Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC S730 topic - Deel 2

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 26 november 2005

quote:
borst01 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:43:
er is een prog die er voor zorgt dat je in tomtom 6 een cursor krijgt
het is dan een kruisje die je met de 5 weg toets kunt bedienen op de s730
ik heb heet zelf geprobeert en het werkte op zich wel
dus de gps is dus te gebruiken met tomtom6 en het prog fakecursor
heb je zelf ook een 730 en werkt de gps bij jou? :)
of werkt TT6 bij jou en kunnen wij het dus ook proberen icm de interne gps?

Reg. datum: 29 januari 2006

quote:
jweekhout schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:38:
[...]

heb je zelf ook een 730 en werkt de gps bij jou? :)
of werkt TT6 bij jou en kunnen wij het dus ook proberen icm de interne gps?
ja heb ook de s730 en de gps werkt niet.
tomtom 6 werkt wel alleen kun je sommige instelingen niet selekteren.
omdat tomtom 6 voor een pda bestemt is en niet voor de smartphone.
tomtom 6 is wel goed te gebruiken met het prog fakecursor.
de gps zit er wel in maag geeft bij mij maatr 1 sateliet weer.
en dit is te weinig om met tomtom6 te kunnen navigeren.
ik hoop op een update van htc die dit gewaan even moet fixen.

gr

Hora ruit; hora est!
Reg. datum: 23 februari 2001

quote:
djelgrande schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:52:
[...]

Spijtig om te horen... Ik was vol lof, maar ik hoor alleen maar negatieve dingen over de S730..weet niet of ik hem ga aanschaffen. Dat geheugenprobleem is gewoon een probleem. Ik wil wel een degelijk toestel.. Jammer!
Ik heb 'm gelukkig niet zelf hoeven kopen en ik kan gewoon mijn oude S730 terugkrijgen. Ik heb lang op de S730 gewacht en ik vind het een teleurstelling. Misschien dat het later beter wordt maar het toestel voelt gewoon nog niet zo solide als de S710. Ook zijn er een hoop features uitgehaald die er wel in zouden komen; 128 mb geheugen, camera met flits, gps en hij zou ook lichter en kleiner worden dan zijn voorganger. Mooi niet.

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

Reg. datum: 19 maart 2003

Ik heb nu beide telefoons binnen, dus zowel de S710 ALS de S730. De 730 is, zoals verwacht, toch een stukje sneller dan de 710. Het toetsenbord vind ik persoonlijk fijner, omdat de 710 bolle knopjes heeft, waar je alleen met nagels haast (fijn) op kan drukken! Het geheugen van de 730 bij mij is WEL 128MB en inderdaad MAAR +/- 10MB vrij. Ik heb de telefoon gister pas opgehaald en is nu zo out-of-the-box. TomTom wil ik allemaal nog installeren, maar heb ik nog niet gekocht ( :P >:) )... Heb ook nog geen progjes gevonden (ook nog niet gezocht) om GPS te proberen.

Wanneer er mensen zijn die echt vragen hebben over het verschil tussen de S710 en S730 kunnen mij altijd ff een PM sturen, ofwel mij een mailtje sturen. Ik kan dan altijd even kijken of ik jullie vragen kan beantwoorden! ;)

Reg. datum: 12 oktober 2006

Heeft er iemand uberhaupt al contact met HTC opgenomen i.v.m. het 'memory leaken' ? Ik ben benieuwd of ze er iets aan gaan doen. Zou iemand dat kunnen doen. Krijgen we weer wat meer informatie omtrent de HTC S730. Misschien kan er dan ook direct worden gerefereerd naar de GPS die eventueel geactiveerd kan worden in de toekomst. Want op dit moment horen we alleen maar negatieve dingen over de HTC S730. Ik zie dit graag veranderen...

Reg. datum: 13 november 2000

Kan er iemand iets meer vertellen over de gebruikstijd van de batterij.
Volgens de specs. is het 290u, dat zijn ongeveer 11 dagen standby zijn. Wat ik veel vind in vergelijking met de S710 175u. Is bijna het dubbele?
Is dit ook effectief zo?

quote:
Kan er iemand iets meer vertellen over de gebruikstijd van de batterij.
Volgens de specs. is het 290u, dat zijn ongeveer 11 dagen standby zijn. Wat ik veel vind in vergelijking met de S710 175u. Is bijna het dubbele?
Is dit ook effectief zo?
Nee, verre van dat. Als ik de HTC S730 niet gebruik, gaat hij gemakkelijk 2 dagen mee. Als je hem echter gaat gebruiken (en dat is toch ook wel de bedoeling, lijkt mij) mag je blij zijn als je net 1 dag haalt.

