ato
Het HTC S730 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 1.493
Reg. datum: 14 november 2003
Reg. datum: 14 november 2003
Nah Nah kop opquote:takumas schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:01:
[...]
Jammer zeg heb m net besteld....toch weer te vroeg ge-hapt...
Maar uit eigen ervaring heb ik zelf 4 jaar met een Ipaq gelopen welke maar 64MB Ram en Rom had. Ik had toen ook al capaciteitsproblemen met het beschikbare ramgeheugen. Dit was WM2003SE. Nu dus met WM6 een topper met 128MB ram op mijn TyTN
Reg. datum: 04 april 2007
Ach 64mb, ligt eraan wat je ermee gaat doen...Beetje surfen/bellen/agenda is geen probleem....
Ja er zijn idd ergere dingen. Ik ken het probleem van geheugen opslokken, zelfs na sluiten, van apps van mn nokia 6680. Daar kon ik mn TomTom ook regelmatig niet opstarten na lang gebruik van telefoon. Na opnieuw opstarten was er wel weer genoeg geheugen vrij.
ato
Reg. datum: 11 april 2002
ik heb het toestel sinds gisteren, en hier heb ik ook last van.quote:djelgrande schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:35:
Mensen met de S730 die dit 'geheugenprobleem' ook al hebben geconstateerd? Ben zeer benieuwd!
voor de rest ben ik wel tevreden met dit toestel.
ik heb hiervoor een SE w850i gehad daarvan vond ik de batterijduur echt kort.
en dat terwijl ik geen muziek mee luisterde.
de wekker van de SE vond ik weer wel top.
die van de S730 wekt je alleen als het toestel aan staat.
als je voor het slapen het alarm bijv. om 6:30uur instelt en je zet het toestel uit dan gaat het alarm niet af...
kleine minpunt maar ik kan ermee leven.
weet iemand trouwens hoe je dat toetsgeluid uit kan zetten wanneer je een telefoon nummer intikt om te bellen? ik heb al bij de instellingen gekeken maar kan er niks over vinden, ook niet in de manual
format c: :P
Reg. datum: 15 maart 2003
Reg. datum: 15 maart 2003
Vind je het erg hinderlijk dat geheugenprobleem BoneHead? Wanneer komt het wel ter sprake en wanneer niet? Heb je al veel andere programma's geinstalleerd of gebruik je hem nu zoals hij out-of-the-box kwam dus heb je er meteen al last van bij 'standaard' gebruik?quote:BoneHead schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:22:
[...]
ik heb het toestel sinds gisteren, en hier heb ik ook last van.
voor de rest ben ik wel tevreden met dit toestel.
ik heb hiervoor een SE w850i gehad daarvan vond ik de batterijduur echt kort.
en dat terwijl ik geen muziek mee luisterde.
de wekker van de SE vond ik weer wel top.
die van de S730 wekt je alleen als het toestel aan staat.
als je voor het slapen het alarm bijv. om 6:30uur instelt en je zet het toestel uit dan gaat het alarm niet af...![]()
kleine minpunt maar ik kan ermee leven.
weet iemand trouwens hoe je dat toetsgeluid uit kan zetten wanneer je een telefoon nummer intikt om te bellen? ik heb al bij de instellingen gekeken maar kan er niks over vinden, ook niet in de manual
Reg. datum: 11 februari 2005
Reg. datum: 11 februari 2005
Gister met belzaak.nl gepraat en volgende levering komt pas januari
en ik had nog wel een pre-order zucht.......
Hoe kun je nou als bedrijf niet eens genoeg phones hebben voor pre-orders terwijl die bij anderen op vooraad staat.

Hoe kun je nou als bedrijf niet eens genoeg phones hebben voor pre-orders terwijl die bij anderen op vooraad staat.
Ben ik ook zeer benieuwd naar of het geheugenprobleem al opspeelt vanaf het moment dat je hem out-of-box gebruikt of pas als je er volledig gebruik van maakt. Je hoort mensen zeggen dat ze er last van hebben, maar wanneer dan? Bij het intoetsen van een nummer of als je aan het multitasken bent. Heeft iemand al een navigatie programma werkend gekregen of speelt dan ook het geheugenrprobleem op?
Nou keuze gemaakt. deze wordt het. Wat een verschil in prijzen zeg. GSMweb is echt circa 100 euro goedkoper dan andere winkels! Jammer, had hem liever bij een 'echte' winkel meteen meegenomen
Reg. datum: 06 december 2007
Reg. datum: 06 december 2007
GSM web? daar zag ik hem helemaal niet staan? Bij een 2-jarig vodafone 27,5 abonnement met onbeperkt internet kreeg ik hem gratis.
Heeft iemand die de telefoon al heeft al uitsluitsel over de werking van de GPS? Ik ben erg benieuwd of hij het doet of niet. Dat zou me over de streep halen om hem ook te kopen.
Heeft iemand die de telefoon al heeft al uitsluitsel over de werking van de GPS? Ik ben erg benieuwd of hij het doet of niet. Dat zou me over de streep halen om hem ook te kopen.
hallobrecht wijzigde dit bericht 06-12-2007 16:19 (28%)
ik vind het tot nu toe geen probleem,quote:snowmanappie schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:29:
[...]
Vind je het erg hinderlijk dat geheugenprobleem BoneHead? Wanneer komt het wel ter sprake en wanneer niet? Heb je al veel andere programma's geinstalleerd of gebruik je hem nu zoals hij out-of-the-box kwam dus heb je er meteen al last van bij 'standaard' gebruik?
de smartphones zijn in de loop der jaren wel wat sneller geworden.
ik gebruik hem nu zo out-of-the-box en heb nog geen andere prog's geinstalleerd.
ik merk niet dat ie langzaam is met dat geheugenprobleem maar het is alleen raar dat ie zo weinig heeft ook na het afsluiten van lopende applicaties via task manager.
maybe dat dat in de toekomst verholpen wordt met een (firmware) update? who knows.
format c: :P
Ik wil 1 jarigquote:hallobrecht schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:16:
GSM web? daar zag ik hem helemaal niet staan? Bij een 2-jarig vodafone 27,5 abonnement met onbeperkt internet kreeg ik hem gratis.
http://www.gsmweb.nl/forms/vf363.htm
Reg. datum: 29 januari 2006
gps of niet.
Wat denken jullie hiervan?
http://www.supergps.co.uk...ree-pda-phone-p-1032.html
Ik hoor het graag want dat zou definitief de doorslag geven
Corn\e
Wat denken jullie hiervan?
http://www.supergps.co.uk...ree-pda-phone-p-1032.html
Ik hoor het graag want dat zou definitief de doorslag geven
Corn\e
Reg. datum: 27 oktober 2007
Reg. datum: 27 oktober 2007
gps: zo goed als,
zie: http://forum.xda-develope...d.php?t=308305&page=5
morgen ga ik tomtom 7 instaleren, iemand al gelukt?
Ben benieuwd! Laat het even weten of het lukt.quote:twente18 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:46:
Hmm interesant. Denk dat TT7 trouwens enkel werkt op die apparaten van TT zelf. Je zou voor versie 6 moeten gaan denk ik...quote:twente18 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:46:
Je kan ook een klein GPS tooltje installeren. Het gaat erom of we GPS siugnalen kunnen opvangen...
Reg. datum: 26 november 2005
TomTom 5.2 installed maar geen gps gezien
heeft iemand al in de registry gekeken misschien dat daar nog iets aangezet kan worden
maar ik ben zelf bang, dat we de phone zelfs open moeten schroeven om het uberhaupt werkend te krijgen
heeft iemand al in de registry gekeken misschien dat daar nog iets aangezet kan worden
maar ik ben zelf bang, dat we de phone zelfs open moeten schroeven om het uberhaupt werkend te krijgen
TT 5.2 werkt toch zoiezo niet op een smartphone?quote:jweekhout schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:31:
TomTom 5.2 installed maar geen gps gezien
jawel werkt prima maar alleen met externe gpsquote:autodre schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:51:
[...]
TT 5.2 werkt toch zoiezo niet op een smartphone?
TT6 heb ik nog niet werkend gezien op een WM smartphone
bedenk me nu wel dat TT5 misschien wel helemaal niet met een interne GPS kan werken
Denk niet dat het daaraan ligt hoor...Denk dat GPS op S730 gewoon niet werktquote:jweekhout schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:31:
[...]
jawel werkt prima maar alleen met externe gps
bedenk me nu wel dat TT5 misschien wel helemaal niet met een interne GPS kan werken
Je kan even kijken naar http://www.gpstuner.com/ (eerste paar dagen gratis) en kijken of dat wel werkt...Dan sluit je IIG TT errors uit
Bij de TyTN 2 zit versie 6.032, oudere versies werkte niet met de intenre GPS module.quote:jweekhout schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:31:
[...]
jawel werkt prima maar alleen met externe gps
Reg. datum: 07 december 2007
Reg. datum: 07 december 2007
de TYTN is een touchscreen / PDA, hier kan gewoon TomTom 6.032 geïnstalleerd worden. De 730 is een smartphone, die heeft een smartphone applicatie nodig. TomTom 5.2 is de laatste versie hiervan.
Wil iemand de GPS testen dan kan hij dat ook via deze GPS test programma:
http://www.pocketpc-softw...st-download-uykfcoyy.html
je kunt hem gratis downloaden. Bij mij vindt de S730 één satelliet. Op een of andere manier is de ontvanger niet gevoelig genoeg. geen antenne of een ander probleem.
Wil iemand de GPS testen dan kan hij dat ook via deze GPS test programma:
http://www.pocketpc-softw...st-download-uykfcoyy.html
je kunt hem gratis downloaden. Bij mij vindt de S730 één satelliet. Op een of andere manier is de ontvanger niet gevoelig genoeg. geen antenne of een ander probleem.
er is een prog die er voor zorgt dat je in tomtom 6 een cursor krijgt
het is dan een kruisje die je met de 5 weg toets kunt bedienen op de s730
ik heb heet zelf geprobeert en het werkte op zich wel
dus de gps is dus te gebruiken met tomtom6 en het prog fakecursor
het is dan een kruisje die je met de 5 weg toets kunt bedienen op de s730
ik heb heet zelf geprobeert en het werkte op zich wel
dus de gps is dus te gebruiken met tomtom6 en het prog fakecursor
ik heb op mijn werk gisteren een S730 gekregen maar ik wil mijn oude S710 terug. Hij is niet heel veel breder, langer of dikker (scheelt enkele mm's) maar wel 10 gram zwaarder! En de 710 was al geen lichtgewicht. Hij is ook wat minder afgerond en daardoor voelt hij groter en ziet hij er groter uit. Bovendien is van mijn exemplaar de navigatiebutton niet helemaal goed. Navigeren naar boven gaat veeeeel te zwaar. Zal wel exemplarisch zijn. Afwerking voelt minder solide dan van de 710.
Dat van dat vrije geheugen is waar. Zonder een enkele applicatie opgestart is er nog maar 7 mb!!! vrij. Ik krijg bij het opstarten van de fotocamera zelfs de melding dat die niet opgestart kan worden omdat er niet genoeg geheugen vrij is. Of ik applicaties af wil sluiten. Er staat niets open!!
Het toetsenbord is er ook niet beter op geworden. De toetsjes zijn voortaan van rubber en veel platter dan van de 710. Je toetst veel sneller per ongeluk twee letters tegelijk in.
Hij is wel veel sneller dan de 710 maar daar was ik ook al best tevreden over. Ik zie geen reden om een 730 aan te schaffen. Ik ga mijn 710 terug vragen. Als je het mij vraagt gaat dit model niet lang mee. Ik denk niet dat ie zo populair wordt als de 710.
Dat van dat vrije geheugen is waar. Zonder een enkele applicatie opgestart is er nog maar 7 mb!!! vrij. Ik krijg bij het opstarten van de fotocamera zelfs de melding dat die niet opgestart kan worden omdat er niet genoeg geheugen vrij is. Of ik applicaties af wil sluiten. Er staat niets open!!
Het toetsenbord is er ook niet beter op geworden. De toetsjes zijn voortaan van rubber en veel platter dan van de 710. Je toetst veel sneller per ongeluk twee letters tegelijk in.
Hij is wel veel sneller dan de 710 maar daar was ik ook al best tevreden over. Ik zie geen reden om een 730 aan te schaffen. Ik ga mijn 710 terug vragen. Als je het mij vraagt gaat dit model niet lang mee. Ik denk niet dat ie zo populair wordt als de 710.
| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5
Spijtig om te horen... Ik was vol lof, maar ik hoor alleen maar negatieve dingen over de S730..weet niet of ik hem ga aanschaffen. Dat geheugenprobleem is gewoon een probleem. Ik wil wel een degelijk toestel.. Jammer!quote:niXnut schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:43:
ik heb op mijn werk gisteren een S730 gekregen maar ik wil mijn oude S710 terug. Hij is niet heel veel breder, langer of dikker (scheelt enkele mm's) maar wel 10 gram zwaarder! En de 710 was al geen lichtgewicht. Hij is ook wat minder afgerond en daardoor voelt hij groter en ziet hij er groter uit. Bovendien is van mijn exemplaar de navigatiebutton niet helemaal goed. Navigeren naar boven gaat veeeeel te zwaar. Zal wel exemplarisch zijn. Afwerking voelt minder solide dan van de 710.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last