Reg. datum: 07 december 2007
Het HTC S730 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 22
Reg. datum: 10 december 2007
WLM probleem: heb via wifi proberen te connecten "gelukt" (mobiele zender uitgeschakeld via comm manager)
Daarna wifi uitgezet en mobiele zender weer aan en WLM werkt nog steeds !!
hoe zit het met TomTom werkt de navigatie met 1 sateliet?
Daarna wifi uitgezet en mobiele zender weer aan en WLM werkt nog steeds !!
hoe zit het met TomTom werkt de navigatie met 1 sateliet?
Hij bedoelt dat TomTom ook maar een sat vindt met de interne GPS
Reg. datum: 09 december 2007
Reg. datum: 09 december 2007
Vandaag de S730 ontvangen. Wat mij opvalt is dat de 2 bovenste (L+R) buttons van het toetsenbord aan de voorkant niet verlicht zijn. Kan iemand dit bevestigen? Thx.
ik zit nu zwaar te twijfelen of ik nouw wel of niet de S730 morgen moet gaan aanschaffen als het hem niet gaat worden dan word het een Nokia die kan syncen met exchange of de SE P1i
dat memory probleem is het extreem erg ?
Werkstation Core²Duo | Dutch-XaZeR Homepage | Mijn Tweakersblog | Dual bakken gek ;p
Reg. datum: 04 april 2007
Okee knoop doorgehakt. Dit gaat hem worden. Maandag bestellen bij GSMweb. Grapjassen van BC en andere zaken zijn circa 100-200 euro duurder LOL
Je bedoelt dat je niet naar http://live.vodafone.com kan? want dat werkt bij mij namelijk ook nietquote:jerryw00h schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:08:
irritant is dat, en in mijn htc s730 zit geen LIVE! menu, ik kan gewoon internetten etc dus idd vodafone's kant....
*edit gebeld naar vodafone, was al de zoveelste die belde?¿
quote:jerryw00h schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:27:
Dat het snel wel hersteld zou zijn,, en dat het probleem dan wss bij microsoft zou liggen? dat was hetvind het vreemd.
sinds ik me htc heb(gister) heb ik nog geen gebruik kunnen maken van WLM ...
bij meedere dus het probleem??
Ik kan zowel niet via wifi als via vodafone op msnquote:twente18 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:14:
Hallo,
Weer een reactie van mijn kant.
Heb nu een Kingston 4GB HC4 Micro SD kaart gekocht.
Hierop, TomTom.Navigator.v6.030.Build.8320.Europa.DVD_PDA_WM3_WM5
geinstaleerd door te kiezen voor WM5, werkt goed!
GPS idd 1 sat via sat progje, verder niets mee gedaan.
MSN idd al een paar dagen niet actief, echter via wifi wel actief! dus Vodafone probleem!
groeten
Ja shortcut taskmanager rulezquote:nightcrow schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:23:
[...]
Door een restart. Vanochtend trouwens geen last van het afnemende geheugen, blijft beetje rare zaak.![]()
Wel een shortcut gemaakt naar de taskmanager, scheelt weer tijd.
heb ook shortcut Mediaplayer voor muziek...
kloptquote:carpangler_00 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:52:
Vandaag de S730 ontvangen. Wat mij opvalt is dat de 2 bovenste (L+R) buttons van het toetsenbord aan de voorkant niet verlicht zijn. Kan iemand dit bevestigen? Thx.
vanpeltje wijzigde dit bericht 15-12-2007 17:52 (35%)
vanpeltje
Reg. datum: 27 oktober 2007
Antwoord heldesk vodafone,
wifi werkt idd ook niet!
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw mail. Helaas bieden wij geen support op de live messenger,hiervoor dient u contact op te nemen met de klantenservice van microsoft.Het probleem ligt bij de server van msn dit hebben wij aangegeven maar hoe meer mensen contact met hun opnemen hoe sneller het probleem opgelost zal worden. Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3. Wij zijn iedere dag van 7.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Davy de Man
Vodafone Klantenservice
wifi werkt idd ook niet!
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw mail. Helaas bieden wij geen support op de live messenger,hiervoor dient u contact op te nemen met de klantenservice van microsoft.Het probleem ligt bij de server van msn dit hebben wij aangegeven maar hoe meer mensen contact met hun opnemen hoe sneller het probleem opgelost zal worden. Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3. Wij zijn iedere dag van 7.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Davy de Man
Vodafone Klantenservice
Das vreemd want ik kan gewoon op MSN met mijn MDA
Er zijn 10 soorten mensen,die binair denken en die dat niet doen.
Reg. datum: 22 juni 2000
Reg. datum: 22 juni 2000
Vodafone heeft er nogal een handje van om bij automatische installatie van de GPRS/UMTS instellingen te rommelen met WAP accesspoints en proxy servers. Met name een proxy server zou nog wel eens een belemmering kunnen zijn voor messenger. Dus zeker ook even deze instellingen nalopen.
kijk eens naar oxios closeapps, die maakt geheugen weer vrij. Op mijn MDA Compact III (HTC P3300) heb ik hem in een custom ROM zitten. Daarin zit ook HButton, waarmee je meerdere programma's aan een hardwaretoets kan toewijzen. Ik heb dus 'alles sluiten' en 'oxios hibernate' aan een toets toegewezen zodat ik volgelopen geheugen weer vrij kan maken.quote:djelgrande schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:40:
Hoe los je dat op dan als als geheugen vol is? Moet je dan via task manager alles afsluiten? Maar dan komt het geheugen alsnog niet vrij? Hoe los je dit dan zoal op?
Op xda-developers staat ook een topic met cabs van programma's die in veel roms voorkomen trouwens... daarin kan je veel leuke/handige softwaren vinden
____________________________geen_sig___________________
Even een vraagje, mijn moeder heeft dit toestel nu. Maar op het scherm ik telkens het icoon 3G rechtsboven zichtbaar. Wat houd dit precies in?
Zit ze nu de hele tijd verbonden met Internet waardoor ze kosten krijgt of wat houd het precies in? En als ze dan op Internet zit hoe kan dit uitgeschakeld worden?
Zit ze nu de hele tijd verbonden met Internet waardoor ze kosten krijgt of wat houd het precies in? En als ze dan op Internet zit hoe kan dit uitgeschakeld worden?
R.I.P Mama :: 05-06-2008 :(
Het betekent dat je verbonden met UMTS, en alle applicaties die data ophalen zoals weer, msn en explorer dat kost geld als je geen internet abonnement hebt.
WLM via hierboven genomende manier werkt idd wel, neem aan dat het probleem dan niet bij WLM (MS) ligt, ga vodafone nog een mail sturen...
tom tom nog niet werkende met sat.... wel GPS test
tom tom nog niet werkende met sat.... wel GPS test
twente18 wijzigde dit bericht 16-12-2007 10:57 (39%)
Vodafone heeft ook de nare eigenschap eigen roms mee te leveren met de telefoons.
Mijn WLM werkt nu dus wel met vodafone... zoals ik al vertelde.
1) heb IE cookies etc verwijderd
2) wifi aan en "sim" uit
3) account opnieuw instellen van WLM ...
4) Inloggen
5) als het niet werkt ff reboot
6) probeer het alleen met Wifi, zodra deze werkt WIFI uit en "sim" weer aan
7) werkt nog steeds...
2) wifi aan en "sim" uit
4) Inloggen
7) werkt nog steeds...
En hoe kan ik dit uitschakelen?quote:MichelJ schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:41:
Het betekent dat je verbonden met UMTS, en alle applicaties die data ophalen zoals weer, msn en explorer dat kost geld als je geen internet abonnement hebt.
R.I.P Mama :: 05-06-2008 :(
Als ik het goed heb:
start - instellingen - telefoon - Band Selecteren - keuze uit GSM of WCDMA (bovenste)
GSM is telefoon, WCDMA is data verbinding, dan moet je als het goed is een kleine G in beeld krijgen van GSM mode.
start - instellingen - telefoon - Band Selecteren - keuze uit GSM of WCDMA (bovenste)
GSM is telefoon, WCDMA is data verbinding, dan moet je als het goed is een kleine G in beeld krijgen van GSM mode.
Reg. datum: 15 maart 2003
Reg. datum: 15 maart 2003
Bedoel je dat je met custom ROMs er voor kunt zorgen dat er minder programma's geladen worden, waardoor er meer geheugen vrij blijft en met oxios kun je dus het memoyleak probleem overbruggen?quote:gwystyl schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:18:
[...]
kijk eens naar oxios closeapps, die maakt geheugen weer vrij. Op mijn MDA Compact III (HTC P3300) heb ik hem in een custom ROM zitten. Daarin zit ook HButton, waarmee je meerdere programma's aan een hardwaretoets kan toewijzen. Ik heb dus 'alles sluiten' en 'oxios hibernate' aan een toets toegewezen zodat ik volgelopen geheugen weer vrij kan maken.
Op xda-developers staat ook een topic met cabs van programma's die in veel roms voorkomen trouwens... daarin kan je veel leuke/handige softwaren vinden
Is het niet zo dat je alleen betaalt als je dat soort services aan hebt staan? Volgens mij betaal je niet als je bijvoorbeeld je live mail handmatig laat updaten, je 'weer-functie' niet aan hebt staan of geen explorer gebruikt. Het 3G-logo geeft volgens mij alleen aan dat er een UMTS-netwerk beschikbaar is. Als je dat netwerk ook gebruikt, zie je hetzelfde tekentje bij je ontvangst-indicator. Zo niet, dan zie je het antenne-symbool. Zelfde geldt voor de H van HSDPA. De G die je in beeld kan krijgen staat naar mijn weten voor GPRS en niet voor GSM.quote:MichelJ schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:41:
Nee, ik vind van niet. Het is zaak om wanneer je bijvoorbeeld je camera, media player oid hebt gebruikt, dat programme af te sluiten met je task manager en die vervolgens te vernieuwen. Je houdt dan eigenlijk altijd circa 11 MB geheugen vrij (als je alles afsluit). Als je beschikbare geheugen toch blijft dalen is het een idee om eens je toestel te restarten. Bij mij levert dat weer 15 MB op.quote:Dutch-XaZeR schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:33:
ik zit nu zwaar te twijfelen of ik nouw wel of niet de S730 morgen moet gaan aanschaffen als het hem niet gaat worden dan word het een Nokia die kan syncen met exchange of de SE P1i
Voordeel van het afsluiten via de task manager is dat je je progs wel weer kunt hervatten na bijvoorbeeld een inkomend gesprek.
Zelf had ik trouwens in het begin problemen met het overzetten van avi-bestanden middels wmp11. Probleem bleek te liggen in DivX applicaties die ik ooit had gedownload om films te kunnen kijken in eerdere versies van wmp. Met het verwijderen van de DivX-aps. was het probleem opgelost.
jeej het werkt...Vodafonequote:jerryw00h schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:07:
Mijn WLM werkt nu dus wel met vodafone... zoals ik al vertelde.
2) wifi aan en "sim" uit
4) Inloggen
7) werkt nog steeds...
Wat is volgens jullie beter... de programma's installeren op de storage card of op het apparaatgeheugen zelf?
vanpeltje
Geachte ,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Dit probleem ligt wel degelijk bij MSN. Het klopt dat het enkel mis gaatals u via ons verbindt, maar het probleem ligt in een server bij MSN. Zij hebben ons dat bevestigd, maar zij willen wel dat klanten zich bij hun melden zodat zij weten wie er wel, en wie er geen last van heeft. Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3. Wij zijn iedere dag van 7.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Richard Hupkens
Vodafone Klantenservice
Hartelijk dank voor uw e-mail. Dit probleem ligt wel degelijk bij MSN. Het klopt dat het enkel mis gaatals u via ons verbindt, maar het probleem ligt in een server bij MSN. Zij hebben ons dat bevestigd, maar zij willen wel dat klanten zich bij hun melden zodat zij weten wie er wel, en wie er geen last van heeft. Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3. Wij zijn iedere dag van 7.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Richard Hupkens
Vodafone Klantenservice
Heb hem besteld via GSMweb, en op de aanvraag staat. HTC S730 UK Silver/black. Is het menu wel in het Nederlands? Of is de hele gsm in het Engels?
UK dus engelsquote:autodre schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:10:
Heb hem besteld via GSMweb, en op de aanvraag staat. HTC S730 UK Silver/black. Is het menu wel in het Nederlands? Of is de hele gsm in het Engels?
Dell Studio 1555: C2D P8600 - 4GB DDR2 - 500GB HDD - Ati Radeon 4570 512mb -15,6" WLED - Backlit Keyboard - Intel Wifi 5300 - BT - Samsung 206bw
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last