Ik weet ook niet waar de fabrikanten deze tijden vandaan halen, ze raken kant noch wal. Er is mij een tijd geleden een keer verteld dat deze tijden haalbaar waren wanneer je niks met het toestel zou doen (alle functies uit e.d.), maar zelfs dit lijkt me onrealistisch. Daarbij hebben we niks aan zulke gegevens, aangezien de gemiddelde consument zijn telefoon wel wil GEBRUIKEN! :P

Hopelijk wordt e.e.a. nog verbeterd in een toekomstige firmware update, want ook over de accuduur kan ik helaas niet van de daken gillen op dit moment.

CentralX wijzigde dit bericht 09-12-2007 15:43 (8%)

quote:
CentralX schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:32:
[...]

Nee, verre van dat. Als ik de HTC S730 niet gebruik, gaat hij gemakkelijk 2 dagen mee. Als je hem echter gaat gebruiken (en dat is toch ook wel de bedoeling, lijkt mij) mag je blij zijn als je net 1 dag haalt.

Ik weet ook niet waar de fabrikanten deze tijden vandaan halen, ze raken kant noch wal. Er is mij een tijd geleden een keer verteld dat deze tijden haalbaar waren wanneer je niks met het toestel zou doen (alle functies uit e.d.), maar zelfs dit lijkt me onrealistisch. Daarbij hebben we niks aan zulke gegevens, aangezien de gemiddelde consument zijn telefoon wel wil GEBRUIKEN! :P

Hopelijk wordt e.e.a. nog verbeterd in een toekomstige firmware update, want ook over de accuduur kan ik helaas niet van de daken gillen op dit moment.
Mij is ook een keer vertelt dat deze tijden de maximaal haalbare tijden zijn die de telefoon kan halen. Maar ik neem aan dat als je de telefoon niet gebruikt dat je dan makkelijk in de buurt zou moeten komen. Maar één dag is niet echt veel. Mijn P3300 houdt het wel een aantal dagen. Hebben mensen al contact opgenomen met HTC ivm een evt. GPS update of het memoryleaken?

Reg. datum: 15 maart 2003

Voor de GPS zal waarschijnlijk wel een hackertje te vinden zijn die daar een oplossing voor gaat verzinnen. Als ik de filmpjes op youtube check schijnt het te kunnen dus dat moet (op de langere termijn) blijken. Echter de memory-leak oid, misschien dat ze daar wel een antwoord op hebben gezien dat iets is waar volgens mij iedereen last van moet hebben.

Ik heb al in andere topics gezien dat bij een probleem email contact werd opgenomen met HTC Support. Die melden dan dat het probleem bekent is (of niet) en of ze er wel of niet iets aan kunnen doen. Ik vroeg me af of iemand met de HTC S730 dat ook al had gedaan :-)

Reg. datum: 15 maart 2003

quote:
djelgrande schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:24:
Ik heb al in andere topics gezien dat bij een probleem email contact werd opgenomen met HTC Support. Die melden dan dat het probleem bekent is (of niet) en of ze er wel of niet iets aan kunnen doen. Ik vroeg me af of iemand met de HTC S730 dat ook al had gedaan :-)
No offence op jouw opmerking. Ik denk alleen dat de supportafdeling minder snel antwoord geeft op het gps-'probleem' dan op het geheugenprobleem, omdat zij niet mogen zeggen dat de gps wel mogelijk is (zie de youtube-filmpjes) als het niet mag (de huidige software ondersteunt het nog niet) Desalniettemin hoop ik ook dat iemand die een s730 heeft een belletje doet of een emailtje stuurt naar htc :)

snowmanappie wijzigde dit bericht 09-12-2007 18:34 (7%)

quote:
snowmanappie schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:32:
[...]

No offence op jouw opmerking. Ik denk alleen dat de supportafdeling minder snel antwoord geeft op het gps-'probleem' dan op het geheugenprobleem, omdat zij niet mogen zeggen dat de gps wel mogelijk is (zie de youtube-filmpjes) als het niet mag (de huidige software ondersteunt het nog niet) Desalniettemin hoop ik ook dat iemand die een s730 heeft een belletje doet of een emailtje stuurt naar htc :)
Klopt, het ging mij meer om het memory leaken. Ik snap dat ze niets mogen zeggen over de eventuele GPS functie. Maar dat memory leaken moet gewoon opgelost worden.

Zijn er verder nog mensen die problemen ondervinden bij de HTC S730?

Reg. datum: 09 december 2007

Ik ben mij aan het orienteren op dit toestel en zou graag willen weten of je de software die bijgeleverd wordt (incl windows mobile 6 zelf) in verschillende talen kunt instellen of dat je hier bij de aanschaf rekening mee dient te houden?

Daarnaast zou ik willen weten of het keyboard ook verlicht is.

quote:
carpangler_00 schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:13:
Ik ben mij aan het orienteren op dit toestel en zou graag willen weten of je de software die bijgeleverd wordt (incl windows mobile 6 zelf) in verschillende talen kunt instellen of dat je hier bij de aanschaf rekening mee dient te houden?

Daarnaast zou ik willen weten of het keyboard ook verlicht is.
jep is verlicht 8)

en de taal kan je zelf instellen

jweekhout wijzigde dit bericht 09-12-2007 23:22 (3%)

Biertje ??
Reg. datum: 11 juni 2001

De mijne is verstuurd en als het goed is morgen binnen..

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Reg. datum: 10 december 2007

Ben benieuwd of de GPS functie nog gaat functioneren :9~ .... weet iemand of 't mogelijk is om een abonnement af te sluiten, telefoon al krijgen maar abonnement pas ingaat over 3 maanden? (orange zei dat het bij hun mogelijk was) weet iemand of het bij andere mogelijk is ?

Ik wil 'm zsm hebben, 2 abbo's lopen nog tot februari 8)7

Reg. datum: 02 december 2007

quote:
jerryw00h schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:04:
Ben benieuwd of de GPS functie nog gaat functioneren :9~ .... weet iemand of 't mogelijk is om een abonnement af te sluiten, telefoon al krijgen maar abonnement pas ingaat over 3 maanden? (orange zei dat het bij hun mogelijk was) weet iemand of het bij andere mogelijk is ?

Bij t-mobile kan het als het goed is ook. Tenminste ga ik ook zo doen. Mijn nieuwe abbonement gaat pas in maart in. Het is nu echter wel een verlenging. Maar het kan ook bij een nieuw abbonement.

Ik ga vandaag mijn contract opsturen naar gsmweb, hopelijk krijg ik het toestel snel binnen(s730 dus)

quote:

Ik neem aan dat je dat niet in de orangeshop zelf hebt geregeld? De orangeshops hebben de HTC S730 niet in hun assortiment, ik weet ook niet of dit gaat veranderen. Ik hoop uiteraard van wel.

Wat ik weet van orange is dat ze bij verlenging jou aan het eind van je huidige abonnement een nieuw abonnement kunnen aanbieden. Dus zodra je huidige abonnement verlopen is, gaat het nieuwe abonnement in. Je profiteert zo van de kortingen die nu spelen en je kunt direct een willekeurige telefoon uit de shop meenemen.

quote:

Heb het zelfde gedaan :) maar dan van Orange naar Vodafone en nieuwe abb gaat pas over 3 maanden in (kon ook niet wachten :| hopelijk krijg ik er geen spijt van)

quote:
jweekhout schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:40:
[...]

Heb het zelfde gedaan :) maar dan van Orange naar Vodafone en nieuwe abb gaat pas over 3 maanden in (kon ook niet wachten :| hopelijk krijg ik er geen spijt van)
cool, ik wil de actie van t-mobile :9~ :9~ ... heb je hem gewoon in de winkel afgesloten? of op internet?

quote:
jerryw00h schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:11:
[...]

cool, ik wil de actie van t-mobile :9~ :9~ ... heb je hem gewoon in de winkel afgesloten? of op internet?
in de winkel, ken je meteen bij zo'n :+ een microsd kaartje erbij lullen

suk6

quote:
jweekhout schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:00:
[...]

in de winkel, ken je meteen bij zo'n :+ een microsd kaartje erbij lullen

suk6
Huh, sinds wanneer kan je in de winkel een abonnement afsluiten met de HTC S730. Geen enkele provider heeft deze telefoon in het assortiment op dit moment. Alleen via internet valt dat toch te regelen?

Btw, kan je nu wel of niet via outlook mailen op je PDA met zorgeloos internet. Mij is vertelt dat het alleen kan met een push email bundel. Maar dat geloof ik niet zo...

Was bekend als Huntor
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
djelgrande schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:03:
[...]

Huh, sinds wanneer kan je in de winkel een abonnement afsluiten met de HTC S730. Geen enkele provider heeft deze telefoon in het assortiment op dit moment. Alleen via internet valt dat toch te regelen?
Als je een phone house of belcompany inloopt kan je elk toestel wat zij in het assortiment hebben koppelen aan elk abonnement bij elke provider hoor :)

What a fine day for Science! | Specs

Ik ben zeer benieuwd,ik was zaterdag ff bij tfortelecom en heb de 710 bekeken toen me verteld werd dat ze binnenkort de 730 binnen kregen.Mijn abbo loopt tm april maar ik kan hem in februari omsluiten (tmobile naar tmobile).

Ben nog een beetje aan het orienteren,maar de 730 is waarschijnlijk degene die ik zou nemen (heb nu nog een MDA compact,en werkt nog prima).

Er zijn 10 soorten mensen,die binair denken en die dat niet doen.

quote:
Harmsen schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:41:
[...]

Als je een phone house of belcompany inloopt kan je elk toestel wat zij in het assortiment hebben koppelen aan elk abonnement bij elke provider hoor :)
wou ik net zeggen heb hem zaterdag 1 december al bij Belcompany gehaald _/-\o_

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: