel veranderd.

Indo @ 1991
Reg. datum: 25 januari 2004

quote:
OppositeForces schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:05:
[...]

Thanks! Alleen één "probleempje": mijn telefoonnummers opslaan naar mijn pc lukt dus niet (synchroniseren werkt namelijk niet, zie mijn post hierboven). Als het goed is (en DAAR ben ik juist bang voor), staat de back-up van mijn telefoonnummers ook inderdaad op de geheugenkaart...
Ik heb 'm namelijk wel een back-up laten uitvoeren; alleen: als hij al niets opslaat in de kalander, doet íe het dan wel op de geheugenkaart? Bij een hard-rest ben ik alles kwijt (m.u.v. geheugenkaart), toch?

En die "branded" meuk (zoals T-Mobile 's Web 'n Walk): blijft die dan wel bestaan? Of komt daar de "originele" browser voor terug? Dat de instellingen an sich van W'nW weg zijn, maakt me niet uit, alleen vrees ik dat ik veel meer schade aanricht...
Bij een masterreset is er geen schade, alles W'nW instellingen en logo's blijven. Je kan ook nog alle contacten nog een x kopieren naar je sim. Dan weet je iig dat het goed gaat...

Sony Ericsson K850. Daar ben je!

Reg. datum: 24 september 2005

Ik heb hem via Hi en heb een blauwe. Heb niet kunnen kiezen oid.

Reg. datum: 17 juli 2007

quote:
R and B schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:33:
[...]

Heb je je internetverbinding gedeeld? Bij Windows heb je dan bij internet delen ook nog die optie om te selecteren welke verbinding de gedeelde interverbinding krijgt. Als je zoiets ook met de Mac hebt(Zo onhandig dat Apple >:) ) dan moet je de verbinding selecteren van je PAN verbinding. In netwerkverbindingen moet namelijk als het goed is een extra verbinding komen. Naast je internetverbinding en dergelijke moet er nu ook een Bluetooth Pan netwerkverbinding zijn.
Als je aan die punten allemaal voldoet dan zou ik het echt niet meer weten waar het aan kan liggen.

Bij mij was het grootste probleem het nieuwe dataccount met bluetootsymbool en computernaam vinden in de telefoon maar dat heb jij nu ook al gevonden..
Zeg vriend, bij Mac heb ik geen drivers nodig, bestanden overzetten en syncen is easy as hell en allemaal zonder additionele software. Dus zeg niet onhandig... :p

Maar bedoel je dit onder de "advanced menu" van "Bluetooth" staan:
http://img523.imageshack.us/img523/4070/picture1jh7.jpg

En bij "Network":
http://img209.imageshack.us/img209/4035/picture5nw5.jpg

En als je daar op "Advanced" klikt:
http://img248.imageshack.us/img248/8066/picture2wh5.jpg

Ik heb blijkbaar wel een PAN-verbinding, maar het internet op de telefoon doet het niet... ;(

MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System

Reg. datum: 17 juli 2006

quote:
Stormbringer schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:19:
[...]
Zeg vriend, bij Mac heb ik geen drivers nodig, bestanden overzetten en syncen is easy as hell en allemaal zonder additionele software. Dus zeg niet onhandig... :p

Maar bedoel je dit onder de "advanced menu" van "Bluetooth" staan:

En bij "Network":

En als je daar op "Advanced" klikt:

Ik heb blijkbaar wel een PAN-verbinding, maar het internet op de telefoon doet het niet... ;(
Mm dat lijkt er wel op.. Probeer nu een dan via de telefoon met de computer te verbinden ipv andersom. Dus eerst even bij streaming instellingen je computer naam selecteren(dat had je al toch?). Dus eerst verbinding verbreken en dan de verbinding vanuit de telefoon proberen te starten.

Reg. datum: 31 juli 2004

Als je bij Streaming instellingen je telefoon selecteerd, en dan bewerken kiest.. Kan je even posten wat je daar dan allemaal hebt staan? Want bij mijn telefoon staat dan niks bij IP en gateway en bij subnet mask 255.255.255.255... Lijkt me al niet te kloppen. En daarnaast bij internet instellingen. Even per kopje wat de instellingen zijn alsjeblieft? :) Bij voorbaat dank ;)

Motowhiz! Gain special powers!
Reg. datum: 21 januari 2004

Ik heb de K850i nu ongeveer een maand, tot dusver tevreden.

Nu doet het toestel sinds 2 dagen terug erg vreemd.
Ik had toen het toestel in mijn zak, en hij gaf een heel kort tril-inkje (vibra), toen ik het toestel pakte gedroeg het zich vreemd, de toetsenbord verlichting was aan, en ik meen ook de blauwe ring aan de achterzijde van de telefoon. Echter, het scherm reageerde niet, na enkele seconde werkte het scherm weer, maar was de verbinding met het netwerk verloren.

Ik dacht toen nog, dat het trilink-je een functionaliteit was, dat het je waarschuwde als je de verbinding met het netwerk verliest. Echter gebeurde het in 3 uur tijd nog 4 keer. De laatste keer zo erg dat ik de batterij uit het toestel heb moeten halen.

Gisteren gebeurde hetzelfde tijdens het luisteren van muziek via de wired headset. En vandaag gebeurde hetzelfde tijdens het overzetten van data (het 4 pagina's terug geposte theme) via USB. Het vreemde is dat het niet een reboot lijkt, daarvoor duurt het te kort, ook heb ik de foon niet van de USB los hoeven te koppelen, ik moest de data wel opnieuw transferen maar de pc heeft de gsm automatisch opnieuw herkend en deze wordt bij "deze computer" weergegeven.

Herkent iemand ook deze klacht?

edit:
Weer vast gelopen, bij het overzetten van het theme, dit keer is de verbinding niet automatisch hersteld. Ik ga zo maar mijn provider/verkoper bellen.

robert-630 wijzigde dit bericht 08-12-2007 12:48 (6%)

[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]

Reg. datum: 17 juli 2006

quote:
ZorBiX schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:11:
Als je bij Streaming instellingen je telefoon selecteerd, en dan bewerken kiest.. Kan je even posten wat je daar dan allemaal hebt staan? Want bij mijn telefoon staat dan niks bij IP en gateway en bij subnet mask 255.255.255.255... Lijkt me al niet te kloppen. En daarnaast bij internet instellingen. Even per kopje wat de instellingen zijn alsjeblieft? :) Bij voorbaat dank ;)
Bij de streaminginstellingen heb ik staan wat jij ook zegt: alleen dat subnetmask is ingevult: 255.255.255.255. Bij internetinstellingen heb ik maar 1 dataccount(de rest weggegooid) en die is helemaal leeg. Dus ik heb een nieuw account aangemaakt met alleen een naam. Dus bij APN, Gebruikersnaam en Wachtwoord staat niets. Aanmeldverzoek staat uit. IP-adres is leeg net als DNS. Verificatie is er niet en er staan aangevinkt: Geen, PAP en CHAP. Datacompressie staat uit net als Headercompressie en Proxy instellingen.
Maar ik denk dat dat bij jouw al zowieso hetzelfde moet zijn want ik heb er niets aan verandert. Wat gaat er nu bij jouw mis dan?

Reg. datum: 17 juli 2007

quote:
R and B schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:22:
[...]

Mm dat lijkt er wel op.. Probeer nu een dan via de telefoon met de computer te verbinden ipv andersom. Dus eerst even bij streaming instellingen je computer naam selecteren(dat had je al toch?). Dus eerst verbinding verbreken en dan de verbinding vanuit de telefoon proberen te starten.
Dat deed ik al, want anders verbindt hij alleen Bluetooth maar geen PAN. Trouwens, in het tweede scherm van mijn vorige post staat ook "802.1X: UTwente". Moet die Bluetooth PAN per se een 802.1X verbinding hebben dan? Zal wel heel vreemd zijn, maar ik zal het voor de zekerheid nog even op de Universiteit proberen...
quote:
ZorBiX schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:11:
Ben ik ook benieuwd naar, want mij mij staat ook 255.255.255.255. De rest alles leeg, en bij Proxy Settings "Off, Multiple". Bij internet settings moest je als het goed is alleen een naam opgeven...

MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System

Reg. datum: 31 oktober 2007

quote:
571Pro schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:37:
[...]

Kdenk dat het wel werkt maar dat je dan je GSM zult moeten tweaken en "activeren"
Ik ben daar niet echt bekend mee...:(
Ik heb wel verschillende tutorials op internet gevonden maar deze zijn eigenlijk voor andere SE modellen bedoeld. Ze gebruiken XS++ maar die support de K850i (nog) niet zegt ie.
Op welke manier kan het nog meer??

nog niet gevonden voor de K850i, kvind het trouwens vreemd er nog geen Flash Themes te vinden zijn, of gewoon flash achtergronden

via google wel een Theme creator gevonden van Sony Ericsson + Additionele documentatie:
http://developer.sonyeric...ltimedia/p_multimedia.jsp

571Pro wijzigde dit bericht 08-12-2007 17:34 (40%)

misschien is deze post ook een stap dichter naar de flash theme's voor de K850i

Ik heb al een aantal theme's bekeken, deze gebruiken bijna allemaal .swf bestanden voor achtergronden
en gebruiken dan menu's die al voorgeinstalleerd moeten zijn op de telefoon zelf.

Nu dacht ik even dat dit voor de K850i niet nodig was, maar ik heb net die firmware geinstalleerd staan, en heb deze even gedecomprimeerd:
http://img403.imageshack.us/img403/5449/k850iflashmenuspk3.jpg
Nadien heb ik zelf eens geprobeerd om de menu's in de theme's in te werken, mits aanpassing van de theme-code zelf, allen falen en geven melding dat de theme beschadigd is.

571Pro wijzigde dit bericht 08-12-2007 20:15 (10%)

heeft er iemand van jullie een verzekering bij zn telefoon? zo ja, waarvoor is ie allemaal verzekerd en wat zijn de kosten per maand/jaar?

Reg. datum: 25 oktober 2005

quote:
reAaa schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:01:
heeft er iemand van jullie een verzekering bij zn telefoon? zo ja, waarvoor is ie allemaal verzekerd en wat zijn de kosten per maand/jaar?
Ik heb mn telefoon toen ik hem kocht bij BelCompany gelijk verzekerd (weet zo even niet welke verzekeraar dat is). Maar volgens mij is ie nu zo'n beetje tegen alles verzekerd (behalve tegen 'kwijtraken' volgens mij, maar diefstal dus weer wel). Volgens de verkoper kan ik hem bij wijze van spreken op de grond gooien als ik hem zat ben en een nieuwe tel. uitzoeken ter waarde van, uit mn hoofd, 530 euro). Kost 6,50 p/m

Reg. datum: 31 oktober 2007

quote:
reAaa schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:01:
Ik heb mijn K850i bij de T-Mobile shop gekocht en heb hem toen ook gelijk verzekerd. Bij T-mobile gaat dit standaard via Pro Assist. Je betaald 5,95 per maand.
Hij dan verzekerd tegen waterschade/val en/of stootschade en dergelijke, maar niet tegen diefstal. Daar moest je dan nog een aparte verzekering voor nemen maar de verkoper was zo eerlijk dat hij het me niet aan raadde omdat je echt tot in de puntjes moet kunnen bewijzen dat het niet je eigen schuld was.

The Hunter

quote:
Luusje1987 schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:36:
[...]

Ik heb mijn K850i bij de T-Mobile shop gekocht en heb hem toen ook gelijk verzekerd. Bij T-mobile gaat dit standaard via Pro Assist. Je betaald 5,95 per maand.
Hij dan verzekerd tegen waterschade/val en/of stootschade en dergelijke, maar niet tegen diefstal. Daar moest je dan nog een aparte verzekering voor nemen maar de verkoper was zo eerlijk dat hij het me niet aan raadde omdat je echt tot in de puntjes moet kunnen bewijzen dat het niet je eigen schuld was.
Weet je zeker dat dit per maand is. Ik geloof namelijk dat het per kwartaal is bij proassist. Ik moet even kijken voor de zekerheid maar ik betaal geloof ik per kwartaal 7,95.

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

quote:
Graham schreef op zondag 09 december 2007 @ 09:49:
[...]

Weet je zeker dat dit per maand is. Ik geloof namelijk dat het per kwartaal is bij proassist. Ik moet even kijken voor de zekerheid maar ik betaal geloof ik per kwartaal 7,95.
dat is een fijne prijs. ben je echter tegen dezelfde zaken verzekerd? want dan krijgt mijn k850i eenzelfde verzekering :)

xbots am cry

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 68 69 70 71 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: