Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC S730 topic - Deel 2

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 11 februari 2005

Heb mijn s730 ook binne :D en np at all :) alles werkt gewoon super.

Heb er een 6Gb micro SD erin gedaan en werkt ook perfect, morgen effen muziek erop doen en kijke
hoe dat klinkt.

Fotos zijn ook goed genoeg voor een 2mp cam, mooi scherp en goede kleuren.

er zijn zo veel opties dat ik nog lang niet alles gezien heb ..... heb ook effen iets van GPRS opties langs zien komen. ( PAP of CHAP, zegt me verder niks) dacht dat er geen GRPS op zou komen :?

De S730 is verder lekker snel, binnen 50 seconden opgestart en gebruiksklaar :*)

ben erg blij met de phone :9~

Reg. datum: 10 december 2007

heb m ook binnen :9~ echt heel snel moet ik zeggen! (gsmweb.nl)

alleen werkt windows live messenger niet :-/

meerdere mensen hier problemen mee?!?! ik heb echt geen id wat ik moet doen

Reg. datum: 12 december 2007

Kan je niet inloggen? Geen verbinding maken?

Reg. datum: 12 oktober 2006

quote:
exxentrique schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:24:
[...]

Ik heb tomtom 6 erop met de Western Europe. Eerst wou ik alleen de Benelux erop doen (scheelt weer ff geheugen) maar deze paktte hij niet. Had ergens nog een WE liggen en voila!

Ik vond mijn overstap echt geen slechte keus (van de P3300 naar de S730), want ben super tevreden met het toestel.
Ik dacht dat TomTom 6 niet functioneerde met de telefoon? (omdat het een smartphone is) Heb je gewoon de software van de HTC P3300 gebruikt of ben je daar op een andere manier aan gekomen? Het is namelijk een must voor mij dat ik goed kan blijven navigeren, ik moet vaak langs klanten om het één en ander te regelen en ik wil dan niet met een losse TomTom opgescheept zitten.

ik krijg tijdens 't inloggen zo'n error =.= grmbl@#$@#$ ik ga via browser s proberen*edit werkt wel* maar ik heb liever via dat programma :) ..

iemand met hetzelfde WLM probleem?

jerryw00h wijzigde dit bericht 13-12-2007 15:47 (19%)

quote:
djelgrande schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:08:
[...]

Ik dacht dat TomTom 6 niet functioneerde met de telefoon? (omdat het een smartphone is) Heb je gewoon de software van de HTC P3300 gebruikt of ben je daar op een andere manier aan gekomen? Het is namelijk een must voor mij dat ik goed kan blijven navigeren, ik moet vaak langs klanten om het één en ander te regelen en ik wil dan niet met een losse TomTom opgescheept zitten.
Ik las dat er op een smartphone alleen een CE versie van de tomtom erop gezet kon worden en op de P3300 de Symbian. Dus ik balen, want nu moest ik weer op zoek naar een CE versie. Wist ik veel! Ben een echte leek in dit soort dingen. Nadat ik de TT5 CE erop had gezet, kwam ik bij dit draadje terecht, omdat het install-file niet geopend kon worden.Na vele fora gelezen te hebben kwam ik er nog niet uit, en ben toen zelf maar gaan stoeien. Ik heb het basis map van de Symbian (waar ook het Guam mapje in zat) op mn SD kaartje gezet (wel via cardreader). Ik heb het Guam mapje verwijderd en toen de Western Europe erop gezet. Het install file geopend en ik kwam gelijk bij het install menu. Mn WE-map geactiveerd met een serienummr en voila.Toen ik las dat TT6 niet functioneerde erop moest ik best wel lachuh achteraf :)

Misschien is dit niet de juiste werkwijze of heb ik de voorlichting verkeerd gezien, maar hij werkt wel :-D

exxentrique wijzigde dit bericht 13-12-2007 16:40 (4%)

quote:
jerryw00h schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:29:
ik krijg tijdens 't inloggen zo'n error =.= grmbl@#$@#$ ik ga via browser s proberen*edit werkt wel* maar ik heb liever via dat programma :) ..

iemand met hetzelfde WLM probleem?
Hmmm...geen idee...misschien een re-install van windows live?

Reg. datum: 07 december 2007

quote:
Ik heb met het programma GPStest software gespeeld. Deze vindt op com4 bij 9600 baud een GPS, maar deze functioneerd slecht. Bij alle toestellen met dezelfde Quadcomm processor zit dezelfde chipset. Als deze een sat vindt werkt de chip goed. Dan moet het liggen aan de ontvangst en dat is meestal een antenne.

Reg. datum: 30 november 2007

Heb het toestel nu drie dagen en ook hier voornamelijk positieve geluiden. Werkt allemaal erg snel, syncen met pc gaat uitermate soepel, afspelen van media werkt prima. Navigatie nog niet geprobeerd. Geen problemen met batterij.

Vind m wel wat zwaar: net gewogen op 148 gram schoon aan de haak.
Verder ook last van het memory-leaken. Beetje jammer dat je programma's niet direct af kunt sluiten maar alleen via task manager. Bij opstarten had ik circa 14 MB geheugen vrij. Naarmate je met progjes werkt loopt dat steeds verder af en neemt dat eigenlijk niet meer toe, ook niet na het beeindigen van alle programma's via task manager.

Al met al zeker geen spijt van aankoop, zeer mooi en gebruiksvriendelijk toestel. Hou t memory-leaken wel in de gaten.

Reg. datum: 03 januari 2004

Ik ben nu ook blij met mijn toestel... ik wilde bijna weer terug naar Sony Ericsson maar ik ben inmiddels al gewend aan Windows Mobile 6.

en voor de GPS-freaks onder ons KLIK

vanpeltje

is oude informatie helaas. Ben op zoek naar hoe de binnenkant eruit ziet. Kan hem helaas nog niet openmaken omdat de garantie dan vervalt. Wacht op foto's. Waarschijnlijk had het preproductie model wel een antenne. Dus mocht iemand zien dat er foto;s verschijnen ergens graag even vermelden, van zowel het preproductie als het model dat verkocht
wordt.

Heb hier mijn HTCS730 vandaag genomen. Dus GPS werkt wel. Alleen geen goede ontvangst.

http://www.jeursen.net/S730gps.jpg

MichelJ wijzigde dit bericht 13-12-2007 21:09 (17%)

Reg. datum: 12 oktober 2006

Is dit het programma fakecursor wat goed zou functioneren met bijv. TomTom Navigator 6? Of heeft er iemand een andere link.
quote:
nightcrow schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:01:
Verder ook last van het memory-leaken. Beetje jammer dat je programma's niet direct af kunt sluiten maar alleen via task manager. Bij opstarten had ik circa 14 MB geheugen vrij. Naarmate je met progjes werkt loopt dat steeds verder af en neemt dat eigenlijk niet meer toe, ook niet na het beeindigen van alle programma's via task manager.
Hoe los je dat op dan als als geheugen vol is? Moet je dan via task manager alles afsluiten? Maar dan komt het geheugen alsnog niet vrij? Hoe los je dit dan zoal op?

djelgrande wijzigde dit bericht 13-12-2007 22:43 (58%)

Reg. datum: 26 november 2005

quote:
MichelJ schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:51:
[...]

Ik heb met het programma GPStest software gespeeld. Deze vindt op com4 bij 9600 baud een GPS, maar deze functioneerd slecht. Bij alle toestellen met dezelfde Quadcomm processor zit dezelfde chipset. Als deze een sat vindt werkt de chip goed. Dan moet het liggen aan de ontvangst en dat is meestal een antenne.
Ik heb hier het zelfde, wel 1 keer 1 sat gezien (al was het voor korte duur) elders hebben ze zelfs een keer 3 sats gekregen. Ben het dus met je eens: wel gps maar geen antenne!! zodra ik weet hoe die aan te sluiten of in te bouwen weten jullie het ook 8)7

Jammer dat Windows Live Msngr niet werkt bij me damn! ... kan er nergens wat over vinden :(

Winamp Remote is wel een super mooi programmatje! :)

Reg. datum: 12 juni 2003

quote:
jerryw00h schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:08:
Jammer dat Windows Live Msngr niet werkt bij me damn! ... kan er nergens wat over vinden :(

Winamp Remote is wel een super mooi programmatje! :)
Hier hetzelfde maar het is pas sinds gisteravond dus ik denk dat het aan de windows live kant zit aangezien ik er de voorgaande dagen gewoon op kon msnen in de bus. :+

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

quote:
eJaY schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 01:03:
[...]

Hier hetzelfde maar het is pas sinds gisteravond dus ik denk dat het aan de windows live kant zit aangezien ik er de voorgaande dagen gewoon op kon msnen in de bus. :+
maak je ook gebruik van een htc s730 ?? en heb je 't op t moment nog steeds?

thnx :)

Jerry,

Kan je gewoon internetten?
Lijkt me dan dat het niet aan je S730 kan liggen

Reg. datum: 04 december 2006

Als je alle andere topics leest wat betreft windows mobile telefoons zie je dat iedereen die vodafone heeft problemen met live messenger heeft. dit ivb een waarschijnlijk opzettelijk ingestelde blokkade vanuit Vodafone zijn kant omdat ze een eigen msn dienst willen opzetten

Vodafone gaat Windows Live Messenger - voorheen MSN Messenger - gratis aanbieden aan prepaid klanten en abonnees. Het is via het Vodafone Live!-menu te downloaden op telefoons die daarvoor geschikt zijn (we nemen aan dat dit alleen Windows Mobile-toestellen zijn). Tot 31 december 2007 kunnen de Vodafone-klanten gratis chatten via deze applicatie. Daarna blijft het alleen gratis voor klanten die een Zorgeloos Internet BloX hebben.

Zie ook de laatste pagina's van het Tytn II topic

Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L

Reg. datum: 03 januari 2004

grrrr... mijn vodafone icm de S730 gaat vandaag in....

Voorheen Orange en dat werkte prima!

vanpeltje

irritant is dat, en in mijn htc s730 zit geen LIVE! menu, ik kan gewoon internetten etc dus idd vodafone's kant :(....

*edit gebeld naar vodafone, was al de zoveelste die belde?¿

jerryw00h wijzigde dit bericht 14-12-2007 14:09 (22%)

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
djelgrande schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:40:
Is dit het programma fakecursor wat goed zou functioneren met bijv. TomTom Navigator 6? Of heeft er iemand een andere link.

[...]

Hoe los je dat op dan als als geheugen vol is? Moet je dan via task manager alles afsluiten? Maar dan komt het geheugen alsnog niet vrij? Hoe los je dit dan zoal op?
Door een restart. Vanochtend trouwens geen last van het afnemende geheugen, blijft beetje rare zaak. :?
Wel een shortcut gemaakt naar de taskmanager, scheelt weer tijd.

quote:
jerryw00h schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:08:
irritant is dat, en in mijn htc s730 zit geen LIVE! menu, ik kan gewoon internetten etc dus idd vodafone's kant :(....

*edit gebeld naar vodafone, was al de zoveelste die belde?¿
Hebben ze, behalve dat je de zoveelste was, nog wat nieuws vertelt? :)

Dat het snel wel hersteld zou zijn,, en dat het probleem dan wss bij microsoft zou liggen? dat was het :S vind het vreemd.

sinds ik me htc heb(gister) heb ik nog geen gebruik kunnen maken van WLM ...
bij meedere dus het probleem??

Reg. datum: 27 oktober 2007

Hallo,

Weer een reactie van mijn kant.

Heb nu een Kingston 4GB HC4 Micro SD kaart gekocht.

Hierop, TomTom.Navigator.v6.030.Build.8320.Europa.DVD_PDA_WM3_WM5
geinstaleerd door te kiezen voor WM5, werkt goed!

GPS idd 1 sat via sat progje, verder niets mee gedaan.

MSN idd al een paar dagen niet actief, echter via wifi wel actief! dus Vodafone probleem!

groeten

Reg. datum: 27 oktober 2007

Troewens iemand ook het probleem en al opgelost dat GPRS niet is uit te zetten.
Slechts door een de foon opnieuw op te starten!?

soms wel via foon verbindingsinstellingen aan/uit knop aan de zijkant...

iemand een oplossing?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: