En ben je tevreden gebruiker of heb je ook nogal klachten zoals sommige anderen hier?
Al zal me dat niet tegenhouden om hem te kopen, want ik ben er zeker van dat alles wel in orde komt met eventuele updates.
Al zal me dat niet tegenhouden om hem te kopen, want ik ben er zeker van dat alles wel in orde komt met eventuele updates.
Ja de camera valt wel erg tegen, heb hiervoor een w850i en k750i gehad, en ik zie weinig verschil tussen een k750i en een k850i. Hij is erg vlekgevoelig, dat valt in het begin erg op maar later doe je er niks meer aan.
En hij is traag, en touchscreen werkt af en toe niet.
Reg. datum: 11 oktober 2007
Touchscreen werkt af en toe niet en is traag? heb je niet gewoon een brak exemplaarquote:Blondjuh85 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:50:
Ja de camera valt wel erg tegen, heb hiervoor een w850i en k750i gehad, en ik zie weinig verschil tussen een k750i en een k850i. Hij is erg vlekgevoelig, dat valt in het begin erg op maar later doe je er niks meer aan.
Camera vind ik btw stukken beter dan die van de K750i generatie. Vooral de flitser maakt een groot verschil. (ja bij mij gaat ie wel tegelijk met de foto)
Het enige foutje wat ik heb als ik mijn foto's bekijk is dat er en grijzige gordijn naar beneden overheen valt.Maar ook daar hebben er meer last van had ik al gelezen.Verder geen problemen,mooie foto's, flits flitst gewoon op tijd.touchscreen werkt prima,geen vastlopers,niets te klagen hoor(gelukkig) 
Reg. datum: 02 februari 2006
Reg. datum: 02 februari 2006
Zo heb nu oook de K850I gehaald.
Alleen paar bugs in de software lijkt me
,
de games en toepassing openen das al bekend bij iedereen dat die zegt Bewerking Mislukt,
Nu het volgende probleem, van de ene op andere dag doet internet het niet meer, hij wil wel naar een site gaan van dan reboot de telefoon opnieuw op
, echt vage shit, heb al reset gedaan maar wilt niet baten.
Iemand tips?
Alleen paar bugs in de software lijkt me
de games en toepassing openen das al bekend bij iedereen dat die zegt Bewerking Mislukt,
Nu het volgende probleem, van de ene op andere dag doet internet het niet meer, hij wil wel naar een site gaan van dan reboot de telefoon opnieuw op
Iemand tips?
ik ben serieus weer aan het overwegen om toch echt de k810i te kopen, ik lees hier niets anders dan negatieve reacties, bugs, het toestel dat al gebreken begint te tonen nadat het nog niet eens een paar weken oud is( dan heb ik het over de buitenkant van het ding ). al die dingen zijn voor mij niet echt bevorderlijk om het toestel nog te kopen. als ik over een periode van 2 jaar zo'n 500+ euro neertel voor dit ding mag ik natuurlijk wel verwachten dat ie ook daadwerkelijk zo lang mee gaat.
Gewoon kopen,de mensen die nergens last van hebben zie je hier ook niet.En dat zijn er genoeg(ikzelf o a)Volg dit topic evengoed,maar niet omdat ik last heb van bugs
En het valt mij op dat de branded toestellen vaak last hebben van bugs,de simlock en logovrije zijn volgens mij stabieler lijkt het wel.
Ik vind het jammer dat als de telefoon met het display omhoog ligt de ringtone gedempt wordt, iemand tips?
Where words fail, Music speaks
Heb hem in een standaard staan dus geen last vanquote:masterwill schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:47:
Ik vind het jammer dat als de telefoon met het display omhoog ligt de ringtone gedempt wordt, iemand tips?
Reg. datum: 01 november 2007
Reg. datum: 01 november 2007
Na 2 weken krijg ik nu ookw el wat krasjes op de achterkant..
Reg. datum: 16 januari 2003
Reg. datum: 16 januari 2003
Ik baal van dat klote stof onder de lenskap, heeft iemand al geprobeerd dat ding eraf te halen?
Reg. datum: 09 november 2007
Reg. datum: 09 november 2007
Nou, om eerlijk de waarheid te spreken kon de witte wel eens geript zijn van de "online-probeer-versie" van SE. Die word namelijk wit als je van kleur verandert. De zwart/zilveren versie is zo makkelijk om na te maken, je hoeft alleen maar goed overweg te kunnen met een penceel.
Grtz,
Grtz,
A proud K850i Owner
Hallo,
sinds enkele dagen heb ik dit juweeltje in mijn bezit. Nu heb ik google geinstalleerd en het werkt tot op zekere hoogte goed, ik kom in mijn inbox en kan dus m'n berichten zien maar ik kan ze niet openen, ook als ik iets wil wijzigen of bevestigen dan kan dat niet; de "bevestig" knop ontbreekt! Lijkt me een bug in het programma, hebben meer mensen hier last van? (en eventueel een oplossing!).
Groeten Michel
sinds enkele dagen heb ik dit juweeltje in mijn bezit. Nu heb ik google geinstalleerd en het werkt tot op zekere hoogte goed, ik kom in mijn inbox en kan dus m'n berichten zien maar ik kan ze niet openen, ook als ik iets wil wijzigen of bevestigen dan kan dat niet; de "bevestig" knop ontbreekt! Lijkt me een bug in het programma, hebben meer mensen hier last van? (en eventueel een oplossing!).
Groeten Michel
omdraaien?quote:masterwill schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:47:
ff een stukje vliegen
Hmm zelfs als die echt zouden uitkomen heb ik geen spijt van mn blauwe. Wit ziet er niet uit en die zwarte met witte streep nogal saai, al heeft ie wel wat.
Beide zijn idd gewoon shops die iedere gek kan makenquote:talita schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:50:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zwart/zilveren versie en een witte
Overigens heb ik m'n 2GB kaartje van SE binnen!
Sony Ericsson K850. Daar ben je!
Het ziet er wel vet uit die zwart/zilveren versie!
Ik heb ook mn 2GB kaartje binnen.
En ik heb nog een irritante bug ontdekt. Als je de fotoview functie op de camera gebruikt, gaat de backlighting na 15sec ofzo uit. Normaal zou ie weer aan moeten gaan als je op een knopje drukt. Maar dat is bij mij niet het geval. Echt irritant
Ik heb ook mn 2GB kaartje binnen.
En ik heb nog een irritante bug ontdekt. Als je de fotoview functie op de camera gebruikt, gaat de backlighting na 15sec ofzo uit. Normaal zou ie weer aan moeten gaan als je op een knopje drukt. Maar dat is bij mij niet het geval. Echt irritant
Reg. datum: 24 november 2007
Reg. datum: 24 november 2007
Ik ben net in het bezit van de K850i. Mooi en fijn toestel...
Alleen MobielTV kijken van KPN lukt mij niet. Verder is het mij ook nog niet gelukt om een film af te spelen op het toestel. Geen idee of dit met elkaar te maken heeft.
Zijn er verder nog mensen die ervaring hebben met Sony Ericsson Media Manager 1.0? Heeft het zin om te upgraden naar Pro? Kosten zijn iets van ¤ 7,50.
Alleen MobielTV kijken van KPN lukt mij niet. Verder is het mij ook nog niet gelukt om een film af te spelen op het toestel. Geen idee of dit met elkaar te maken heeft.
Zijn er verder nog mensen die ervaring hebben met Sony Ericsson Media Manager 1.0? Heeft het zin om te upgraden naar Pro? Kosten zijn iets van ¤ 7,50.
Crap, ik heb net een 1gig kaartje er in gedaan, files er op gezet via mass storage optie maar als ik nou een foto als wallpaper wil zetten geeft ie aan dat het geheugen vol is en dat het bestand niet kan worden gebruikt:? Terwijl er toch duidelijk staat dat er nog 32mb beschikbaar is, en nog eens 300 op de memstick... en ik hetzelfde plaatje al eens eerder heb gebruikt als wallpaper maar het stond op de andere stick. Als ik het thema Paradise kies kan ik van daaruit wel een andere wallpaper kiezen. Anders niet. Screensaver en welkomstplaatje kan ik wel aanpassen in het menu.
Vreemd.
Vreemd.
TroonStaal wijzigde dit bericht 25-11-2007 01:59 (15%)
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Dat ligt volgens mij niet aan dat 1gig kaartje. Ik heb het namelijk ook met de standaard ms. Niet bij alle thema's, maar ik had laatst een thema gedownload en wilde ik een achtergrond vervangen, toen zei ie dat het geheugen vol was. Dus bij sommige thema's heb ik dat wel maar bij de meeste niet. Zal dus waarschijnlijk softwarematig zijn. Nu maar wachten op die verlossende update.. 
Reg. datum: 29 juni 2007
Reg. datum: 29 juni 2007
weet iemand hoe je fotos overdraagt na je pc. heb vanalles geprobeert maar het lukt me gewoon niet!quote:talita schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:23:
Gewoon kopen,de mensen die nergens last van hebben zie je hier ook niet.En dat zijn er genoeg(ikzelf o a)Volg dit topic evengoed,maar niet omdat ik last heb van bugsEn het valt mij op dat de branded toestellen vaak last hebben van bugs,de simlock en logovrije zijn volgens mij stabieler lijkt het wel.
reacties zijn welkom
Ik stuur ze via bluetooth gewoon naar mijn pc,of je kaartje in een cardreader dan zet je ze in 1 keer op de pc.
Da's simpel: installeer de bijgeleverde software (Sony Ericsson PC Suite), sluit kabel aan (je moet geloof ik de eerste keer eerst de software installeren voordat je de kabel aansluit, anders herkent je PC de telefoon niet)quote:psvrulezzz schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:01:
weet iemand hoe je fotos overdraagt na je pc. heb vanalles geprobeert maar het lukt me gewoon niet!
reacties zijn welkom
Als je de kabel in je telefoon stopt, moet je eerst op de telefoon kiezen met welke van de vier modussen je wilt werken. De eerste optie (telefoon modus) voldoet uitstekend voor het overzetten van foto's.
Klik in het linkermenu van de PC Suite op Files en selecteer vervolgens in het linker- en rechterscherm de bron- en doelmappen. Vervolgens selecteer je de bestanden (in dit geval foto's) die je wilt kopieren naar de andere kant en klik je op de pijl naar links die tussen beide schermen staat.
klaar.
Wil je niet werken met PC Suite, dan kun je bij het aansluiten van de telefoon op de telefoon kiezen voor de vierde optie: Mass Storage Mode (heeft ook een nederlands naam die me even is ontschoten). Daar krijg je nog een extra waarschuwing bij: de telefoon werkt gedurende de sessie niet als telefoon. Klik OK op de telefoon en wacht op het wonder: er verschijnen twee Mass Storage drives in de windows verkenner. Die kun je benaderen als alle andere USB-sticks.
ff een stukje vliegen