Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC S730 topic - Deel 2

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 10 december 2007

ik heb 'm nu dus op gsmweb bestelt.. ik heb nog 2 abonnementen lopen tot eind februari. Ik kon het abonnement al afsluiten (GSM al krijgen) en het abonnement in laten gaan na 3 maanden. ( Zowel orange en t-mobile gevraagd) mooi dat de htc s730 simlock vrij is :) jeuj.. ff afwachten nu

Reg. datum: 12 oktober 2006

quote:
jweekhout schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:11:
[...]

wou ik net zeggen heb hem zaterdag 1 december al bij Belcompany gehaald _/-\o_
Owwww op die fiets! Ik dacht in een shop van bijv. Vodafone zelf. Excuses!

Zijn er mensen die PIT hebben van T-mobile? hoe is de snelheid daarmee? (ook via hsdpa?) ben benieuwd :)

Reg. datum: 26 oktober 2007

Hey,
De HTC S730 lijkt me een zeer geschikte kandidaat als mij volgende mobiele telefoon. Ik heb nu net even alle 8 pagina's van dit topic doorgelopen, en komt toch zeer veel klaag-berichten tegen...
Dus ik vraag me af; is het memory-leak-probleem echt zeer vervelend, of is er mee te leven? Is hij echt veel zwaarder, groter, dikker dan 'gewone' mobiele telefoons (niet-smartphone's) en de HTC S710?

Hora ruit; hora est!
Reg. datum: 23 februari 2001

quote:
DouweI schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:33:
Hey,
De HTC S730 lijkt me een zeer geschikte kandidaat als mij volgende mobiele telefoon. Ik heb nu net even alle 8 pagina's van dit topic doorgelopen, en komt toch zeer veel klaag-berichten tegen...
Dus ik vraag me af; is het memory-leak-probleem echt zeer vervelend, of is er mee te leven? Is hij echt veel zwaarder, groter, dikker dan 'gewone' mobiele telefoons (niet-smartphone's) en de HTC S710?
Mijn advies, neem een S710. 10 gram lichter (met 140 gr. is de S710 al geen lichtgewicht), smaller, korter en platter. Dat memory-leak probleem is echt een probleem. Ik heb al verschillende keren de melding gekregen dat ik applicaties af moest sluiten om de camera op te starten. Dit terwijl ik geen enkele applicatie open had staan. Erg vervelend. HTC is over het algemeen niet al te vlot met rom-updates dus het kan wel even duren voordat dit opgelost is. Ik heb mijn nieuwe S730 weer ingeruild voor een nieuwe S710

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

Ik ben erg happy met mijn S730.
Hiervoor had ik een MDA vario en ik vind dit een waardige opvolger.
Tis wel even wennen omdat het een smartphone is.
Ik heb er Tom Tom 5.2 op met een externe GPS.
Ik kan alleen niet de optie vinden om de mail op de storagecard op te slaan en niet op het toestel zelf.
Iemand hier een suggestie voor?

Ik heb al redelijk wat gewerkt met de S710, een vriend van me heeft hem. Het grote nadeel vond ik de snelheid, daarom heb ik mijn oog gericht op de S730 die twee keer zoveel processorkracht heeft... Ik denk dat ik gewoon nog even wacht tot er meer informatie is over het memory-leak probleem.

Wat ik wel constateer is dat er maar een paar mensen zijn die hier echt nog over het probleem spreken. Terwijl er voldoende zijn die de S730 hebben aangeschaft. Dan ga ik me het volgende afvragen, heeft niemand het door dat er memory leak is, speelt het maar bij een aantal toestellen of stellen mensen 'te hoge' of juist 'mindere' eisen aan het toestel. Ik ben hier wel erg benieuwd naar eigenlijk.

Ik ga in februari een knoop doorhakken,de accu en memoryleak zijn dingetjes die echt wel minder zijn.Hopelijk binnenkort opgelost.

Is het niet mogelijk dat er verband bestaat tussen de leak en de lage stdby-tijd?

Er zijn 10 soorten mensen,die binair denken en die dat niet doen.

quote:
Citrofiel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:41:
Ik ga in februari een knoop doorhakken,de accu en memoryleak zijn dingetjes die echt wel minder zijn.Hopelijk binnenkort opgelost.

Is het niet mogelijk dat er verband bestaat tussen de leak en de lage stdby-tijd?
Ja, ik heb ook nog geen quote gezien van HTC Support dus waarschijnlijk heeft nog niemand de tijd genomen/gehad het hier te posten of uberhaupt contact op te nemen. Ik denk dat HTC er op korte termijn toch wel iets aan zou moeten doen.

Reg. datum: 20 augustus 2006

Ik zit met het probleem dat als mijn WIFI uit valt deze altijd verbinding wil maken met mijn G3. Soms staat hij hier mee in verbinding zonder dat ik het door heb en dan kan het wel eens kostelijk uitkomen. Kan je nergens je provider verbinding uitschakelen? of op zijn minste het laten vragen of hij op G3 kan overschalen? Nu heb ik zelfs al zoveel zitte prutsen dat als mijn WIFI aanspringt hij na verbinding weer onmiddelijk uitvalt.

Voor de rest heb ik niet echt een probleem met het geheugen tekort. Het inderdaad zo dat je in het begin de hele smartphone wil bekijken en daar elke keer een programma te openen deze ook open laat staan. Ze hadden wel eens een functie "minimaliseren" er op mogen zetten inplaats van het programma apparaten beheer. Want wanneer het meestal goed vast loopt geraak je daar niet meer fatsoenlijk op om programma's te sluiten. Het zal allemaal wel verbeteren als ik de micro SD heb aangeschaft, dan komt het geheugen ook weer wat vrij.

Ben anders wel tevreden van enkele freeware programma's waar zelfs normale windows filmpjes kunnen mee afgespeeld worden. Dan kan ik ook de mails met filmpjes afspelen zonder hiervoor mijn computer te gebruiken. Aangezien ik van Belgie ben moet ik hierwel wennen aan het qwerty bord, de S730 met AZERTY zijn enkel in frans of engels. Dus, voorlopig gaat MSNe wel nog sneller met het Key-pad dan met het qwerty bord.

De batterij is inderdaad snel leeg. Denk met continu wifi gebruik dat je hem makkelijk op een paar uur leeg krijgt. Ook verschiet ik er van dat op mijn werk waar wegens staalcontructie weinig ontvangst is, deze op einde van de dag een lege acu veroorzaakte.

De camera is wel een tegenvaller tenopzichte van mijn SE K750i. De autofocus deed namelijk veel aan scherpere uitterlijk en ook macro valt hierdoor weg. Ik had het wel verwacht maar een investering naar een cruise of tytn II was net iets teveel van het goeie als je het niets echt als zakelijk nodig hebt.
Ook mis ik de instelling van het allarm. Bij mijn K750i kon ik deze instellen op afzonderlijke dagen. en als je acu leeg was sprong hij voor het allarm toch nog aan. Bij de HTC S730 is dit niet het geval. Wel heb je keuze voor weekdagen maar ik werk namelijk ook int weekend en vanmorgen op mijn vrije dag was ik dus voor niets te vroeg wakker... wel weer extra tijd om op mijn HTC te tokkelen :)

Keuze S710 of S730? Denk dat je het niet voor de 10 gram moet doen. Hij is sneller + G3 (die ik op dit moment liever niet had ;) ) en in verhouding niet veel groter dan de S710 of mijn oude SE K750i.

Okay, ik denk dat ik heb in januari ga kopen, als hij overal beschikbaar is, dan kan ik de goedkoopste plek uitkiezen :)

quote:
vdar schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:24:
Ik zit met het probleem dat als mijn WIFI uit valt deze altijd verbinding wil maken met mijn G3. Soms staat hij hier mee in verbinding zonder dat ik het door heb en dan kan het wel eens kostelijk uitkomen. Kan je nergens je provider verbinding uitschakelen? of op zijn minste het laten vragen of hij op G3 kan overschalen? Nu heb ik zelfs al zoveel zitte prutsen dat als mijn WIFI aanspringt hij na verbinding weer onmiddelijk uitvalt.
Kijk hier eens naar. Op mijn HTC P3300 heb ik NoData en daarmee kan ik de GPRS verbinding uitschakelen en gewoon op wifi internetten zonder dat ik mij zorgen hoef te maken over evt. op gprs internetten en als gevolg een hoge rekening. Dit is een programma wat volgens mij op Windows Mobile 6 moet werken. In ieder geval het proberen waard! Succes!

Reg. datum: 31 januari 2004

ik vroeg me af is het feit dat je geen touch screen hebt heel erg belemmerend?

Want ik zie bijvoorbeeld heel veel progamma'tjes die er wel gebruik van maken. Ik weet niet in hoe verre die dan goed werken op de s730? Iemand die me hier meer over kan vertellen? Om maar even een voorbeeld te noemen die free ware calculators.

Verder staat het eigenlijk al bijna vast dat het dit mobieltje gaat worden, aangezien ik bij een abbonoment niet al teveel wil bij leggen voor een nieuw mobieltje. En laat deze nou goedkoop zijn en aan al mijn eisen voldoen.

Geen touchscreen :N ,ik heb navigatie en schaken op mijn MDA,en ook internet is met touchscreen wel prettig...moet mijn keuze gaan heroverwegen ben ik bang,wordt dan mogelijk een Touch of een TyTN (2)...jammer want het is een fantastisch apparaat.

Agelopen zaterdag werd ik gewezen op de 730 omdat deze juist ts zou hebben,verkeerd ingelicht,maar ik heb het zelf ook niet meer gecheckt... 8)7

Moet ff wat meer reviews gaan lezen

Citrofiel wijzigde dit bericht 12-12-2007 00:37 (28%)

Ik ben eigenlijk benieuwd of mensen met de HTC S730 ook navigeren met deze telefoon of dat zij een aparte TomTom of iets dergelijks gebruiken. Zoja, welke programma's worden er dan zoal gebruikt. Welke programma's werken nu echt goed en welke zouden jullie afraden.

quote:
djelgrande schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:08:
Ik ben eigenlijk benieuwd of mensen met de HTC S730 ook navigeren met deze telefoon of dat zij een aparte TomTom of iets dergelijks gebruiken. Zoja, welke programma's worden er dan zoal gebruikt. Welke programma's werken nu echt goed en welke zouden jullie afraden.
Ik heb Route 66 en je hebt hierbij toch echt een touchscreen nodig.

Reg. datum: 02 november 2006

quote:
Citrofiel schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:13:
[...]

Ik heb Route 66 en je hebt hierbij toch echt een touchscreen nodig.
Afhankelijk van welke versie tomtom of route 66 je gebruikt en op welk apparaat je hem installeert.

Reg. datum: 12 december 2007

Ik heb de S730 nu 4 dagen en ik ben er heel tevreden mee. De problemen die hier al eerder zijn beschreven ben ik nog niet tegen gekomen (effe afkloppen :*) )

Ik heb hiervoor de HTC P3300 gehad, en deze weer verkocht omdat windows te vaak bleef vast lopen, het pennetje was super irritant (ik reis nogal veel met de auto en ff stiekem snel een smsje sturen lukt dan al niet eens meer 8)7 ) Bovendien vond ik hem errug traag in het algemeen.

Vanaf gister was ik bezig geweest TomTom 6 erop te gooien, maar dit lukt steeds niet. Kreeg eerst installatie problemen, toen een andere versie erop gegooid, kon hij hem niet activeren, toen kon hij geen mappen vinden. Maar uiteindelijk (na 24 uur) is het me toch gelukt.

1 minpuntje: afgezien het feit dat ik overal kan komen in het menu, mis ik het pennetje wel, want ff snel een adres selecteren of naar beneden scrollen kan nu niet meer :-(

Ik hou dit draadje zeker in de gaten, want ben erg benieuwd of dit toestel nu wel of geen ingebouwde gps heeft. Scheelt me weer 80 euries. 8)

Reg. datum: 07 december 2007

Hij heeft een ingebouwde GPS, het is dezelfde chipset and processor als de Kaiser. GPS is aanwezig maar presteert niet omdat waarschijnlijk de antenne afwezig is of afgekoppeld is. Er zijn al diverse lui dit aan het onderzoeken.

quote:
MichelJ schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:34:
Hij heeft een ingebouwde GPS, het is dezelfde chipset and processor als de Kaiser. GPS is aanwezig maar presteert niet omdat waarschijnlijk de antenne afwezig is of afgekoppeld is. Er zijn al diverse lui dit aan het onderzoeken.
hoe kom je aan die info ?

Reg. datum: 04 december 2006

omdat dit bij de meeste htc telefoons hedendaags gebeurd.
Dan kunnen ze volgende maand zo'n zelfde telefoon op de markt brengen met gps en er nog meer geld voor vragen.
en 1 chipset gebruiken voor al je telefoons is goedkoper als telkens een andere

Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L

quote:
exxentrique schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:53:
Ik heb de S730 nu 4 dagen en ik ben er heel tevreden mee. De problemen die hier al eerder zijn beschreven ben ik nog niet tegen gekomen (effe afkloppen :*) )

Ik heb hiervoor de HTC P3300 gehad, en deze weer verkocht omdat windows te vaak bleef vast lopen, het pennetje was super irritant (ik reis nogal veel met de auto en ff stiekem snel een smsje sturen lukt dan al niet eens meer 8)7 ) Bovendien vond ik hem errug traag in het algemeen.

Vanaf gister was ik bezig geweest TomTom 6 erop te gooien, maar dit lukt steeds niet. Kreeg eerst installatie problemen, toen een andere versie erop gegooid, kon hij hem niet activeren, toen kon hij geen mappen vinden. Maar uiteindelijk (na 24 uur) is het me toch gelukt.

1 minpuntje: afgezien het feit dat ik overal kan komen in het menu, mis ik het pennetje wel, want ff snel een adres selecteren of naar beneden scrollen kan nu niet meer :-(

Ik hou dit draadje zeker in de gaten, want ben erg benieuwd of dit toestel nu wel of geen ingebouwde gps heeft. Scheelt me weer 80 euries. 8)
Welke versie van TomTom met welke maps heb je er nu op staan? Ik werk op dit moment zelf ook op een HTC P3300 en wil graag overstappen op een ander. HTC S730 vindt ik echt een goed alternatief. Ik wil alleen wel ermee kunnen navigeren, belangrijk voor mijn werk, maar ik vind het ook een must.

Reg. datum: 12 december 2007

quote:
djelgrande schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:23:
[...]

Welke versie van TomTom met welke maps heb je er nu op staan? Ik werk op dit moment zelf ook op een HTC P3300 en wil graag overstappen op een ander. HTC S730 vindt ik echt een goed alternatief. Ik wil alleen wel ermee kunnen navigeren, belangrijk voor mijn werk, maar ik vind het ook een must.
Ik heb tomtom 6 erop met de Western Europe. Eerst wou ik alleen de Benelux erop doen (scheelt weer ff geheugen) maar deze paktte hij niet. Had ergens nog een WE liggen en voila!

Ik vond mijn overstap echt geen slechte keus (van de P3300 naar de S730), want ben super tevreden met het toestel.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: